فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از قهرمانی تیمش گفت: قهرمانی ما نشان داد که فوتبال ایران پاک است.

امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز قهرمان شدیم و شرمنده‌ی هواداران نشدیم.

وی ادامه داد: از مجید جلالی خیلی تشکر می‌کنم. جلالی مرد است و خوزستان هم دیار مردان است که هشت سال برای کشور جنگیده است و ممنودار مردم خوزستان هم هستم که در این قهرمانی سهیم هستند.

قلعه‌نویی درخصوص بازی تیمش مقابل پیام گفت: بازی بسیار سخت بود و استرس و فشار زیادی بر روی ما بود و ما دائما با اهواز در ارتباط بودیم.

قلعه‌نویی با اشاره به موقعیت‌های زیاد گلزنی تیمش در این بازی گفت: استرس بسیار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان تیم بود که این استرس زیاد مانع از به گل رسیدن تعداد زیادی از آنها شد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص خراب کردن پنالتی توسط آرش برهانی نیز گفت: دیگر به آرش برهانی پنالتی نخواهم داد، دیگر برایش بس است.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: از واعظی آشتیانی و مدیران باشگاه بسیار ممنونم زیرا که آنها در این فصل خیلی به استقلال کمک کردند و به خصوص واعظی آشتیانی که درس اخلاق و مدیریت را به من داد.

وی درخصوص اظهاراتش درمورد پیشنهادهای سرمربی‌گری اش گفت: این پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری که گفته بودم، مربوط به سه ماه پیش بود و من مربی‌ای نیستم که کار را نیمه کاره رها کنم و استقلال را در وسط فصل تنها بگذارم.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هشتمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی استقلال تهران به پایان رسید.

هفته‌ی سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران (جام خلیج فارس) برگزار و استقلال با شکست پیام قهرمان هشتمین دوره‌ی این رقابت ها شد.

هم‌چنین در پایان هشتمین دوره ی لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال تهران، ذوب‌آهن و مس کرمان سه سهمیه فصل‌ آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست اورده و تیم‌های برق‌شیراز، داماش گیلان و پیام مشهد به لیگ دسته یک سقوط کردند.

جدول رده‏بندی لیگ برتر 87

تیم ........ بازی ........ برد ....... مساوی ..... باخت ..... زده .... خورده .... تفاضل .... امتیاز

1- استقلال - 34 - 19 - 9 - 6 - 70- 34 - 36 - 66

2 - ذوب آهن - 34 - 19 - 9 - 6 - 58 - 42- 16 -66

3 - مس - 34 - 17 - 10 - 7 - 54 - 36 - 18 - 61

4- سپاهان - 34 -14 - 14 - 6 - 46 - 34 - 12 - 56

5- پرسپولیس- 34 - 15 - 10 - 9- 50 - 41 - 9 - 55

6 - صبای قم - 34 - 12 - 17 - 5 - 49 - 36 - 13 - 53

7- فولاد خوزستان -34 - 13 - 11 -10 - 50 -41 - 9 -50

8 - پیکان قزوین -34 - 13 - 8 - 13 - 43 -42 - 1 - 47

9 - مقاومت سپاسی - 34 - 11 - 11 - 12 - 33 - 37 - 4 منفی - 44

10 - سایپا - 34 -10 - 12 - 12 - 43 - 50 -7 منفی - 42

11 - راه آهن - 34 - 11 - 8 - 15 - 35 - 41 -6 منفی - 41

12 - پاس همدان - 34- 10 - 10 - 14 - 40 - 47 - 7 منفی - 40

13- ملوان بندر انزلی -34 - 9 - 13 - 12 -31 - 43 -12 منفی - 40

14 - استقلال اهواز - 34 - 10 - 7 - 17 - 37 - 54 -17 منفی - 37

15 - ابومسلم خراسان - 34 - 8 - 11 - 15 - 34 - 41 -7 منفی - 35

16- پیام مشهد - 34 - 9 -8- 17 - 33- 52 -19 منفی - 35

17 - داماش - 34 - 6 - 13 - 15 - 40 - 56 - 16 منفی - 31

18 - برق شیراز - 34 -5 - 9 - 20 - 35 - 54 -19 منفی -24


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

حسین کاظمی بعد از قهرمانی استقلال گفت: قهرمانی در لیگ هشتم حق ما بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران  اظهار کرد: شرایط استقلال در ابتدای فصل بسیار خوب بود و خوشحالم که مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

وی در رابطه با بازی مقابل پیام خراسان گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این بازی بیشتر از آنکه جنبه‌ی فنی داشته باشد از لحاظ روحی و روانی برای ما سخت بود.

وی این قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم کرد و گفت: خوشحالم که توانستیم دل این همه هوادار را شاد کنیم.

کاظمی در رابطه با وضعیتش برای فصل آینده نیز گفت: فصل آینده نیز در استقلال خواهم ماند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:41 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: عده‌ای دوست نداشتند استقلال این فصل قهرمان شود اما، امروز خدا به آنها می‌خندد.

امیر واعظی آشتیانی پس از قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بعضی‌ها ابتدای فصل برای ما حاشیه ایجاد کردند و مانع قهرمانی استقلال می‌شدند اما، مشیت الهی این بود که امروز در جوار مرقد امام رضا (ع) استقلال قهرمان لیگ شود.

وی ادامه داد: امام رضا به ما کمک کرد که قهرمان شویم و به راستی وجود مرقد امام هشتم برای ایرانیان یک غنیمت و امتیاز است.

واعظی آشتیانی در رابطه با وضعیت امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده گفت: امیر قلعه‌نویی در قلب من است و برای فصل آینده هم باید با هم بیشتر صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز را هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد و این قهرمانی بسیار دل چسب بود.

وی ادامه داد: علاوه بر یک خودرویی که بابت قهرمانی به بازیکنان استقلال قول داده بودیم، انصاری 100 میلیون پاداش دیگر هم اختصاص داد.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:40 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

پرونده ی هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با قهرمانی استقلال تهران بسته شد.

با انجام هشت دیدار همزمان هفته‌ی سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس به پایان رسید.

در حالی که ذوب آهن، صدرنشین رقابت‌ها در پایان هفته‌ی سی و سوم، دیدارش برابر فولاد خوزستان را با نتیجه ی 4 بر یک واگذار کرد، استقلال تهران در خانه‌ی پیام مشهد با تک گل جانواریو به پیروزی رسید تا جشن قهرمانی را در مشهد بر پا کند. مس کرمان هم با برد 4 بر صفر پیکان سومین نماینده‌ی فوتبال در فصل آینده ی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد.

سه تیم برق شیراز، داماش گیلان و پیام مشهد نیز راهی رقابت های لیگ دسته ی یک شدند.

نتیجه‌ی دیدارها:

سایپا صفر - صبا قم 2 (در حال برگزاری)

مس کرمان4 - پیکان قزوین صفر

سپاهان اصفهان صفر - مقاومت سپاسی شیراز صفر

ملوان بندرانزلی صفر - ابومسلم خراسان صفر

برق شیراز صفر - استقلال اهواز 3

پاس همدان 3 - داماش گیلان 3

پیام مشهد صفر - استقلال تهران یک

فولاد خوزستان 4 - ذوب آهن یک


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

**** تیم فوتبال استقلال تهران به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت. ***

استقلال تهران که پیش از این در فصل 84-85 و با مربی‌گری امیر قلعه‌نویی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود، امروز با غلبه یک بر صفر بر پیام و با توجه به شکست ذوب‌آهن در برابر فولاد خوزستان به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.

تک گل استقلال در دقیقه 42 توسط فابیو جانواریو به ثمر رسید.

استقلال در فصل‌های 80-81 و 82-83 مقام نایب قهرمانی را کسب کرده و در فصل 84-85 هم عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورده بود. با این قهرمانی استقلال در کنار پرسپولیس به عنوان پرافتخارترین تیم رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

این دو تیم تا به حال دو بار عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورده‌اند و تیم‌های پاس، سپاهان، فولاد خوزستان و سایپا هم دیگر قهرمانان این مسابقات بوده‌اند.

هم‌چنین در پایان هشتمین دوره ی لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال تهران، ذوب‌آهن و مس کرمان سه سهمیه فصل‌ آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند و تیم‌های برق‌شیراز، داماش گیلان و پیام مشهد به لیگ دسته یک سقوط کردند.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

پرسپولیس تهران لیگ هشتم فوتبال ایران را با پیروزی به پایان رساند.

سرخ‌پوشان پایتخت عصر یکشنبه در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران میزبان راه‌آهن تهران بودند و در پایان توانستند حریف خود را با نتیجه‌ی دو بر صفر شکست دهند.

در این دیدار محمد منصوری (54) و هادی نوروزی (75) گلزنان پرسپولیس بودند.

پرسپولیس تهران با این برد 55 امتیازی شد و به این ترتیب در لیگ هشتم با 15 پیروزی، 10 مساوی و 9 شکست به کار خود پایان داد.

شاگردان نلو وینگادا سومین مربی پرسپولیس در فصل جاری در این لیگ 50 بار دروازه‌ی حریفان خود را باز کردند که 41 بار هم دروازه‌ی خود را به روی حریفان باز شده دیدند.

تفاضل گل 9+ دیگر آمار قهرمان لیگ هفتم فوتبال باشگاه‌های ایران بود.

سرخپوشان پایتخت که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌آمدند لیگ هشتم را با افشین قطبی آغاز کردند، با افشین پیروانی ادامه دادند و با نلو وینگادا به پایان رساندند.


[ دوشنبه 88/2/7 ] [ 6:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: یدالله اکبری، علیرضا اکبرپور و منصور پورحیدری برای ارایه‌ی توضیحات درباره‌ی بحث تبانی در بازی تیم‌های استقلال تهران واستقلال اهواز به فدراسیون فوتبال دعوت می‌شوند.

مجتبی شریفی در پایان نشست کمیته‌ی انضباطی پیرامون بحث تبانی در بازی تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز اظهار کرد: در صحبت‌هایی که انجام شد، بحث تبانی دو باشگاه به طور کامل منتفی است اما، با توجه به برخی اظهارات انجام شده در جریان آن بازی منصور پورحیدری، یدالله اکبری و علیرضا اکبرپور نیز به کمیته‌ی انضباطی فراخوانده می‌شوند تا اظهارات آنها نیز در این باره مورد بررسی قرار گرفته وتصمیم نهایی را بگیریم.

وی افزود: اگر بحث تبانی بین دو تیم و یا عوامل تبانی مطرح بود می‌توانست یک یا چهار سال محرومیت در پی داشته باشد اما، صحبت‌های زرینچه نشان می‌دهد که بحث تبانی میان دو تیم به طور کامل منتفی است اما، برخی صحبت‌های شبهه برانگیز در آن روز از قبیل آنکه برخی بازیکنان از هم خواسته‌اند که زیاد در جریان بازی به خود فشار نیاورند از جمله مسایلی است که شائبه‌هایی را برای جواد زرینچه ایجاد کرده است.

شریفی ادامه داد: جواد زرینچه در این جلسه اعلام کرد که برخی صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه‌ی تلویزیونی 90 سبب ناراحتی او شده است و او هم به دلیل ناراحتی آن صحبت‌ها را به زبان آورده و درباره‌ی صحبت‌های او سوء برداشت‌هایی صورت گرفته است.

شریفی افزود: در هر صورت در این ماجرا یا فرد مدعی اشتباه کرده و یا فردی که ادعا علیه اوست، تخلف انجام داده است. در هر صورت ما با جواد زرینچه صحبت کردیم و به او هم گفتیم که حتی اگر صحبت‌هایش از روی عصبانیت و ناراحتی بوده است، باز هم برخلاف ماده‌ی 47 آیین‌نامه‌ی انضباطی بوده چرا که افراد در قبال اظهارات‌شان پیرامون دیگران مسوول هستند و در هر صورت طبق آن جریمه‌هایی متوجه فردی که این صحبت‌ها را انجام داده می‌شود.

شریفی افزود: در مجموع آن طور که به نظر می‌رسد بحث تبانی در کار نبوده اما، برای آنکه به جمع‌بندی کاملی برسیم افراد دیگر را به جلسه دعوت کرده‌ایم تا اظهارنظرهای آنها را نیز جویا شویم.

وی درباره‌ی عدم حضور امیر قلعه‌نویی در جلسه‌ی امروز نیز گفت: قلعه‌نویی روز چهارشنبه‌ی گذشته به کمیته‌ی انضباطی آمد و اظهاراتش را در این رابطه مکتوب کرد و صحبت‌های خود را انجام داده بود که امروز هم صحبت‌های زرینچه و نوازی را شنیدیم.

رییس کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: محمد نوازی نیز گفته است که در آن روز با تمام توان برای تیمش بازی کرده اما، برخی مسایل به صورت شوخی میان بازیکنان مطرح شده است که همین موضوع سبب ایجاد شبهه‌هایی شده است که باز هم ما به آنها گفتیم مطالبی به عنوان شوخی نمی‌تواند ملاک اظهارنظر یا مصاحبه‌هایی از این دست باشد.

شریفی ادامه داد: با توجه به تفاوت صحبت‌های زرینچه نسبت به مصاحبه‌هایش از او پرسیدیم که آیا درباره‌ی تغییر دیدگاه خود تحت فشار و یا تهدید قرار گرفته است که او پاسخ داد به هیچ عنوان چنین چیزی نبوده و در کنار ناراحتی او از قلعه‌نویی برخی سوء برداشت‌ها از مصاحبه‌اش سبب ایجاد چنین مباحثی شده است.

شریفی همچنین درباره‌ی احضار فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نیز گفت: با او صحبت کردیم و او گفت که هیچ اطلاعی از این مسایل ندارد.


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کمیته‌ی انضباطی فدراسیون جدید‌ترین رای‌های خود را در خصوص تیم‌ها و بازیکنان متخلف صادر کرد.

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استیل آذین درحالی برگزار شد که 5 بازیکن تیم استیل آذین از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند، بر همین اساس باشگاه فوق به پرداخت مبلغ 150هزارتومان جریمه نقدی محکوم شد.

* پیروزی و صبا جریمه شدند

دیدار دو تیم صبای قم و پیروزی تهران در حالی برگزار شد که هر دو تیم با 2 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند بر همین اساس هر دو باشگاه به مبلغ 600 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

* جریمه نقدی برای پیام خراسان

دیدار دوتیم پیام خراسان و پاس همدان درحالی برگزار شد که 5 بازیکن پیام از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.بر همین اساس باشگاه فوق به مبلغ 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* احضار مدیرعامل باشگاه راه آهن شهر ری

به منظور رسیدگی به مشکلات مالی محمدرضا زادمهر- سرپرست اسبق باشگاه راه آهن شهر ری مبنی بر مطالبه وجه، روز شنبه 12 اردیبهشت برگزار می‌شود برهمین اساس مدیرعامل باشگاه فوق یا نماینده تام الاختیار باشگاه باید در جلسه فوق حضور یابد.

* جریمه‌های نقدی و محرومیت برای تیم استقلال اهواز

با توجه به بروز تخلفات از سوی تماشاگران منتسب به تیم استقلال اهواز مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم فولاد و داور مسابقه، تیم استقلال اهواز به پرداخت10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

هم‌چنین درخصوص تخلف "ناصر شکرون" بازیکن شماره 10 استقلال مبنی بر فحاشی به داور مسابقه، وی به مدت 2 جلسه از همراهی تیم محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:19 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن شهرری گفت: در پایان فصل پیرامون ماندن در دنیای بازی‌گری و یا ورود به عرصه‌ی مربی‌گری تصمیم‌گیری می‌کنم. مهدی تارتار اظهار کرد: ابتدا باید از مدیریت و هیات مدیره‌ی باشگاه راه‌آهن که به من اعتماد کردند، قدردانی کنم چرا که نشان دادند به ما جوان‌ها نیز اطمینان دارند و تلاش می‌کنم با شناختی که از تیم راه‌آهن دارم و سالیان سال در این تیم بازی کرده‌ام و حتی اواخر فصل گذشته جزء کادرفنی تیم بودم، شرایطی را فراهم کنم که تیم راه آهن سربلند باشد.

وی درباره‌ی محمود یاوری نیز گفت: از زحمات یاوری تشکر می‌کنم چرا که او تلاش بسیاری برای تیم انجام داد و تمامی بازیکنان راه‌آهن از او درس‌های بسیاری فرا گرفتند. محمود یاوری برای راه‌آهن سنگ تمام گذاشت و امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد. البته درباره‌ی قطع همکاری او نیز باید بگویم که تصمیم باشگاه بوده است و من اطلاعی در این باره ندارم.

سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن درباره‌ی اینکه تصمیم دارد در پایان فصل نیز در عرصه‌ی مربیگری باقی بماند یا به بازی کردن ادامه دهد؛ نیز گفت: هنوز تصمیمی در این باره‌ی نگرفته‌ام. البته معتقدم هنوز می‌توانم فوتبال بازی کنم و خواسته‌ی درونی من این است که به ادامه‌ی بازی بپردازم. در حال حاضر به فکر مربی‌گری نیستم اما، باید ببینم تصمیم باشگاه راه آهن چگونه است و هرگونه تصمیم‌گیری در این باره را به پایان فصل موکول کرده‌ام.

وی درباره‌ی تلاش راه‌آهن برای موفقیت در جام حذفی به عنوان اولویت اصلی این تیم نیز گفت: با توجه به بضاعت تیم راه‌آهن و بازیکنان قدرتمند و پتانسیل بالایی که در تیم ما وجود دارد تصور می‌کنم برای موفقیت در جام حذفی چیزی کمتر از حریفان نداریم و به اندازه‌ی کافی قدرت و پتانسیل کسب عنوان در این مسابقات را خواهیم داشت. من هم تلاش می‌کنم تا در رسیدن به این هدف به تیم کمک کنم.


[ سه شنبه 88/1/25 ] [ 6:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب