فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام قهرمانان باشگاههای اروپا2011 - 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Inter Milan

گل دیرهنگام گوران پاندف حذف بایرن مونیخ در الیانس آره‌نا را رقم زد. شیاطین سرخ هم با درخشش مهاجم مکزیکی، مارسی را از گردونه رقابت‌ها خارج کردند.

دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های اینتر و منچستریونایتد به جمع 8 تیم پایانی راه یافتند.

بایرن مونیخ 2 - اینتر 3

دو تیم فینالیست دوره گذشته رقابت‌ها دیدار برگشت را در حالی در الیانس آره‌نا برگزار کردند که مدافع عنوان قهرمانی با توجه به شکست خانگی در دیدار رفت کار دشواری برای صعود داشت، اما توانست با پیروزی 3 بر 2 مقابل باواریایی‌ها به لطف قانون گل زده در خانه حریف به مرحله‌ی بعد رقابت‌ها قدم بگذارد.

 

شاگردان لئوناردو در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری رسیدند. فرار ساموئل اتوئو در دقیقه 3 مهاجم کامرونی را در موقعیت تک به تک قرار داد و شوت اتوئو با عبور از میان پاهای سنگربان مونیخی‌ها به گل اول تبدیل شد. هرچند این گل در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، اما پرچم کمک داور بالا نرفت و گل اتوئو که روی پاس پاندف به دست آمده بود، پذیرفته شد.

 

بایرن مونیخ برای رسیدن به گل تساوی زیاد صبر نکرد. ماریو گومس که در دیدار رفت گل برتری شاگردان فان خال را به ثمر رسانده بود، باز هم فرصت طلبی‌اش را به رخ کشید و در حالی که سزار شوت نه چندان محکمی را نتوانسته بود به طور کامل مهار کند، گومس همانند دیدار رقت توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

 

در دقیقه 31 بایرن روی اشتباه لوسیو به گل دوم رسید. آرین روبن از جناح چپ به سمت دروازه حرکت کرد و قصد داشت توپ را به گومس پاس بدهد، اما لوسیو روی توپ اثر گذاشت و مولر صاحب موقعیت شد و برای دومین بار دروازه‌ی اینتر را فرو ریخت.

 

فرانک ریبری می‌توانست در نیمه‌ی اول کار را تمام کند،‌اما سزار که روی گل اول کاملا مقصر بود این بار واکنش خوبی نشان داد و مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. نیمه‌ی نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در دقیقه 63 وزلی اسنایدر با همکاری خوب ساموئل اتوئو گل تساوی را به ثمر رساند و با شوتی زیبا از فاصله 23 متری توپ را به گوشه‌ی چپ دروازه دوخت.

 

در دقیقه‌ی 88 اتفاقی که نباید برای مونیخی‌ها رخ می داد به وقوع پیوست. برنو به سادگی اجازه داد اتوئو از او عبور کند. پاس ارسالی اتوئو با ضربه‌ی تمام کننده‌ی گوران پاندف همراه شد و گل سوم به ثمر رسید.

Inter Milan

Bayern Munich

Bayern Munich

Inter Milan

Bayern Munich

Inter Milan

Bayern Munich

منچستریونایتد 2 - مارسی یک

شاگردان فرگوسن خیلی زود به آنچه می خواستند رسیدند؛ مهاجم مکزیکی منچستریونایتد در دقیقه‌ی 5 زودتر از برباتف صاحب توپ شد و گل نخست را به ثمر رساند.

 

مارسی در نیمه‌ی نخست چند فرصت مناسب برای گل تساوی داشت، اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت‌ها را ندانستند تا بازی در نیمه‌ی نخست با سوت کارلوس ولاسکو کاربالو به پایان برسد.

 

در نیمه دوم هرناندس بار دیگر در دقیقه‌ی 75 به گل رسید. مهاجم مکزیکی ضربه‌ی آخر را بسیار دقیق به ثمر رساند و شانزدهمین گل فصلش را وارد دروازه کرد.

 

در دقیقه‌ی 82 مارسی با گل به خودی مدافع منچستریونایتد اختلاف را کم کرد. وسلی برون 8 دقیقه مانده به پایان بازی با ضربه‌ی سر به اشتباه دروازه‌ی خودی را باز کرد،‌ اما این گل برای صعود تیم فرانسوی کافی نبود ومنچستریونایتد به جمع 8 تیم پایانی راه یافت.

 

در دو دیدار آخر مرحله‌ی یک هشتم نهایی چهارشنبه شب رئال در برنابئو به مصاف لیون می رود. بازی رفت دو تیم تساوی یک بر یک را بر تابلوی نتایج رقم زده است. چلسی هم با اندوخته یک گل برتری در دیدار رفت مقابل کپنهاگن دانمارک صف آرایی می کند تا با توجه به صعود بارسلونا، شاختار دونتسک، تاتنهام، شالکه، منچستریونایتد و اینتر 8 تیم پایانی رقابتها مشخص شوند.


[ پنج شنبه 89/12/26 ] [ 8:14 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Lionel Messi of Barcelona is challenged by Cesc Fabregas of Arsenal

شب دوم رقابت‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدار آرسنال برابر بارسلونا به پیروزی دست یافت.

چهارشنبه شب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادامه یافت. در یکی از این دو دیدار، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان بارسلونا بود که تیم انگلیسی پیروز این دیدار دیدنی بود. تیم بارسلونا که ماه‌ها نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان شکست خورده بود، در حالی که در نیمه نخست بازی با آرسنال تیم برتر میدان بود با نتیجه دو بر یک برابر این تیم شکست خورد. ابتدا داوید ویا در دقیقه 26 بارسلونا را پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم روبین فن پرسی در دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاند و پنج دقیقه بعد آندری آرشاوین دومین گل آرسنال را وارد دروازه بارسلونا کرد تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود آرسنال به پایان برسد.

 در دیگر دیدار دیشب تیم رم در خانه با نتیجه سه بر دو برابر شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد تا شانس کمی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشته باشد. پروتا(دقیقه 28) و منز(دقیقه 61) برای رم و یادسون(دقیقه 29)، کاستا(دقیقه 36) و آدریانو(دقیقه 41) گلهای شاختار را به ثمر رساندند.

Cesc Fabregas of Arsenal talks to Barcelona players

Lionel Messi of Barcelona is challenged by Alex Song of Arsenal

LONDON, ENGLAND - FEBRUARY 16:  Gael Clichy of Arsenal is frustrated by Daniel Alves of Barcelona

Robin van Persie of Arsenal shoots at goal under a challenge by Gerard Pique of Barcelona

Lionel Messi of Barcelona is challenged by  Jack Wilshere of Arsenal

Daniel Alves of Barcelona is thwarted by goalkeeper Wojciech Szczesny of Arsenal

Arsenal

Barcelona

Daniel Alves of Barcelona challenges Cesc Fabregas of Arsenal

Cesc Fabregas of Arsenal

Robin van Persie of Arsenal celebrates Arsenal

Robin van Persie of Arsenal celebrates


[ جمعه 89/11/29 ] [ 1:12 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

پیروزی تاتنهام در خانه میلان و توقف خانگی والنسیا نتایج دیدارهای سه شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا بودند.

سه شنبه شب با انجام دو دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد. در این رقابتها تاتنهام با شکست یک بر صفر میلان شگفتی آفرین شد. شالکه نیز همراه با علی کریمی توانست والنسیا را در اسپانیا با تساوی یک بر یک متوقف کند.

شاگردان هری ردنپ سه شنبه توانستند میلان را با تک گل دقیقه 80 پیتر کراوچ شکست دهند و امیدوارانه به بازی برگشت و حتی دور یک چهارم نهایی نگاه کنند. بهترین بازیکن بازی در ورزشگاه سن سیرو نیز هئورلیو گومس از تاتنهام بود.

در مستایا هم شالکه توانست تساوی ارزشمند یک بر یک را به سود خود رقم بزند. در این دیدار که علی کریمی در نیمکت ذخیره‌های پادشاهان آبی پوش نشسته بود، رائول گونسالس با گل دقیقه 65 خود بازی را به تساوی کشاند و شالکه را امیدوارنه روانه آلمان کرد. این گل هفتاد و یکم این مهاجم اسپانیایی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود و او را از پیپو اینزاگی جدا کرد. مهاجم پیشین رئال مادرید اکنون دوباره به تنهایی رکورددار بیشترین گل زده در لیگ قهرمانان اروپاست. پیش از گل او، سولدادو در دقیقه 17 میزبان را پیش انداخته بود. او در پایان بازی بهترین بازیکن میدان نیز شناخته شد.

photo 

photo 

photo 

photo

photo


[ جمعه 89/11/29 ] [ 1:3 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در مراسم انتخاب برترین‌های فصل پیش رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تمام عنوان‌ها از آن بازیکنان نراتزوری شد.

بازیکنان اینتر، قهرمانان فصل 2010 ـ 2009 لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در مراسم انتخاب برترین‌های این رقابت‌ها تمام جایزه‌ها را از آن خود کردند. ضمن آن که عنوان بهترین بازیکن فصل پیش این رقابت‌ها نیز به دیگو میلیتو گلزن آرژانتینی اینتر رسید.

در درون دروازه ژولیو سزار دروازه‌بان برزیلی اینتر، رقیبانی همچون هوگو لیوریس از لیون و ویکتور والدس را از بارسلونا در پیش رو داشت و توانست آن‌ها را کنار بزند. جایزه بهترین دروازه‌بان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا از سوی آندونی زوبی‌زارتا، مدیر ورزشی کنونی بارسلونا به سزار داده شد.

به این ترتیب سزار جایزه فصل پیش ادوین فان در سار را از آن خود کرد. او گفت: این جایزه را به خانواده‌ و هم‌بازیانم تقدیم می‌کنم و می‌خواهم خدا را شکر کنم. بدیهی است که این جایزه همه از جمله تمام باشگاه، همه بازیکنان و حتی ماسیمو موراتی را در بر می‌گیرد و برای همه آن‌هاست. برای اعتمادی که به من شد تشکر می‌کنم. افتخار می‌کنم که به عنوان نخستین تیم ایتالیایی می‌توانیم سه عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

عنوان بهترین مدافع فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز به بازیکنی هم‌باشگاه و هم‌وطن سزار رسید.

مایکن بالاتر از جرارد پیکه از بارسلونا و لوسیو دیگر مدافع برزیلی اینتر توانست عنوان بهترین مدافع فصل اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهد. جایزه بهترین مدافع از سوی آندریاس برمه،‌ بازیکن دهه 90 تیم ملی آلمان و باشگاه اینتر به مایکن داده شد.

این مدافع فصل گذشته نقش بسیار مهمی در قهرمانی‌های سه گانه‌ی اینتر داشت و تابستان جاری با وجود تمام پیشنهادهایی که داشت، به نراتزوری وفادار ماند. او نیز پس از دریافت جایزه‌اش از هم‌بازیان، مربی و همچنین ماسیمو موراتی، رییس باشگاه اینتر تشکر کرد.

جان فرانکو زولا بازیکن سال‌های پیش تیم ملی ایتالیا،‌ جایزه بهترین بازیکن خط میانی فصل پیش اروپا را به وزلی اسنایدر اهدا کرد.

این بازیکن هلندی که از رئال مادرید راهی فوتبال ایتالیا شده بود، با بازی‌های خوب خود نقشی پررنگ در موفقیت‌های اینتر در سال گذشته داشت و به همین دلیل بالاتر از گزینه‌هایی همچون ژاوی هرناندس، قلب بارسلونا و آرین روبن از بایرن مونیخ قرار گرفت.

بازیکن تیم ملی هلند در جام جهانی 2010 پس از انتخابش گفت: سالی پرهیجان در تیمی فوق‌العاده بود. بازیکن در این تیم به راحتی می‌تواند تمام آنچه را که ممکن است نشان دهد.

او جایزه‌اش را به همسرش، هم‌بازیان و رییس باشگاه اینتر اهدا کرد و افزود: همیشه به عنوان "تیم" پیروز می‌شویم. بدون تیم این جایزه نصیبم نمی‌شد.

اوله گونار سولسکیائر از میان دیگو میلیتو، وین رونی و لیونل مسی جایزه بهترین مهاجم فصل 2010 ـ 2009 لیگ قهرمانان اروپا را به مهاجم آرژانتینی اینتر تقدیم کرد.

میلیتو که در دیدار پایانی زننده دو گل قهرمانی اینتر بود، بالاتر از دو رقیبش توانست جایزه بهترین مهاجم را از آن خود کند و در عین حال بهترین بازیکن فصل پیش این رقابت‌ها نیز شناخته شود. به این ترتیب هر چهار عنوان ممکن از آن بازیکنان نراتزوری شد. میلیتو که در این مراسم عنوان فصل پیش هم‌وطنش، لیونل مسی را دریافت می‌کرد از خانواده‌اش، دوستان و هم‌بازیانش و به ویژه سران باشگاه اینتر تشکر کرد.


[ شنبه 89/6/6 ] [ 1:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب