فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


**اخبار نقل و انتقالات سال 13-2012** - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

با امضای تفاهم نامه‌ای، مسئولان باشگاه ملوان با فروش 70 درصد از سهام این باشگاه به حسین هدایتی موافقت کردند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، پس از اینکه حسین هدایتی تفاهم‌نامه خرید 70 در‌صد از سهام باشگاه ملوان را امضاء کرد شایعاتی زیادی مبنی برمخالفت مسئولان نیروی در یایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به گوش می‌رسید.

از همین رو با دستور هدایتی صبح یک‌شنبه صادق درودگر نماینده هدایتی عازم انزلی شد تا در جلسه ای با مسئولان باشگاه ملوان ونمایندگان استان واداره کل ورزش وجوانان استان گیلان شرکت کند.

این جلسه صبح یک‌شنبه به مدت 120 دقیقه با حضور داوودی فرماندار بندر انزلی ،خسته بند نماینده مجلس، بابایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان بندر انزلی ،الماس‌خاله رییس هیت فوتبال استان گیلان، ناخدا غلامی عضو هیئت مدیره ملوان، ناخدا فرجی نایب رییس هیئت مدیره، ناخدا آذرگون مدیر تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش، دریادار حکیمی رییس هیئت مدیره ملوان، مسئولان تربیت بدنی انزلی، نمایندگان حقوقی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و صادق درودگر نماینده حسین هدایتی برگزار شد.

در پایان این جلسه حاضرین با تفاهم نامه‌ای که پیش از این توسط هدایتی امضا شده بود موافقت کردند وآن را به امضای حاضرین رساندند. بدین ترتیب 70 در صد از سهام باشگاه ملوان به حسین هدایتی داده شد. مسئولان استانی نیز قول داده اند تا کمال همکاری را با حسین هدایتی داشته باشند.

همچنین هدایتی در حکمی صادق درودگر را به عنوان سرپرست جدید باشگاه ملوان منصوب کرد.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید قبول ندارد استقلال در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب افتاده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: انشاءالله تا پایان هفته کار پیوستن بازیکنان جدید به تیم نهایی می‌شود و وضعیت استقلال برای فصل بعد هم مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: هم من و هم کادرفنی از شرایطی که استقلال در فصل نقل و انتقالات دارد راضی هستیم و به هیچ‌وجه قبول ندارم که از پرسپولیس عقب هستیم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند استقلال در بازار نقل و انتقالات در مقابل پرسپولیس شکست خورده است؟ گفت: خیر، چرا کم آورده باشیم؟ ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم که با همین‌ها انشاءالله فصل را آغاز خواهیم کرد. شما به من بگویید من به جای بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان باید چه بازیکنانی را بیاورم که بهتر از آنها باشند؟ اگر پرسپولیس بازیکنی آورده به خاطر این بوده که آنها فصل قبل بازیکن نداشتند و تیم‌شان دوازدهم جدول بود و حالا باید خیلی از بازیکنان را بگیرند که به ما برسند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس با مبالغ میلیاردی به این تیم می‌روند، گفت: ما اصلا به این مباحث کاری نداریم که به بازیکنان جدیدشان ماشین می‌دهند یا دوچرخه یا هر چیز دیگر. ما فقط می‌گوییم که سقف قرارداد را نابود نکنید،‌ چرا که این موضوع بعدا برای تیم خودشان هم دردسر می‌شود و باید با مبالغی بالاتر بازیکنان جدید را به خدمت بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پیوستن کریم انصاری فرد به پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد مبارک پرسپولیس باشد، ما با او مذاکراتی داشتیم اما بازیکنی را جذب می‌کنیم که در رابطه با مبلغ قرارداد در چارچوب باشگاه باشد.

فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه استقلال با مجتبی جباری هم به ایسنا گفت: جباری مبلغ بالایی به ما پیشنهاد داده بود که البته خیلی هم غیرمعمول نبود، اما ما به او گفتیم این مبلغ برای باشگاه قابل پرداخت نیست و منتظریم که او جواب نهایی را به ما بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره بازیکنان خارجی‌ای که این تیم به خدمت می‌گیرد، گفت: قصد داریم یک دروازه‌بان خارجی به خدمت بگیریم که برای این کار فعلا دو دروازه‌بان را مدنظر داریم و از میان این دو نفر یکی را جذب خواهیم کرد، البته هنوز زود است و برای گرفتن بازیکن خارجی زمان زیادی داریم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، بازیکنان خارجی خوبی به خدمت خواهیم گرفت.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

کریم انصاری‌فرد می‌گوید برای پرسپولیسی‌شدن با علی دایی مشورت کرده است.

درباره آمدن خود به این تیم، اهدافش در پرسپولیس، مذاکراتش با استقلال و همچنین شرایط تیم ملی پس از تساوی مقابل قطر صحبت کرد.

* بالاخره به پرسپولیس آمدید.

سه، چهار سال بود که قصد داشتم به پرسپولیس بیایم، اما قسمت نمی‌شد. با این حال هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و حتی در بازی‌های پرسپولیس و سایپا به من می‌گفتند چرا به پرسپولیس نمی‌آیی. الان خدا را شکر می‌کنم که در پرسپولیس هستم و می‌توانم با آمدنم دل آنها را شاد کنم. مطمئن باشید که تمام تلاشم را می‌کنم و تا جایی که در توانم هست، برای پرسپولیس و موفقیت این تیم مایه می‌گذارم تا دل هواداران شاد شود.

* همیشه گفته‌ای که دوست داری روزی در اروپا بازی کنی. فکر می‌کنی حضورت در پرسپولیس چقدر به این هدف کمک می‌کند؟

صددرصد حضور من در پرسپولیس به عنوان تیمی که همیشه بزرگ بوده و هواداران بزرگی هم داشته، مفید خواهد بود. پرسپولیس تیمی است که همیشه در آن هیجان زیادی وجود دارد و همه بازی‌هایش هم پخش مستقیم می‌شود. این به من کمک می‌کند که بتوانم همیشه در سطح بالایی به فوتبالم ادامه دهم.

* چه شرایطی برای آمدن به پرسپولیس گذاشتی؟

هیچ شرط خاصی نگذاشتم. حتی در این سه، چهار سالی که قرار بود به پرسپولیس بیایم، فقط برایم مهم بود که به این تیم بپیوندم. اما هر سال بعد از اینکه قراردادم را با سایپا تمدید می‌کردم، همه به من می‌گفتند چرا به پرسپولیس نرفتی؟ با این حال یکی از مهم‌ترین دلایلی که به پرسپولیس آمدم، حضور رویانیان بود.

* پرسپولیس در پست‌های دیگر هم بازیکنان خوبی جذب کرده، پیش‌بینی‌ات از فصل آینده چیست؟

امیدوارم با همه بازیکنانی که این فصل برای پرسپولیس بازی می‌کنیم، همدل شویم و بتوانیم بهترین نتایج را برای هواداران به دست بیاوریم.

*با استقلال هم مذاکراتی کرده بودی؟ چه شد که با این تیم به نتیجه نرسیدی؟

مذاکراتی با استقلال کرده بودم و فاضلی مدیربرنامه‌هایم و همچنین برادرم تنها با مسوولان این باشگاه صحبت کرده بودند و من هم قولی نداده بودم که به طور صددرصد به این تیم می‌روم. ضمن اینکه من پس از جدا شدن از سایپا این حق را داشتم که با تیم‌های دیگر مذاکره کنم و حتی باشگاه سپاهان هم به من پیشنهاد داده بود.

*این روزها صحبت درباره پرداخت‌های میلیاردی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان جدید در همه جا شنیده می‌شود. در این باره چه نظری دارید؟

من فکر می‌کنم همه بازیکنان مبلغی را می‌گیرند که براساس توان و شایستگی‌های آنهاست. مطمئن باشید هیچ‌کس بالاتر از حقش نمی‌گیرد. هر بازیکنی هم که بخواهد بیشتر از توانایی‌هایش پول بگیرد، باشگاه به او می‌گوید روی چه حسابی این قیمت را روی خود گذاشته‌ای؟ مطمئنم که در همه باشگاه‌های حاضر در لیگ‌برتر هیچ بازیکنی بیشتر از توانایی‌هایش پول نمی‌گیرد.

*رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از حضور شما در پرسپولیس عنوان کرده بود باشگاه استقلال توانایی پرداخت رقم بالا به انصاری‌فرد را نداشت.

نمی‌دانم چرا چنین صحبتی کرده‌اند. من اصلا رقمی به باشگاه استقلال پیشنهاد ندادم و حتی مدیربرنامه‌های من و برادرم نیز در صحبت‌های خود از مبلغ صحبتی نکرده بودند. در سایپا هم که بودم، برای امضای قرارداد درباره رقم آن حرف نمی‌زدم. تعجب می‌کنم که چرا مسوولان استقلال از این مسائل بحث می‌کنند. برادر من وقتی به باشگاه استقلال رفت، تنها صحبت‌های مسوولان این باشگاه را شنید و از باشگاه بیرون آمد. به هیچ باشگاهی رقمی پیشنهاد نداده‌ام و تا به امروز برای پرسپولیسی شدن صبر کردم و خوشحالم که در شب عید مبعث با این تیم قرارداد امضا کردم. سال گذشته هم در روز تولد امام حسن مجتبی (ع) با سایپا قراردادم را تمدید کرده بودم. امیدوارم خدا و ائمه اطهار به من و تیمم کمک کنند که در فصل جدید نتایج خوبی بگیرم.

*پیش از این در صحبت‌هایت می‌گفتی برای هر تصمیمی با علی دایی مشورت می‌کنی، آیا برای پرسپولیسی شدن هم با او صحبت کردی؟

صددرصد این کار را کردم. دایی همیشه بزرگتر من بوده و یادم نمی‌رود که او برای اولین بار مرا در فوتبال مطرح کرد.

*کمی هم درباره تیم ملی صحبت کنیم. چرا ایران در بازی با قطر انتظارها را برآورده نکرد؟

فعلا دو بازی انجام شده و ما چهار امتیاز داریم که فکر می‌کنم بد امتیاز نگرفته‌ایم. در آن بازی قطر بسته بازی می‌کرد و اگر درصد مالکیت توپ را در پایان بازی نگاه می‌کردید، متوجه می‌شدید که ایران توپ و میدان را 80 درصد در اختیار داشت. متاسفانه نتوانستیم دفاع قطر را باز کنیم اما من خیلی امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم. ضمن اینکه از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم. شرایط آنقدری که برخی رسانه‌ها پس از بازی قطر عنوان کردند برای تیم ملی سخت نشده و مطمئن باشید اگر ما لبنان را در بازی بعد شکست دهیم شرایط بسیار خوبی خواهیم داشت. همانطور که ازبکستان را در خانه شکست دادیم، توانایی پیروزی بر لبنان را هم داریم و در این گروه برای ایران صعود به جام‌جهانی دور از دسترس نیست.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

انصاری فرد: با پیوستن به پرسپولیس به آرزویم رسیدم

کریم انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مهاجم ملی‌پوش فصل گذشته سایپا پس از کش‌و قوس‌های فراوان و بحث‌هایی که بر سر استقلالی یا پرسپولیسی شدن او وجود داشت امروز به پرسپولیس پیوست تا ششمین بازیکن جدید پرسپولیس در فصل آینده لقب بگیرد.

کریم انصاری فرد امروز (یکشنبه) بعد از جلسه با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، با امضا قرارداد داخلی به جمع سرخ پوشان ملحق شد. تا چند روز آینده قرارداد وی در هیئت فوتبال استان ثبت رسمی می‌شود.

پیش از این محمد قاضی،‌ شهاب گردان،‌ سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی و مهرداد پولادی بازیکنانی بودند که به عنوان بازیکن لیگ برتری قرارداد خود را با پرسپولیس به ثبت رسانده بودند.

قرارداد کریم انصاری فرد با پرسپولیس دوساله است. این در حالی است که در روزهای گذشته مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده بودند مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته‌اند.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 8:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هافبک فصل گذشته استقلال قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، فریدون زندی هافبک فصل گذشته تیم استقلال صبح دیروز(یکشنبه) در جلسه‌ای که با مسوولان این باشگاه برگزار کرد برای یک سال دیگر به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد. زندی به زودی قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد کرد.

مهدی امیر آبادی به فولاد خوزستان پیوست.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهدی امیرآبادی مدافع با تجربه تیم استقلال تهران با مسئولان باشگاه فولاد به توافق رسید و قرارداد امضا کرد. 

بدین ترتیب بازیکن شماره 3 استقلال در سالیان اخیر که در بسیاری از دیدارها بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بسته بود، در لیگ برتر دوازدهم با پیراهن فولاد به میدان می‌رود.

امیرآبادی در تمام یازده دوره برگزار شده مسابقات لیگ برتر حضور داشته است.

وی در دوره‌های اول تا سوم لیگ برتر در تیم سایپا و در هشت فصل بعدی در استقلال تهران حضور داشته است.

دو عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی در مسابقات لیگ برتر و همچنین دو مقام قهرمانی در رقابتهای جام حذفی همراه با تیم استقلال تهران، از جمله عناوینی است که در کارنامه این بازیکن ثبت شده است.

امیرآبادی 22 بار هم با پیراهن تیم ملی ایران به میدان رفته و سابقه بازی در تیم ملی امید ایران را نیز دارد.

وی با حضور در هیات فوتبال استان خوزستان، قرارداد خود را در کمیته نقل و انتقالات این هیات به مدت یک فصل به ثبت رساند.

تیموریان به خریطیات قطر پیوست.

 آندرانیک تیموریان بازیکن ملی پوش فصل قبل استقلال امروز با قراردادی یک ساله به تیم خریطیات قطر پیوست تا پس از فرهاد مجیدی دومین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ این کشور باشد. 

قرار است تا چند روز آینده قرارداد رسمی آندو با این باشگاه قطری به امضا برسد.

با جدایی این بازیکن از استقلال، آبی های تهران فصل آینده کار بزرگی برای یافتن جانشین این بازیکن ملی پوش خواهند داشت.

این تیم فصل گذشته در لیگ قطر در مکان هشتم قرار گرفت.

رحمتی، منتظری و حیدری در استقلال ماندند.

در ادامه مذاکرات باشگاه استقلال با سه بازیکن فصل گذشته این تیم، این باشگاه با سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری به توافق نهایی دست یافت. 

قرارداد این بازیکنان یک ساله بوده و فردا به امضا خواهد رسید.

رحمتی در استقلال ماند.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، عصر امروز(دوشنبه) جلسه ای با حضور مدیرعامل استقلال، علی امیری و مهدی رحمتی انجام گرفت که در نهایت پس از توافق طرفین، سنگربان فصل گذشته استقلال قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

رحمتی فروردین گذشته و پس از دیدار استقلال برابر نسف قارشی ازبکستان حرفهای تندی را مطرح کرد که بنا به نوشته برخی رسانه ها مخاطب او امیر قلعه نویی بود و به همین خاطر پیش بینی می شد با حضور قلعه نویی در استقلال، رحمتی از این تیم جدا شود که با توافق انجام شده به نظر می رسد همه مشکلات از سوی دو طرف فراموش شده باشد.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 8:42 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

قرارداد یک ساله آنتونیو ژوزه اولیویرا با باشگاه تراکتورسازی امروز به ثبت رسید.

این مربی 65 ساله پرتغالی که به "تونی" مشهور است، فوتبال خود را در سال 1963 از تیم جوانان آنادیا در پست هافبک شروع کرد و پس از آن به باشگاه آکادمیا پیوست. وی عمده شهرت خود را مدیون 13 سال حضور در بنفیکا است.

اولیویرا از سال 1968 تا 1981 برای باشگاه بنفیکا پرتغال بازی کرد و 391 بار پیراهن این تیم پرتغالی را بر تن کرد. وی در این مدت موفق شد 23 گل برای تیمش به ثمر برساند. درخشش تونی در بنفیکا موجب شد به تیم ملی پرتغال دعوت شود و 33 بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه خود ثبت کند.

وی پس از بازنشستگی، دستیار مربی باشگاه بنفیکا شد و مدت پنج سال در این سمت حضور داشت. اولیویرا در سال 1987، پس از برکناری سرمربی بنفیکا هدایت این تیم را بر عهده گرفت ولی در پایان سال از سمت خود کنار رفت. با این حال وی یک بار دیگر در سال 1992 سرمربی بنفیکا شد و تا سال 1994 در این باشگاه باقی ماند.

تونی پس از آن در باشگاه‌های بوردو فرانسه و سویا اسپانیا مربی‌گری کرد و در سال 2000 مجددا سرمربی بنفیکا شد. این مربی پرتغالی در سال 2002 به فوتبال چین رفت و هدایت باشگاه گوانگجو را عهده‌دار شد و پس از یک سال راهی کشورهای عربی شد. هدایت باشگاه‌های الاهلی مصر، الاتفاق عربستان، الشارجه امارات و الاتحاد عربستان در سابقه این مربی ثبت شده است.

قرارداد این مربی پرتغالی با تراکتورسازی یک ساله است. او قصد دارد از دستیاران خارجی در کادر فنی تراکتورسازی استفاده کند.


[ دوشنبه 91/3/22 ] [ 2:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Iran

سه بازیکن ذوب آهن قراردادشان را با این تیم تمدید کردند.

اسماعیل فرهادی امروز (پنجشنبه) با حضور در دفتر مدیر عامل دفتر ذوب آهن قرارداد خود را برای یک سال دیگر با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد.این در حالی است که قرارداد فرهادی به پایان رسیده بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد.

همچنین سینا عشوری با حضور در باشگاه ذوب آهن قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. این در حالی بود که عشوری از تیم تراکتورسازی پیشنهادجدی داشت.

همچنین قاسم حدادی فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل گذشته برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود، به ذوب آهن بازگشت و قراردادی یک ساله با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید کرد و از لحاظ مالی با مسئولان باشگاه ذوب آهن به توافق رسید.


[ پنج شنبه 91/3/18 ] [ 3:42 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

حسین ماهینی، سید جلال حسینی و محسن بنگر با پرسپولیس توافق کردند.

در ادامه تلاش تیم‌ها برای جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات، امروز باشگاه پرسپولیس با سید جلال حسینی و محسن بنگر دو مدافع فصل پیش سپاهان و حسین ماهینی مدافع فصل قبل ذوب آهن به توافق رسید.

قرار است این سه بازیکن تا ساعاتی دیگر برای ثبت قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس راهی هیات فوتبال استان تهران شوند.

با توجه به جذب این سه مدافع به نظر می‌رسد که دیگر محمد نصرتی و شیث رضایی شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارند و بر اساس همان فهرست دنیزلی تغییراتی اساسی در خط دفاعی پرسپولیس به وجود می‌آید.

سید جلال حسینی و حسین ماهینی دو بازیکن تیم ملی هستند و بنگر هم سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.


[ پنج شنبه 91/3/18 ] [ 3:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

امین منوچهری به استقلال تهران پیوست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،سید امین منوچهری، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا عصر امروز با حضور در دفتر کار دکتر علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل

استقلال قرارداد داخلی 2 ساله‌ای را با استقلال منعقد نمود. این جلسه با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال و علی امیری معاون و امیر قلعه‌نوعی سرمربی استقلال

برگزار شد.

قرارداد قلعه نویی با استقلال امضا شد.

امیر قلعه نویی امروز با حضور در دفتر علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

قرارداد قلعه نویی با استقلال برای یک فصل است. این قرارداد به زودی در هیئت فوتبال تهران ثبت می شود.

میرشاد ماجدی، بازیکن اسبق استقلال به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.

به دنبال پیشنهاد امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال، میرشاد ماجدی امروز در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد تا درباره پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال با

مدیرعامل استقلال مذاکره کند.

در نهایت پس از پایان جلسه یک ساعته ماجدی و فتح‌الله‌زاده، ماجدی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

میلاد میداودی و حنیف عمران‌زاده قرارداد خود را با استقلال تمدید کردند.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، میلاد میداودی و حنیف عمران‌زاده، مهاجم و مدافع استقلال صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

این جلسه با حضور علی فتح‌الله‌زاده، مدیر‌عامل ‌استقلال و امیدوار رضایی، عضو هیات‌ مدیره برگزار شد.

آرش برهانی یک‌سال دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، آرش برهانی، مهاجم استقلال صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال برگزار

کرد قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان تمدید کرد.


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 4:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

South Korea

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کار با دنیزلی باعث افتخارش است. او امیدوار است که پرسپولیس در فصل جدید تیمی منسجم و قدرتمند روانه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی کند.

شهاب گردان پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس در هیات فوتبال استان تهران در گفت‌وگو درباره حضورش در این تیم گفت: پیش از حضور در اردوی ترکیه با رویانیان صحبت‌های لازم را انجام داده بودم و قرار بود پس از بازگشت از ازبکستان قراردادم را با پرسپولیس به ثبت برسانم. من در طول مذاکرات به راحتی و بدون مشکلی با پرسپولیس به توافق رسیدم و اکنون خوشحالم که فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما فصل گذشته در برهه‌ای در ذوب آهن به مشکل برخوردید و پرسپولیس هم فصل قبل دور از شرایط ایده‌آل بود، حالا فصل جدید را چطور می‌بینید؟ گفت: شرایطی که در ذوب آهن به وجود آمد استثنایی بود. دیگر نمی‌خواهم در باره آن روزها صحبت کنم. درباره پرسپولیس هم باید بگویم سال قبل پرسپولیس از ابتدا در بحرانی قرار گرفت که این بحران تا هفته‌‌های پایانی هم ادامه داشت، ‌اما امسال با توجه به بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند و آرامشی که در پرسپولیس به وجود آمده، امیدوارم که پرسپولیس بتواند سال خوبی را پشت سر بگذارد.

گردان در پاسخ به این سوال که آیا حضور احتمالی آودوکیچ در پرسپولیس شرایط را برای شما در ترکیب اصلی سخت نمی‌کند؟ گفت: من به این مسایل فکر نمی‌کنم. با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام و بازیکن این تیم هستم و تنها می‌توانم بگویم کار زیر نظر مصطفی دنیزلی باعث افتخارم است.

دروازه‌بان تیم ملی درباره آغاز اردوی این تیم برای دیدار برابر قطر هم گفت: پس از پیروزی بزرگی که در تاشکند کسب کردیم، اکنون تمام فکر و ذهنمان بازی با قطر است. مطمئنا با توجه به بازی قطر در روز جمعه، آن‌ها خسته‌ به مصاف ما خواهند آمد. فکر می‌کنم با حمایت رسانه‌ها و هواداران و تمرکزی که در تیم به وجود آمده می‌توانیم قطر را شکست داده و با 6 امتیاز به تعطیلات برویم.


[ چهارشنبه 91/3/17 ] [ 4:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب