فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام قهرمانان باشگاههای آسیا 2011 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم فوتبال السد قطر با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی رسید؛ افتخاری که قطری‌ها باید بیشتر از هر چیز دیگر مدیون فوتبال ایران و بی نظمی‌ها و سهل انگاری‌هایش باشند!

دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های چونبوک موتورز کره جنوبی و السد قطر برگزار شد که در طی آن تیم السد قطر پس از تساوی 2 بر 2 در وقت‌های عادی و اضافی در ضربات پنالتی 4 بر 2 به برتری رسید. اولیویرا و لی برای چونبوک و سیم (مدافع چونبوک) و کیتا برای السد در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کردند.

در این دیدار که در ورزشگاه جیونوجو کره جنوبی و به قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی برگزار شد، هر دو تیم بازی را در دقایق اولیه هجومی آغاز کردند و حملاتی را بر روی دروازه ترتیب دادند، تا اینکه در دقیقه 19 اولیویرا مهاجم برزیلی چونبوک موتورز موفق شد با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه السد را باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. در ادامه بازی بازیکنان السد برای جبران گل خورده بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار دادند. تا اینکه در دقیقه 29 عبدالقادر کیتا توپ را برای مامودو نیانگ ارسال کرد که مدافع کره‌ای به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

بعد از به ثمر رساندن گل تساوی توسط بازیکنان السد، تیم چونبوک موتورز که در برابر تماشگرانش بازی می کرد، توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست خطر جدی را بر روی دروازه السد ایجاد کند و بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم با آنکه بازیکنان چونبوک تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این بازیکنان السد بودند که در دقیقه 60 توسط عبدالقادر کیتا به گل رسیدند و بازی را دو بر یک به سود خود کردند.

تیم چونبوک در ادامه حملات زیادی را برای رسیدن به گل تساوی انجام داد و سرانجام در دقیقه 92 توسط لی به گل تساوی رسید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا همه چیز به وقت اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت های اضافی با آنکه تیم چونبوک بازی بهتری را نسبت به السد به نمایش گذاشت اما نتوانست از فرصت های به دست آمده استفاده کند و دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی پا به نیمه دوم وقت های اضافی گذاشتند.

در نیمه دوم وقت های اضافی باز هم این بازیکنان تیم چونبوک بودند که بهتر کار کردند. آنها در دقیقه 112 می توانستند به گل پیروزی رسند اما دروازبان السد با که کمک تیر دروازه روز خوبی را پشت سر گذاشت بارها مانع از گلزنی مهاجمان این تیم شد.

در دقیقه‌ی 119 عفیف از السد قطر با خطر در بیرون محوطه‌ی جریمه کارت زرد دوم را دریافت و از بازی اخراج شد. آخرین تلاش نماینده‌ی کره جنوبی برای رسیدن به گل برتری هم سودی نبخشید و بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در ضربات پنالتی السد با نتیجه‌ی 4 بر 2 به برتری رسید.

تیم السد در حالی با پیروزی مقابل نماینده‌ی کره جنوبی به مقام قهرمانی رسید که پیش از این در هر دو بازی خود در مرحله‌ی یک چهارم نهایی مقابل سپاهان مغلوب شده بود، اما یک غفلت و یک سهل‌انگاری و بازی دادن به رحمان احمدی دو اخطاره موجب حذف نماینده‌ی ایران شد. شاید اکنون با قهرمانی نماینده‌ی قطر در آسیا افسوس و حسرت فوتبالدوستان ایرانی بیشتر شود، چرا که تیمی که سپاهان علاوه بر بازی رفت در ایران، در دوحه و در خاک قطر نیز آن را شکست داده بود، در پایان به مقام قهرمانی رسید.


[ شنبه 90/8/14 ] [ 7:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

چهار نماینده ایران، حریفان خود را در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 شناختند.

آیین قرعه‌کشی 32 تیم حاضر در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور برگزار شد که ذوب آهن، سپاهان، پرسپولیس و استقلال چهار نماینده ایران حریفان خود را در مرحله گروهی رقابت‌ها شناختند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم فوتبال ذوب آهن که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد در گروه D با تیم‌های الشباب عربستان، الریان قطر و الامارات امارات همگروه شد.

سپاهان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود، طبق انتظار با قرعه‌ای آسان‌تر از دیگر نمایندگان ایران روبرو شد و در گروه A در کنار تیم‌های الغرافه قطر، الجزیره امارات و الهلال عربستان جای گرفت.

پرسپولیس در گروه سخت C با تیم های الاتحاد عربستان، بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات همگروه شد.

استقلال هم با تیم های النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان و تیم برنده‌ی دیدار پلی آف هم‌گروه شد.

در این رقابت‌ها 32 تیم شامل 15 تیم از غرب و 15 تیم از شرق آسیا حضور خواهند داشت. دو تیم دیگر پس از انجام بازی‌های پلی آف وارد این رقابت‌ها خواهند شد. تیم‌های ایران، عربستان سعودی، ژاپن، کره جنوبی و چین پنج کشوری هستند که چهار نماینده در این رقابت‌ها دارند. امارات با سه نماینده،‌ ازبکستان، قطر و استرالیا با دو نماینده و اندونزی با یک نماینده در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال سئونگنام کره جنوبی که در فصل جاری لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ذوب آهن جام قهرمانی را بالای سر برد، بزرگ‌ترین غایب این دوره از رقابت‌ها خواهد بود. سئونگنام با قرار گرفتن در رده پنجم "کی لیگ" نتوانست سهمیه‌ی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 8 گروه 4 تیمی کنار یکدیگر قرار گرفته و به رقابت خواهند پرداخت.

قرعه کشی غرب آسیا به شرح زیر است:

گروه A

1ـ الهلال عربستان

2ـ سپاهان

3ـ الجزیره امارات

4ـ الغرافه قطر

گروه B

1ـ استقلال

2ـ النصر عربستان

3ـ پاختاکور ازبکستان

4ـ برنده‌ی پلی آف

گروه C

1ـ الاتحاد عربستان

2ـ پیروزی

3ـ الوحده امارات

4ـ بنیادکور ازبکستان

گروه D

1ـ ذوب آهن

2ـ الریان قطر

3ـ الامارات امارات

4ـ الشباب عربستان


[ سه شنبه 89/9/16 ] [ 5:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

لیگ قهرمانان آسیا 2011 اعلام شد.

 

پس از انجام مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان 2011 آسیا، برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در مسابقات مشخص شد.

استقلال به عنوان نخستین نماینده ایران روز دهم اسفند به میدان می‌رود. همچنین احتمال رویارویی سپاهان با پرسپولیس و استقلال با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های وجود دارد.

هفته اول - 1389.12.10

استقلال تهران - برنده بازی پلی آف

(تیم پلی آف پس از دیدار الاتحاد سوریه و السد قطر و برنده این مسابقه با دمپوی هند انتخاب و معرفی می‌شود).

1389.12.11

الاتحاد عربستان – پرسپولیس

الهلال عربستان - سپاهان اصفهان

ذوب آهن اصفهان - الامارات امارات

هفته دوم

1389.12.24

سپاهان اصفهان - الجزیره امارات

النصر عربستان - استقلال تهران

1389.12.25

پرسپولیس - الوحده امارات

الشباب عربستان - ذوب آهن اصفهان

هفته سوم

1390.1.16

بنیادکار ازبکستان – پرسپولیس

سپاهان اصفهان - الغرافه قطر

1390.1.17

استقلال تهران - پاختاکور ازبکستان

الریان قطر - ذوب آهن اصفهان

هفته چهارم

1390.1.30

پاختاکور ازبکستان - استقلال تهران

ذوب آهن اصفهان - الریان قطر

1390.1.31

پرسپولیس - بنیادکار ازبکستان

الغرافه قطر - سپاهان اصفهان

هفته پنجم

1390.2.13

پرسپولیس - الاتحاد عربستان

الامارات امارات - ذوب آهن اصفهان

1390.2.14

سپاهان اصفهان - الهلال عربستان

برنده پلی آف غرب - استقلال تهران

هفته ششم

1390.2.20

الوحده امارات – پرسپولیس

ذوب آهن اصفهان - الشباب عربستان

1390.2.21

استقلال تهران - النصر عربستان

الجزیره امارات – سپاهان

1390.3.3

زمان مسابقات مرحله یک هشتم نهایی

تیم اول گروه A و تیم دوم گروه C

تیم اول گروه C و تیم دوم گروه A

1390.3.4

تیم اول گروه B - تیم دوم گروه D

تیم اول گروه D - تیم دوم گروه B


[ سه شنبه 89/9/16 ] [ 5:30 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب