فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام کنفدراسیون ها2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

اسپانیا قهرمان جام ملت های اروپا در سال گذشته میلادی در جام کنفدراسیون ها تنها به عنوان سومین رقابت ها بسنده کرد.

ماتادورها پس از شکست غافلگیر کننده در دیدار نیمه نهایی برابر آمریکا شنبه شب در دیدار رده بندی به سختی از سد آفریقای جنوبی میزبان عبور کردند و عنوان سوم رقابت ها را به دست آ‌وردند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه روستنبرگ دیدار رده بندی فوق العاده‌ای را میان دو تیم آفریقای جنوبی و اسپانیا تماشا کردند. هرچند تماشاگران آفریقای جنوبی در پایان مجبور بودند ناراحت ورزشگاه را ترک کنند چرا که تیمشان در عین شایستگی نتوانست عنوان سوم رقابت‌ها را بدست بیاورد.

ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا پس از پیروزی شاگردانش در دیدار رده بندی رقابت های جام کنفدراسیون ها گفت: باور دارم که ما در رقابت های کنفدراسیون ها احساس بسیار خوبی داشتیم برابر آمریکا باختیم اما با این حال این رقابت ها برایمان تجربه بسیار خوبی بود. مسابقه برابر آفریقای جنوبی برایمان سخت بود ما برابر تیمی بازی کردیم که بارها به ما حمله می کرد. آنها فوتبالی عالی را بازی کردند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: در نیمه نخست ما می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم اما فرصت های زیادی را از دست دادیم. به عقیده‌ی من ما فوتبال خوبی داشتیم و هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی را ارائه کردند.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 1:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در پایان رقابت های جام کنفدراسیون ها در آفریقای جنوبی کاکا به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها شناخته شد.

بازی‌ساز تیم ملی برزیل پس از انجام بازی های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی از سوی خبرنگاران رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

مرد 65 میلیون یوروی سلکائو که فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد در این انتخابات بالاتر از لوئیس فابیانو و کلینت دمپسی قرار گرفت.

"تیم هاوارد" دروازه بان تیم ملی آمریکا هم به عنوان بهترین سنگربان رقابت ها در آفریقای جنوبی انتخاب شد. لوئیس فابیانو با به ثمر رساندن پنج گل بهترین گل زن رقابت ها شناخته شد و کفش طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

 

 


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 1:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی برزیل با هدایت کارلوس دونگا توانست برای سومین بار قهرمان جام کنفدراسیون ها بشود.

پرافتخارترین تیم تمام دوره‌های جام جهانی در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها با شکست 3بر2 آمریکا در دیدار پایانی جشن قهرمانی را برپا کرد.

کارلوس دونگا پس از پیروزی شاگردانش در دیدارهای پایانی از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در نشست خبری پایان بازی گفت: ما به بازیکنان خود ایمان داریم. برخی درک نمی‌کنند که ما چگونه آنها را به تمرین وادار می‌کنیم اما ما به بازیکنانمان فرصت دادیم تا کمی استراحت کنند اما شما دیدید که ما در این بازی تا پایان به طور کامل آماده و سرحال بودیم.

دونگا که سابقه‌ی بازی در تیم ملی برزیل و قهرمانی جام جهانی به عنوان بازیکن را در کارنامه را دارد ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که ما در برخی نقاط با کمبود روبرو هستیم و این نقص را برطرف کردیم. حریفمان را تحت فشار قرار دادیم و به موقع هم گل زنی کردیم. من دو بازیکن سرعتی را به میدان فرستادم و همچنین الانو را که بازیکنی بسیار فنی است. ما در میانه میدان توپ را از دست می دادیم و الانو می توانست کمک کند که ما از طریق کناره‌ها روبه جلو حرکت کرده و بتوانیم گل زنی کنیم.

سرمربی برزیل درباره‌ی فابیانو گل زن دیدار پایانی هم گفت: او پیوسته گل زنی می کند اما غیر از این از یک مهاجم چه چیزی می توان انتظار داشت، از او بسیار راضی هستم. او تشنه‌ی گل زنی است.

دونگا که سابقه‌ی بازی در بوندسلیگای آلمان را در دوران بازیگری دارد همچنین گفت: زمانی که 2بر صفر عقب بودیم تیم همچنان خودش را باور داشت. در بین دو نیمه به آنها گفتیم که خیلی زود گل زنی کنند و بازی را به کناره ها ببرند. ما می خواستیم برنده شویم. 29 روز برای این مسابقات در تلاش بودیم و بسیار مصمم که به قهرمانی برسیم.

او درباره‌ی آمریکا حریف برزیل در دیدار پایانی هم گفت: آنها از سال 1994 همواره تیم خوبی را در اختیار داشته‌اند. بازی پایانی بسیار فشرده بود و آمریکا تیمی بسیار تاکتیکی نشان داد. آنها هم بسیار منظم بازی می کردند و هم از نظر بدنی بسیار قدرتمند بودند. به گونه ای که به سختی می شد آنها را شکست داد. وقتی برابر یک تیم بازی می‌کنیم همواره می خواهیم پیروز باشیم می دانستیم که پیروز خواهیم شد اما باید زجر می‌کشیدیم.

بازی های ما در مرحله گروهی دشوار بودند. اما وقتی با بازیکنانی مثل ما کار بکنید آن وقت بسیار آسوده خواهید بود. بازیکنان ما بسیار حرفه ای هستند. حتی وقتی خودم بازی می کردم هرگز تیمی را ندیدم که سی روز در کنار هم باشد و مشکلی پیش نیاید. هیچ کس نمی‌تواند نکته منفی درباره برزیل بنویسد.

دونگا در پایان درباره‌ی آفریقای جنوبی میزبان کنفدراسیون ها نیز گفت: در آفریقا همه چیز خوب بود، هتل ها و مسائل امنیتی باور نکردنی بوده‌اند مردم این جا بسیار مهمان نواز و مهربان هستند، شاید صددر صد افراد علاقه‌مند جام جهانی نباشند اما مهمان‌نوازی مردم جام جهانی بسیار خوبی را رقم خواهد زد.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 12:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا از شکست تیمش در دیدار پایانی رقابت های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی ابراز ناراحتی کرد.

آمریکایی‌ها در حالی در دیدار پایانی ناکام ماندند که در پایان نیمه نخست با دو گل از حریف پیش افتاده بودند.

برزیل و آمریکا در رقابت های جام کنفدراسیون ها در آفریقای جنوبی دو بار برابر هم قرار گرفته‌اند که در هر دو مسابقه برزیل پیروز از میدان خارج شد.

طلایی پوشان اگرچه در بازی‌های مرحله گروهی با سه گل و به راحتی از سد آمریکا عبور کرده بودند اما در دیدار پایانی با تیمی متفاوت از مرحله گروهی روبرو بوده اند.

آمریکایی ها با روحیه‌ی خوب پای به دیدار پایانی گذاشته بودند و حتی تا پایان نیمه نخست قهرمان رقابت‌ها بودند اما در نیمه دوم ورق برگشت و سه گل شاگردان دونگا همه چیز را به نفع برزیل تمام کرد.

باب بردلی سرمربی تیم ملی آمریکا در نشست خبری پایان مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم، به ویژه در نیمه نخست. ما با جوزی آلتیدوره و چارلی دیویس فشار زیادی روی مدافعان میانی حریف وارد آوردیم اما آنها در نیمه دوم خیلی زود گل زنی کردند. ما نتوانستیم از این گل رهایی پیدا کنیم. دریافت زودهنگام این گل بسیار دردناک بود. به بازیکنانی همانند لوئیس فابیانو نباید فضا داد. اما ما درست همین کار را کردیم و سزایش را هم دیدیم.

بردلی ادامه داد: بازیکنی همانند کاکا هم بدیهی است که تاثیر گذار باشد. او مهار ناشدنی است و از شکاف‌ها عبور می کند، جریان بازی را هدایت می کند و فرمانده تیم است. من در هر حال به جوانانم افتخار می‌کنم. آیا چنین بازی هایی تصور افراد درباره‌ی فوتبال ما را تغییر خواهد داد؟ امیدوارم آنچه می دانم این است که پیشرفت خواهیم کرد. اکنون همه می دانند که ما تیمی خوب و بازیکنانی فوق العاده را در اختیار داریم ما پیشرفت می کنیم.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 12:50 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پرونده‌ی رقابت های جام کنفدراسیون های ‌2009 آفریقای جنوبی با قهرمانی برزیل بسته شد.

یکشنبه شب با انجام دیدارهای رده بندی و نهایی رقابت های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی به پایان رسید.

در دیدار پایانی برزیل با شکست ‌3 بر ‌2 آمریکا از عنوان قهرمانی‌اش در دوره قبل رقابت ها دفاع کرد. این سومین قهرمانی سلکائو در تاریخ رقابت‌ها جام کنفدراسیون ها بود.

برزیل در حالی برابر آمریکا به پیروزی رسید که ابتدا با نتیجه ‌2 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود. دمپسی (‌10) و دانوان (‌27) با گل‌های خود آمریکا را از حریف پیش انداختند. برتری ‌2 برصفر آمریکا تا پایان نیمه نخست ادامه داشت. با این حال برزیل در نیمه دوم سراسر متفاوت بود و با به ثمر رساندن سه گل جشن قهرمانی را برپا کرد.

لوئیس فابیانو (‌46 ،‌‌74) و لوسیو(‌84) با گل های خود سومین قهرمانی سلکائو در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها را رقم زدند.

تاکنون هیچ یک از قهرمانان رقابت های جام کنفدراسیون ها نتوانسته است در جام جهانی بعدی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

به نوشته‌ی پایگاه اینترنتی یورو اسپورت لوسیو مدافع بایرن مونیخ و کاپیتان تیم ملی برزیل بهترین بازیکن دیدار پایانی بود.

در دیدار رده بندی این رقابت ها هم پنج گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که در این بین سهم اسپانیا قهرمان یورو ‌2008 سه گل بود.

ماتادورها در دیدار رده بندی توانستند آفریقای جنوبی میزبان را در پایان ‌120 دقیقه مبارزه ‌3بر‌2 شکست دهند و عنوان سوم رقابت ها را از آن خود کنند.

در این دیدار دانیل گیسا (‌88، ‌89) و ژابی آلونسو(‌107) برای اسپانیا و کاتلگو ام فلا(‌73، ‌92) برای آفریقای جنوبی گل زنی کردند.

اسپانیا با این پیروزی ‌9/1 میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند. آفریقای جنوبی هم ‌6/1 میلیون یورو پاداش دریافت می کند.


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 12:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی فوتبال برزیل عنوان قهرمانی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی را کسب کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل یک‌شنبه‌شب در ورزشگاه آلیس پارک آفریقای جنوبی در دیدار نهایی به مصاف تیم ملی آمریکا رفت که در نهایت توانست با برتری سه بر دو مقابل آمریکا به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

در نیمه‌ی نخست "کلینت دمپسی" و "لاندون دونووان" در دقایق10 و 27 برای آمریکا گلزنی کردند تا نیمه‌ی نخست با برتری دو بر صفر آمریکا به پایان برسد.

در نیمه‌ی دوم برزیل بازی متفاوتی را ارائه کرد و توانست سه گل به آمریکا بزند. لوئیس فابیانو در دقایق 46 و 78 دو گل زد و در دقیقه 84 "لوسیو" گل پیروزی بخش زردپوشان را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با برتری 3 بر 2 برزیل به پایان برسد.

پس از پایان مراسم قهرمانی برزیل در جام کنفدراسیون‌ها بازیکنان برزیل پیراهنی را بر تن کردند که بر روی آن نوشته شده بود، من مسیح را دوست دارم.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 آفریقای جنوبی را شکست داد.

 

 


[ پنج شنبه 88/4/11 ] [ 12:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

برزیل با شکست آفریقای جنوبی به فینال جام کنفدراسیون‌ها راه یافت.

در دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون‌ها، آفریقای جنوبی یک مصاف پایاپای را مقابل برزیل به نمایش گذاشت اما، گل دقیقه 88 دنی آلوز که روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی به ثمر رساند، کار میزبان را تمام کرد تا برزیل و آمریکا دیدار فینال را برگزار کنند.

این دو تیم در دور مقدماتی نیز همگروه بودند که برزیل در آن مسابقه آمریکا را سه بر صفر در هم کوبید.

پیش از این آمریکا در مصاف نیمه نهایی با اسپانیا قهرمان اروپا شگفتی‌ساز شد و به پیروزی دو بر صفر رسید تا رکورد 35 بازی بدون شکست اسپانیایی‌ها متوقف شود.

دیدارهای رده‌بندی و فینال جام کنفدراسیون‌ها روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

ساعت 15 به وقت آمریکای جنوبی، میزبان با اسپانیا مسابقه می‌دهد و ساعت 20:30 برزیل و آمریکا برای قهرمانی پیکار می‌کنند.

photo 

 

photo 

 

photo

 

photo 


[ شنبه 88/4/6 ] [ 4:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیم ملی فوتبال آمریکا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های جهان، تیم ملی اسپانیا را حذف کرد.

تیم ملی فوتبال آمریکا در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام کنفدراسیون‌های جهان در آفریقای جنوبی چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی اسپانیا را شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

آلتیدوره در دقیقه 27 و دمپسی در دقیقه 74 گل‌های تیم آمریکا را به ثمر رساندند. همچنین برادلی از تیم آمریکا هم در دقیقه 90 از زمین مسابقه اخراج شد.

در همین چهارچوب پنج‌شنبه شب نیز تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آفریقای جنوبی میزبان رقابت‌ها از همین مرحله به مصاف هم می‌روند.

photo


[ شنبه 88/4/6 ] [ 4:27 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo  

تیم‌های ایتالیا و مصر از دور رقابت‌های فوتبال جام کنفدراسیون‌ها که با میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود؛ کنار رفتند.

یک‌شنبه شب تیم ملی فوتبال برزیل با برتری سه بر صفر در مقابل ایتالیا توانست این تیم را از همان مرحله گروهی مسابقات جام کنفدراسیون‌ها حذف کند.

تیم ملی برزیل در این دیدار توسط "لوییس فابیانو" به دو گل رسید و یک گل به خودی " آندریادوسه نا " مدافع لیورپول باعث شد تا شاگردان دونگا پیش از وقت استراحت بین دو نیمه صاحب سه گل شوند.

برزیل با این نتیجه باید روز پنج‌شنبه هفته جاری به دیدار آفریقای جنوبی میزبان مسابقات و تیم دوم گروه یک برود.

هم‌چنین تیم ملی فوتبال آمریکا نیز علی‌رغم تحمل دو شکست در برابر ایتالیا و برزیل به نیمه نهایی صعود کرد و حریف اسپانیا قهرمان اروپا شد.

مصر در دیدار خود با امریکا سه بر صفر شکست خورد و نتوانست خود را به نیمه نهایی برسد.

تیم ملی آمریکا نیز باید چهارشنبه شب به دیدار اسپانیا برود.


[ جمعه 88/4/5 ] [ 2:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

عراق، قهرمان آسیا از رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها کنار رفت.

در ادامه رقابت های جام کنفدراسیون‌ها شنبه شب از گروه نخست دو تیم عراق و نیوزلند قهرمان‌های آسیا و اقیانوسیه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان دو تیم به تساوی صفر به صفر رسیدند.

عراق با این تساوی دو امتیازی شد و از رسیدن به مرحله بعدی رقابت ها باز ماند.

در دیگر دیدار شب گذشته، اسپانیا قهرمان اروپا با نتیجه دو بر صفر آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2010 را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. آفریقای جنوبی هم با وجود این شکست به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

بورا میلوتینوویچ سرمربی عراق پس از تساوی عراق و حذف این تیم در نشست خبری گفت: به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. با وجود آنکه آنها مدت زمان کمی را در کنار هم حضور داشتند، اما تیم خوبی را تشکیل دادند و نتایج خوبی را کسب کردند. امیدوارم که در آینده بازیکنانم بتوانند در آزادی به بازی ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 


[ پنج شنبه 88/4/4 ] [ 5:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب