فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


داربی 66 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در تمرینات امروز این تیم حاضر شدند.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی مقابل مقاومت شهید سپاسی شیراز از امروز آغاز شد که امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل و علی انصاری عضو هیات مدیره در تمرین امروز شرکت کرده و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداختند.

آشتیانی در ابتدا با خسته نباشید به بازیکنان با اشاره به بازی روز گذشته مقابل پیروزی گفت: همین که استقلالی‌ها از تساوی ناراحت و پرسپولیسی‌ها خوشحال هستند، نشان می‌دهد که شما موفق بوده‌اید. این تساوی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای ادامه رقابتهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام دهید.

همچنین علی انصاری از اختصاص مبلغ 100میلیون تومان پاداش به باشگاه استقلال خبر داد و گفت: پیش از دیدار داربی قول پاداش در صورت پیروزی داده بودیم اما تلاش بازیکنان و مجموعه تیم باعث شده که استقلال صدرنشین لیگ برتر باشد

پس از صحبت‌های مدیرعامل و عضو هیات مدیره قلعه‌نویی جلسه‌ای را با بازیکنان تیم برگزار و تمرینات این تیم برگزار شد.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

معاون دادستان تهران در امور ضابطان از دستگیری 110 تماشاگر متخلف در داربی استقلال و پیروزی خبر داد.

محمود سالارکیا اظهار کرد: روز گذشته 100 نفر که با ایجاد درگیری و آتش زدن برخی از صندلی‌های داخل استادیوم، موجب سلب امنیت شده بودند، دستگیر و به بازپرس مستقر در ورزشگاه آزادی معرفی شدند که پرونده آنان رسیدگی شد.

وی با بیان این‌که 10 نفر دیگر نیز در راستای اتهام حمل مواد مخدر در داخل استادیوم دستگیر شدند، گفت: پرونده این افراد نیز برای ادامه رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

معاون دادستان تهران همچنین اظهار کرد: در این بازی خوشبختانه فروش بلیت در بازار سیاه به صورت علنی دیده نشد البته امکان دارد در گوشه و کنار این کار صورت گرفته باشد.

وی با بیان این‌که در تحقیقات اولیه مشخص شد 35 نفر از دستگیر شدگان مرتکب بزه نشده‌اند و لذا در همان ساعت اولیه آزاد شدند، گفت: برای 65 نفر از دستگیر شدگان پرونده تشکیل شده که تعدادی با قرار تامین مناسب آزاد شدند.

سالارکیا با تاکید بر این‌که ادامه رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان در ناحیه 19 دادسرای تهران انجام می‌شود، افزود: در این بازی تعدادی مصدوم شدند که برخی به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و در این زمینه مشکل خاصی به وجود نیامد.

معاون دادستان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در داربی تهران تخریب اموال عمومی از سوی تماشاگران صورت نگرفت.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 87/11/26 ] [ 6:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تماشاچیان بازیهای‌های فوتبال ایران و کره و داربی پایتخت خساراتی به اتوبوسها و مینی‌بوسها وارد نکردند.

مهندس بیژنی با تشکر از تماشاچیان فهیم فوتبال افزود:‌ برای هر دو مسابقه فوتبال ایران و کره و داربی پایتخت حدود یکهزار و 600 دستگاه اتوبوس و 400 دستگاه مینی‌بوس در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه در هیچکدام از این مسابقه‌ها خسارتی به ناوگان اتوبوسرانی و مینی‌بوسرانی وارد نشد.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی که باید پیروز می‌شدیم باز هم بدشانسی آوردیم.

سیاوش اکبرپور اظهار کرد: بی‌تردید من امروز بدشانس‌ترین بازیکن بودم فرصت‌های خوبی داشتم که نمی‌دانم چگونه از دست رفت. اگر فرصت‌هایی که برای من و سایر بازیکنان پیش آمد تبدیل به گل می‌شد، با اختلاف چندین گل پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

وی افزود: ما کاملا از حریف برتر بودیم و به خصوص در نیمه‌ی دوم فرصت‌های بسیاری داشتیم که می‌توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم.

اکبرپور ادامه داد: تماشاگران شاهد بودند که استقلال شایسته‌ی پیروزی این دیدار بود اما، در هر صورت در دقیقه‌ی 90 پیروزی از دست ما پرید.

وی در پایان گفت: به هواداران استقلال قول می‌دهم که در بازی‌های آینده با گلزنی‌های خود زمینه‌ی پیروزی استقلال و قهرمانی تیم در لیگ برتر را فراهم کنم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:52 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در صحنه‌ای که منجر به خطای پنالتی شد، بازیکنان پرسپولیس من را هل دادند.

علی علیزاده اظهار کرد: در زمانی که برای زدن توپ به هوا پریدم بازیکنان پرسپولیس بر روی من خطا کردند و تعادلم به هم خورد که همین موضوع سبب شد توپ به دست من برخورد کند و معتقدم داور باید خطای بازیکنان پرسپولیس را می‌گرفت.

وی افزود: در هر صورت بسیار متاسفم که این اتفاق افتاد. من به میدان رفتم تا به تیم خود کمک کنم و بهترین بازی را انجام دهم. تمام تلاش خود را هم انجام دادم اما، به دلیل این اشتباه از تماشاگران استقلال عذرخواهی می‌کنم، ولی همچنان تاکید می‌کنم که بر روی من خطا شد.

علیزاده ادامه داد: استقلال در این بازی شایسته‌ی پیروزی بود و ما باید سه امتیاز را بدست می‌آوردیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه‌ی اصلی من گل زدن نیست، بلکه گل ساختن است و فکر می کنم انتظارات این روزها از من به شدت بالا رفته است.

علیرضا واحدی نیکبخت پس از دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در گفت وگو پیرامون این مسابقه اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی برای موفقیت داشتند همانطور که استقلالی‌ها چندین موقعیت خطرناکی را روی دروازه‌ی ما ایجاد کردند ما هم از ابتدای مسابقه موقعیت‌های خطرناک بسیاری داشتیم.

به هر حال فوتبال همین است و یک تیم می برد و یک تیم می بازد و روزی هم مثل امروز بازی مساوی می شود.

وی درباره‌ی کمتر شدن گل زنی هایش برای تیم پرسپولیس نیز گفت: معتقدم وظیفه‌ی اصلی من در پرسپولیس گل زدن نبوده؛ بلکه گل ساختن است. حتی زمان مربیگری افشین قطبی در این تیم هم من مهاجم نبودم و بیشتر گل می‌ساختم اما؛ پس از چند بازی که توانستم گل های زیادی برای تیمم بزنم گذشته از اینکه خوشحالم تبدیل به دومین گل زن تیم شدم و انتظارات از نیکبخت واحدی به شدت بالا رفت و شاید گل نزدن در این چند مسابقه باعث پرسش شما باشد.

نیکبخت همچنین درباره‌ی رفتار و توهین های هواداران استقلال بر علیه‌ی خود در این مسابقه نیز گفت: واقعا برای‌شان متاسفم، آنها آدم‌های بی‌معرفتی هستند و البته آن دسته از هوادران استقلال می‌گویم که به استادیوم می‌آیند. هوادارانی که در خانه می‌مانند و استقلال را دوست دارند انسان‌های با احترامی هستند، فکر می‌کنم این مساله از زمان ورود چند لیدر جدید به این تیم است که باعث شده به تمامی تماشاچیان استقلال خط بدهند. اینها یک حرکت برنامه ریزی شده است که در چند سال گذشته و بهتر است بگویم در سه بازی اخیر بازی‌های پرسپولیس مقابل استقلال وجود دارد.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شایسته‌ترین تیم برای سه امتیاز داربی 66 بود.

آرش برهانی اظهارکرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز شویم در نیمه نخست تا اندازه‌ای بازی متعادل بود اما، در نیمه دوم با توصیه‌های کادرفنی توانستیم بازی را در دست بگیریم و دروازه‌ی پرسپولیس را تهدید کنیم. البته چندین فرصت گل زنی داشتیم.

وی افزود: مجتبی جباری گل زیبایی را به ثمر رساند و پس از آن هم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتیم که اگر ضربات اکبرپور هم به گل تبدیل می شد امروز یک پیروزی خوب را به دست می آوردیم.

برهانی ادامه داد: استقلال صد در صد شایسته‌ی سه امتیاز داربی امروز بود و ما حتی می توانستیم با اختلاف چند گل پرسپولیس را شکست دهیم.

برهانی درباره‌ی پاس گل خود نیز گفت: در هر صورت در نیمه‌ی دوم تلاش کردم تا با فضا سازی به سایر بازیکنان توپ برسانم که خوشبختانه مجتبی موفق به گل زنی شد و اگر آن بدشانسی دقایق پایانی رخ نمی‌داد صد در صد استقلال برنده‌ی داربی بود.

برهانی در پایان گفت: اطمینان دارم استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

داور داربی تهران گفت: تمام تلاشم را انجام دادم تا بهترین قضاوت خود را انجام دهم و از همه‌ی حمایت ها سپاسگزارم.

محسن ترکی درپایان بازی اظهار کرد: در هر صورت تمام تلاشم را انجام دادم تا بهترین قضاوت را داشته باشم. شاید هر کدام از داوران ایرانی برای این بازی انتخاب می‌شدند بهتر از من قضاوت می‌کردند چرا که من بهترین قضاوت ها را از داوران ایرانی دیده‌ام و در هر صورت پیش از حضور در این بازی از جامعه‌ی داوری و پیشکسوتان داوری ایران رخصت گرفتم و با اجازه‌ی آنها این بازی را قضاوت کردم.

وی افزود: نهایت تلاشم را انجام دادم و خدا را شکر تصور می‌کنم قضاوت خوبی صورت گرفت.

ترکی درباره‌ی پنالتی اعلام شده به ضرر استقلال نیز گفت: بازیکن تیم استقلال به طور کامل دست خود را بالا آورد و توپ را زد که من آن صحنه را پنالتی گرفتم.

ترکی خاطر نشان کرد: در گذشته بارها داورهای خارجی داربی را قضاوت کردند که تصور می کنم اشتباهات زیادی در برخی از آن بازی ها وجود داشت، البته داوران خارجی همکاران من هستند اما در بسیاری از بازی های که داوران خارجی قضاوت کردند هم اشتباهات بیشتر بود و هم حاشیه های بازی اما خدا را شکر امروز شرایط خوب بود و بی تردید اگر من امروز موفق بودم نتیجه‌ی تلاش تمام داوران ایرانی بود و باز هم می گویم که اگر هر کدام از داوران دیگر ایرانی قضاوت می کردند بهتر از من کار می کردند.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهم اما، جادوگر نیستم.

نلو وینگادا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم در داربی 66 و در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: ما برای برد در این مسابقه به زمین آمده بودیم اما، پس از این بازی می‌توانم بگویم نتیجه‌ی تساوی، عادلانه بود. معتقدم پرسپولیس هم در کنترل توپ، هم در خلق موقعیت‌های گل بهتر از استقلال عمل کرد اما، نتیجه‌ی بازی را گل‌های این مسابقه مشخص می‌کنند.

وی گفت: پرسپولیس همه کار برای برد انجام داد اما، این بازی پرهیجان با تساوی تمام شد. حتی در دقایق پایانی مسابقه ما با یک تعویض ثمربخش که آخرین تعویض‌مان هم بود، ریسک کردیم و بسیار روی دروازه‌ی حریف حمله بردیم و در نهایت بازی را مساوی کردیم. این کار ما باعث شد تا استقلالی‌ها نیز در چند ضد حمله روی دروازه‌ی ما خطرناک ظاهر شوند.

وینگادا افزود: فکر می‌کنم این بازی دیگر تمام شده و ما باید نگاهی روبه جلو داشته باشیم و در آینده موفقیت‌های خوبی بدست آوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه را ثمره‌ی تاثیرات خود در تیم پرسپولیس می‌دانید یا افشین پیروانی؟ گفت: من در این مدت تمام سعی‌ام را انجام داده‌ام تا شرایط تیم را بهتر کنم. صحبت‌های زیادی با پیروانی انجام دادم و در نهایت این پیروانی بود که تیم را ارنج کرد. حضور من در پرسپولیس به معنای تاثیر روی این تیم است و اگر من می‌خواستم تاثیری در داربی نداشته باشم پس از این مسابقه روی نیمکت می‌نشستم. من یک مربی‌ هستم و تمام تلاشم را برای پرسپولیس انجام می‌دهم اما، جادوگر نیستم که بخواهم در کمترین زمان معجزه کنم.

وینگادا گفت: از عملکرد بازیکنان پرسپولیس راضی ام و به آنها افتخار می‌کنم. بازی که در این تیم دیدم چیزی از استقلال کم نداشت و مطمئنا در ادامه‌ی لیگ می‌توانیم شرایط بهتری را برای تیم‌ رقم بزنیم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم همیشه با جدیت و تمام وجود کار کنم و از همه‌ی نیروهای ممکن برای موفقیت‌های بعدی پرسپولیس استفاده کنم. سبک کار من به گونه‌ای است که می‌توانم با مربیان گذشته‌ی این تیم چون افشین پیروانی، عابدزاده و سعداوی ادامه‌ی همکاری داشته باشم و از آنها کمک بگیرم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص داوری این مسابقه نیز گفت: داور هم مثل مربیان و بازیکنان ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و این از فوتبال جدا نیست. در مجموع داوری را در این مسابقه بسیار خوب دیدم و کاملا متناسب با آن بود.

وی در پایان گفت: به بهتر شدن پرسپولیس امید بسیاری دارم و سعی می‌کنم چه در خط دفاعی و چه حمله‌ی این تیم شرایط بهتری را به وجود آورده و مشکلات را برطرف کنم. امروز استقلال نشان داد که چرا پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر بوده اما،‌بازیکنان ما هم به من نشان دادند چیزی کم ندارند و ما می‌توانیم وضعیت بالاتری در جدول لیگ برتر تا پایان مسابقات داشته باشیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب