فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


سرمربی موقت سایپا :ازفشار خارج شدیم. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

 

سرمربی موقت تیم فوتبال سایپا گفت: با این پیروزی از فشار خارج شدیم.

رضا فروزانی در جمع خبرنگاران افزود: بازی مشکلی را در خارج از خانه در مقابل تیم پیام داشتیم و می‌دانستیم که این تیم، تیم خوبی است و شکست دادن آن کار مشکلی است و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: با نتایج هفته‌های گذشته تیم تحت فشار بود و باید تیم پیام را در خانه‌اش شکست می‌دادیم که با این شکست مقداری از مشکلات فراوان ما کم می‌شود.

وی تاکید کرد: بازیکنانی که به تیم سایپا اضافه شده‌اند اکثر آنها با انگیزه بازی در جام باشگاه‌های آسیا به سایپا آمدند و با حدف ما از این مسابقات، انگیزه بازیکنان ما از بین رفت و اندکی زمان می‌برد تا بتوانیم در بازیکنان ایجاد انگیزه کنیم و فرصت نیاز داریم که بتوانیم فوتبال خود را به نمایش بگذاریم.

فروزانی در پاسخ به سوالی درخصوص ادامه همکاری‌اش با تیم سایپا گفت: کماکان راه را ادامه می‌دهیم تا اینکه مدیران باشگاه در مورد ادامه راه ما تصمیم بگیرند و این سوال را باید از مدیران باشگاه بپرسید.

وی درمورد داوری این دیدار تصریح کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم زیرا کار ما فنی است و کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر دهند.

فروزانی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم استفاده از "سید جلال حسینی" و "محمد پروین" در این بازی گفت: این دو بازیکن دچار مصدومیت بودند وتمریناتشان را با تیم دیر شروع کرده بودند و به همین دلیل به صد در صد آمادگی نرسیده بودند که ترجیح دادیم از آنها در لیست 18 نفره استفاده کنیم اما، در آینده از آنها استفاده خواهم کرد.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب