فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.

در آغاز رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران و در نخستین روز این بازی‌ها؛ تیم فوتبال برق شیراز در داربی اهواز در مقابل مقاومت شهید سپاسی تن به شکست داد.

در این دیدار شاگردان غلامحسین پیروانی با نتیجه دو بر یک تیم فرشاد پیوس را شکست دادند.

تیم فوتبال پیکان نیز در قزوین دو بر صفر پیام خراسان را شکست داد.

تیم ملوان بندر انزلی که نیز تا دقایق پایانی در مقابل پاس همدان با تساوی یک بر یک این بازی را ادامه می‌داد با گل برتری دقیقه 87 خود از سد پاس همدان بگذرد.

هم‌چنین در داربی شهر اهواز نیز تیم فوتبال فولاد خوزستان؛ استقلال اهواز را شکست داد. در این دیدار نیز شاگردان مجید جلالی تیم اکبر میثاقیان را مغلوب کردند.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم روز جمعه پنج دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین این دیدارها استقلال و پرسپولیس داربی پایتخت را برگزار خواهند کرد.

سپاهان با راه‌آهن دیدار می‌کند، سایپا به مصاف ذوب آهن می‌رود، صبای قم میزبان پگاه گیلان است و ابومسلم مشهد به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت


[ پنج شنبه 87/11/24 ] [ 11:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مسعود عنایت پس از انتخاب محسن ترکی برای قضاوت داربی پایتخت گفت: محسن ترکی به عنوان داوری قاطع، با شهامت و بی‌طرف در جامعه شهره است.

رییس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال درخصوص علت‌های انتخاب محسن ترکی به عنوان داور داربی 66 اظهار کرد: پس از بررسی‌های مکرر در کمیته‌ی داوران از میان سه گزینه‌ی داوری (سعید مظفر‌ی‌زاده، محسن ترکی و افشاریان) تصمیم گرفتیم محسن ترکی را به عنوان داور داربی انتخاب کنیم. ترکی از آغاز لیگ داوری کرده است و قضاوت مسابقات مهم و حساس را در داخل و خارج از کشور برعهده داشته است. از طرفی تجربه‌ی قضاوت در مسابقات داخلی او نسبت به سایر گزینه‌ها بیشتر بود. او همچنین ظرف هفت تا هشت سال گذشته بیش از دهها بار بازی‌های استقلال و پرسپولیس را داوری کرده است.

وی افزود: همه‌ی جامعه محسن ترکی را به عنوان داوری قاطع، بی‌طرف و با شهامت می‌شناسند.

عنایت با بیان اینکه کمک داورهای این دیدار از قبل تعیین شده بودند، تصریح کرد: با توجه به این که کمک داوران این دیدار هر دو مشهدی هستند ما برای اینکه کار تیمی مشترک و بهتری را از تیم داوری شاهد باشیم، محسن ترکی را از مشهد انتخاب کردیم نکته‌ی جالب توجه اینکه هر سه داور هم سن و همکار هستند و وجه تشابه بسیاری با هم دارند. مثلا آنها در یک زمان ازدواج کردند و با هم اخت هستند.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم با محسن ترکی قضاوت داوران ایرانی در داربی را آغاز کنیم. در صورتی که داوران ایرانی در این دیدار موفق باشند فدراسیون رویه را ادامه خواهد داد.

عنایت با اشاره به اینکه محسن ترکی از آمادگی جسمانی بسیار خوبی برخوردار است درباره‌ی دیگر عوامل انتخاب وی به عنوان داور دربی 66 متذکر شد: ترکی دوندگی بسیار خوبی دارد و کاملا نزدیک به صحنه‌ها قضاوت می‌کند.

رییس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عملکرد هیچ داوری حتی کولینا را هم نمی‌توان گارانتی کرد، به ایسنا گفت: داوری به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان تضمینی برای عملکرد خوب ترکی داشت.

وی با بیان اینکه ما از ابتدا هم تصمیم داشتیم داور داربی را از میان داوران ایرانی انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: من در سفر به مالزی به طور خصوصی با سوبخیدین و ایرماتوف صحبت کردم و گفتم که در صورت ضرورت ممکن است از آنها برای قضاوت داربی کمک بگیریم ولی هیچ نامه‌ی رسمی به فدراسیون هیچ کشوری برای گرفتن داور فرستاده نشده است.


[ پنج شنبه 87/11/24 ] [ 10:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"محسن ترکی" به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.

دیدار دو تیم پیروزی و استقلال در حالی جمعه 25 بهمن برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داروان قضاوت کننده را اعلام کرد.

داور وسط:محسن ترکی

کمک داور اول:رضا سخندان

کمک داور دوم:حسن کامرانی فر

داورچهارم:خداداد افشاریان

کمک داور ذخیره:علیرضا یزدانی

ناظر داوری:مسعود عنایت


[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 8:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته پیگیری می‌شود.

پس از انجام بازی تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی در روز چهارشنبه، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و این در حالی است که دیدارهای این هفته تحت تاثیر داربی تهران قرار دارد. ضمن آنکه داربی اهواز و شیراز نیز روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه - 24 بهمن - ساعت 15

برق شیراز – مقاومت شهید سپاسی شیراز، ورزشگاه حافظیه شیراز

داربی شیراز این بار برای برق بسیار اهمیت دارد، این تیم با سقوط به دسته پایین‌تر فاصله زیادی ندارد و باید سه امتیاز داربی را به دست آورد. هر چند که هفته گذشته شایعه‌ی احتمال تبانی میان دو تیم شیرازی برای ماندن تیم برق در لیگ برتر به زبان‌ها افتاد اما واکنش شدید مسئولان باشگاه مقاومت نشان داد که آن‌ها خیال ندارند به این راحتی به تیم همشهری کمک کنند.

برق شیراز در حال حاضر با 22 امتیاز شانزدهم است و مقاومت با 33 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. سه امتیاز این دیدار برای برق حکم مرگ و زندگی را دارد اما شاگردان غلام پیروانی نیز نشان دادند که چندان دست و دل‌باز نیستند.

پیکان قزوین – پیام خراسان، ورزشگاه شهید رجائی قزوین

تیم اصغر مدیرروستا خود را برای یک پیروزی شیرین خانگی آماده کرده است. شاید پیام دیگر حتی به حوادث فوتبال نیز نمی‌تواند امید داشته باشد اما در هر صورت آن‌ها به قزوین می‌روند تا شاید بتوانند با کسب امتیاز در این بازی به ماندن امیدوار شوند، در هر صورت پیکان با توجه به شرایطی که دارد هر سه امتیاز این دیدار را می‌خواهد. پیکان با 37 امتیاز هفتم است و پیام خراسان با 19 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار دارد.

ملوان بندر انزلی – پاس همدان، ورزشگاه تختی انزلی

ملوان و پاس در جدول رده‌بندی همسایه هستند. ملوان با 29 امتیاز سیزدهم است و پاس تنها با یک امتیاز کمتر در جایگاه چهاردهم قرار دارد. به همین دلیل سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار ارزشمند است. شاگردان احمدزاده و بگوویچ می‌خواهند فاصله خود را با انتهای جدول بیشتر کنند و البته به دنبال جایگاه بهتری در جدول باشند.

استقلال اهواز – فولاد خوزستان، ورزشگاه تختی اهواز

داربی خوزستان جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد،‌ فولادی‌ها با 35 امتیاز هشتم هستند اما استقلالی‌ها با 27 امتیاز پانزدهم. بنابراین تیمی که باید پیروز شود تیم میثاقیان است اما رقیب این تیم فولاد مجید جلالی است، تیمی که در لیگ هشتم هر چند در قامت یک مدعی ظاهر نشده اما همواره تیمی سرسخت بوده است.

استقلال اهواز پس از چند هفته ناکامی به دنبال هر سه امتیاز داربی خوزستان است و البته تیم فولاد نیز به هیچ عنوان از سه امتیاز این دیدار چشم‌پوشی نمی‌کند. داربی آبی و قرمزهای اهواز چندان دسته کم از داربی تهران ندارد.

جمعه - 25 بهمن

استقلال تهران – پرسپولیس تهران، ورزشگاه آزادی تهران ساعت 14

شصت و ششمین داربی تهران از راه رسید، این بار شرایط هر دو تیم بسیار متفاوت است درست همانند نیم فصل نخست لیگ. استقلال در همین زمان در نیم فصل نخست در حال خروج از بحران بود و پرسپولیس در آستانه‌ی پا نهادن به بحران. اما اکنون استقلال تهران در قامت صدرنشین لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود که هر چند در رده‌ی سوم جدول قرار دارد اما اختلاف امتیازش با تیم استقلال 9 امتیاز است.

هر چند که پرسپولیس هنوز برای قهرمانی ناامید نیست اما شاید سه امتیاز این بازی برای این تیم مهم‌تر و قانع‌ کننده‌تر از قهرمانی در پایان فصل باشد، تیم امیر قلعه‌نویی پس از آنکه راه‌آهن را با پنج گل پشت سر گذاشت اکنون برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌شود، در مقابل قرمزپوشان با آوردن وینگادا به نوعی تیم را شارژ روحی کردند تا شاید معجزه‌ی وینگادا بتواند در مقابل استقلال مقاومت کند.

همگان اذعان دارند که بازی داربی همواره ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. بی‌تردید اگر برنده داربی استقلال باشد تیر خلاص بر پیکر نیمه جان پرسپولیس شلیک شده و وینگادا کار خود را با ناکامی بزرگی آغاز می‌کند اما اگر پرسپولیس بتواند شصت و ششمین بازی بزرگ قرمزها و آبی‌ها را به سود خود خاتمه دهد آن وقت روح تازه‌ای بر پیکر این تیم دمیده می‌شود که شاید تمامی معادلات لیگ برتر را بر هم بزند.

ابومسلم مشهد – مس کرمان، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد، ساعت 15

این دیدار فرصتی برای تجدید خاطرات پرویز مظلومی است، مربی که فصل گذشته با ابومسلم بار دیگر خود را به عنوان یکی از مربیان کاربلد فوتبال ایران معرفی کرد و اکنون با مس کرمان به مشهد می‌رود تا با کسب سه امتیاز جایگاه تیمش را در جدول بهبود ببخشد اما حریف این تیم ابومسلم است؛ تیمی که در نیم فصل دوم متحول شده و بی‌تردید در خانه میزبان سرسختی برای مس خواهد بود. مس با 38 امتیاز پنجم است و به دنبال دست یافتن به یکی از سهمیه‌های لیگ برتر در آسیاست اما ابومسلم با 29 امتیاز دوازدهم است و بی‌تردید به دنبال کسب جایگاهی بهتر در جدول رده‌بندی و تداوم روند موفقیت‌هایش است.

صباباتری قم – داماش گیلان، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

تیم صباباتری با 39 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد و روز جمعه میزبان آخرین تیم جدول یعنی داماش 18 امتیازی است. با این شرایط و با توجه به میزبانی صبا بی‌تردید روز دشواری در انتظار شاگردان استانکو خواهد بود. هر چند که تنها معجزه می‌تواند داماش را از سقوط نجات دهد اما تیم فیروز کریمی از جمله تیم‌هایی نیست که به آسانی اجازه رخ دادن چنین معجزه‌ای را بدهد.

سایپا کرج – ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه انقلاب کرج ساعت 15

تیم سایپا در نیم فصل دوم در قامت یک مدعی ظاهر شده است شاید اگر مایلی‌کهن کمی زودتر به این تیم می‌آمد اکنون آن‌ها یکی از مدعیان بالای جدول بودند. در هر صورت سایپا با سرعت زیادی در حال طی کردن جدول است و در حال حاضر با 35 امتیاز در رده‌ی نهم قرار دارد اما پس از آنکه سپاهان نخستین تیمی بود که ترمز سایپا را در نیم فصل دوم کشید اکنون ذوب‌آهن مدعی نیز آماده می‌شود تا بار دیگر سایپا را به چالش بکشد.شاگردان ابراهیم‌زاده در روزی که نیم نگاهی به داربی تهران دارند آماده می‌شوند تا در کرج مقابل سایپا هر سه امتیاز را به دست آورند.

ذوب‌آهن در حال حاضر با 47 امتیاز دوم هست و پنج امتیاز با استقلال فاصله دارد اما در روزهایی که به نظر می‌رسد استقلال حتی توان پیروزی در داربی را نیز داشته باشد ذوب‌آهن شانسی برای ریسک کردن ندارد و نمی‌تواند به غیر از سه امتیاز به موضوع دیگری فکر کند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – راه‌آهن شهرری، ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت 15

سپاهان نتوانست روند صعودی خود را در جدول حفظ کند و اکنون با 38 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است. حریف این تیم در روز جمعه را‌ه‌آهن است که پس از انجام بازی‌های خوب ناگهان با دریافت پنج گل از استقلال اهالی فوتبال را شوکه کرد. اما راه‌آهن تیم غیرقابل پیش‌بینی است و برای دفاع از اعتبار خود به اصفهان می‌رود هر چند که تیم فرهاد کاظمی به شدت به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و بی‌تردید حریصانه به دنبال پیروزی در این بازی خواهد بود.


[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 7:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

افشین پیروانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس «نعیم سعداوی» بازیکن اسبق این تیم را بعنوان مربی سرخپوشان به مدیر عامل باشگاه معرفی کرد.

داریوش مصطفوی در این خصوص گفت: «نعیم سعداوی» بازیکن اسبق و پیشکسوت سرخپوشان پایتخت از سوی افشین پیروانی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد که طی یکی دو روز آینده حکم وی صادر می‌شود.

مصطفوی در ادامه افزود: نعیم سعداوی یکی از بازیکنان ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی بوده و سابقه مربیگری در تیم های مختلف را در کارنامه دارد، که در این راه برای وی آرزوی موفقیت می کنم.


[ سه شنبه 87/10/3 ] [ 12:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رییس سازمان لیگ فوتبال بار دیگر بر برگزاری دیدار برگشت استقلال ـ پرسپولیس در بیست و پنجم بهمن‌ماه تاکید کرد.

عزیز محمدی در پاسخ به اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان برگزاری این دیدار در نشست سازمان لیگ تایید شده و دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در این تاریخ با یکدیگر رقابت کنند.

محمدی تاکید کرد: اعتراض‌ باشگاه‌ها معمولا همیشه بوده است ولی ما طبق برنامه در تاریخ 25 بهمن این دیدار را برگزار می‌کنیم و اعتراض باشگاه استقلال وارد نیست. باید طبق برنامه پیش برویم.

وی در مورد هماهنگی سازمان لیگ با نیروی انتظامی و یگان ویژه ورزشگاه آزادی نیز برای برگزاری این دیدار گفت: ما پس از این که زمان بازی مشخص شده با یگان ویژه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم. تاکنون هیچ‌گاه قبل از مشخص شدن زمان این دیدار هماهنگی انجام نمی‌داده‌ایم.


[ سه شنبه 87/10/3 ] [ 12:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"حسین چرخابی" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد.

پس از دو نشست امروز هیات مدیره باشگاه سپاهان، "حسین چرخابی" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد.

هیات مدیره باشگاه سپاهان صبح و عصر امروز پس از برنامه‌های حمید استیلی و رسول کربکندی سرانجام تصمیم گرفت که حسین چرخابی آنالیزور پیشین این تیم هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

پس از برکناری "انگین فیرات"، چرخابی در بازی هفته سیزدهم این تیم مقابل مس کرمان به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 11:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال لغو شد.

بنا بر تصمیم کمیته تیم‌های ملی و موافقت فدراسیون به دلیل دیدار تیم ملی کشورمان با تیم قطر، تاریخ برخی از مسابقات هفته چهاردهم تغییر کرد و بازیهای هفته پانزدهم نیز لغو شد.

برنامه‌ی جدید هفته‌ی چهاردهم - پنجشنبه - 16 آبان

ملوان انزلی-استقلال تهران-ساعت 14:15-تختی-انزلی

پیروزی-صبای قم-ساعت 16:20-آزادی-تهران

جمعه ساعت 14:15

سایپا تهران-استقلال اهواز-انقلاب-کرج

پاس همدان-مقاومت سپاسی-قدس-همدان

پیام خراسان-ذوب آهن –ثامن الائمه-مشهد

مس کرمان-راه آهن-باهنر-کرمان

فولاد مبارکه سپاهان-پگاه گیلان-ذوب آهن –فولاد شهر

برق شیراز-ابومسلم خراسان-حافظیه-شیراز

فولاد خوزستان-پیکان قزوین-تختی-اهواز

تیم ایران پیش از دیدار مقابل امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، 19 آبان ماه در دوحه به دیدار قطر می‌رود.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 11:12 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

داربی گیلان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران را ملوان بندر انزلی برد.

این دیدار عصر جمعه در حضور هفت هزار تماشاگر در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد که ملوان انزلی در پایان دو بر یک مقابل داماش گیلان به برتری رسید.

در این بازی مهران جعفری و سید جلال رافخایی در دقایق 63 و 69 برای ملوان گلزنی کردند و آدریانو آلوز در دقیقه‌ی 85 تنها گل داماش را به ثمر رساند.

حاشیه‌ها:

- از ابتدای شروع بازی به مانند دیدارهای گذشته‌ی دو تیم طرفداران داماش و ملوان شروع به فحاشی به بازیکنان و تماشاگران رقیب کردند.

- پس از گل دوم ملوان تعدادی از تماشاگران داماش با تخریب صندلی‌های جایگاه و پرتاب کردن آن به درون زمین اعتراض خود را نسبت به بازی ضعیف داماش نشان دادند.

- طرفداران داماش گیلان از دقیقه‌ی 75 بازی با انتقاد از بیژن ذوالفقارنسب خواستار کناره‌گیری وی از سرمربی‌گری داماش شدند و با تشویق نادر دست‌نشان تمایل خود را به حضور این سرمربی در رشت ابراز داشتند.

- تعدادی از هواداران داماش پس از گل دوم ملوان و در شرایطی که 20 دقیقه تا پایان بازی مانده بود، شروع به ترک استادیوم کردند.

- با توجه به بارندگی شدید در بندرانزلی تنها هزار طرفدار ملوان برای این بازی به استادیوم سردار جنگل رشت آمدند.

- هادی طباطبایی که روز گذشته به عنوان مربی دروازه‌بان‌های داماش برگزیده شد از جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی بود.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:41 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم استقلال تهران موفق شد با نتیجه دو بر صفر در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

تیم استقلال موفق شد در آخرین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم ذوب‌آهن اصفهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

گل‌های تیم استقلال را حسین کاظمی در دقیقه 77 و مجتبی جباری در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

این بازی با قضاوت محسن قهرمانی در حضور بیش از پنجاه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد.

در این بازی تیم استقلال با ترکیب: وحید طالب‌لو، پژمان منتظری، پیروز قربانی، هادی شکوری، میثم منیعی، جان‌واریو، مجتبی جباری، خسرو حیدری، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی به میدان رفت.

تیم ذوب‌آهن نیز در این بازی با ترکیب عیسی اندوی، محمد حسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن عسگری، ایگور کاسترو، محمد منصوری، مصطفی صالحی‌نژاد، شاهین خیری، محمد خلعتبری و اسماعیل فرهادی به میدان رفت.

نیمه اول:

بازی در این نیمه سرعت بالایی نداشت و دو تیم حتی تا آخرین دقایق پایانی، مشغول محک زدن یکدیگر و کنترل بازی بودند. تیم استقلال سعی داشت با نفوذ از جناحین به خصوص جناح راست و ارسال سانتر روی دروازه، به گل برسد و ذوب‌آهن نیز بیشتر چشم به ضدحملات داشت اما در نهایت حملات دو تیم سودی برای هیچ‌یک نداشت، تنها تیم استقلال در لحظات پایانی صاحب یک موقعیت بسیار خطرناک شد که این فرصت را اکبرپور در مرحله اول و جباری در مرحله دوم از دست داد تا این نیمه با حساب صفر بر صفر مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم:

بازی در نیمه دوم با حملات بیشتر استقلالی‌ها باز هم با تاکتیک نفوذ از کناره‌ها و برنامه‌ریزی حملات از جناحین همراه بود که در مقابل بازیکنان ذوب‌آهن هم همچنان در مقاطعی روی ضدحملات حساب باز کرده بودند و سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند. حملات استقلالی‌ها سرانجام بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 77 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که حسین کاظمی با یک ضربه مستقیم و برخورد توپ با دیرک دروازه توپ را وارد دروازه حریف کرد؛ حملات استقلال پس از این گل پایان نیافت و این تیم باز هم روی یک نفوذ از جناح چپ صاحب یک موقعیت خطرناک شد که این‌بار مجتبی جباری در دقیقه 84 دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه تیم استقلال حملات دیگری را روی دروازه حریف ترتیب داد و در مقابل تیم ذوب‌آهن هم انگیزه زیادی را برای جبران کار نداشت.

در این بازی امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در نیمه دوم علی‌علیزاده و فرهاد مجیدی را به ترتیب به جای آرش برهانی و سیاوش اکبرپور به میدان فرستاد.

در تیم ذوب‌آهن هم صالحی‌نژاد و خیری به ترتیب با بابک رضی و عشوری تعویض شدند.

پس از این بازی پرونده مسابقات لیگ برتر در هفته سیزدهم بسته شد و بدین ترتیب تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و استقلال تهران به ترتیب با 27، 25 و 24 امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفتند.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب