فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیام سومین برد پیاپی خود را نیز کسب کرد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

نخستین داربی مشهد را تیم فوتبال پیام برد.

در هفته‌ی یازدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم پیام و ابومسلم خراسان به دیدار هم رفتند که تیم پیام موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار پرحاشیه که یک اخراجی و هشت کارت زرد داشت، پیام در دقیقه 87 توسط اشپیتم مارفی از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

پیش از به ثمر رسیدن گل پیام هواداران ابومسلم شعار "خداداد - برگی‌زر" سر می‌دادند اما پس از اعلام ضربه پنالتی و گل پیام، شعار "مربی پیامی نمی‌خواهیم،‌نمی‌خواهیم" سر دادند و خواستار استعفای وی و "بنی‌اسد" مدیرعامل باشگاه شدند.

همچنین در دیگر بازی این هفته دیدار تیم‌های راه آهن و صبا به تساوی یک بر یک انجامید. برای راه آهن احمد تقوی و برای صباباتری غلامرضا رضایی گلزنی کردند.

ذوب آهن نیز با برتری دو بر صفر مقابل مقاومت سپاسی شیراز به صدر جدول رده بندی صعود کرد. در این بازی کاسترو و خلعتبری برای ذوب آهن گلزنی کردند.

*** حاشیه

- از نکات جالب توجه در این بازی اینکه در نیمه اول هر دو دروازه بان اصلی دو تیم از زمین بازی خارج شدند چرا که در دقیقه 17 شهاب گردان، دروازه بان ابومسلم به علت مصدومیت خارج و به جای وی مهدی ثابتی وارد زمین شد.

دلیل مصدومیت گردان تکل مهدی هاشمی نسب، کاپیتان تیم پیام بود که این تکل هاشمی نسب، اعتراض تماشاگران ابومسلمی را به همراه داشت و آنها شعارهایی علیه کاپیتان فصل گذشته خود نیز دادند.

- سیروس سنگ چولی دروازه بان پیام هم در دقیقه 34 به علت خطا بر روی بازیکن ابومسلم از زمین خارج شد و به جای وی مجید غلامی وارد بازی شد.

- مهدی هاشمی نسب در این بازی در خط حمله به کار گرفته شد اما بعد از اخراج دروازه بان پیام از زمین بازی خارج شد تا دروازه بان ذخیره وارد بازی شود.

- 5 هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.

- اتفاقات بازی در نیمه اول و به خصوص مصدومیت دروازه بان ابومسلم که بیش از 7 دقیقه به طول انجامید، باعث شد تا داور در پایان این نیمه 11 دقیقه وقت اضافه اعمال کند.

- خداداد عزیزی به علت محرومیت از سکوها بازی را نگاه می کند.

- شعار تماشاگران ابومسلم علیه هاشمی نسب باعث شد تا هادی برگی زر به سمت آنها رفت و از آنها خواست شعار ندهند.

- تماشاگران پیام هنگام شعار دادن تماشاگران ابومسلم علیه هاشمی نسب با شعار "مهدی سرطلایی، سرور مشکی هایی" او را تشویق کردند.

- تماشاگران ابومسلم در پایان بازی خواهان بازگشت "اکبر میثاقیان" به این تیم شدند.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب