فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 12-2011** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Asamoah Gyan of Sunderland celebrates after scoring.

بهترین بازیکن غنا در سال 2010 با العین امارات به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

باشگاه العین امارات اعلام کرد که با آساموا ژیان، بازیکن ملی پوش غنایی ساندرلند انگلیس به توافق رسید و رسما قرارداد امضا کرد.

محمد عبدالله، عضو شورای باشگاه العین پس از عقد قرارداد با این بازیکن غنایی گفت: آمدن ژیان کمک زیادی به تیم در رسیدن به اهداف پیش رو خواهد کرد. او از لحاظ بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارد چرا که لیگ برتر انگلیس یک ماهی که شروع شده است و او در تمرینات ساندرلند حضور داشته است. او می‌تواند به سرعت به تیم بپیوندد و کار خود را شروع کند. امیدوارم که ژیان فصل خوبی را با ما داشته باشد.

آساموژیان در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از چهره‌های سرشناس تیم ملی غنا بود و با به ثمر رساندن سه گل نام خود را بر سر زبانها انداخت. وی در سال 2010 به عنوان ورزشکار سال غنا برگزیده شد.

Asamoah Gyan of Ghana celebrates


[ یکشنبه 90/6/20 ] [ 4:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Kuwait SC

سایت فوتبال سوریه خبر از پیوستن معتز کیلونی به استیل آذین داد.

سایت فوتبال سوریه اعلام کرد که معتز کیلونی بازیکن تیم الجیش سوریه که هفته گذشته برای مذاکره با تیم استیل آذین ایران سفر کرده بود، در ازای 100 هزار دلار به این تیم پیوست.

این ملی‌پوش 27 ساله فوتبال خود را از باشگاه تشرین سوریه آغاز کرد. سپس به فوتبال اردن رفت و در تیم الجزیره این کشور بازی کرد و در فصل گذشته هم به تیم الجیش پیوست.

استیل آذین روز سه‌شنبه نیز با مایکل پول‌ورینو - هافبک تیم ملی لیختن اشتاین قرارداد امضا کرد.

Syria


[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:43 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Liechtenstein

میکل پول ورینو هافبک تیم ملی لیختن اشتاین با عقد قرار دادی یک ساله رسما به تیم فوتبال استیل آذین پیوست.

روز گذشته میشله پول‌ورینو هافبک تیم ملی لیختن اشتاین با عقد قرار دادی یک ساله به استیل آذین پیوست.

این بازیکن از چند روز پیش برای ارزیابی کادر فنی از عملکردش در تمرین‌های استیل آذین حضور پیدا کرده بود.

میشله پول‌ورینو که اصلیتی سوئیسی دارد سابقه عضویت در تیم‌های "شان" و "وادوز" لیختن اشتاین، اولبیا کاچیو ایتالیا و آرائو سوئیس را در کارنامه دارد.

هافبک 26 ساله و جدید استیل آذین تاکنون 22 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و 3 گل هم به ثمر رسانده است.


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 2:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Spain

سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا که سابقه قهرمانی با این تیم را در جام جهانی2010 آفریقای جنوبی در کارنامه دارد، قرارداد خود را تا سال 2014 تمدید کرد.

به نوشته روزنامه آس اسپانیا، ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قرارداد خود را با این تیم تا سال 2014 یعنی بعد از پایان جام جهانی برزیل تمدید کرد، به این معنا که او گذشته از هر نتیجه‌ای که با اسپانیا در یورو 2012 بگیرد، به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

به نوشته این روزنامه دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا روزگار بسیار خوبی به سر می‌برد و اصلا در اندیشه کناره گیری از این تیم نیست.

وی درباره این سوال که آیا تیم‌های دیگر به وی پیشنهاد مربیگری داده‌اند، اظهار کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. می خواهم بر روی بازی با لیختن اشتاین در چارچوب مقدماتی یورو 2012 صحبت کنم. باید در این دیدار پیروز شویم بعد از آن درباره چیزهای دیگر صحبت خواهیم کرد.

برای جانشینی دل بوسکه در نیمکت اسپانیا، چنانچه خود او حاضر به همکاری نباشد، گزینه‌هایی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها رافائل بنیتس، سرمربی پیشین اینتر و فرناندو هیرو، بازیکن سابق رئال مادرید هستند.

دل بوسکه در جولای 2008 به عنوان جانشین لوئیس آراگونس هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفت و موفق شد در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با این تیم قهرمان جهان شود.


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 3:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

میروسلاو بلاژویچ دو دستیار خود را برای حضور بر روی نیمکت تیم فوتبال مس کرمان انتخاب کرد.

پس از این که میروسلاو بلاژویچ هدایت نارنجی پوشان مس کرمان را در دست گرفت، محمود فکری برای ادامه همکاری با باشگاه به توافق نرسید تا از جمع کادر فنی قبلی تنها عارف سعیدیان و جلال بشرزاد (مربی دروازه‌بان‌ها) در مس باقی بمانند.

مربی 76 ساله کروات مس می‌خواهد دو دستیار هم وطنش را به این تیم بیاورد. آنتونیو شیشیچ قرار است به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و آنالیزور به مس بیاید، همچنین دارکو دراژیچ که سابقه دستیاری وینگو بگوویچ را در کارنامه دارد، قرار است دستیار اول بلاژویچ در مس باشد.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر میهمان داماش گیلان خواهد بود و قرار است پس از آن بازی اردوی پنج روزه‌ای را در کردان کرج برگزار کند.


[ سه شنبه 90/6/15 ] [ 2:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Javier Cortes (L) of Pumas vies for the ball with Michael Ortega (R) of Atlas

میشل اورتگا ستاره 20 ساله اطلس مکزیک با قرارداد قرضی یک ساله و قابل تمدید به لورکوزن پیوست

 این پدیده کلمبیایی که چلسی نیز خواهان به خدمت گیری او بود پس از پیوستن به لورکوزن بازی در این تیم بزرگ را رویایی خواند و گفت به دنبال پیشرفت است

 اورتگا در جام جهانی زیر 21 ساله ها هم به همراه تیم ملی کشورش درخشش خیره کننده ای داشت.

 اورتگا پیراهن شماره 17 لورکوزن را در این فصل به تن خواهد کرد.


[ جمعه 90/6/11 ] [ 3:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

BREMEN, GERMANY - SEPTEMBER 14:  Peter Crouch (R) of Tottenham celebrate with his team mate Gareth B

پیتر کرواچ، مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام با امضای قراردادی به ارزش ابتدایی 10 میلیون پوند به استوک سیتی پیوست.

این ستاره قد بلند قراردادی 4 ساله را به امضا رساند تا این فصل را در کنار ویلسون پالاسیوس و جاناتان وودگیت، هم تیمی های سابقش در تاتنهام سپری کند. مبلغ قرارداد او تا 12 میلیون پوند هم قابل افزایش است.

کراوچ که محصول آکادمی فوتبال تاتنهام است بعد از بازگشت به رختکن این تیم توانست در 93 دیدار 24 گل برای تیم لندنی به ثمر برساند و با گلی که وارد دروازه منچسترسیتی کرد، مجوز حضور تاتنهام در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 11-2010 را برای این تیم کسب کرد.

از این فصل  کراوچ را در پیراهن استوک سیتی خواهیم دید.


[ جمعه 90/6/11 ] [ 3:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

English Premier League

هافبک تیم فوتبال چلسی، این تیم را به مقصد دیگر تیم لندنی آرسنال ترک کرد.

یوسی بنایون که سال گذشته از لیورپول راهی چلسی شده بود، در طی حضورش در سه بازی نخست این تیم در فصل جدید تنها یک دقیقه توانست برای آّبی های لندن بازی کند. همین مساله کافی بود تا وی به صراحت اعلام کند که قصد ماندن در این تیم را ندارد.

باشگاه چلسی هم پس از خرید خوان ماتا از والنسیا اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد تا آرسنال که این روزها که وضعیت مساعدی در لیگ برتر ندارد او را خریداری کند.

گفته می شد، سران باشگاه چلسی قصد داشته اند بنایون را به عنوان بخشی از قرارداد لوکا مودریچ به تاتنهام بدهند که با منتفی شدن این موضوع و اقدام باشگاه آرسنال این بازیکن از فصل آینده در ورزشگاه امارات بازی خواهد کرد.

بنایون در صفحه اینترنتی خود نوشت: با آرسنال تمام کردم و از این مساله خیلی خوشحال و هیجان زده ام. اما در حال حاضر فقط به بازی های ملی و دیدار مقابل یونان فکر می کنم.

یوسی بنایون فصل گذشته به دلیل آُسیب دیدگی از ناحیه ی مچ پا تنها 10 بار برای چلسی به میدان رفت.

به نظر می رسد سران باشگاه آرسنال به تازگی به فکر خرید بازیکنان موردنظر در فصل نقل و انتقالات افتاده اند. پیش از این این تیم لندنی پارک چو یانگ و آرتتا را خریداری کرده بود.


[ جمعه 90/6/11 ] [ 3:21 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 Everton 

باشگاه آرسنال در آخرین روز فصل نقل و انتقالات، مایکل آرتتا را از باشگاه اورتون خریداری کرد.

 

شکست سنگین و تحقیرآمیز مقابل منچستریونایتد اگر یک نکته مثبت هم داشت، تغییری جزئی در سیاست های باشگاه آرسنال بود. توپچی ها پس از خرید مهاجم تیم ملی کره جنوبی آرتتا، هافبک فرانسوی را هم از اورتون خریداری کردند!

در حالی که پیش از این باشگاه آرسنال نشان داده بود که علاقه چندانی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات – حداقل در بخش خرید – ندارد، شکست سنگین 8 بر 2 مقابل منچستریونایتد در هفته ی سوم رقابت های لیگ برتر، سرمربی فرانسوی این تیم را به صرافت خرید چند بازیکن انداخته تا به نوعی جای خالی فابرگاس و نصری که از این تیم جدا شده بودند، پر شود.

باشگاه آرسنال پس از خرید پارک چو یانگ از موناکو در آخرین روز نقل و انتقالات مایکل آرتتا، هافبک ناراضی اورتون که اعلام کرده بود قصد جدایی از تیمش دارد، را خریداری کرد.

دیوید مویس، سرمربی تیم اورتون درباره ی این انتقال 10 میلیون یورویی عنوان کرد: از این که در آخرین لحظات او را از دست دادیم، بسیار ناراحتم، اما به هر حال حضور در لیگ قهرمانان اروپا شرایطی بود که در اورتون برای آرتتا فراهم نمی شد و من در این زمینه کاری نمی توانستم انجام دهم.

نام هافبک جدید آرسنال، یک دستگاه( شعاع- زاویه) در علم ریاضی است که به آن مختصات قطبی گفته می شود!


[ جمعه 90/6/11 ] [ 3:17 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Real Madrid

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی اش اعلام کرد که پدرو لئون، بازیکن میانی این تیم با قراردادی قرضی به ختافه پیوست.

لئون که بازیکن تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا هم هست تابستان سال گذشته با قراردادی 10 میلیون یورویی به رئال منتقل شد ولی هرگز نتوانست در تیم مورینیو خوش بدرخشد.

لئون در فصل جدید نیز جایی دربرنامه های مورینیو ندارد و حتی با سایر بازیکنان این تیم برای اردوی پیش فصل، به آمریکا سفر نکرد.

این ستاره 24 ساله اکنون با قراردادی قرضی و به مدت یک سال به ختافه منتقل شد و سران این باشگاه می توانند در پایان فصل برای خریداری او وارد عمل شوند.

دربیانیه رسمی منتشره در وب سایت رئال مادرید می خوانیم:« رئال مادرید  و ختافه به توافق رسیدند تا پدرو لئون به صورت قرضی به تیم سابقش ختافه، بازگردد و ختافه این حق را دارد که در پایان فصل برای خرید او وارد عمل شود.»

جزئیات درمورد مبلغ دستمزد و مسائل مالی این انتقال قرضی منتشر نشده است.


[ چهارشنبه 90/6/9 ] [ 10:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب