فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


قطبی :قلبمان از باخت شکست. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با وجود کسب چهارمین شکست این تیم در لیگ هشتم بار دیگر به هواداران این تیم قول قهرمانی داد.

افشین قطبی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در بازی مقابل مقاومت سپاسی اظهار کرد: زمانی که بر اثر یک حادثه به حریف یک گل هدیه می‌کنیم و در واقع به خودمان گل می‌زنیم و با وجود آنکه به اندازه کافی موقعیت درست می‌کنیم و نمی توانیم از آن استفاده کنیم، طبیعی است که پیروز نشویم. در هر صورت این نتیجه‌ای است که باید به خاطر آن از تمامی پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران عذرخواهی کنم. ما باید این بازی را می‌بردیم و بی تردید تیمی که برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کند باید در همه بازی‌هایش بجنگد. با این حال سه برد پیاپی برای هر تیمی مشکل است چرا که ما باید هر چهار روز یک‌بار به میدان برویم.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی خسته بودند و دقت و انرژی لازم را نداشتند. ما تلاش کردیم در نیمه دوم سرعت بیشتری به بازی بدهیم و از کناره‌ها به دروازه مقاومت نزدیک شویم، با این حال وقتی توپ‌ها در درون دروازه نمی‌رود، دروازه‌بان و بازیکنان تیم مقابل بهتر از تمامی روزهای خود حاضر می‌شوند، طبیعی است که نتوانیم نتیجه بگیریم، تمامی تیم‌ها در مقابل پرسپولیس بهتر از شرایط همیشگی خود بازی می‌کنند.

قطبی خاطرنشان کرد: آنچه که تلخ بود کسب نتیجه شکست در این بازی بود، با این حال باید تصمیم‌های داور این مسابقه بررسی شود و کارشناسان درباره آن نظر دهند. علاقه ندارم درباره داوری صحبت کنم اما تصور می‌کنم آفسایدهای اعلام شده در لحظات پایانی بازی یک طرفه بود و هر گاه که ما در پشت این داور قرار می‌گرفتیم او اعلام آفساید می‌کرد، در هر صورت این نحوه داوری‌ها باید بررسی شود. من بسیار متاسفم برای فوتبال ایران و لیگ برتر. البته به مقاومت تبریک می‌گویم اما این شکست برای ما بسیار تلخ بود و امیدوارم در چهار بازی پیش از پایان نیم فصل که در خانه داریم پیروز شویم و با کسب 12 امتیاز دیگر قهرمانی این فصل را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران گاهی اوقات بازیکنان حوصله و نظم تیمی را از دست می‌دهند. زمانی که تیم‌های مقابل ما مانند مقاومت بسته بازی می‌کنند و ما از فرصت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم آنها به دنبال تنها یک فرصت خواهند بودند که مقاومت این کار را انجام داد و به گل رسید، ضمن آن که پرسپولیس امروز بسیار بدشانس بود و بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند، هر چند که آمار بازی نشان می‌دهد که پرسپولیس از حریف خود برتر بوده است اما، جذابیت فوتبال همین است و شما برای آنکه پیروز شوید باید گل بزنید. در هر صورت می‌دانم که قلب بازیکنان پرسپولیس برای این نتیجه شکسته شده است، با این حال همچنان اعتقاد دارم تیم ما می‌تواند در لیگ برتر موفق شود.

قطبی ادامه داد: تیم مقاومت نشان داد که تیمی پرانگیزه و جوانمرد است و صاحب مربی که می‌تواند روحیه را به درون تیم تزریق کند. تصور می‌کنم هر تیمی با کسب یک پیروزی در مقابل پرسپولیس شرایط تمام فصل خود را تغییر می‌دهد. در هر صورت مقاومت در بازی مقابل پرسپولیس بسیار دفاعی بازی کرد و با 9 بازیکن در خط دفاع کار کرد. ضمن آنکه دروازه‌بان مقاومت نیز بهترین بازی عمر خود را انجام داد.

قطبی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون عملکرد "دو‌کارمو" نیز گفت: از دو‌کارمو به دلیل تلاش‌هایی که انجام داد راضی بودم هر چند که او فرصت چندانی در این بازی به دست نیاورد، در هر صورت ما باید به دو‌کارمو زمان دهیم، او در چند صحنه نیمه نخست و همین‌طور نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بی تردید در آینده بهتر می‌شود اما، مشکل اینجاست که هر کسی می‌خواهد درباره او اظهارنظر کند و به ایرادات سایر بازیکنان کاری نداریم. تنها این بازیکن را مورد انتقاد قرار می‌دهیم. تصور می‌کنم دو‌کارمو یک بازیکن برزیلی باکیفیت است و اگر نظر خبرنگاران چیز دیگری است دیگر موضوع فرق می‌کند. بسیاری از خبرنگاران که در این باره نوشته‌اند حتی یک‌بار در عمر خود مربی نبوده‌اند و من خبرنگارانی را می‌بینم که زیر 20 سال سن دارند، پس بهتر است به نظرات مربیان و باشگاه‌ها احترام بگذاریم و مطالب را منصفانه بنویسیم چرا آنقدر که موضوع دو‌کارمو را بزرگ می‌کنید به بحث داوری‌ها نمی‌پردازید که تاکنون امتیازهای زیادی را از پرسپولیس گرفته است.

قطبی درباره غیبت علی کریمی نیز گفت: کریمی نشان داده است که یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال است و همواره تیم ما را با خود به جلو می‌برد، بازی کردن بدون علی کریمی بسیار دشوار بود و ما در این بازی دلمان برای کریمی تنگ شد، در هر صورت در نیمه دوم چند تعویض انجام دادیم تا با چهارمهاجم در زمین بازی کنیم و تلاش کردیم تا از کناره‌ها بر روی دروازه مقاومت ارسال کنیم، این کار را در بازی در مقابل استقلال نیز انجام دادیم که با اضافه شدن کریم باقری به گل رسیدیم، به همین دلیل نیز امروز کریم باقری را به بازیکنان میانه زمین اضافه کردیم اما، مشکلی که داشتیم در دفاع وسط تیم بود چرا که آنها در بازی‌سازی دچار ایراد بودند.

قطبی در پایان گفت: با وجود یک شکست نمی‌توان درباره پرسپولیس اظهارنظر کرد و من صد در صد قول قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را می‌دهم.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 9:58 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب