فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

در ادامه‌ی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های راه‌آهن، پیکان و ملوان حریفان خود را شکست دادند.

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر، عصر (جمعه) چهار دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی‌ها تیم فوتبال ملوان موفق شد در شهر رشت با گل‌های مهرداد جعفری و سیدجلال رافخایی با نتیجه دو بر یک داربی گیلان را از تیم داماش ببرد. تک گل داماش را آدریانو آلوز به ثمر رساند.

همچنین تیم راه‌آهن شهرری نیز موفق شد با نتیجه پرگل سه بر صفر میهمان خود ابومسلم مشهد را شکست دهد.

تیم پیکان قزوین نیز با تک‌گل میثم رضاپور در شهر قزوین تیم بحران‌زاده برق شیراز را از پیش رو برداشت و با 27 امتیاز در صدر ماند.

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و پاس همدان هم که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، بدون گل مساوی به پایان رسید.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

سرمربی موقت تیم فوتبال سایپا گفت: با این پیروزی از فشار خارج شدیم.

رضا فروزانی در جمع خبرنگاران افزود: بازی مشکلی را در خارج از خانه در مقابل تیم پیام داشتیم و می‌دانستیم که این تیم، تیم خوبی است و شکست دادن آن کار مشکلی است و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: با نتایج هفته‌های گذشته تیم تحت فشار بود و باید تیم پیام را در خانه‌اش شکست می‌دادیم که با این شکست مقداری از مشکلات فراوان ما کم می‌شود.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که به تیم سایپا اضافه شده‌اند اکثر آنها با انگیزه بازی در جام باشگاه‌های آسیا به سایپا آمدند و با حدف ما از این مسابقات، انگیزه بازیکنان ما از بین رفت و اندکی زمان می‌برد تا بتوانیم در بازیکنان ایجاد انگیزه کنیم و فرصت نیاز داریم که بتوانیم فوتبال خود را به نمایش بگذاریم.

فروزانی در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه همکاری‌اش با تیم سایپا گفت: کماکان راه را ادامه می‌دهیم تا اینکه مدیران باشگاه در مورد ادامه راه ما تصمیم بگیرند و این سوال را باید از مدیران باشگاه بپرسید.

وی درمورد داوری این دیدار تصریح کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم زیرا کار ما فنی است و کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر دهند.

فروزانی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم استفاده از "سید جلال حسینی" و "محمد پروین" در این بازی گفت: این دو بازیکن دچار مصدومیت بودند وتمریناتشان را با تیم دیر شروع کرده بودند و به همین دلیل به صد در صد آمادگی نرسیده بودند که ترجیح دادیم از آنها در لیست 18 نفره استفاده کنیم اما، در آینده از آنها استفاده خواهم کرد.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با وجود کسب چهارمین شکست این تیم در لیگ هشتم بار دیگر به هواداران این تیم قول قهرمانی داد.

افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در بازی مقابل مقاومت سپاسی اظهار کرد: زمانی که بر اثر یک حادثه به حریف یک گل هدیه می‌کنیم و در واقع به خودمان گل می‌زنیم و با وجود آنکه به اندازه کافی موقعیت درست می‌کنیم و نمی توانیم از آن استفاده کنیم، طبیعی است که پیروز نشویم. در هر صورت این نتیجه‌ای است که باید به خاطر آن از تمامی پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران عذرخواهی کنم. ما باید این بازی را می‌بردیم و بی تردید تیمی که برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کند باید در همه بازی‌هایش بجنگد. با این حال سه برد پیاپی برای هر تیمی مشکل است چرا که ما باید هر چهار روز یک‌بار به میدان برویم.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی خسته بودند و دقت و انرژی لازم را نداشتند. ما تلاش کردیم در نیمه دوم سرعت بیشتری به بازی بدهیم و از کناره‌ها به دروازه مقاومت نزدیک شویم، با این حال وقتی توپ‌ها در درون دروازه نمی‌رود، دروازه‌بان و بازیکنان تیم مقابل بهتر از تمامی روزهای خود حاضر می‌شوند، طبیعی است که نتوانیم نتیجه بگیریم، تمامی تیم‌ها در مقابل پرسپولیس بهتر از شرایط همیشگی خود بازی می‌کنند.

قطبی خاطرنشان کرد: آنچه که تلخ بود کسب نتیجه شکست در این بازی بود، با این حال باید تصمیم‌های داور این مسابقه بررسی شود و کارشناسان درباره آن نظر دهند. علاقه ندارم درباره داوری صحبت کنم اما تصور می‌کنم آفسایدهای اعلام شده در لحظات پایانی بازی یک طرفه بود و هر گاه که ما در پشت این داور قرار می‌گرفتیم او اعلام آفساید می‌کرد، در هر صورت این نحوه داوری‌ها باید بررسی شود. من بسیار متاسفم برای فوتبال ایران و لیگ برتر. البته به مقاومت تبریک می‌گویم اما این شکست برای ما بسیار تلخ بود و امیدوارم در چهار بازی پیش از پایان نیم فصل که در خانه داریم پیروز شویم و با کسب 12 امتیاز دیگر قهرمانی این فصل را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران گاهی اوقات بازیکنان حوصله و نظم تیمی را از دست می‌دهند. زمانی که تیم‌های مقابل ما مانند مقاومت بسته بازی می‌کنند و ما از فرصت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم آنها به دنبال تنها یک فرصت خواهند بودند که مقاومت این کار را انجام داد و به گل رسید، ضمن آن که پرسپولیس امروز بسیار بدشانس بود و بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند، هر چند که آمار بازی نشان می‌دهد که پرسپولیس از حریف خود برتر بوده است اما، جذابیت فوتبال همین است و شما برای آنکه پیروز شوید باید گل بزنید. در هر صورت می‌دانم که قلب بازیکنان پرسپولیس برای این نتیجه شکسته شده است، با این حال همچنان اعتقاد دارم تیم ما می‌تواند در لیگ برتر موفق شود.

قطبی ادامه داد: تیم مقاومت نشان داد که تیمی پرانگیزه و جوانمرد است و صاحب مربی که می‌تواند روحیه را به درون تیم تزریق کند. تصور می‌کنم هر تیمی با کسب یک پیروزی در مقابل پرسپولیس شرایط تمام فصل خود را تغییر می‌دهد. در هر صورت مقاومت در بازی مقابل پرسپولیس بسیار دفاعی بازی کرد و با 9 بازیکن در خط دفاع کار کرد. ضمن آنکه دروازه‌بان مقاومت نیز بهترین بازی عمر خود را انجام داد.

قطبی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون عملکرد "دو‌کارمو" نیز گفت: از دو‌کارمو به دلیل تلاش‌هایی که انجام داد راضی بودم هر چند که او فرصت چندانی در این بازی به دست نیاورد، در هر صورت ما باید به دو‌کارمو زمان دهیم، او در چند صحنه نیمه نخست و همین‌طور نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بی تردید در آینده بهتر می‌شود اما، مشکل اینجاست که هر کسی می‌خواهد درباره او اظهارنظر کند و به ایرادات سایر بازیکنان کاری نداریم. تنها این بازیکن را مورد انتقاد قرار می‌دهیم. تصور می‌کنم دو‌کارمو یک بازیکن برزیلی باکیفیت است و اگر نظر خبرنگاران چیز دیگری است دیگر موضوع فرق می‌کند. بسیاری از خبرنگاران که در این باره نوشته‌اند حتی یک‌بار در عمر خود مربی نبوده‌اند و من خبرنگارانی را می‌بینم که زیر 20 سال سن دارند، پس بهتر است به نظرات مربیان و باشگاه‌ها احترام بگذاریم و مطالب را منصفانه بنویسیم چرا آنقدر که موضوع دو‌کارمو را بزرگ می‌کنید به بحث داوری‌ها نمی‌پردازید که تاکنون امتیازهای زیادی را از پرسپولیس گرفته است.

قطبی درباره غیبت علی کریمی نیز گفت: کریمی نشان داده است که یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال است و همواره تیم ما را با خود به جلو می‌برد، بازی کردن بدون علی کریمی بسیار دشوار بود و ما در این بازی دلمان برای کریمی تنگ شد، در هر صورت در نیمه دوم چند تعویض انجام دادیم تا با چهارمهاجم در زمین بازی کنیم و تلاش کردیم تا از کناره‌ها بر روی دروازه مقاومت ارسال کنیم، این کار را در بازی در مقابل استقلال نیز انجام دادیم که با اضافه شدن کریم باقری به گل رسیدیم، به همین دلیل نیز امروز کریم باقری را به بازیکنان میانه زمین اضافه کردیم اما، مشکلی که داشتیم در دفاع وسط تیم بود چرا که آنها در بازی‌سازی دچار ایراد بودند.

قطبی در پایان گفت: با وجود یک شکست نمی‌توان درباره پرسپولیس اظهارنظر کرد و من صد در صد قول قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را می‌دهم.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 9:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پیکان و صعود تیم های پرسپولیس و استقلال در جدول رده بندی پایان یافت.

در آخرین روز دیدارهای هفته یازدهم پیکان قزوین در اصفهان با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست داد. پرسپولیس تهران با نتیجه سه بر یک برق شیراز را مغلوب کرد و فولاد خوزستان نیز با یک گل از سد داماش گیلان گذشت.

دیدیار تیم‌های مس کرمان و سایپا نیز با تساوی یک بر یک پایان یافت.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته یازدهم:

نام تیم - بازی - تفاضل - امتیاز

1- پیکان قزوین- 11 - 12- 24

2- ذوب آهن اصفهان - 11 - 6- 24

3- برق شیراز- 10 -8 - 19

4- استقلال تهران - 11 - 10 - 18

5- پرسپولیس تهران - 11 - 5 - 18

6- مس کرمان - 11- 3 - 17

7- صبای قم- 11- 2- 15

8- فولاد خوزستان- 10- (1-) -15

9- پاس همدان- 11- (3-)- 15

10- سپاهان اصفهان - 10 - 2 - 14

11- پیام خراسان- 10- (1-) - 12

12- استقلال اهواز - 11 - (8-)-12

13- مقاومت سپاسی - 11 - (4-) - 11

14- ابومسلم خراسان - 11 - (4-) - 10

15- ملوان بندرانزلی - 11 - (8-)- 10

16- داماش گیلان - 11- (6-) - 8

17-سایپا کرج- 9 - (6-) - 7

18-راه آهن شهرری- 11- (7-)- 7


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

علی دایی و علی کریمی با هم‌دیگر آشتی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امروز برای تماشای دیدار پرسپولیس وبرق شیراز در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شده بود، در بین دو نیمه به رختکن تیم فوتبال پرسپولیس رفت و با علی کریمی دیدار و روبوسی کرد.

دایی که به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رختکن پرسپولیس حضور یافته بود، با قطبی و همچنین سایر بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد.

 


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

"علیرضا واحدی نیکبخت" به عنوان نماینده ایران از سوی سایت جهانی تاریخ و آمار فوتبال،‌ کاندیدای انتخاب محبوب‌ترین بازیکن جهان شد.

سایت جهانی تاریخ و آمار فوتبال که قصد انتخاب و معرفی محبوب‌ترین بازیکن فوتبال جهان را از طریق رای‌گیری دارد، علیرضا واحدی نیکبخت را به عنوان نماینده فوتبالیست‌های ایرانی در این رای‌گیری انتخاب کرد.

این سایت محبوب‌ترین بازیکن جهان را از میان صد فوتبالیست از 58 کشور جهان براساس رای‌گیری از سوم اکتبر تا سوم ژانویه انتخاب می‌کند و قرار است در پایان ژانویه 2009 انتخاب و رای نهایی را اعلام و طی مراسمی در کشور آلمان، با حضور بزرگان فوتبال دنیا، از وی تقدیر کند.

طبق قواعد این انتخابات، بازیکنان آسیایی که قرار باشد در انتخابات شرکت داده شوند، الزاما باید در لیگ‌های کشور خودشان فوتبال بازی کنند. مسوولان سایت جهانی تاریخ و آمار فوتبال "علیرضا واحدی نیکبخت" بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را از طریق نماینده‌شان در ایران، انتخاب کرده اند.

نماینده این سایت در ایران درباره ملاک انتخاب واحدی نیکبخت گفت: "به دلیل آن که مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام خارج از ایران بازی می‌کنند و همچنین زمانی که باید کاندیدا معرفی می‌شد، علی کریمی نیز در قطر فعالیت داشت، نیکبخت را انتخاب کردم."

علیرضا واحدی نیکبخت که این انتخاب برایش غیرمنتظره بود، در این‌باره گفت: "از این انتخاب شوکه شدم و تنها باید بگویم بسیار خوشحال هستم. به هر حال در چند سال گذشته به رغم حضور در دو تیم بزرگ و پرهوادار استقلال و پرسپولیس تهران، سعی کردم جایگاهم را حفظ کنم. همچنین میزان رایی که در این انتخابات به دست خواهم آورد تنها بستگی به نظر فوتبال‌دوستان ایرانی دارد."

وی افزود: "تصور می‌کنم هواداران پرسپولیس با مراجعه به این سایت به من رای بدهند و مطمئن هستم آن دسته از هواداران استقلال که می‌دانند برای موفقیت تیم‌شان در سالیان گذشته زحمت کشیده‌ام نیز رای خواهند داد."

به گزارش ایسنا، این سایت بهترین و محبوب‌ترین بازیکن، بهترین تیم، مربی، داور و کمک داور را از طریق رای‌گیری در سایت انتخاب می‌کند.

همچنین در انتخابات محبوب‌ترین بازیکن جهان نام بازیکنانی چون رونالدینیو، رونالدو، کاسیاس، دکو، بالاک و... دیده می‌شود. سال گذشته یک بازیکن مصری از سوی این سایت به عنوان محبوب‌ترین بازیکن جهان شناخته شد.

نکته جالب توجه این است که هر کاربر می‌تواند با مراجعه به این سایت WWW.IFFHS.DE چندین‌بار بازیکن محبوب خود را انتخاب کند.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پرسپولیس در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر توانست برق شیراز را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد.

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت همراه بود. شاگردان افشین قطبی با پیروزی 3 بر 1 برابر برق شیراز به روند ناکامی‌های خود در هفته‌های گذشته پایان دادند.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان برق شیراز بود. در این دیدار که به داوری یدالله جهانبازی انجام شد، سرخپوشان پایتخت توانستند با گل‌های علی کر یمی (24)، کریم باقری (39)، علیرضا نیکبخت واحدی (77، پنالتی) حریف خود را شکست دهند.

تک گل برق شیراز را هم مسعود نظرزاده در دقیقه 73 بازی به ثمر رساند. پرسپولیس با این برد 18 امتیازی شد و در کنار رقیب دیرینه خود یعنی استقلال قرار گرفت.

استقلال تهران به دلیل تفاضل گل بهتر در مکان چهارم و پرسپولیس در مکان پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

افشین قطبی، سرمربی پرسپولیس تهران، تیم خود را با ترکیب مهدی واعظی، مجتبی شیری، سپهر حیدری، نبی‌الله باقری ها، علیرضا محمد، مازیار زارع، پژمان نوری، علی کریمی، پائول دیکارمو به میدان فرستاد. پرسپولیس که در دو هفته گذشته دو شکست پیاپی را در رقابت‌های لیگ برتر ایران تجربه کرده بود در این دیدار به بازیکنان بر گشته از مصدومیت و همچنین هواداران پرشمارش در ورزشگاه آزادی چشم دوخته بود تا بتواند 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. با این حال این برق شیراز بود که نخستین خطر بازی را روی دروازه پرسپولیس تهران رقم زد. "مورنو" بازیکن خارجی برق شیراز در همان شروع بازی می‌توانست پیام آور شادی برای شیرازی‌ها باشد اما، این گونه نشد.

پرسپولیس در نیمه نخست با گذشت زمان بر توپ و میدان مسلط شد و بازی را در اختیار گرفت. مازیار زارع، دی‌کارمو و کریم باقری سه موقعیت گل زنی داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. پس از حمله‌های دامنه‌دار قرمزهای پایتخت روی دروازه برق شیراز سرانجام در دقیقه 24، علی کریمی توانست با پاس دیکارمو برزیلی، دروازه برق شیراز را باز کند.

15 دقیقه پس از این گل کریم باقری با پاس پتروویچ توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند. در ادامه بازی برق شیراز توپ و میدان را در اختیار گرفت. بازیکنان شیرازی که پس از این دو گل نتیجه بازی را از دست رفته می‌دیدند به حمله روی دروازه پرسپولیس روی آوردند. اما نیمه نخست با این دو گل به سود شاگردان قطبی به پایان رسید. در نیمه دوم این بازیکنان برق شیراز بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند. آن‌ها با پاسکاری و حمله سعی در جبران دو گل خورده داشتند. پرسپولیس هم در این نیمه چشم به ضد حمله‌های خطرناک بازیکنان خود داشت. مازیار زارع و دیکارمو در میان ضد حمله‌های برق شیراز می‌توانستند گل‌های دیگری برای مدافع عنوان قهرمانی به ثمر برسانند اما این گونه نشد.

برق شیراز هم در دقیقه 60 بازی می‌توانست روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس، دروازه میزبان را باز کند اما این گونه نشد. پس از میدان‌داری بازیکنان برق شیراز، افشین قطبی دست به تعویض زد و در حالی که علیرضا نیکبخت واحدی از سوی تماشاگران تشویق می‌شد او را به جای دیکارمو به میدان فرستاد. یک دقیقه پیش از این تعویض مهدی واعظی سنگربان پرسپولیس ناجی دروازه‌اش شد و در یک موقعیت تک به تک دروازه تیمش را در برابر بازیکنان محمد عباسی بسته نگه داشت.

علی کریمی در دقیقه 70 می‌توانست دروازه برق شیراز را برای بار سوم باز کند، اما بازیکن پرسپولیس با بی‌دقتی توپ را از بالای دروازه برق شیراز به اوت فرستاد.

سرانجام در دقیقه 73 بازیکنان برق شیراز مزد بازی خوب خود در نیمه دوم را گرفتند و با پاس مهدی شیری این مسعود نظرزاده بود که توانست دروازه پرسپولیس تهران را باز کند.

علیرضا نیکبخت واحدی تنها 4 دقیقه پس از گل شیرازی‌ها ضربه پنالتی اعلام شده روی محمد منصوری را به سومین گل قرمزپوشان پایتخت بدل کرد. دو تیم در پایان بازی موقعیت‌های گل زنی دیگری نیز داشتند. نیکبخت واحدی و پژمان نوری از پرسپولیس می‌توانستند تعداد گل‌های قرمزپوشان پایتخت را افزایش دهند اما این گونه نشد. بازیکنان برق شیراز هم بارها و بارها فرصت داشتند دروازه مهدی واعظی را باز کنند اما واعظی در یکی از روزهای خوب خود قرار داشت و مانع از گشوده شدن دوارزه‌اش به روی میهمانان شیرازی شد.

سرانجام پرسپولیس توانست پنجمین پیروزی خود را برابر برق شیراز به دست بیاورد و جایگاه خود را در جدول رقابت‌های لیگ برتر را بهبود ببخشد. در این بازی سپهر حیدری،‌ علیرضا محمد، پژمان نوری و علی کریمی از پرسپولیس و داریوش یزدانی و صمد زارع از برق شیراز با کارت زرد داور بازی روبه‌رو شدند.

در این دیدار که به نوعی تقابل برادران شیری (مهدی و مجتبی) بود، برادر کوچکتر پیروز از میدان خارج شد.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دور سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دیدارهای گروه E تا H ادامه پیدا کرد.

دیدارهای سه‌شنبه شب در حالی برگزار شد که در مهمترین بازی یوونتوس از سد رئال مادرید گذشت و منچستر یونایتد مدعی عنوان قهرمانی با سه گل سلتیک را در هم کوبید.

نتایج دیدارهای سه‌شنبه شب به شرح زیر است:‌

گروه E :‌

دیناموکیف یک

آلیف (27)

پورتو صفر

فنرباغچه 2

سیلوستره (20 گل به خودی، گیسا 77)

آرسنال 5

آدبایور ( 9)، والکات (11)، دیابی( 22)، سانگ (49) و رمزی(90)

 

 

 

 

 

گروه F :

استوا بخارست 3

برنهارت (8)، گویان(11) و پتره(45)

لیون 5

کیتا(23)، بنزما(33، 71) و فرد (69، 90)

بایرن‌ مونیخ ‌3

کلوزه (6)، شواین اشتایگر(25) و زی روبرتو(90)

فیورنتینا صفر

گروه G :‌

منچستر یونایتد 3

برباتوف (29،51) و رونی (76)

سلتیک ‌صفر

ویارئال 6

روسی ‌(23)، کاپدویا (33)‌، لورنته (66،69، 83) و پیرس (79)

آلبورگ ‌3

ساگانوفسکی (19)، اینوولدسن (36) و یوهانسن (76)

گروه H :‌

یوونتوس 2

دل‌پیرو(5) و آمائوری‌ ( 49)

رئال مادرید یک

فان نیستلروی (66)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زنیت سنت‌پترزبورگ یک

تکه (79)

باته بوریزوف یک

نهایچیک (52)

در بازیهای سه‌شنبه 36 توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که 24 گل از این تعداد تنها در سه دیدار به ثمر رسید. این یک رکورد تازه‌ در طول رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:34 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال استقلال اهواز با سه گل ملوان بندرانزلی را شکست داد.

در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال اهواز به مصاف ملوان بندرانزلی رفت و با گل‌های مهدی دغاغله در دقیقه 41، مصطفی بیژنی در دقیقه 84 و حمیدرضا رجبی در دقیقه 90 ملوان را شکست داد.

در این بازی ناصرشکرون بازیکن تیم استقلال اهواز یک ضربه پنالتی را از دست داد.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نخستین داربی مشهد را تیم فوتبال پیام برد.

در هفته‌ی یازدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم پیام و ابومسلم خراسان به دیدار هم رفتند که تیم پیام موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار پرحاشیه که یک اخراجی و هشت کارت زرد داشت، پیام در دقیقه 87 توسط اشپیتم مارفی از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

پیش از به ثمر رسیدن گل پیام هواداران ابومسلم شعار "خداداد - برگی‌زر" سر می‌دادند اما پس از اعلام ضربه پنالتی و گل پیام، شعار "مربی پیامی نمی‌خواهیم،‌نمی‌خواهیم" سر دادند و خواستار استعفای وی و "بنی‌اسد" مدیرعامل باشگاه شدند.

همچنین در دیگر بازی این هفته دیدار تیم‌های راه آهن و صبا به تساوی یک بر یک انجامید. برای راه آهن احمد تقوی و برای صباباتری غلامرضا رضایی گلزنی کردند.

ذوب آهن نیز با برتری دو بر صفر مقابل مقاومت سپاسی شیراز به صدر جدول رده بندی صعود کرد. در این بازی کاسترو و خلعتبری برای ذوب آهن گلزنی کردند.

*** حاشیه

- از نکات جالب توجه در این بازی اینکه در نیمه اول هر دو دروازه بان اصلی دو تیم از زمین بازی خارج شدند چرا که در دقیقه 17 شهاب گردان، دروازه بان ابومسلم به علت مصدومیت خارج و به جای وی مهدی ثابتی وارد زمین شد.

دلیل مصدومیت گردان تکل مهدی هاشمی نسب، کاپیتان تیم پیام بود که این تکل هاشمی نسب، اعتراض تماشاگران ابومسلمی را به همراه داشت و آنها شعارهایی علیه کاپیتان فصل گذشته خود نیز دادند.

- سیروس سنگ چولی دروازه بان پیام هم در دقیقه 34 به علت خطا بر روی بازیکن ابومسلم از زمین خارج شد و به جای وی مجید غلامی وارد بازی شد.

- مهدی هاشمی نسب در این بازی در خط حمله به کار گرفته شد اما بعد از اخراج دروازه بان پیام از زمین بازی خارج شد تا دروازه بان ذخیره وارد بازی شود.

- 5 هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.

- اتفاقات بازی در نیمه اول و به خصوص مصدومیت دروازه بان ابومسلم که بیش از 7 دقیقه به طول انجامید، باعث شد تا داور در پایان این نیمه 11 دقیقه وقت اضافه اعمال کند.

- خداداد عزیزی به علت محرومیت از سکوها بازی را نگاه می کند.

- شعار تماشاگران ابومسلم علیه هاشمی نسب باعث شد تا هادی برگی زر به سمت آنها رفت و از آنها خواست شعار ندهند.

- تماشاگران پیام هنگام شعار دادن تماشاگران ابومسلم علیه هاشمی نسب با شعار "مهدی سرطلایی، سرور مشکی هایی" او را تشویق کردند.

- تماشاگران ابومسلم در پایان بازی خواهان بازگشت "اکبر میثاقیان" به این تیم شدند.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب