فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


مسابقات کوپا آمریکا 2011 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Uruguay

مهاجم گلزن تیم فوتبال اروگوئه عنوان بهترین بازیکن چهل و سومین دوره‌ی رقابت‌های کوپا آمریکا را به خود اختصاص داد.

لوییس سوآرز مهاجم تیم ملی اروگوئه و باشگاه لیورپول با 4 گلی که در این رقابت‌هابه ثمر رساند نقش زیادی در قهرمانی شاگردان تابارس داشت و در پایان دیدار فینال جایزه‌ی بهترین بازیکن جام را به دست آورد.

سوآرز در دیدار پایانی هم بهترین بازیکن میدان شد. هموطن او سباستین کوتس، هم جایزه‌ی بهترین بازیکن جوان جام را به دست آورد.

جاستو ویلار که توانست 4 ضربه‌ی پنالتی برزیل را مهار و باعث حذف این تیم شود، هم عنوان بهترین دروازه بان جام را به خود اختصاص داد.

چهل وسومین دوره‌ی رقابت‌های کوپا آمریکا با قهرمانی اروگوئه به پایان رسید.


[ دوشنبه 90/5/3 ] [ 6:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Players of Uruguay celebrate title during the Copa America 2011 title

تیم فوتبال اروگوئه با گل زنی زوج طلایی خود برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا آمریکا شد تا به تنهایی عنوان پر افتخارترین تیم آمریکای لاتین را در اختیار بگیرد.

دیدار پایانی چهل و سومین دوره رقابتهای جام ملتهای آمریکای جنوبی در بوینس آیرس برگزارش شد که در آن شاگردان اسکار تابارس با برتری قاطع سه بر صفر مقابل پاراگوئه به مقام قهرمانی رسیدند.

 

در این دیدار لوئیس سوارس در دقیقه 11 و دیگو فورلان در دقایق 41 و 90 برای اروگوئه گلزنی کردند تا این تیم که پیش ازاین با 14 قهرمانی به طور مشترک با آرژانتین پر افتخارترین تیم قاره آمریکای جنوبی بود، تعداد قهرمانی‌اش را به 15 برساند و به تنهایی صاحب این عنوان شود.

 

در دیدار پایانی کوپا آمریکا پاراگوئه در حالی مقابل اروگوئه قرار گرفت که امیدوار بود با به دست آوردن اولین پیروزی در این تورنمنت عنوان قهرمانی رابه دست آورد، اما از همان دقایق ابتدای بازی آبی پوشان اروگوئه کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بازی خود را به حریف دیکته کردند. پاراگوئه با تساوی در تمام دیدارهای خود و البته پیروزی در ضربات پنالتی بازی‌های حذفی موفق به راه‌یابی به فینال شده بود.

Luis Suarez and Diego Perez of Uruguay celebrate a goal

 

لوئیس سوارس در دقیقه 11 روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته با استفاده از فرصت طلبی خود توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

تلاشهای نصف و نیمه شاگردان جراردو مارتینو سرمربی پاراگوئه که در این دیدار به دلیل محرومیت از روی سکوها کار را دنبال می‌کرد در نیمه نخست راه به جایی نبرد و تنها باعث شد چند موقعیت ضد حمله برای اروگوئه به وجود آید.

 

در دقیقه 41 بازی توپ ربایی بازیکنان اروگوئه که با اشتباه مدافع آخر این تیم همراه بود دیگو فورلان را در موقعیت تک به تک قرار داد و بهترین بازیکن جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با شوتی با پای چپ توپ را به زاویه مخالف دروازه بان پاراگوئه فرستاد و اختلاف را دو برابر کرد.

 

اروگوئه در پایان نیمه نخست با برتری دو گل راهی رختکن شد. در 45 دقیقه دوم بازی پاراگوئه با وجود این که نیاز به زدن دو گل داشت همچنان دست پاچه و بی‌برنامه عمل می‌کرد.

هر چند یک یا دو موقعیت خوب گل زنی می توانست باعث شود که بازی برای تیم پاراگوئه تمام شده نباشد، اما درخشش موسلرا مانع از فروپاشی از دروازه اروگوئه شد.

 

در دقیقه 66 بازی داور نقطه عطف بازی را رقم زد در حالی که مهاجم پاراگوئه با خطای آشکار مدافع آبی پوش نقش بر زمین شد داور خطای خود این بازیکن را اعلام کرد تا از یک پنالتی مسلم به سود پاراگوئه چشم پوشی کرده باشد. پس از این اتفاق چند صحنه مشکوک دیگر هم در زمین رخ داد و قاضی میدان البته تلاش کرد با استفاده از کارت های زرد خود بازی را کنترل کند.

 

در حالی که پاراگوئه در دقایق پایانی بازی برای رسیدن به حداقلی گل به آب و آتش می‌زد ضد حمله سریع و پر تعداد اروگوئه گل سوم را برای این تیم رقم زد.

 

مدافع اروگوئه پس از گرفتن توپ ، آن را به کنار زمین برد و تنها دو پاس بین کاوانی ، سوآرس و فورلان کافی بود تا این بازیکن پس از فرار ازتله‌ی آفساید در موقعیت تک به تک دروازه را برای سومین بار باز کند تا همه چیز چند دقیقه پیش از به صدا در آمدن سوت بازی برای پاراگوئه به پایان برسد.

 

بازیکنان بی‌انگیزه پاراگوئه که امیدی به جبران سه گل در دقایق تلف شده نداشتند، در دقایق پایانی بازی بیشتر به قدم زدن پرداختند تا اروگوئه پس از سوت پایان بازی پانزدهمین قهرمانی در کوپا آمریکا جشن بگیرد.

 

مهاجم تیم فوتبال لیورپول که در این دیدار گل اول را به ثمر رساند با وجود درخشش در این رقابت‌ها نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیارود چرا که پائولو گوئرو بازیکن تیم شیلی با هت تریک در دیدار رده بندی توانست با پنج گل عنوان «آقای گلی» رقابت‌ها را به دست آورد.

Paraguay and Uruguay national soccer team before their Copa America 2011 final match

Diego Forlan, from Uruguay, celebrates his goal

Diego Forlan of Uruguay celebrates his goal

Diego Forlan, from Uruguay, celebrates the his goal

Diego Forlan shoots and scores against Paraguay

Players of Uruguay celebrate championship title during the Copa América final match between Uruguay and Paraguay.

Pllayers of Uruguay celebrate title during the Copa America 2011

Loco Abreu of Uruguay celebrates title during the Copa America 2011 finall

Uruguay clinch record Copa title

Uruguay National Team poses with the trophy of the Copa America 2011

Diego Forlan, author of two goals in the final of the Copa America, kisses the trophy

Diego Lugano of Uruguay raises the trophy celebrating with teammates

Uruguay

Players of Uruguay celebrate their victory 3 - 0 against Paraguay in the final of the Copa America 2011

Uruguay

: Uruguay National team players celebrate with the trophy their victory of the Copa America 2011


[ دوشنبه 90/5/3 ] [ 6:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Gabriel Cichero from Venezuela fights for the ball with  William Chiroque of Peru

تیم ملی فوتبال پرو در رده‌بندی جام ملت‌های آمریکای جنوبی با نتیجه‌ چهار بر یک ونزوئلا را در هم کوبید.

دیدار رده بندی جام ملت‌های آمریکای جنوبی بامداد امروز (یکشنبه) با مصاف تیم‌های ونزوئلا و پرو برگزار شد.

در این دیدار که در ورزشگاه سیوداده لاپلاتا شهر لاپلاتا آرژانتین برگزار شد، تیم ملی فوتبال پرو موفق شد با نتیجه‌ 4 بر یک ونزوئلا را در هم بکوبد و عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در این دیدار ابتدا ویلیام چیروخو در دقیقه 42 پرو را جلو انداخت، در ادامه این پرو بود که خوب ظاهر شد و بازی را کنترل کرد و دقیقه 65 گل دوم خود را توسط مهاجم گلزن خود خوزه پاولو گریرو به ثمر رساند.

حملات جسته و گریخته ونزوئلا به دنبال گل دوم زیاد شد تا این که این تیم شگفتی ساز موفق شد در دقیقه 78 یکی از گل‌ها را توسط خوآن آرانکو، مهاجم موشنگلادباخ آلمان جبران کند.

در ادامه این پرو بود که موفق شد به برتری خود ادامه دهد و در دقیقه 90 دو بار دیگر با گل‌های خوزه پاولو گریور دروازه‌ ونزوئلا را باز کند و با اقتدار در رده سوم قرار گیرد.

ونزوئلا در این دیدار به دنبال اخراج توماس رینکون (59) بازی را 10 نفره ادامه داد.

دیدار فینال کوپا آمریکا بامداد فردا با دیدارهای تیم‌های اروگوئه و پاراگوئه برگزار خواهد شد.

Peru

Jose Paolo Guerrero from Peru celebrates scored goal during the Copa America

Jose Paolo Guerrero, from Peru, conducts the ball during the match be

 


[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 3:28 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب