فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

کلودیو رانیری در فاصله‌ی دو هفته مانده تا پایان فصل جاری رقابت‌های سری A از یوونتوس اخراج شد.

برکناری رانیری در حالی صورت گرفت که از مدت‌ها پیش بحث برکناری او در رسانه‌های ایتالیا مطرح شده بود. هفت بازی پی در پی بدون برد بانوی پیر فوتبال اروپا در فصل جاری باعث قطع همکاری این تیم با مربی‌اش شد.

چیرو فرارا به عنوان مربی موقت هدایت یووه را تا پایان فصل برعهده خواهد داشت.

پس از تساوی دو بر دو برابر آتالانتای برگامو که در دیدارهای عصر یکشنبه بدست آمد، فاصله یوونتوس با فیورنتینا، تیم پایین‌تر از خود در جدول رقابت‌ها به عدد یک رسید. به این ترتیب مکان سوم جدول رقابت‌ها که به معنای راهیابی مستقیم به رقابت‌های فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست، برای یووه به طور جدی در معرض خطر قرار گرفته است.

این دلیلی کافی و محکم برای جووانی کوبولی گیگلی، رییس باشگاه یوونتوس بود تا روز دوشنبه نشستی اضطراری را تشکیل دهد و در آن رانیری را که تا ژوئن 2010 با این تیم قرارداد داشت، از کار برکنار کند. اخراج رانیری برای این مربی ناراحت کننده بود.

یوونتوس از 40 سال پیش تاکنون هیچ گاه مربی خود را اخراج نکرده بود. بیانکونری در دو هفته باقیمانده رقابت‌های سری A باید با سیه‌نا و لاتزیو روبه‌رو شود. چیرو فرارا، بازیکن سابق یووه و یکی از دستیاران مارچلو لیپی در تیم ملی ایتالیا به طور موقت هدایت این تیم بحران زده را برعهده خواهد داشت. او که متولد ناپل است در جام جهانی 2006 آلمان نیز یکی از مربیان ایتالیای قهرمان جهان بود.

فرارا که پس از جام جهانی آلمان تا سال 2008 مدیر جوانان یووه بود، گفت: «بازیکنان باید غرور خود را دوباره بدست بیاورند و باز هم انگیزه‌ی بالایی را از خود بروز دهند.»

یوونتوس پس از برد چهار بر یک رم که روز 21 ماه مارس بدست آمد، تاکنون در هیچ مسابقه‌ای به پیروزی دست نیافته است.

شش تساوی و یک باخت دستاورد تورینی‌ها در هفت بازی گذشته‌شان است. رانیری در ژوئن 2007 جانشین دیدیه دشام شد.

هواداران یووه در فصل جاری به دلیل نتایج بد این تیم بارها خواهان اخراج رانیری شده بودند.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی خیره کننده منچستر یونایتد و برتری تیم های چلسی و لیورپول برابر حریفان همراه شد.

در آغاز هفته سی و چهارم این رقابت ها، روز شنبه منچستر یونایتد در حالی که با دو گل از تاتنهام عقب بود با نتیجه 5 بر 2 این تیم را در هم کوبید.

در این دیدار، مارکوس بنت در دقیقه 29 و لوکا مودریچ در دقیقه 32 دوبار دروازه یونایتدها را باز کردند. در ادامه و در نیمه دوم، منچستر یونایتد ابتدا در دقیقه 57 توسط کریستیانو رونالدو و از روی نقطه پنالتی به گل رسید. سپس در ادامه، رونی در دقیقه 67 گل تساوی یونایتدها را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد، رونالدو بازهم موفق به گلزنی شده و نتیجه را 3 بر 2 به سود تیمش تغییر داد.

رونی در دقیقه 71 موفق شد دومین گل خودش در این دیدار و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند و در نهایت دیمیتار برباتوف در دقیقه 79 گل پنجم را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

photo 

photo 

photo

 

photo 

photo 

نتایج دیگر دیدارهای روز شنبه به شرح زیر است:

*وست هام: صفر

چلسی: یک

photo

 

photo

*وست بروموویچ: 3

ساندرلند: صفر

*هال سیتی: یک

لیورپول: 3

photo

 

photo 

 

photo 

*فولام:‌ یک

استوک سیتی: صفر

*اورتون: یک

منچستر سیتی: 2

*بولتون: یک

آستون ویلا: یک


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 5:56 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته سی و سوم رقابت های لالیگا با یک تساوی برای بارسلونا همراه شد.

در آغاز هفته سی و سوم رقابت های لالیگا، شنبه شب تیم بارسلونا در خانه والنسیا با تساوی 2-2 برابر حریف خود متوقف شد.

در این دیدار، مادورو (43) و پابلو هرناندس (44) برای والنسیا گلزنی کردند. دو گل بارسا را نیز لیونل مسی در دقیقه 24 و تیری آنری در دقیقه 83 به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارها، مالاگا در خانه به تساوی یک - یک برابر دپورتیوو لاکرونیا دست یافت و آلمریا موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد نومانسیا عبور کند.

هم اکنون در جدول رده بندی، بارسلونا با 82 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید با یک بازی کمتر و با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سویا با 57 امتیاز سوم است.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 5:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هافبک پرتغالی منچستریونایتد به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است.

کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار حساس چهارشنبه شب تیمش برابر پورتو در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از آمادگی خودش خبر داد.

رونالدو به Fox Sport گفت: ‌«ما پیروز میدان خواهیم شد چرا که منچستریونایتد تیم بهتری است. من احساس خوبی دارم وکاملا آماده هستم.»

وی افزود: «فکر می‌کنم تیم ما از پورتو بهتر است اما، ما باید به آنها احترام بگذاریم. می‌خواهم فصل جاری را با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسانم. هم تیمی‌های من هم با من همفکر هستند.»


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

نایب رییس باشگاه میلان نگران وضعیت مهاجم برزیلی تیمش است.

الکساندر پاتو مهاجم برزیلی و جوان باشگاه میلان در این فصل از رقابت‌های سری ‌A جزو بازیکنانی بوده که بیشترین خطا روی وی انجام شده است.

روش بازی خشنی که بازیکنان تیم‌های حریف نسبت به پاتو پیش گرفته‌اند سبب شده تا نایب رییس باشگاه میلان نگرانی‌های خود را پیرامون وضعیت بازیکن برزیلی ابراز کند.

گالیانی به روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت: «درمورد نگرشی که تیم‌ها نسبت به پاتو دارند نگرانم. همه بازی‌های خارج از خانه ما با رفتار خشن بازیکنان حریف همراه می‌شود. این مساله در دیدار برابر ناپولی و ورونا رخ داد.»

گالیانی افزود: «پاتو همواره دقایق نخست بازی را با ترس پشت سر می‌گذارد و سپس به مبارزه می‌پردازد. این یک مساله علمی است. بازیکنان حریف از همان ابتدای بازی کار را برای پاتو سخت می‌کنند.»

نایب رییس میلان که به حضور این تیم در فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امید بسیای دارد پیرامون عملکرد فعلی روسونری در سری A گفت: «ما باید به گام برداشتن در مسیر کنونی ادامه دهیم. بدون شک رتبه دوم جدول بهتر از رتبه سوم است اما، هدف اصلی ما حضور در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.»


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:12 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی بایرن مونیخ به دنبال جبران شکست تحقیرآمیز برابر بارسلونا است.

یورگن کلینزمن سرمربی باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به اینکه تیمش هیچ شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، تاکید کرد که بازیکنان بایرن برای بازگرداندن غرور از دست رفته خود برابر آبی - انار‌ی‌پوشان به میدان می‌روند.

سرمربی آلمانی که تیمش در دیدار رفت دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه چهار بر صفر مغلوب بارسا شده است، گفت:« پس از آنچه در بارسلونا پشت سر گذاشتیم رویا پردازی نمی‌کنیم و در اندیشه پیروزی چهار بر صفر یا پنج بر صفر نیستیم اما، شکست بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود.»

کلینزمن خاطرنشان کرد:«می‌خواهیم بارسلونا را شکست دهیم تا با احترام و بدرستی با رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرده باشیم. می‌خواهیم انگیزه و روحیه مبارزه طلبی خود را به هواداران نشان داده و با آنها آشتی کنیم.»


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه میلان باز هم قصد خرید مهاجم برزیلی الاصل یوونتوس را دارد.

روزنامه توتو اسپورت ایتالیا از علاقه زیاد سران میلان نسبت به جذب آمائوری مهاجم برزیلی الاصل یوونتوس خبر داد.

این روزنامه مدعی شد که مسوولان میلان از جمله لئوناردو مدیرفنی باشگاه برای عقد قرارداد با آمائوری مذاکره‌هایی با یوونتوس انجام داده‌اند.

این در حالی است که هیچ یک از دو باشگاه یوونتوس و یا میلان هنوز به طور رسمی این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده‌اند.


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

باشگاه منچستریونایتد قصد عقد یک قرارداد پنج ساله با بازیکن 17 ساله این تیم را دارد.

مدیر برنامه‌های فدریکو ماچدا مهاجم 17 ساله و ایتالیایی منچستریونایتد خبر داد که این بازیکن ایتالیایی ماه اوت امسال پس از 18 ساله شدن قرارداد رسمی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.

ماچدا روز 18 ماه اوت امسال تولد 18 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد.

جیووانی بایا مدیر برنامه‌های ماچدا در گفت‌وگو با شبکه Sky TV ایتالیا اظهار داشت: «زمانی که ماچدا 18 ساله شود ما دوباره با سران منچستریونایتد مذاکره خواهیم کرد. فکر می‌کنم منچستریونایتد قصد امضای قرارداد پنج ساله را با این بازیکن خواهد داشت و به نظرم این پیشنهاد منطقی خواهد بود چرا که از دست دادن یک بازیکن جوان در سن 21 سالگی معقولانه به نظر نمی‌رسد.»

ماچدا تاکنون طی دو بازی که برای منچستریونایتد به میدان رفته دو گل برای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رسانده است.


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 5:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال ازبکستان با برتری تیم‌های بنیادکار و پاختاکور دو نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا پایان یافت.

در دو دیدار باقی‌مانده از هفته‌ی پنجم لیگ برتر ازبکستان تیم پاختاکور یکی از حریفان تیم صبای قم در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر یک مقابل نوفباخور نامانگان به برتری دست یافت تا با 8 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول قرار گیرد.

در دیگر دیدار پایانی این هفته تیم بنیادکار حریف سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه قاطع 3 بر صفر بر تیم ماشال به برتری دست یافت تا به پنجمین برد پی‌درپی خود در لیگ تازه آغاز شده ازبکستان دست یابد و با حداکثر امتیازات لازم به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در پایان هفته‌ی پنجم لیگ برتر ازبکستان بنیادکار با 15 امتیاز صدرنشین است و سه تیم ناصاف کارچی - اولمالیق و سوجدیوناگیزاکس هر سه با 10 امتیاز بر اساس تفاضل گل دررده های دوم تا چهارم قرار دارند و تیم پاختاکور با 8 امتیاز با دو تیم خوارزم و لوکوموتیو تیم‌های پنج تا هفتم جدول رده‌بندی هستند.

لیگ برتر ازبکستان با حضور شانزده تیم برگزار می‌شود.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 5:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی سی و یکم رقابت های سری A ایتالیا با پیروزی خارج از خانه برای اودینزه خاتمه یافت.

در آخرین دیدار از هفته سی و یکم رقابت های سری A، یکشنبه شب تیم رجینا در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اودینزه شد.

در این دیدار، فلورو فلورس هردو گل اودینزه را در دقایق 85 و 90 وارد دروازه حریف کرد.

در پایان هفته سی و یکم رقابت های سری A، تیم اینتر با 73 امتیاز صدرنشین است. یوونتوس با 63 امتیاز در رده دوم قرار دارد و میلان با 61 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 5:2 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب