فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

حواشی دیدار پرسپولیس و ابومسلم خراسان در لیگ برتر فوتبال ایران در تلویزیون‌های عربی منطقه انعکاس داشت.

تلویزیون الرای با انعکاس این مطلب که در دیدار پرسپولیس و ابومسلم زشت و زیبا به خوبی نمایان بود، رفتار غیر ورزشی شهاب‌الدین گردان را در چند نوبت پخش و در بخش‌های خبری ورزشی خود منعکس کرد.

مفسر این تلویزیون با بیان این مطلب که فشار روحی بر بازیکنان تیم‌های باشگاهی لیگ برتر ایران به سبب حساسیت و فشرده بودن بازی‌ها رو به نزول گذاشته است، گفت: فشردگی بازی‌ها و حساسیت تیم‌ها برای صعود و سقوط این فشارهای روحی را در فصل جاری فوتبال ایران تشدید کرده است. به همین دلیل حواشی فوتبال ایران در حال افزایش است.

این تلویزیون هم‌چنین با اشاره به گلزنی کریم باقری اظهار کرد: گل زیبای کریم باقری از جلوه‌های زیبای این دیدار پر برخورد و قدرتی بود که در آن نمایش فوق‌العاده‌ی علی کریمی دوباره بحث او را برای دعوت و حضور در تیم ملی مطرح ساخت.

تلویزیون عربی ای‌آرتی وابسته به عربستان نیز با انعکاس نتیجه‌ی دیدار پرسپولیس و ابومسلم گفت: پرسپولیس در این فصل به بازیکنان پا به سن گذاشته و قدیمی خود بسیار متکی بوده است.

این تلویزیون نیز با به تصویر کشیدن حرکت غیر ورزشی شهاب‌الدین گردان خبر محرومیت وی را به تفصیل بیان کرد.

تلویزیون سوریه نیز در بخش ورزشی خود حرکت گردان در حمله به توپ جمع کن پشت دروازه را در بخش‌های مختلف ورزشی خود منعکس کرد.

تلویزیون اردن نیز در بخش خبر ورزشی شبکه‌ی اول خود گفت: وینگادای پرتغالی نخستین پیروزی خود ر ا با تیم قهرمان فصل پیشین باشگاه‌های ایران جشن گرفت تا با نگاهی امیدوارانه‌تر به صدر جدول در ادامه‌ی این مسابقات بیندیشد.

همچنین تلویزیون دریم اسپورت و تلویزیون یمن نیز حرکت غیر ورزشی شهاب الدین گردان را در دیدار با پرسپولیس به نمایش گذاشتند. همچنین تنها تلویزیونی که به نتیجه‌ی دیدار سپاهان و برق شیراز اشاره کرد، تلویزیون ورزشی کویت بود که گفت: سپاهان آرام آرام خود را به صدر جدول و در روزهای پایانی لیگ ایران نزدیک می‌کند.


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 5:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ششمین شکست خود در لیگ هشتم را تجربه کرد.

عصر چهارشنبه در ادامه‌ی هفته‌ی بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران مقاومت سپاسی در شیراز میزبان استقلال تهران بود و در پایان توانست آبی های تهران را 4 بر یک شکست دهد.

در این بازی که در ورزشگاه حافظیه‌ی شیراز به داوری هدایت ا... ممبینی برگزار شد، مصطفی صبری (30)، محمد ایران پویان (35)، امین متوسل زاده (67) و علی ممبینی (92) برای میزبان و علیرضا عباسفرد (71) برای مهمان گلزنی کردند.

این ششمین باخت شاگردان امیر قلعه نویی در فصل جاری رقابت ها بود. استقلال با این باخت با 53 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. شاگردان غلام پیروانی هم با این برد 39 امتیازی شدند.

دیگر دیدارهای هفته در حال برگزاری هستند:

نتیجه سایر دیدارها تا پایان نیمه نخست:

• استقلال اهواز: یک

محسن رسولی (23)

صبای قم: صفر

• راه آهن: صفر

ذوب آهن: صفر

• داماش: یک

محمد نظیف کار (36)

پیکان قزوین: صفر

• پاس همدان: صفر

سایپا: صفر

• پیام مشهد: صفر

ملوان انزلی: صفر

• مس: یک

فراز فاطمی (13)

فولاد خوزستان: صفر


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 5:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرید زرینه درباره وضعیت مصدومیت مازیار زارع گفت: زارع رباط صلیبی پاره نکرده است.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت مازیار زارع اظهار کرد: باید صبر کنیم 24 تا 48 ساعت از زمان مصدومیت زارع بگذرد. پس از این زمان معاینات جدیدی را انجام می‌دهیم. بعد تصمیم می‌گیریم که او به آزمایشات تکمیلی چون MRI نیاز دارد یا نه.

وی اضافه کرد: حدود 12 ساعت از زمان مصدومیت او می‌گذرد. ما پس از گذشت زمان لازم و انجام معاینات موردنیاز می‌توانیم دقیق‌تر وضعیت او را تشریح کنیم.


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 4:42 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری مقابل ابومسلم موقتا به رده‌ی دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف ابومسلم خراسان رفت و موفق شد با تک گل "کریم باقری" در دقیقه 48 حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در نیمه نخست بازی تیم پرسپولیس حملات بسیاری را به دروازه ابومسلم انجام داد و حتی یک بار توسط مازیار زارع تیرک دروازه ابومسلم را به لرزه درآورد. تیم ابومسلم نیز با استفاده از ضد حملات چند بار دروازه تیم پرسپولیس را تهدید کرد اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در آغاز نیمه دوم حملات تیم پرسپولیس شدت گرفت و در دقیقه 48 ضربه کریم باقری از پشت محوطه جریمه با برخورد با مدافعان ابومسلم وارد دروازه این تیم شد. در دقیقه 50 علی کریمی یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد. سه دقیقه بعد شهاب گردان دروازه‌بان ابومسلم به دلیل درگیری با یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها از زمین مسابقه اخراج شد. در دقیقه 71 بازی ابراهیم توره برای دومین بار دروازه ابومسلم را به لرزه درآورد.

در دقیقه 72 بر اثر اشتباه علیرضا حقیقی مهاجمان ابومسلم تا آستانه‌ی فروپاشی دروازه‌ی پرسپولیس پیش رفتند که مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

در ادامه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نهایت بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت تا این تیم با کسب 47 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن موقتا تا بازی‌های چهارشنبه به رده دوم جدول صعود کند.


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 12:34 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

امیر قلعه‌نویی گفت: امیدواریم با کسب سه امتیاز در برابر مقاومت بتوانیم راه قهرمانی خود را هموار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان تمرینات این تیم و پیش از دیدار با مقاومت شهید سپاسی شیراز افزود: همیشه بازی مقابل تیم‌هایی که غلام حسین پیروانی سرمربی‌گری آن را بر عهده دارد چه در شیراز و چه در زمین حریف، برای همه تیم‌ها مشکل بوده است چرا که پیروانی همواره با جوانانی جویای نام فوتبالی بسیار زیبا و روان را به نمایش گذاشته است. از همین رو ما در بازی فردا دیداری حساس را پیش رو خواهیم داشت.

قلعه‌نویی در ادامه در مورد غیبت علی علیزاده در تمرینات تیم گفـت: علی علیزاده از ما سه روز مرخصی گرفته و بعد از دیدار با فجر سپاسی در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

وی در پایان دیدار مقابل مقاومت سپاسی را پل اصلی رسیدن به قهرمانی در فصل جاری دانست.


[ چهارشنبه 87/11/30 ] [ 12:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

احمد مومن‌زاده با امضای قراردادی به تیم فوتبال راه‌آهن تهران پیوست.

احمد مومن‌زاده مهاجم فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که پس از حضور مجید جلالی در این تیم به نوعی از ترکیب فولاد کنار گذاشته شده بود، پس از جدایی از این تیم دیروز (یکشنبه) با امضای قراردادی تا پایان فصل به خدمت تیم راه‌آهن شهرری درآمد.

این بازیکن پس از ثبت قرارداد در تمرینات تیم راه‌آهن شرکت کرد.


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 11:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اسامی برترین‌های اخلاق در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

سازمان لیگ حرفه‌یی، برترین‌های اخلاق در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

مربی برتر اخلاق: امیر قلعه نویی-استقلال

بازیکن برتر اخلاق:علی کریمی-پیروزی

تیم برتر اخلاق: ضمن قدردانی از تیم های راه آهن و ابومسلم ،تیم صبای قم به عنوان برترین تیم انتخاب شد.

بازی جوانمردانه: شهر آورد فجر شهید سپاسی-برق شیراز

میزبان برتر اخلاق: کمیته برگزاری مسابقات و هیات فوتبال فارس


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 11:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام شد.

برنامه، ساعت و اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه 29 بهمن (ساعت 15)

پرسپولیس – ابومسلم – آزادی تهران

سعید مظفری زاده-رفعتی-علی نژادیان-افشار- ناظر داوری:نظری

فولاد مبارکه سپاهان - برق شیراز-ذوب آهن-فولاد شهر

رفیعی-کهوری-شمس-رستمی-ناظر داوری:میرزا بیگی

چهارشنبه 30 بهمن (ساعت 15)

مقاومت سپاسی - استقلال تهران-حافظیه-شیراز

ممبینی-تقی پور-فرح نیا-خرمیان- ناظر داوری:بهروان

پیام خراسان - ملوان-ثامن الائمه-مشهد

جباری-فروغی-نظری-خورشیدی- ناظر داوری:مهر پیما

مس کرمان - فولاد خوزستان -باهنر-کرمان

نوید-زاع-رضایی تبار-ارغوانی- ناظر داوری:جعفری

پاس همدان – سایپا -قدس-همدان

بخشی زاده-ویشگاهی-غمزه-حاج عباسی- ناظر داوری:مرادی

داماش گیلان - پیکان قزوین - سردار جنگل-رشت

افشاریان-کریمی-عرفانیان-اکرمی- ناظر داوری:فنایی

راه آهن - ذوب آهن -اکباتان-تهران

حاج بابایی-نجفی-فراهانی-فغانی- ناظر داوری:زمانی

استقلال اهواز - صبای قم -تختی-اهواز

واحدی-شکور-موغلی-صمدیان- ناظر داوری: باعزم.


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 11:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در بازی روز سه‌شنبه با تیم برق شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر از "فرشاد پیوس" سرمربی تیم برق تقدیر می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: فرشاد پیوس که ایرانیان او را با نام فرشاد آقای گل می شناسند، چهره‌ای با اخلاق و توانا در فوتبال ایران است و درخشش های بیادماندنی او در میادین باشگاهی و ملی در کسوت بازیکن هیچ‌گاه از خاطره‌ی تاریخی فوتبال دوستان فراموش نمی‌شود و وی را شایسته بهترین سپاس‌ها کرده است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: هواداران فوتبال در اصفهان همچون سایر ایرانیان فرشاد را فراتر از رنگ های باشگاهی، به عنوان چهره ای متعصب و تلاشگر در فوتبال ایران و قاره کهن دوست دارند و قطعا با تشویق های خود سه شنبه این هفته برای وی به عنوان روزی زیبا و خاطره انگیز رقم خواهد خورد.


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 11:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رقابت‌های هفته‌ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پس از تساوی داربی 66 با پیروزی صبای قم و سپاهان همراه شد.

در ادامه‌ی رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پنج دیدار در روز جمعه (امروز) برگزار شد که پس از تساوی داربی 66 استقلال و پرسپولیس؛ ابومسلم خراسان و مس کرمان نیز در مشهد به نتیجه‌ی تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در دقیقه‌ی 70 جان‌ وینگودی برای ابومسلم و ادینهوف در دقیقه‌ی 72 برای مس کرمان گلزنی کردند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه آهن نیز با پیروزی دو برصفر سپاهان همراه شد. محرم نویدکیا و عماد رضا در دقایق 17 و 61 گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

در ادامه‌ی موفقیت‌های تیم سایپا با محمد مایلی‌کهن این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش در برابر ذوب آهن اصفهان موفق به کسب یک پیروزی با ارزش شد و توانست با تک گل صابر میرقربانی در دقیقه‌ی 42 شاگردان ابراهیم‌زاده را شکست دهند.

دیدار تیم‌های صبای قم و داماش گیلان نیز با تساوی دو بر دو همراه شد. محمد نوری و فریدون فضلی در دقیقه‌ی 4 و 55 برای صبا گلزنی کردند. گل‌های داماش نیز در دقیقه‌ی 71 و 86 به ثمر رسید.

پس از پایان بازی‌های هفته‌ی بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران با 53 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس نیز با 47 و 44 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

برق؛ داماش و پیام نیز با 22؛ 19 و 19 امتیاز هم‌چنان قعرنشینان لیگ برتر هستند.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب