فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


داربی 68 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

داربی 68 با برد قرمزها به پایان رسید.

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران، با پیروزی دو بر یک پرسپولیس برای استقلال ادامه یافت.

استقلال و پرسپولیس در شصت و هشتمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند. در این دیدار که به داوری سعید مظفری زاده برگزار شد، پرسپولیس تهران با گلزنی هادی نوروزی (37) و کریم باقری (87) موفق به شکست استقلال تهران رقیب سنتی خود شد.

این برد در حالی برای سرخ‌ها به دست آمد که شاگردان علی دایی ابتدا با گل فرهاد مجیدی (12) از حریف عقب افتادند اما در ادامه موفق شدند از شکست، پیروزی بسازند.

به این ترتیب سریال تساوی‌های داربی پایتخت پس از هفت قسمت، به پایان رسید و شهرآورد تهران برنده داشت.

نیمه اول:

پس از رهایی دو تیم از فضای حاکم بر ورزشگاه و جوی که دیدارهای داربی با خود به همراه دارد،‌ استقلال اندک اندک بر بازی احاطه یافت و با کنترل توپ و خلق موقعیت، جریان بازی را در دست گرفت.

آبی‌های پایتخت خیلی زود نتیجه بازی خوب خود را دیدند. اشتباه سریالی بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس و زمین خوردن‌های پی‌درپی آنها باعث شد تا فرهاد مجیدی از توپ به دست آورده استفاده کرده و آن را از میان پاهای علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس در درون دروازه این تیم جای دهد. (دقیقه 14)

استقلال برای چند دقیقه پس از گل برتری‌اش نیز بر توپ و بازی احاطه داشت اما پرسپولیس توانست توپ و میدان را از آن خود کند و بازی را به تساوی بکشاند.

توپ‌گیری خوب علی عسگر با دید خوب حسین بادامکی همراه شد و این بازیکن مشهدی، هادی نوروزی را در جلوی دروازه استقلال صاحب موقعیت کرد تا گل تساوی سرخپوشان پایتخت در همان نیمه نخست به ثمر برسد. (دقیقه 37)

پرسپولیس در ادامه همچنان تیم برتر میدان بود اما این برتری شکلی مطلق نداشت. در مجموع نیمه نخست دو تیم ارائه گر بازی پایاپایی ‌بودند.

نیمه دوم:

بازی در نیمه مربیان با هیجان بیشتر دنبال شد. دو تیم اندکی از لاک دفاعی خارج شدند و هافبک‌ها هم فرصت ایجاد موقعیت گلزنی را برای مهاجمان خود فراهم آوردند.

واکنش خوب علیرضا حقیقی در این نیمه دو بار مانع از گلزنی و فرو ریختن دروازه سرخ‌ها شد. هرچند واکنش خوب او با درگیری لفظی‌اش با شیث رضایی مدافع پرسپولیس، نمایش خوب او را تحت الشعاع قرار داد. سید صالحی مهاجم استقلال بهترین موقعیت گلزنی این تیم را در چند قدمی دروازه از دست داد.

پرسپولیس هم در نیمه دوم بیکار نبود و می‌توانست در چند صحنه دروازه استقلال را باز کند. از جمله آن که هوار ملا محمد در جلوی دروازه استقلال و در یکی از نادرترین اتفاقات فوتبال توپ را به بالای دروازه فرستاد تا پس از عیسی ترائوره، دومین گلزن خارجی تاریخ داربی لقب نگیرد.

زارعی بازیکن تعویضی پرسپولیس در نیمه دوم که به جای هادی نوروزی وارد زمین شد، می‌توانست ضربه خطای فرستاده شده روی دروازه استقلال را به درون دروازه آبی‌ها بفرستد. اما واکنش خوب وحید طالبلو اجازه گلزنی به او را نداد.

پرسپولیس با پاسکاری خوب و بازی روان بازیکنانش در دقایق پایانی بازی تیم برتر میدان بود و فرصت‌های خوبی را روی دروازه‌ی آبی‌ها تدارک دید.

همین بازی خوب و دوندگی بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا کریم باقری در پشت محوطه جریمه استقلال در فضایی کاملا مناسب توپ دریافتی از ملا محمد را با شوتی دیدنی به تور دروازه وحید طالب‌لو بدوزد.

باقری در سال‌های طولانی فوتبالش گل‌های بسیاری را با همین شکل و سیاق به ثمر رسانده بود و اکنون در بازگشت علی دایی به پرسپولیس بردی به یاد ماندنی برای مهاجم سال‌های پیش پرسپولیس و تیم ملی ایران رقم زد.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:11 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تماشاگران استقلال در پایان مسابقه شعارهایی را علیه داوری مسابقه و صمد مرفاوی سرمربی استقلال سر دادند.

هواداران آبی‌های پایتخت که از باخت دو بر یک تیمشان برابر پرسپولیس در داربی سنتی پایتخت ناراحت بودند در جریان مسابقه با سر دادن شعار علیه داور قضاوت او را زیر سوال بردند.

آنها همچنین در پایان مسابقه با انتقاد از عملکرد صمد مرفاوی، شعارهایی را علیه سرمربی آبی‌پوشان پایتخت سر دادند.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:9 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

داربی 68 با برد قرمزها به پایان رسید.

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران، با پیروزی دو بر یک پرسپولیس برای استقلال ادامه یافت.

استقلال و پرسپولیس در شصت و هشتمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند. در این دیدار که به داوری سعید مظفری زاده برگزار شد، پرسپولیس تهران با گلزنی هادی نوروزی و کریم باقری موفق به شکست استقلال تهران رقیب سنتی خود شد.

این برد در حالی برای سرخ‌ها به دست آمد که شاگردان علی دایی ابتدا با گل فرهاد مجیدی از حریف عقب افتادند اما در ادامه موفق شدند از شکست، پیروزی بسازند.

به این ترتیب سریال تساوی‌های داربی پایتخت پس از هشت قسمت، به پایان رسید و شهرآورد تهران برنده داشت.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:8 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نیمه نخست داربی 68 پایتخت برنده‌ای نداشت.

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیروزی در ورزشگاه آزادی ادامه یافت. در پایان نیمه نخست هر دو تیم موفق شدند یک بار دروازه حریف را باز کنند.

در این مسابقه که به داوری مظفری زاده برگزار شد، ابتدا فرهاد مجیدی در دقیقه 16 برای استقلال گلزنی کرد اما در ادامه نوروزی در دقیقه 34 برای پرسپولیس گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دو تیم در نیمه نخست یک بار هم کارت زرد داور را در مقابل بازیکنان خود دیدند.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

پیش از شروع داربی 68 از پیشکسوتان باشگاه استقلال و پرسپولیس تجلیل شد.

پیش از شروع بازی دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال از پیشکسوتان دو تیم با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و مسولان فدراسیون فوتبال تجلیل شد.

در این مراسم از رضا عادلخوانی ، بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از استقلال و مجتبی محرمی، محمد پنجعلی و همایون بهزادی از پرسپولیس تجلیل شد.

در حالی که 10 دقیقه از بازی گذشته هنوز بخشی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی خالی است.

در میان تماشاگران دو تیم نیز پارچه نوشته‌هایی در حمایت از بازیکنان دو تیم دیده می‌شود که در برخی از این پارچه نوشته‌ها مساوی ممنوع به چشم می‌خورد.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:3 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در حالی که حدود نیم ‌ساعت به آغاز دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، دو تن از تماشاگران بر اثر مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر معمتدی ـ معاون فنی اورژانس تهران ـ در رابطه با آخرین وضعیت امدادرسانی در استادیوم آزادی گفت: امدادگران اورژانس تاکنون دو مصدوم را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل کردند.

وی ادامه داد: یکی از مصدومان در ساعت 12 ظهر امروز دچار تشنج شد و فرد دیگری هم در ساعت 13:20 به دلیل افتادن از پله‌های استادیوم مصدوم شد.

دکتر معتمدی یادآور شد: هم‌اکنون 12 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورآمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه تیم امداد پزشکی در ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

همچنین جمشید شفیعی ـ مدیر روابط آتش‌نشانی ـ هم با اشاره به این که از ساعاتی پیش از آغاز دیداراین دو تیم 16 دستگاه خودرو آتشنشانی، دو دستگاه موتورسیکلت و 60 نفر از آتش‌نشانان در محدوده ورزشگاه آزادی مستقر هستند، افزود: تا کنون هیچ حادثه خاصی در در رابطه با این دیدار رخ نداده است.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 1:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در کمتر از 30 دقیقه مانده به آغاز داربی 68 تهران، تماشاگران حاضر در ورزشگاه در بخش‌هایی از طبقه پایین ورزشگاه آزادی اقدام به پرتاب کردن بطری‌های آب به سوی تماشاگران تیم رقیب کردند.

ابتدا با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان برگزاری بازی در طبقه پایین ورزشگاه آزادی میان تماشاگران استقلال و پرسپولیس یک جایگاه فاصله ایجاد شده بود. اما این جایگاه در ادامه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شد.

این موضوع باعث شد تا تماشاگران دو تیم که با هم فاصله اندکی پیدا کرده بودند، اقدام به پرتاب بطری آب به سوی یکدیگر کنند. این در حالی است که در طبقه دوم ورزشگاه فاصله ایجاد شده همچنان وجود دارد.

پیش از شروع مسابقه محمدعلی یحیوی مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس و سنگربان سابق استقلال که برای تمرین و گرم کردن علی‌رضا حقیقی وارد زمین مسابقه شده بود، به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت و به آنها ادای احترام کرد.

در صفحه نمایش ورزشگاه نیز فیلمی از تمرین و همچنین قهرمانی دو تیم در فصل‌های گذشته به نمایش درآمد.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 12:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی 68 مشخص شد.

در حالی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف هم می‌روند که ترکیب این دو تیم مشخص شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی،‌حمید علی عسگر، شیث رضایی ابراهیم شکوری، سپهر حیدری، عادل کلاه کج، حسین بادامکی، هوار ملا محمد، کریم باقری، هادی نورزی و محسن خلیلی.

بازیکنان ذخیره:

میثاق معمارزاده، سید جلال اکبری، مهدی شیری، محمد پروین، مجتبی زارعی، نبی‌الله باقری‌ها و محمد منصوری.

ترکیب استقلال:

وحید طالبلو، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، مهدی امیر آبادی، هادی شکوری، فابیو جان واریو، خسرو حیدری، حسین کاظمی، فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور و سید مهدی سید صالحی.

بازیکنان ذخیره:

محمد محمدی، میلاد نوری، امیرحسین صادقی، آرش برهانی، کیانوش رحمتی، محسن یوسفی و پائولو رینالدو


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 12:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

در حالی که کمتر از دو ساعت به شروع بازی برگشت تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در نهمین دوره لیگ برتر باقی است در حدود 60 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی حضور یافته‌اند.

قسمت روبروی جایگاه به دلیل میزبان بودن تیم پرسپولیس به تماشاچیان این تیم اختصاص داده شده است. در حالی که بلیت‌های 4 هزار تومانی برای طبقه پایین و هزار تومانی برای طبقه بالا در نظر گرفته شده بود، حدود 4 هزار صندلی خالی در طبقه پایین به چشم می‌خورد. مسولین ورزشگاه بخشی از صندلی‌ها را خالی گذاشتند تا تماشاچیان دو تیم از یکدیگر فاصله داشته باشند.

حجم ورود تماشاچیان به ورزشگاه از هر دو درب شرقی و غربی اندک است و عبور و مرور به راحتی امکانپذیر است. در اطراف درب‌های استادیوم نیز هیچ گونه ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

سازمان لیگ برنامه‌هایی ر ا برای سرگرم شدن تماشاگران در نظر گرفته‌ که پس از حرکات نمایشی باستانی کاران، گروه موزیک ارتش سرودهای انقلابی را نواخت.

همچنین مهدی محب درویش رکورددار روپایی جهان نیز دور افتخاری را در ورزشگاه آزادی زد. پس از آن دیدار تیم کوچولوهای پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه برگزار شد.

پیروزی یک بر صفر تیم کوچولوهای استقلال بهانه‌ای شد تا تماشاگران این تیم بشدت تیم محبوبشان را تشویق کنند.

شعارهایی بین هواداران دو تیم علیه تیم‌های یکدیگر سر داده می‌شوند. همچنین پیش از این بازی یادمان سرلشگر شهید سیف الله حیدرپور به مناسبت سالگرد شهادت او و نیز مهدی رضایی مجد فوتبالیست شهید گرامی داشته می‌شود.


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 12:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب