فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون 91 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Didier Drogba of Chelsea celebrates as he scores their second goal

مهاجم ساحل عاجی فصل پیش چلسی با قراردادی دو ساله به شانگهای شینهوا چین پیوست.

دیدیر دروگبا مهاجم ساحل عاجی که بعد از نمایش درخشان در چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که از این تیم لندنی می‌رود، سرانجام با باشگاه شانگهای شینهوا چین به توافق رسید و قرارداد دو ساله امضا کرد تا هم بازی آنلکا در این تیم شود.

هنوز رقم این قرارداد دو ساله اعلام نشده است، اما بعضی از رسانه‌های چینی اعلام کردند که این مهاجم ساحل عاجی هفته‌‌ای 300 هزار دلار دریافت می‌کند.

دروگبا پس از پیوستن به این تیم چینی در صفحه اجتماعی خود در تویتر، گفت: در هفته‌‌های اخیر تمام پیشنهادها را بررسی کردم و در نهایت احساس کردم که شانگهای تیم مناسبی است و با این تیم قرارداد امضا کردم. امیدوارم که بتوانم در این تیم روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.

شانگهای که هدایت آن را اخیرا سرخیو باتیستا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین بر عهده گرفت با وجود جذب آنلکا در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی است.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 3:17 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

قاسم دهنوی به تراکتورسازی تبریز پیوست.

قاسم دهنوی با عقد قراردادی یک ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست تا فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال با پیراهن این تیم به میدان برود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش با تیم تراکتورسازی امروز در هیات فوتبال تبریز ثبت شد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بودند که دهنوی با آن‌ها قرارداد داخلی بسته است. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد و باشگاه استقلال از این بازیکن شکایت کند، دهنوی ناچار می‌شود نیمی از مبلغ قرارداد خود با تراکتورسازی را به عنوان غرامت به استقلال پرداخت کند.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 3:14 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون والیبال اسامی 21 بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسال را برای شرکت در اردوی آمادگی پیش از حضور در رقابت‌های جام واگنر لهستان اعلام کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال اسامی 21 بازیکن برای شرکت در دور جدید اردوی تیم ملی اعلام شد. در حالی که همچنان انتقادهای بسیاری درباره ناکامی تیم ملی والیبال در رقابت‌های انتخابی المپیک مطرح می‌شود و بسیاری از کارشناسان از چرایی دعوت نشدن بازیکنان نامدار سال‌های اخیر به تیم ملی می‌پرسند اما ولاسکو در لیست جدید بازیکنان دعوت شده به اردو همچنان چهره‌های شاخصی چون مهدی بازارگرد، امیر حسینی، علی حسین، فرهاد نظری افشار و... را دعوت نکرده است و همچنان به موج جوان‌گرایی در تیم ملی اصرار دارد.

قرار است تا ولاسکو هفته آینده به تهران سفر کند و پس از پاسخگویی درباره علل ناکامی تیم ملی در انتخابی المپیک، دور جدید تمرین ملی‌پوشان را از 5 تیر آغاز کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال :

پاسور: سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد طاهر وادی

پشت خط زن: امیر غفور، رضا قرا، شهرام محمودی

سرعتی‌زن: علیرضا نادی، محمد موسوی، حسن صنوبری، سامان فائزی، مسعود غلامی، سعید مصطفی وند

دریافت کننده: فرهاد قائمی، حمزه زرینی، علیرضا مباشری، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، محمد حسینی پویا

لیبرو: فرهاد ظریف، یاشار حسینی، ناصر رحیمی


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 3:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

با وجود توافق باشگاه استقلال با پژمان منتظری برای تمدید قرارداد، رسانه‌های قطری از آغاز مذاکرات باشگاه السیلیه این کشور برای جذب این بازیکن ملی‌پوش خبر دادند.

بر اساس اعلام سایت الکاس و الدوری قطر منابع نزدیک به باشگاه السیلیه خبر دادند که این باشگاه در حال مذاکره با پژمان منتظری مدافع استقلال است.

به نوشته این سایت، مذاکرات با منتظری در آستانه نهایی شدن است و در روزهای آینده قرارداد این مدافع ملی‌پوش استقلال نهایی خواهد شد.

عبدالله العیده رییس باشگاه السیلیه پیش از این اعلام کرد که باشگاه در آستانه عقد قرارداد با یک مدافع خوب آسیایی است.

باشگاه السیلیه فصل گذشته را در لیگ دسته یک قطر بازی کرد، اما با قهرمانی در این رقابت‌ها جواز صعود به لیگ ستارگان قطر را کسب کرد.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 3:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

برونو متسو پس از گفت‌وگو با محمد رویانیان صبح (چهارشنبه) امروز تهران را به مقصد امارات ترک کرد.

برونو متسو سرمربی فرانسوی که برای انجام گفت‌وگو با مقامات باشگاه پرسپولیس به تهران آمده بود، پس از انجام مذاکرات صبح امروز به دوبی بازگشت تا پس از مشخص شدن تکلیف مصطفی دنیزلی و پاسخ نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس به تهران برگردد. این در حالی است که قرار است تا یک هفته‌ آینده تکلیف نهایی سرمربی پرسپولیس مشخص شود.

در همین حال باشگاه پرسپولیس مذاکرات موازی را با دیگر گزینه‌ها در دستور کار قرار داده و با توجه به این که احتمال ماندن دنیزلی در پرسپولیس نزدیک به صفر است، یکی از این گزینه‌ها هدایت پرسپولیس را در فصل جدید بر عهده خواهد گرفت. شنیده می‌شود یکی از این گزینه‌ها کالدرون آرژانتینی است. با این حال شانس متسو برای نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس بیش از سایر گزینه‌ها است.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرانسه با شکست در بازی برابر سوئد حریف اسپانیا در دور یک چهارم نهایی یورو 2012 شد.

قهرمان یورو 2000 در آخرین بازی دور گروهی جام ملت های اروپا به میزبانی مشترک اوکراین و لهستان برابر سوئد از پیش حذف شده با 2 گل شکست خورد و با از دست دادن صدرنشینی گروه چهارم باید به دیدار ماتادورها در دور یک چهارم نهایی برود.

این شکست در حالی رقم خورد که سوئد با 2 شکست برابر اوکراین و انگلیس در بازی های قبلی هیچ شانسی برای ماندن در ادامه رقابت ها نداشت و تنها به فکر وداعی آبرومندانه بود. در پایان روز سوم رقابت های گروه D انگلیس با 7 و فرانسه با 4 امتیاز راهی دور بعد شدند. اوکراین و سوئد نیز با 3 امتیاز از ادامه رقابت ها بازماندند.

تیم های ملی فوتبال فرانسه و سوئد در حالی در آخرین بازی های گروه چهارم یورو 2012 برابر هم قرار می گرفتند که فرانسه با یک امتیاز روانه دور یک چهارم نهایی می‌شد و سوئد پیش از این، از این رقابت‌ها کنار رفته بود. مردان لورن بلان از دو بازی گذشته خود 4 امتیاز اندوخته بودند. سوئد که با 2 شکست، بدون امتیاز بود با 2 تغییر نسبت به بازی برابر انگلیس به این مسابقه پای گذاشته بود. بلان هم در تصمیمی دور از انتظار بن عرفا و ام ویلا را به جای کابایه و منز به میدان فرستاد که در بازی برابر اوکراین زننده گل های خروس ها بودند.

نیمه نخست

بازی دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت یکی از روزنامه نگاران باسابقه فرانسوی از سوی مردان بلان آغاز شد.

نخستین فرصت گلزنی هشت دقیقه پس از شروع بازی رقم خورد. اشتباه گرانکوئیست، ریبری را در موقعیت خوبی قرار داد ولی هافبک بایرن مونیخ در برابر ایساکسون، گلر سوئد ناکام ماند.

تنها 2 دقیقه بعد سوئد این حمله فرانسویان را پاسخ داد. تویونن با عبور از مکسس با لیوریس رو به رو شد. ولی دروازه بان فرانسه آخرین مانع پیش روی مهاجم سوئد نبود و تیرک دروازه اجازه ورود توپ را به درون دروازه نداد.

سوئد به خوبی نشان می داد می خواهد حذفی آبرومندانه از جام ملت های اروپا داشته باشد. این گفته را اشتهای فراوان بازیکنان این تیم به گلزنی و ارائه بازی تهاجمی از سوی آنها نشان می داد. قهرمانان یورو 2000 در یافتن بازی همیشگی خود با دردسر فراوانی رو به رو بودند هر چند یک تساوی هم برای آنها کافی به نظر می رسید.

آسیب دیدگی نصری در دقیقه های پایانی نیمه نخست برای فرانسه نگران کننده بود ولی مهاجم منچسترسیتی زود به زمین بازی بازگشت. تویوونن دو بار در دقیقه پایانی نیمه نخست در موقعیت آفساید قرار گرفت که اگر این گونه نبود، دروازه فرانسه به شدت به خطر می افتاد.

سوئد حذف شده بازی منظمی را ارائه داد. تیم اروپای شمالی فرصت های گلزنی بهتری داشت. فرانسه بسیار متغیر بازی می کرد و آشکارا از نتیجه تساوی بازی خرسند بود.

نیمه دوم

سوئد بازی را با یک تغییر در خط میانی آغاز کرد. فرانسه هم با توصیه‌های بلان در رختکن دست به ارائه بازی تهاجمی‌تری زد.

ویلهلمسون تعویض خوبی به نظر می‌رسید. او در پنجاه و سومین دقیقه بازی لارسون را در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه والی لارسون برابر لیوریس به جایی نرسید. او تنها یک دقیقه بعد "ایبرا" را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که با برگردان توپ را به درون دروازه فرانسه فرستاد و نخستین گل بازی را شکل داد. سوئد در دقیقه های 57 و 58 هم توان باز کردن دروازه فرانسه را داشت ولی لیوریس اجازه افزایش فاصله دو تیم را نداد.

مکسس در دقیقه 68 از داور پرتغالی کارت زرد گرفت تا نتواند تیمش را در دور یک چهارم نهایی همراهی کند. فرانسه تلاش زیادی داشت تا بازنده بازی نباشد و در دور بعد با اسپانیا رو به رو نشود.

جیرو تنها یک دقیقه پس از ورودش به بازی می‌توانست زننده گل تساوی بازی باشد ولی با بدشانسی نتوانست دروازه سوئد را باز کند.

فرانسه در نخستین دقیقه وقت تلف شده بار دیگر دروازه‌اش را باز شده دید. لارسون توپ برخورد کرده به تیر افقی دروازه را به تور دروازه دوخت تا پایانی آبرومندانه را برای وایکینگ ها در یورو 2012 رقم بزند. سوئد در چهارمین دقیقه وقت تلف شده هم می توانست برتری سوئد را به عدد 3 برساند ولی در نهایت ناکام ماند.

بازی بر خلاف پیش بینی آرسن ونگر به پایان رسید. مربی فرانسوی توپچی های لندن گفته بود فرانسه برابر سوئد بازی آسان و بدون دردسری را برگزار خواهد کرد ولی بازیکنان سوئد با شایستگی برابر حریف به پیروزی رسیده و به خانه بازگشتند.

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه المپیک کیف اوکراین

هوا: صاف، 26 درجه سانتی‌گراد، رطوبت 52 درصد

داور: پدرو پروئنکا (پرتغال)

ترکیب دو تیم:

سوئد: ایساکسون، ملبرگ، گرانکوئیست، مارتین اولسون، یوناس اولسون، لارسون، اسوینسون (هولمن 79)، کالستروم، بایرامی (ویلهلمسون 46)، ابراهیموویچ، تویوونن (ورنبلوم 78)

فرانسه: لیوریس، دبوچی، رامی، مکسس، کلیچی، ریبری، نصری (منز 77)، ام‌ویلا (گیرود 83)، دیارا، بن عرفا (مالودا 59)، بنزما

مالکیت توپ: فرانسه 57 درصد - سوئد 43 درصد


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

انگلیس به لطف اشتباه داور از سد اوکراین گذشت و به عنوان تیم اول گروه D به یک چهارم نهایی صعود کرد.

انگلیس موفق شد در آخرین دیدار خود در گروه D رقابت‌های یورو 2012 به کمک وین رونی و تیم داوری، اوکراین را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشته و به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد راه پیدا کند تا حریف ایتالیا شود در یک چهارم نهایی شود.

انگلیس و اوکراین در حالی دیدار آخر خود در گروه D رقابت‌های یورو 2012 را برگزار کردند که هر دو تیم برای صعود به کسب نتیجه مطلوب در این مسابقه نیاز داشتند. با این حال، اوکراین میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در اوائل نیمه نخست موقعیت‌های زیای روی دروازه انگلیس خلق کرد.

در دقیقه 22، یارمولنکو شوت محکمی روانه دروازه انگلیس کرد که توپ او زوزه‌کشان با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. شش دقیقه بعد، وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس که پس از پایان محرومیتش برای اولین بار در این رقابت‌ها در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، با یک ضربه سر دروازه اوکراین را تهدید کرد اما توپ او هم با فاصله اندکی راهی اوت شد تا بازی در نیمه نخست گلی نداشته باشد و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

با آغاز نیمه دوم، انگلیس خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 48، استیون جرارد فراری را از سمت راست طرح‌ریزی کرد و توپ را درون محوطه جریمه اوکراین سانتر کرد تا وین رونی با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرده و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

پس از این گل، هجوم تیم میزبان برای جبران نتیجه آغاز شد. در دقیقه 62، اشتباه تیم داوری موجب شد که یک گل سالم اوکراین پذیرفته نشود. در این صحنه، دویچ با جو هارت تک به تک شد و ضربه این بازیکن پس از برخورد با دروازه‌بان انگلیس وارد دروازه این تیم شد اما جان تری، توپ را از درون دروازه خارج کرد. تکرار تلویزیونی این صحنه نشان می‌داد که توپ به طور کامل از خط دورازه عبور کرده است اما داور مسابقه اعتقادی به این موضوع نداشت تا بازی همچنان با برتری یک بر صفر انگلیس ادامه پیدا کند.

پس از آن حملات اوکراینی‌ها روی دروازه انگلیس ادامه یافت اما به گل ختم نشد تا این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر انگلیس به پایان برسد.

در بازی همزمان نیز سوئد که شانسی برای صعود نداشت، با دو گل از سد فرانسه گذشت. به این ترتیب، انگلیس با هفت امتیاز در در گروه D قرار گرفت و حریف ایتالیا در یک چهارم نهایی شد. فرانسه نیز با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد و باید مقابل اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد. اوکراین و سوئد نیز هر دو با سه امتیاز حذف شدند.

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه دونباس آره‌نا دونتسک اوکراین

هوا: صاف، 23 درجه سانتی‌گراد، رطوبت 44 درصد

داور: ویکتور کاسای (مجارستان)

ترکیب دو تیم:

انگلیس: هارت، جانسون، کول، تری، لسکات، جرارد، یانگ، میلنر (والکات 70)، پارکر، رونی، ولبک (کارول 82)

اوکراین: پیاتوف، سلین، خاچریدی، راکیتسکی، تیموشنکو، گارماش (نازارنکو 78)، گوسف، یارمولنکو، کونوپلیانکا، میلفسکی (بوتکو 77)، دویچ (شوچنکو 70)

مالکیت توپ: اوکراین 58 درصد - انگلیس 42 درصد


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:52 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه قرارداد سفید امضا کرد.

مهدی مهدوی کیا پس از آنکه با محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس توافق کرد برای یک سال دیگر در این تیم بازی کند، عصر امروز (سه‌شنبه) قرارداد یک ساله خود را با این باشگاه منعقد کرد.

قرارداد این بازیکن به صورت سفید امضا شده است تا کاپیتان پرسپولیس یک سال دیگر برای تیمش بازی کند.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سنگربان تیم ملی فوتسال با یک تیم برزیلی به توافق رسید تا به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شود.

مصطفی نظری که سال گذشته در تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان فصل موفقی را پشت سر گذاشت اکنون قراردادش با این تیم به پایان رسیده و قصد دارد نیم فصل اول لیگ 91 را هم در یکی از دو تیم متمول اصفهانی بگذارند.

بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان که با یک تیم برزیلی وارد مذاکره شده بود با این تیم به توافق رسیده تا از نیم فصل دوم به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شود اما وی قصد دارد تا آن موقع در یکی از دو تیم فولاد ماهان اصفهان یا گیتی‌پسند بازی کند. از همین رو نظری فردا (چهارشنبه) به اصفهان می‌رود تا پای میز مذاکره با گیتی پسند و فولاد ماهان بنشیند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال همچنین از باشگاه‌های روسی و قطری پیشنهاداتی داشت که به دلیل مبلغ کم پیشنهاد اول را رد کرد و پیشنهاد الریان قطر را هم به دلیل قوانین بازی در جام باشگاه‌های آسیا نپذیرفت.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن جدا شده استقلال می‌گوید دلش نمی‌آمده از استقلال پول زیادی طلب کند، چرا که دست فتح‌الله‌زاده برای بستن تیمی قدرتمند در فصل جدید بسته است.

آندرانیک تیموریان پس از پیوستن به تیم الخریطیات قطر اظهار کرد: فصل گذشته به خاطر مصدومیتی که داشتم، نتوانستم به طور کامل برای استقلال بازی کنم و از این بابت شرمنده هواداران استقلال هستم. این مصدومیت همچنین تاثیر زیادی در روحیه‌ام گذاشت. به همین خاطر تصمیم گرفتم در فصل جدید در فضای آرام‌تر به فوتبال ادامه دهم. در سال جاری، تیم ملی روزهای حساسی را پیش‌رو دارد و ترجیح می‌دهم که در فضای آرام خودم را آماده حضور در تیم ملی کنم.

وی افزود: پیشنهادی که تیم قطری به من داد آنقدر خوب بود که هیچ تیم ایرانی نمی‌توانست آن را به من ارائه دهد. ضمن این که نمی توانستم از استقلال هم پول زیادی طلب کنم، چرا که می‌دانستم دست فتح‌الله‌زاده برای بستن تیم در فصل جدید بسته است. از آن طرف فکر می‌کنم که ظلم بود بخواهم بالاتر از سایر بازیکنان پول بگیرم. فتح‌الله‌زاده به من لطف داشت و گفت که ماندن تو برای ما در اولویت است و در خواست‌هایت را می‌پذیریم، اما به نظرم درست نبود که بخواهم نسبت به بازیکنان دیگر با تفاوت زیاد پول بگیرم.

تیموریان درباره فصل گذشته استقلال هم گفت: یکی از بهترین سال‌های دوران بازی‌ام بود. از پرویز مظلومی چیزهای زیادی یاد گرفتم. او برای استقلال زحمات زیادی کشید، اما مصدومیت‌هایی که گریبانگیر استقلال شد به تیم ضربه زد. من ، جباری، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری و میلاد میداوودی در برهه‌هایی مصدوم شدیم و این به ضرر استقلال تمام شد، ‌اما با این حال سالی که گذشت جزو بهترین سال‌های عمر بازیگری‌ام بود. من خاطرات بسیار خوبی با استقلال داشتم و فضایی که در تیم وجود داشت را در هیچ تیم دیگری ندیده بودم.

وی افزود: مطمئن باشید که روزی دوباره به استقلال بر می‌گردم و جبران روزهایی که مصدوم بودم را خواهم کرد. روزی که قرار بود به استقلال بیاییم با برادرم مشورت کردم و او هم مرا ترغیب کرد که به اینجا بیاییم و دیدید که بدون کوچک‌ترین بازارگرمی وقتی که از تراکتورسازی جدا شدم گفتم می‌‌خواهم به استقلال بروم و این کار را انجام دادم. من استقلالی‌ام و در استقلال متولد شده‌ام و مطمئنا به همین زودی‌ها به استقلال بر می‌گردم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید با رفتن شما و تغییراتی که در تیم ایجاد شده استقلال با مشکلی روبرو شود؟ گفت: استقلال با رفتن بازیکنان بزرگ‌تر از من هم ضربه نخورده است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد. هم اکنون در خط میانی استقلال بازیکنانی همچون دهنوی، مبعلی ، زندی و کیانوش رحمتی حضور دارند و مطمئن باشید که استقلال بزرگ‌تر از این است که با رفتن یک بازیکن ضربه بخورد. مگر در فصل هشتم که استقلال قهرمان شد، من در این تیم بودم؟ من اطمینان دارم استقلال با تیمی که در اختیار دارد می‌تواند امسال به اهدافش برسد.

تیموریان در پاسخ به این سوال که شایعه شده شما به دلیل اختلاف با امیر قلعه نویی علاقه‌ای به ماندن در استقلال نداشتید؟ گفت: اصلا این طور نیست. متاسفانه این حرف‌ها تنها حاشیه سازی افرادی است که نمی‌خواهند استقلال موفق شود. به اعتقاد من امیر قلعه نویی کارش را به خوبی بلد است و بدون آندو و خیلی دیگر از بازیکنان می‌تواند استقلال را قهرمان لیگ کند. خیلی دوست داشتم با قلعه نویی کار کنم، اما همان طور که گفتم پیشنهاد تیم قطری بسیار چشمگیر بود و من نمی خواستم پیشنهاد بزرگی به استقلال بدهم و دست فتح‌الله‌زاده را ببندم. من از هواداران می‌‌خواهم که تیم را حمایت کنند،‌ چرا که ما سال گذشته تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم. اما امسال می‌شود این نتیجه‌ را جبران کرد. به اعتقاد من استقلالی که این فصل آماده حضور در لیگ می‌شود، تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی جذب این تیم شده‌اند. امیدوارم مجتبی هم در استقلال بماند و آن طور که شنیده‌ام فرهاد مجیدی هم به استقلال بر می‌گردد. مطمئن باشید خلا تیموریان به راحتی پر خواهد شد.

تیموریان با اشاره به تلاش‌های فتح‌الله‌زاده برای استقلال، گفت: فتح‌الله‌زاده لطف زیادی به من داشت وهمیشه و به ویژه در زمانی که مصدوم بودم همیشه پیگیر شرایطم بود. فضایی که با مدیریت او در استقلال به وجود آمده بود، بسیار صمیمی بود که هیچ وقت آن را تجربه نکرده بودم. برای فتح‌الله‌زاده و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. در این دو سال زحمات زیادی برای استقلال کشیده است و امسال هم با دست خالی دارد تیم را می‌بندند، اما چون نیتش پاک است مطمئن هستم موفق می‌شود.

بازیکن جدید تیم الخریطیات قطر درباره وضعیت این تیم هم گفت: این باشگاه بسیار حرفه‌ای است. قراردادشان هم آنقدر خوب و شسته و رفته بود که خیلی زود با پیشنهادشان موافقت کردم. قرار است به ایران بر گردم و پس از چند روز استراحت به همراه خانواده‌ام به قطربروم تا خانه‌ام را تحویل بگیرم. مدیر باشگاه هم جوانی 35 ساله است و علاقه زیادی به فوتبال دارد و امسال روی بازیکنان بزرگ دست گذاشته است. همان طور که گفتم پیشنهادشان آنقدر بالا بود که هیچ تیم ایرانی نمی‌توانست آن را بدهد. تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور ندارد که یک جنبه منفی دارد و یک جنبه مثبت. جنبه منفی‌اش آن است که در بالاترین رقابت‌های باشگاهی آسیا حضور نداریم و جنبه مثبتش این است که می‌توانم بیشتر در خدمت تیم ملی باشم.

بازیکن تیم ملی درباره تساوی برابر قطر هم، گفت: فکر می‌کنم چهار امتیاز از دو بازی نتیجه‌ خوبی باشد. در بازی با لبنان من حضور ندارم، اما امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و با هفت امتیاز وضعیت خوبی برای صعود به جام جهانی داشته باشیم، اما می‌‌خواهم تکرار کنم که صعود به جام جهانی به هیچ وجه آسان نیست. با این حال من ایمان دارم که تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 2:40 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب