فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**لیگ برتر ایران 1391-1390** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

در هفته بیستم لیگ برتر محمود رفیعی برای استقلال و احمد صالحی برای پرسپولیس قضاوت می‌کنند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیستم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.

یکشنبه 25 دی ماه 90

* استقلال – مس کرمان – ورزشگاه آزادی تهران – ساعت 16:40

محمود رفیعی – محسن فریمانی - حسین طالقانی– سیدمهدی سیدعلی – ناظر: مسعود مرادی

* نفت تهران – فولاد خوزستان- ورزشگاه دستگردی تهران – ساعت 15

رحیم مهرپیشه – مرتضی کریمی – مهدی عالیقدر – امیرحسین فتاحی – ناظر: حسین عسگری

* داماش گیلان – فجر شهید سپاسی – ورزشگاه عضدی رشت – ساعت 15

محمد ملکی – بابک داوری – آرمان اسعدی – محمد کمانی – ناظر: محمدعلی فروغی

* مس سرچشمه – ملوان – ورزشگاه باهنر کرمان – ساعت 15

فرشید افشار – حسین سنجری – کیانوش داودزاده – پیمان فرخی مهر – ناظر: حسین عرب براقی

* نفت آبادان – فولاد سپاهان- ورزشگاه تختی آبادان– ساعت 15

شاهین حاج بابایی – سعید زارع – مصطفی فراهانی – قاسم واحدی – بهرام مهرپیما

* ذوب آهن - سایپا – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان– ساعت 15

محمدحسین اسدی – علیرضا کهوری – حجت علی رضایی تبار – جواد شرفی – ناظر: زاهد بحرینی

* صبای قم – راه آهن - ورزشگاه یادگار امام (ره) قم– ساعت 15

جمشید دانش مهر – محمدرضا منصوری – علیرضا ایلدروم – محمدرضا فغانی – ناظر: عبداله باعزم

دوشنبه 26 دی‌ماه 90

* شهرداری تبریز – پرسپولیس – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز– ساعت 15

احمد صالحی – رضا سخندان – رسول فروغی – ایرج ساعدی – ناظر: فریدون اصفهانیان


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 3:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار خود مقابل فجر سپاسی به پیروزی دست یافت.

در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه از ساعت 18 و 30 دقیقه، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان فجر سپاسی بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم به پیروزی دست یافت.

در حالی که دو تیم نیمه نخست را با تساوی بدون گل به پایان برده بودند، پرسپولیس ابتدا به وسیله وحید هاشمیان (69) که تنها لحظاتی بود وارد زمین شده بود، از حریفش پیش افتاد.

با این حال فجر سپاسی به وسیله ایوب کلانتری(78) و از روی یک شوت زیبا، بازی را به تساوی کشاند.

بازی با تساوی یک بر یک در حال پیگیری بود که در یکی از آخرین حمله‌های پرسپولیس علی کریمی و وحید هاشمیان یک همکاری خوب را ترتیب دادند و در نهایت این کاپیتان پرسپولیس بود که در دقیقه 90 گل پیروزی‌بخش تیم حمید استیلی را به ثمر رساند تا پرسپولیس دست خالی شیراز را ترک نکرده باشد.

پرسپولیس با این پیروزی 9 امتیازی شد و با 6 پله صعود در رتبه نهم جدول قرار گرفت.

فجر سپاسی نیز 9 امتیازی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر پایین‌تر از نفت آبادان در رده یازدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی همزمان صبای قم با تک گل پژمان شاه پری (1) مهمانش، فولاد را شکست داد و موقتا با 18 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

همچنین از ساعت 18 و 45 دقیقه نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تراکتورسازی بود که این بازی پرگل در پایان با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

فونیکه سی (13 و 37) و لئون پاجاچیان (31) برای شاگردان غلامحسین پیروانی گلزنی کردند و برای تراکتورسازی هم محسن حسینی (2 و 57) و سیاوش اکبرپور (40) گلزنی کردند.

تراکتورسازی با توقف در این دیدار 16 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، به رده چهارم جدول سقوط کرد. شاگردان قلعه نویی هفته گذشته نیز در خانه مغلوب نفت تهران شده بودند.

نفت آبادان نیز با 10 امتیاز و تفاضل گل 1- بالاتر از پرسپولیس در رده نهم جدول قرار گرفت.


[ یکشنبه 90/7/3 ] [ 8:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع کناری تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار شهرآورد با مصدومیت شدید از ناحیه دست مواجه شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا محمد که در بازی با استقلال، در یک صحنه با مصدومیت روبرو و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند، پس از مراجعه به بیمارستان و عکس های مربوطه مشخص شد با شکستگی از ناحیه آرنج روبرو شده است.

پزشک تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: شکستگی آرنج محمد مربوط به قبل بوده اما هم اکنون با استفاده از آتل، تحت درمان است.

علیرضا محمد با این مصدومیت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 4:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]


[ شنبه 90/6/26 ] [ 4:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هافبک تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن شهرآورد 71 انتخاب شد.

مجتبی جباری در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که با برتری 2 بر صفر آبی پوشان همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

جباری در این دیدار گل دوم تیمش را روی حرکت خوب برهانی به ثمر رساند و در نیمه‌ی اول هم یک بار توپ را به تیرک دروازه کوبید.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فولاد خوزستان در خانه مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.

در ادامه‌ی رقابت‌های هفته‌ی هفتم لیگ برتر، فولاد خوزستان میزبان شهرداری تبریز بود و در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان جلالی با این نتیجه دومین تساوی فصل را کسب کرده و با 9 امتیاز در رده‌ی نهم جدول قرار گرفتند، جایگاهی که البته ممکن است حتی تا پایان همین هفته‌ نیز از دست برود.

در دیگر دیدار هفته‌ی هفتم صبای قم با یک گل مس سرچشمه را شکست داد.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

علی کریمی گفت: مشکل بزرگ پرسپولیس زود گل خوردن است.

علی کریمی پس از شکست تیمش برابر استقلال با بیان اینکه عذرخواهی کردن از هواداران پس از این گونه شکست‌ها تکراری شده است، اظهار کرد: واقعا نمی‌دانیم چه باید به هواداران بگوییم. ما واقعا شرمنده آن‌ها هستیم هرچند اگر در نیمه دوم پنالتی ما گل می‌شد، روند بازی می‌توانست عوض شود.

وی در ادامه با بیان اینکه به استقلال و هوادارانش به دلیل این پیروزی تبریک می‌گوید، گفت: ما باید بیشتر تمرین کنیم تا در بازی‌های آینده پیروز شویم.

کریمی درباره اینکه چرا ضربه پنالتی تیمش را نزد خاطرنشان کرد: در آن لحظه شرایط پنالتی زدن نداشتم چرا که پای راستم درد می‌کرد وگرنه حتما خودم ضربه را می‌زدم. پیش از بازی تعیین نشده بود که چه کسی پنالتی را بزند اما نمی‌شود تمام شکست را گردن محمد نوری انداخت چرا که هر بازیکنی ممکن است پنالتی را از دست بدهد.

وی در ادامه درباره عملکرد فرهاد مجیدی در تیم استقلال نیز گفت: فرهاد تمام سعی خودش را کرد و توانست گل اول تیمش را نیز به ثمر برساند. او بازیکن موثری برای تیمش است.

کریمی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه سخنی برای هواداران تیمش دارد؟ گفت: ما اگر حرفی داشته باشیم باید در زمین مسابقه آن را بزنیم. ما باید تلاش کنیم در بازی‌های بعد این شکست را جبران کنیم.

کاپیتان پرسپولیس همچنین گفت: در طول یک هفته اخیر پیشکسوتانی مثل مجتبی محرمی، مهرداد میناوند و محمد پنجعلی به سر تمرین‌های ما آمدند که از آن‌ها تشکر می‌کنم و متاسفم که نتوانستیم پیروز شویم.

وی در ادامه علت باخت تیمش در داربی را این گونه توضیح داد: ما بد بازی کردیم و بد باختیم اما راجع به علت باخت نمی‌توانم چیزی بگویم بلکه کادر فنی باید بازی را بررسی کرده و دلایل شکست ما را اعلام کند. من تعجب می‌کنم چرا با این همه تمرینی که کرده‌ایم و فیلم‌های حریفان را دیده‌ایم هنوز مشکل داریم.

در ادامه خبرنگاری از وی پرسید مشکل پرسپولیس که به آن اشاره کرده است چیست که وی گفت: ما وقتی در حمله هستیم گل می‌خوریم، همیشه در ابتدای بازی گل اول را دریافت می‌کنیم و متاسفانه همیشه زود گل می‌خوریم. در این بازی در دقایق اولیه دو یا سه حمله انجام دادیم اما آن‌ها بودند که به گل رسیدند، این مشکل بزرگی است و باید برطرف شود. از این به بعد باید به جای اینکه حمله کنیم اول بازی 11 نفره دفاع کنیم تا گل نخوریم.

کریمی درباره عملکرد ترکی و همکارانش در شهرآورد 71 هم گفت: به تیم داوری تبریک می‌گویم. قضاوت بازی هیچ مشکلی نداشت و واقعا عالی بود.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:21 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس نیمکت‌نشینی‌اش در شهرآورد 71 را حاصل نظر کادر فنی توصیف و عنوان کرد مصدومیتی نداشته است.

علیرضا حقیقی پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: اصلا خوب نبودیم و بازی خوبی انجام ندادیم. متاسفم که این نتیجه به دست آمد و بازی را باختیم. فقط می‌توانم یک جمله به هواداران بگویم و آن اینکه با این باخت شرمنده آن‌ها شدیم و از آن‌ها معذرت می‌خواهیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به این مسئله که استیلی از اختلاف و درگیری او با آقازمانی خبر داده بود، گفت: من با سامان و تمام اعضای تیم مثل برادر هستم. بحث کوچکی بین ما بود و مشکل خاصی وجود نداشت. ما همه مثل اعضای یک خانواده هستیم. من مطمئن نیستم که استیلی این حرف را زده باشد اما به نظر من درست نیست مسائل درون ‌خانواده، بیرون بازگو شود.

حقیقی درباره اظهارنظر استقلالی‌ها که پرسپولیس را در شهرآورد 71 بدون موقعیت توصیف کرده بودند، گفت: درست است که خوب بازی نکردیم اما بی‌انصافی است که بگوییم پرسپولیس موقعیت گل نداشت. حداقل 4 یا 5 موقعیت صددرصد گل داشتیم که از دست رفت.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر درون دروازه قرار می‌گرفت می‌توانست مانع از شکست پرسپولیس شود؟ گفت: درباره هیچ چیزی نمی‌توان اظهارنظر کرد. شاید اگر من بودم بیشتر گل می‌خوردیم. من مشکلی نداشتم و آماده بودم و می‌توانستم درون دروازه قرار بگیرم اما به هر حال نظر کادر فنی استفاده از معمارزاده بود.

حقیقی درباره از دست رفتن ضربه پنالتی هم گفت: زدن پنالتی در چنین بازی‌هایی فشار و استرس زیادی را ایجاد می‌کند. پنالتی 50 ، 50 است، شاید اگر من پشت ضربه می‌ایستادم، توپم از خط طولی زمین به بیرون می رفت.

سنگربان پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با قرار گرفتن رحمتی در درون دروازه استقلال پیش‌بینی می‌کردید که پنالتی نوری گل نشود؟ گفت: هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هر کسی دوست دارد در داربی گل بزند، من هم دوست داشتم اما همه برای پیروزی تلاش کردند.

فرهاد مجیدی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس هم خوب بازی کرد. این تیم بازیکنان بزرگی دارد ولی ما اگر هفته پیش برابر تراکتورسازی برنده می‌شدیم امروز بازی بهتری انجام می‌دادیم.

مجیدی در ادامه گفت: تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد و ما سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم طوری بازی کنیم که برنده شویم و در نهایت به قهرمانی برسیم.

کاپیتان استقلال همچنین با بیان این که بازی در استقلال به هر بازیکنی انگیزه می‌دهد، تصریح کرد: معلوم نیست چه زمانی از فوتبال خداحافظی کنم، شاید هفته بعد، شاید هم چند سال دیگر.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

حمید استیلی پس از شکست دو بر صفر در شهرآورد 71 از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس عذرخواهی کرد و البته عملکرد بازیکنان پرسپولیس را در حد و اندازه‌های این تیم ندانست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: اول از همه از هواداران و پیشکسوتانی که در این یک هفته در کنار ما بودند و ما را تنها نگذاشتند عذرخواهی می کنم. ما امروز اصلا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نبودیم، شاید موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آن بازی جلوی ذوب آهن را نتوانستیم ارائه دهیم.

استیلی ادامه داد: اگر پنالتی محمد نوری گل می شد، همه چیز عوض می شد و شرایط تغییر می کرد. در نیمه‌ی اول استقلال بهتر از ما بازی کرد، اما در نیمه‌ی دوم با یک تعویض شرایط بازی را به نفع خودمان تغییر دادیم. البته تعویض اجباری علیرضا محمد اندیشه‌های تاکتیکی ما را خراب کرد. در کل نیمه‌ی دوم بهتر بازی کردیم. استقلال امروز از موقعیت‌هایش استفاده کرد، اما ما از فرصت‌های مان سودی نبردیم. این یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس و استقلال در چند سال اخیر بود و هواداران از این بازی لذت بردند.

استیلی با بیان این که پرسپولیس امروز حتی 50 درصد از توانش را ارائه نداد، گفت: متاسفانه امروز روز بد بازیکنان پرسپولیس بود و هیچ کدام از بازیکنان ما غیر از دو، سه بازیکن در حد و اندازه‌های خودشان نبودند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پنالتی‌زن اول پرسپولیس کیست؟ گفت: پنالتی زن اول ما علی کریمی بود که به دلیل آن که مصدوم شده بود، نمی توانست پنالتی را بزند. بعد از کریمی نوری پنالتی زن دوم بود که متاسفانه توپ را گل نکرد. وقتی پنالتی شما گل نمی شود شرایط روحی روانی تیم خیلی به هم می ریزد و بازی سخت می شود. البته این تیم همان تیم‌ بازی با ذوب آهن بود. متاسفانه ما شروع خیلی بدی داشتیم و خط میانی پرسپولیس هم اصلا روز خوبی نداشت. متاسفانه خط میانی ما در بازی امروز اصلا خوب کار نکرد. البته ما در نیمه دوم با انجام یک جابه‌جایی شرایط را بهتر کردیم، مطمئن باشید این تیم با بازگشت اولادی و دیگر بازیکنان مصدوم‌مان بهتر از قبل می‌شود.

خبرنگاری از استیلی پرسید نگران نیستید که با این شکست وضعیت پرسپولیس روز به روز بدتر شود که سرمربی پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان ما روز به روز وضعیت‌شان بهتر می‌شود البته این حق هواداران است که اعتراض کنند و من از روز اولی که آمده بودم، همیشه حق را به هواداران دادم. اما به هر حال این فوتبال است و چنین اتفاق‌هایی هم ممکن است در فوتبال رخ دهد. اصلا فکر نمی‌کردم که بازی امروز این گونه شود و با این نتیجه ببازیم چرا که ما تمرین‌های خوبی در این هفته پشت سر گذاشته بودیم اما امروز متاسفانه از ابتدای بازی در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که پیش از بازی با استقلال این شایعه به وجود آمده بود که علیرضا حقیقی از پرسپولیس قهر کرده؟ گفت: اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است و هیچ کس قهر نکرده، اگر کسی از تیم‌مان برود، دیگر نمی‌تواند برگردد. این اتفاق صحت ندارد و حتی امروز پیش از آغاز بازی میثاق معمارزاده به سمت حقیقی رفت و آن‌ها همدیگر را در آغوش گرفتند. من همیشه گفته‌ام که در تیم ما نظم و انضباط حرف اول را می‌زند.


[ شنبه 90/6/26 ] [ 3:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب