فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست الاتفاق عربستان از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.

زرد پوشان اصفهانی در آخرین دیدار خود از مرحله‌ی گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز با قضاوت یوئیچی نوشیما در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر الاتفاق عربستان قرار گرفتند که با نتیجه‌ی 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

سپاهان که با توجه به نتایج دیدارهای گذشته اش شانسی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها نداشت، در دقایق 3 توسط حسین پاپی، 52 هادی اصغری و 81 حمید عزیززاده حریف عربستانی خود را شکست داد.

سپاهان با این پیروزی به مکان سوم جدول صعود کرد اما از لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 خداحافظی کرد.


[ جمعه 88/3/1 ] [ 5:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم استقلال ایران گفت: مقابل ام‌صلال بسیار بدشانس بودیم.

سیاوش اکبرپور اظهارکرد: تیم استقلال باید در این بازی پیروز می‌شد ما هم تمام تلاش خود را انجام دادیم اما، متأسفانه بسیار بدشانس بودیم.

وی افزود: شما دیدید که استقلال امروز چه فرصت‌هایی را از دست داد.

اکبرپور درباره‌ی قضاوت مسابقه نیز گفت: معتقدم داوری خوب نبود و او چندین اشتباه داشت. درباره گل خودم هم که آفساید اعلام شد داور عجله کرد.

وی ادامه داد: در هر صورت ما باید پیروز می‌شدیم و اکنون شانس‌مان بسیار کم شده است.

اکبرپور درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نیز گفت: ما ناامید نیستیم من معتقدم شانس هر دو تیم استقلال و ذوب آهن 50-50 است و ما هنوز شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

وی ادامه داد: با آن‌که در آسیا شانس‌مان کم شده اما هم به لیگ برتر و هم به مسابقات آسیایی امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم تا در نهایت موفق شویم.


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم استقلال ایران گفت: از این‌که نتوانستیم ام‌صلال را شکست دهیم بسیار ناراحت هستیم.

آرش برهانی اظهار کرد: باید این بازی را می‌بردیم من تصور می‌کنم ام‌صلال به هیچ عنوان حریف استقلال نبود ما کاملا برتر از حریف بودیم اما باز هم بدشانسی آوردیم.

وی افزود: از این‌که یک بار دیگر در بازی که گلزنی کردم پیروز نشدیم بسیار ناراحت‌ام. در هر صورت هنوز هم از این مسابقات قطع امید نکرده‌ایم و امیدوارم با قهرمانی در لیگ برتر روحیه تازه‌ای برای این مسابقات پیدا کنیم.

برهانی خاطرنشان کرد: استقلال در این بازی فرصت‌های زیادی داشت و تصور می‌کنم که مشخص بود تیم ما می‌توانست این بازی را ببرد اما در نهایت باز هم بازی مساوی شد.

برهانی در پایان گفت: درحال حاضر تنها یک آرزوی بزرگ دارم و آن هم این است که استقلال بتواند قهرمان لیگ برتر شود.


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال استقلال تهران برابر ام‌صلال قطر متوقف شد.

استقلال تهران در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان ام‌صلال قطر بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آرش برهانی در دقیقه 44 برای استقلال گلزنی کرد. گل ام‌صلال در دقیقه 71 به ثمر رسید.

استقلال با این تساوی شانس خیلی کمی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دارد.

 

 

 

 

 


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:45 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با ارائه بازی انتقاد آمیز با نتیجه 5 بر یک مغلوب الغرافه قطر شد.

،تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 5 بر یک مغلوب الغرافه قطر شد. در این دیدار فرناندائو در دقیقه8،کلمرسون در دقایق 80،46،44 و نشاط اکرم در دقیقه 70 برای الغرافه و علی کریمی در دقیقه 75 برای پرسپولیس گلزنی کردند.پرسپولیس که در رقابتهای دور رفت با عملکرد خوب 7 امتیاز را کسب کرده بود در دیدار مقابل الغرافه یکی از ضعیف ترین بازی های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشت و با عملکردی انتقاد آمیز وارائه نمایشی سراسر اشتباه در تمامی خطوط به خصوص در درون دروازه، بازی را به میزبان قطری واگذار کرد.

 

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان پس از شکست برابر تیم بنیادکار به مبلغ 2 میلیون تومان جریمه شدند و تنها در صورت صعود از گروه‌شان این جریمه بخشیده خواهد شد.

پس از شکست تیم فوتبال سپاهان برابر بنیادکار، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان،‌ هر کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را به مبلغ دو میلیون تومان جریمه کرد.

در صورت صعود سپاهان از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان این جریمه بخشیده خواهد شد.


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:30 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: انصاف نیست که هواداران سپاهان در شان بهترین گلزن تاریخ این تیم چنین شعارهای نادرستی سر دهند.

رسول خطیبی پس از شکست تیم سپاهان مقابل بنیاد کار در جمع خبرنگاران گفت: امروز فوتبال خوبی به نمایش نگذاشتیم و البته گل دقایق ابتدایی حریف هم تا حدودی بر انگیزه بازیکنان و نظم تاکتیکی تیم‌مان موثر بود. بنیادکار هم امروز بسیار خوب بازی کرد و تیم باتجربه‌ای نشان داد. ما سعی کردیم با نفوذ از کناره‌ها و دادن پاس‌های عمقی فرصت‌های گلزنی مناسبی به دست آوریم اما در این امر هم موفق نبودیم. به هر حال فوتبال همین است و یک روز سپاهان خوب بازی می‌کند و روزی هم بد.

خطیبی گفت: سپاهان در بازی‌های قبل خوب کار کرد اما امروز مستحق شکست بود مطمئنا اگر ما می‌توانستیم پیروز این بازی باشیم به مرحله بعد صعود می‌کردیم و روحیه خوبی هم برای بازیکنانمان در بازی آتی با پرسپولیس بود.

خطیبی همچنین درباره شعارهای تماشاگران سپاهان بر علیه او در دقایق پایانی بازی نیز گفت: من دین خودم را به تیم سپاهان ادا کرده‌ام؛ با 53 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپاهان هستم و این بی‌انصافی است که تماشاچیان شعارهایی را بر علیه من سر دهند که این تیم را رها کنم. مطمئنا با این حرف‌ها و شعارها چیزی عوض نمی‌شود چرا که رسول خطیبی هر زمان برای تیمش به میدان رفته با تمام وجود تلاش کرده است.


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال سپاهان ایران با شکست مقابل بنیادکار ازبکستان برای صعود به مرحله بعدی مسابقات دچار مشکل شد.

در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف بنیادکار ازبکستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

تیمور کاپادزه در دقیقه 19 تک گل تیم بنیادکار را به ثمر رساند.

در نیمه نخست این بازی سپاهان ابتکار عمل را به دست گرفت و حملاتی را بر روی دروازه تیم ازبکستانی انجام داد اما حریف با استفاده از حرکات حرفه‌ای ریوالدو و کاپادزه توانست به گل دست یابد.

در نیمه دوم نیز با وجود حملات سپاهان تیم بنیادکار با اداره منطقی بازی توانست نتیجه را حفظ کند تا با برتری مقابل سپاهان صاحب هفت امتیاز شود و بدون احتساب بازی تیم‌های الاتفاق عربستان و الشباب امارات به طور موقت در صدر گروه قرار بگیرد.

سپاهان نیز با چهار امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند.


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال الغرافه یکی از حریفان تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به تساوی تیم‌های مدعی السد و الریان در هفته‌ی بیست و ششم لیگ قطر یک‌هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمانی این بازیها را از آن خود کرد.

هفته‌ی بیست و ششم لیگ قطر موسوم به لیگ ستارگان شنبه شب با انجام سه دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدار این شب تیم‌های مدعی السد و الریان با کسب نتیجه تساوی یک بر یک عملا امید به قهرمانی را از دست دادند تا الغرافه برای دومین سال متوالی قهرمان این بازی‌ها شود.

در این بازی ابتدا تیم السد در دقیقه 12 با گل جورج لوپز پیش افتاد اما امارا سلیم دیانیه مهاجم گلزن الریان در دقیقه 60 بازی را به تساوی کشاند. در دیگر بازی‌ها تیم‌های قطر و العربی هم به تساوی یک بر یک دست یافتند و الخور با نتیجه یک بر صفر مقابل الخریطیات به برتری رسید و سقوط این تیم به دسته پایین تر قطعی کرد.

دیدارهای این هفته امروز یک‌شنبه با دو دیدار پیگیری می‌شود و بازی‌های پایانی را تیم الغرافه با السیلیه و الوکره با ام صلال انجام خواهند داد.

دیدارهای هفته بیست و هفتم و پایانی هفته آینده انجام خواهد شد.

در لیگ فوتبال قطر ده تیم حضور دارند که در طول یک فصل سه بار با هم مواجه می‌شوند.

جدول رده بندی لیگ قطر

1- الغرافه 25 بازی 54 امتیاز

2- السد 26 بازی 49 امتیاز تفاضل 29+

3- الریان 26 بازی 49 امتیاز تفاضل 26+

4- قطر 26 بازی 42 امتیاز

5- الخور 26 بازی 37 امتیاز

6- ام صلال 25 بازی 32 امتیاز

7- الوکره 25 بازی 27 امتیاز

8- العربی 26 بازی 26 امتیاز

9- السیلیه 25 بازی 19 امتیاز

10- الخریطیات 26 بازی 15 امتیاز


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:17 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال عربستان با انجام چهار دیدار به پایان رسید.

دردیدارهای باقی‌مانده هفته بیست و یکم لیگ عربستان و در یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها چهارشنبه شب چهار دیدار انجام شد که تیم‌های الرائد - ابها و الحزم مقابل رقبا به برتری رسیدند و یک بازی با تساوی پایان یافت.

در این بازی‌ها تیم الرائد که خطر سقوط هنوز هم این تیم را تهدید می‌کند در یک بازی غیر قابل باور با نتیجه پر گل 6 بر 3 تیم الوحده را درهم کوبید تا برای بقا چشم انتظارنتایج هفته پایانی بماند.

در دیگر دیدارها تیم الحزم با نتیجه 2 بر یک نجران را شکست داد. ابها دیگر تیم ته جدولی که یکی دیگر از کاندیداهای سقوط است مقابل النصر با یک گل به برد دست یافت و دیدار تیم‌های الوطنی تیم سقوط کرده به دسته پایین تر و الاهلی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در یک هفته به پایان رقابت‌ها درحالی که قهرمان این رقابت‌ها در هفته پایانی مشخص خواهد شد تیم الاتحاد با کسب یک تساوی هم می‌تواند بالاتر از الهلال قهرمانی را از آن خود کند.

دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی فصل 2009-2008 لیگ عربستان یک‌شنبه آینده برگزار می شود که در مهمترین دیدار که قهرمان را مشخص خواهد کرد تیم‌های الاتحاد و الهلال به مصاف هم خواهند رفت.

هم اکنون علیرغم مشخص نشدن قهرمان این فصل تیم‌های الاتحاد - الهلال -الاهلی و الشباب چهار نماینده عربستان در فصل بعد رقابت‌های آسیایی و چهار تیم حاضر در جام پادشاه عربستان هستند.

دو تیم النصرو الاتفاق هم به همراه چهار تیم اول به جام پادشاه عربستان راه یافته‌اند.

تیم الهلال سال قبل قهرمان لیگ عربستان شده بود.

جدول رده بندی لیگ برتر عربستان درپایان هفته بیست و یکم

1- الاتحاد 52 امتیاز

2- الهلال 50 امتیاز

3- الاهلی 37 امتیاز

4- الشباب 35 امتیاز

5- النصر 31 امتیاز

6- الاتفاق 28 امتیاز

7- الحزم 25 امیتاز

8- الوحده 23 امتیاز

9- نجران 21 امتیاز

10- الرائد 18 امتیاز

11- ابها 16 امتیاز

12 - الوطنی 12 امتیاز


[ پنج شنبه 88/1/20 ] [ 7:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب