فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار تابستانی فوتبالی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سه گل ایران در یازده دقیقه پایانی بازی با بوسنی شاگردان قطبی را به برد 3-2 در بازی دوستانه چهارشنبه شب رساند.

ایران که برای ششمین بار دیدار دوستانه ای با بوسنی برگزار می کرد توانست تیم میروسلاو بلاژویچ را مغلوب کند. بوسنی اینک تیم دوم گروه پنجم انتخابی جام جهانی 2010 در منطقه اروپاست که پایین تر از اسپانیا و بالاتر از ترکیه، بلژیک، استونی و ارمنستان قرار دارد.

ادین ژکو در دقایق 51 و 61 هر دو گل بوسنی را به ثمر رساند و مسعود شجاعی در دقیقه 78، آرش برهانی در دقیقه 86 و آندرانیک تیموریان در دقیقه 92 گل‌های تیم ملی را به ثمر رساندند.

آرش برهانی تنها یک دقیقه قبل از آن که گل دوم را بزند وارد زمین شد و به جای خسرو حیدری به زمین آمد تا اولین گل ایران را بعد از حذف از جام جهانی بزند.

تیم ملی که صدرنشین گروه E انتخابی جام ملت های آسیا 2011 است روز 31 آگوست – 9 شهریورهم در منامه با بحرین روبرو می شود.

ایران در بازیهای قبلی انتخابی جام ملت های 2011 آسیا در قطر 6-0 سنگاپور را برده و با تایلند به تساوی بدون گل رسیده بود. شاگردان قطبی برای آمادگی بیشتر قبل از آغاز دوباره دیدارهای انتخابی در ماه نوامبر – آبان ماه با ازبکستان هم بازی دوستانه برگزار می کنند.

در گروه ایران به غیر از سنگاپور و تایلند، اردن هم قرار دارد که در دو بازی ماه نوامبر – آبان ماه در دو بازی رفت و برگشت در تهران و امان با هم روبرو می شوند.

برای ایران در بازی با بوسنی این نفرات به میدان رفتند : مهدی رحمتی، حسین کعبی، هادی عقیلی،محمد نصرتی، حسن اشجاری(46-پژمان نوری)،اندرانیک تیموریان، جواد نکونام(کاپیتان)، فریدون زندی(67- هادی نوروزی)، خسرو حیدری (85- ارش برهانی)، مهرزاد معدنچی(51-ایمان مبعلی)، مسعود شجاعی (95- فرزاد آشوبی).

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 88/5/23 ] [ 7:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

در شب دیدارهای دوستانه فوتبال دنیا، هفده دیدار مهم بین تیم‌های ملی برگزار شد که در مهترین‌ آنها دو تیم انگلستان و هلند به تساوی دو بر دو رسیده و تیم آرژانتین از سد تیم روسیه گذشت.

شب گذشته هفده دیدار دوستانه بین‌ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

*مقدونیه 2ــ اسپانیا 3

*جزایر شمالی1ــ رژیم صهیونیستی 1

*هلند 2ــ انگلستان 2

*سویس صفرــ ایتالیا صفر

*لهستان 2ــ یونان صفر

*ایرلند صفرــ استرالیا 3

*لیختنشتاین صفرــ پرتغال 3

*اتریش صفرــ کامرون 2

*دانمارک 1ــ شیلی 2

*اوکراین صفرــ ترکیه 3

*مجارستان صفرــ رومانی 1

*سوئد 1ــ فنلاند صفر

*استونی صفرــ برزیل 1

*آفریقای جنوبی 1ــ صربستان 3

*جمهوری چک 3ــ بلژیک1

*روسیه 2ــ آرژانتین 3

*کره‌جنوبی 1ــ پاراگوئه صفر

photo 

 

photo 

 

photo 

 

photo 


[ جمعه 88/5/23 ] [ 1:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل بوسنی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.

تیم ملی کشورمان اولین بازی تدارکاتی خود پس از مسابقات مقدماتی جام جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم ملی ایران با ترکیب مهدی رحمتی، هادی عقیلی، حسن اشجاری (46 پژمان نوری)، آندرانیک تیموریان ، خسرو حیدری (85 آرش برهانی)، مهرزاد معدنچی (51 ایمان مبعلی)، مسعود شجاعی (95 فرزاد آشوبی)، جواد نکونام ، محمد نصرتی، حسین کعبی، فریدون زندی (66 هادی نوروزی) و سرمربی گری افشین قطبی، توانست حریف قدرتمند خود، بوسنی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

لازم به ذکر است گل‌های تیم ملی ایران را مسعود شجاعی، آرش برهانی و آندرانیک تیموریان به ثمر رساندند.


[ جمعه 88/5/23 ] [ 1:26 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای دیدار با بحرین را معرفی کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان جهت دیدار دوستانه مقابل تیم ملی بحرین از سوی سرمربی تیم ملی به شرح ذیل اعلام شد:

هادی عقیلی – رحمان احمدی – فرزاد آشوبی – آرش برهانی – احسان حاج صفی – خسرو حیدری – سیدجلال حسینی – مجتبی جباری – حسین کعبی – حسین کاظمی – هادی نوروزی – محمدرضا خلعتبری – میثاق معمارزاده – علیرضا محمد – محمد نصرتی – پژمان نوری – سیدمهدی رحمتی – فرشید طالبلو – فریدون زندی – مجتبی زارع – حسن اشجاری

ضمنا جواد نکونام – مسعود شجاعی – آندرانیک تیموریان – مهرزاد معدنچی و ایمان مبعلی در کشور بحرین به تیم ملی ملحق خواهند شد.

لازم به ذکر است بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران باید روز شنبه مورخ (هفتم شهریورماه) ساعت یک بامداد در آکادمی ملی فوتبال خود را به کادر فنی معرفی نمایند.


[ جمعه 88/5/23 ] [ 1:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

گونزالو هیگوآین گفت، فکر می‌کند رئال مادرید در فصل پیش رو بهترین باشگاه خواهد بود او از جمع‌آوری عنوان‌ها از سوی کهکشانی‌ها خبر داد.

رئال مادرید در تابستان جاری خریدهای پرهزینه‌ای را انجام داده است.

این تیم با کادر جدیدش قرار است به افتخارهای تازه‌ای دست پیدا کند. هیگو آین، مهاجم آرژانتینی رئال مطمئن است که رئال می‌تواند عنوان‌های زیادی را به دست بیاورد.

بازیکن تیم ملی آرژانتین در این باره به روزنامه اسپانیایی AS گفت: آنچه پرس انجام داد، به راحتی باور کردنی نیست. اکنون وظیفه داریم، تلاش‌مان را آغاز کنیم و همه چیز را به دست بیاوریم. انتظارها از ما البته زیاد است.

او همچنین گفت که بازیکنان رئال برای رسیدن به قهرمانی در هر سه جام تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

این مهاجم 21 ساله در تمجید از رائول، همبازیش نیز گفت: او یکی از بهترین بازیکنان است و از 15 سال پیش تاکنون در بالاترین سطح بازی می‌کند. او بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپاست. بازی کردن در کنار او افتخارآمیز است.


[ جمعه 88/5/23 ] [ 12:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

روزنامه‌ی مارکا از ادامه‌ی تلاش‌های منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن لیونل مسی نوشت.

این روزنامه‌ی اسپانیایی از کوتاه نیامدن سران سیتی برای بدست آوردن ستاره‌ی مورد علاقه شان خبر داد.

منچسترسیتی پس از آن که در تابستان جاری بازیکنان بزرگی همانند گرت بری (آستون ویلا)، روکه سانتاکروز (بلکبرن)، امانوئل آدبایور (آرسنال) و کارلوس توس (منچستریونایتد) را به خدمت گرفت، اکنون در تلاش است تا صید بزرگ دیگری داشته باشد.

به نوشته‌ی مارکا که در خبر خود به روزنامه‌های انگلیسی استناد کرده است، تیم دهم جدول رقابت‌های لیگ برتر در فصل گذشته در تلاش است تا مسی را برای جدایی از بارسا و پیوستن به سیتی متقاعد کند.

photo 

سیتی که هدایت آن را مارک هیوز ولزی برعهده دارد، آماده است تا با پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای خرید مسی دست به کار شود.

گفته می‌شود سران عرب باشگاه قصد دارند با مسی قراردادی 10 ساله امضا کرده و سالانه به او دستمزد 12 میلیون یورویی نیز پیشنهاد بدهند. به این ترتیب باشگاه شیخ منصور بن‌زاید آل نهیان حاضر خواهد بود تا برای این بازیکن 22 ساله رقم هنگفتی را پرداخت کند.

در صورتی که مسی راهی منچسترسیتی شود، تمام رکوردهای نقل و انتقالات انجام گرفته از سوی رئال مادرید در حاشیه قرار خواهند گرفت.

فیروزه‌ای پوش‌ها از هم اکنون عزم خود را برای فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر جزم کرده‌اند و قصد دارند چهار تیم مدعی این رقابت‌ها یعنی منچستریونایتد، لیورپول، چلسی و آرسنال را پشت سر بگذارند.


[ جمعه 88/5/23 ] [ 12:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرانجام حسین محجوب با مبلغ 6 میلیارد تومان برای یک سال، حمایت مالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نهم را به عهده گرفت.

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ی عصر امروز (شنبه) اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، سرانجام برای انتخاب حامی مالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نهم توافقات نهایی صورت گرفت و حسین محجوب با رقم 6 میلیارد تومان حامی مالی تیم ما شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: در این جلسه مجید فرخزادی، حسین نژاد فلاح و محمد آخوندی از دیگر اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند اما بنابر توافق‌های قبلی با محجوب، نماینده‌ای وی در جلسه حضور نداشت.

وی گفت: در این باره ما با محجوب قراداد بسته‌ایم و هنوز نمی‌دانیم که تبلیغ روی پیراهن تیم پرسپولیس در لیگ نهم، نام چه شرکتی خواهد بود.

در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس، درباره مسایل مختلف باشگاه هم بحث و تبادل نظر شد. همچنین انصاری فرد بنا بر وعده قبلی گزارشی را درباره شرایط تیم، بازیکنان و مربیان به اعضای هیات مدیره ارائه کرد.


[ دوشنبه 88/5/12 ] [ 2:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

برترین‌های اخلاق لیگ هشتم فوتبال ایران به سفر حج تمتع مشرف خواهند شد.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برترین‌های اخلاق در لیگ هشتم را به سفر حج تمتع می‌فرستد.

پرویز مظلومی، غلامحسین پیروانی، مجید جلالی و محمود یاوری به عنوان مربیان برتراخلاق، وحید طالب لو، کریم باقری، مهدی رحمتی و فرشید طالبی به عنوان بازیکنان برتر اخلاق و همچنین محمدرضا ساکت و جعفر جعفری به عنوان با اخلاق ترین مدیران برتر باشگاه‌ها افرادی هستند که به حج تمتع مشرف خواهند شد.


[ دوشنبه 88/5/12 ] [ 2:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کریم باقری به عنوان برترین بازیکن اخلاق لیگ هشتم فوتبال ایران برگزیده شد.غلامحسین پیروانی نیزعنوان برترین مربی اخلاق لیگ هشتم را از آن خود کرد.

در مراسم انتخاب برترین‌های اخلاق فوتبال ایران در مشهد کریم باقری به عنوان برترین بازیکن اخلاق لیگ هشتم فوتبال ایران انتخاب شد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه مهدی رحمتی، وحید طالبلو و فرشید طالبی جزو 4 بازیکن برتر اخلاق لیگ هشتم در این مراسم معرفی شدند.

همچنین تیم مقاومت سپاسی به عنوان تیم اخلاق، باشگاه سپاهان به عنوان باشگاه برتر اخلاق و غلامحسین پیروانی به عنوان مربی برتر اخلاق معرفی شدند.

از مربیان، بازیکنان، سرپرستان، مدیران عامل باشگاه و روسای هیات برتر اخلاق کشور تقدیر شد.

در بخش روسای هیات برتر اخلاق از سید محمد هادی آیت اللهی، رییس هیات فوتبال استان فارس و همچنین سید هاشم حسینی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان میزبانان برتر تقدیر شد.

همچنین در بخش سرپرست برتر اخلاق از مجتبی پیمبری سرپرست تیم فوتبال صبای قم، محسن قانع سرپرست تیم فوتبال مقاومت سپاسی و منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال پاس همدان تقدیر شد.

در ادامه این مراسم کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه صبای قم، جعفر جعفری، مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی، برهانی نژاد، مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سعید آذری مدیرعامل سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان برترین مدیران عامل اخلاق لیگ هشتم انتخاب و از مسئولین فوتبال ایران نشان اخلاق دریافت کردند.

در بخش برترین مربیان اخلاق نیز از سید کاظم غیاثیان، سرمربی سابق تیم فوتبال پیام، منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، محمد عباسی، سرمربی سابق تیم برق شیراز، بیژن ذوالفقارنسب، حسین عبدی، پرویز مظلومی، محمود یاوری، محمد مایلی کهن و مجید جلالی به عنوان مربیان برتر اخلاق تجلیل شد.

همچنین در ادامه این مراسم محسن ترکی به عنوان بهترین داور اخلاق لیگ هشتم فوتبال کشور معرفی شد که به دلیل غیبتش در این مراسم مجری مراسم جایزه‌اش را دریافت کرد.

در این مراسم همچنین از 10 بازیکن اخلاقی برتر لیگ برتر به نام‌های میثم بائو (ابومسلم)، علی ممبینی (مقاومت سپاسی)، علیرضا محمد (پرسپولیس)، بهمن طهماسبی (سپاهان)، محمود کریمی (سپاهان)، وحید طالبلو (استقلال)، مهدی رحمتی (مس کرمان)، فرشید طالبی (مقاومت سپاسی)، محسن میثمی (مقاومت سپاسی)، کریم باقری (پرسپولیس تهران) نیز تقدیر شد.


[ دوشنبه 88/5/12 ] [ 2:5 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در برنامه سه ماهه چهارم سال سازمان خصوصی سازی قرار داشته و در حال حاضر کمیته‌ای ویژه نحوه واگذاری این دو باشگاه را به هواداران یا به صورت بلوک مدیریتی بررسی می‌کند.

سید مهدی عقدایی ـ معاون سازمان خصوصی سازی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه در برنامه سه ماهه پایانی سازمان خصوصی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر کمیته‌ای تشکیل شده است که نحوه واگذاری این دو باشگاه به هواداران یا به صورت بلوک مدیریتی را بررسی کند که این کمیته تاکنون دو جلسه تشکیل داده و نحوه واگذاری در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: به دلیل بررسی نحوه واگذاری دو باشگاه در این کمیته تاکنون اطلاعات مورد نظر از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخواست نشده است ولی با بررسی‌های انجام شده این دو باشگاه در سه ماهه پایانی سال از طریق مزایده یا فرابورس واگذار خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی سازی در مورد واگذاری بلوکی شرکت‌ حفاری شمال گفت: تاکنون 12 درصد از شرکت حفاری شمال در بازار سرمایه عرضه شده و مابقی سهم در صورت کشش بازار به صورت تدریجی عرضه خواهد شد.

عقدایی با بیان اینکه عرضه بلوکی 15روز بعد از عرضه اولیه قابل انجام است خاطرنشان کرد: فعلا برای عرضه بلوکی شرکت حفاری شمال برنامه‌ای وجود ندارد.

وی در خصوص واگذاری بلوک 9 درصدی پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: به دلیل برگزاری مجمع این شرکت باید مجددا در هیات واگذاری قیمت‌گذاری شده و آگهی شود که در اولین جلسه هیات واگذاری در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته‌ی عقدایی در مرداد ماه 4 شرکت از طریق مزایده واگذار می‌شود.


[ یکشنبه 88/5/11 ] [ 11:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب