فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار نقل و انتقالات سال87 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

اریش روته مولر به عنوان مربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد.

روته مولر، مدرس فدراسیون جهانی فوتبال پس از توافق نهایی با سران فدراسیون فوتبال ایران به عنوان مربی جدید تیم ملی انتخاب شد. روته مولر هفتم یا هشتم شهریور به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد اما پیش از دیدار ایران برابر عربستان برای حضور در کلاس مربیگری اردوی تیم ملی را ترک خواهد کرد. او پس از دیدار ایران مقابل عربستان به طور کامل در کادر فنی تیم ملی قرار خواهد گرفت.


[ شنبه 87/5/26 ] [ 3:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

پس از مدت ها گفت وگو میان سران رم و رئال مادرید، مهاجم برزیلی، راهی رم شد.

پایگاه اینترنتی باشگاه رم در بیانیه رسمی خود انتقال "خولیو باپتیستا" را ازرئال مادرید به باشگاه ایتالیایی تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: «باشگاه های رم و رئال مادرید سه شنبه بعداز ظهر بر سر انتقال دائمی "خولیو سزارباپتیستا" به توافق نهایی رسیدند. باشگاه رم مبلغ ‌9 میلیون یورو را طی سه مرحله به رئال مادرید پرداخت می کند. مرحله نخست زمانی که این انتقال توسط اتحادیه فوتبال اسپانیا تایید شود، مرحله دوم در تاریخ ‌31 جولای ‌2008 و مرحله سوم در ‌25 دسامبر ‌2009 پرداخت خواهد شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «باشگاه رم در صورت راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده (‌2010-2009) یک میلیون یوروی دیگر به رئال مادرید پرداخت خواهد کرد.این بازیکن قراردادی ‌4 ساله با باشگاه رم امضا کرده است.»

باشگاه رم همچنین اعلام کرد که حقوق سالیانه باپتیستا ‌5/4 میلیون یورو خواهد بود.


[ جمعه 87/5/25 ] [ 4:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرانک لمپارد سه روز مانده تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به تمامی خبرها پیرامونش پایان داد و قراردادش با باشگاه چلسی را پنج سال دیگر تمدید کرد.

لمپارد که تا سال 2010 با آبی‌های لندن قرارداد داشت، در ماه‌های گذشته بارها و بارها با باشگا‌ه‌هایی از ایتالیا و اسپانیا وارد گفت‌وگو شده بود.

اینترمیلان، باشگاهی که ژوزه مورینیو را روی نیمکت مربی‌گری خود می‌بیند، بیش از همه خواستار این بازیکن 30 ساله انگلیسی بود. اما، چلسی همواره تمام تقاضاها را رد کرده بود.

آن طور که این تیم لندنی در پایگاه اینترنتی‌اش اعلام کرده است، این گونه اخبار دیگر پایان یافته تلقی می‌شوند.

لمپارد قرارداد پنج ساله جدیدی را امضا کرد. او که در سال 2001 در ازای یازده میلیون پوند از وستهام راهی چلسی شد، با خوشحالی گفت: «خوشحالم که این کار ممکن شد. من 30 ساله هستم و این آخرین قرارداد بزرگم به شمار می‌آید. فوتبالم را در چلسی به پایان می‌رسانم. زمان زیادی طول کشید تا این کار به سرانجام برسد و دو طرف به یک نتیجه مشترک برسند.»

لوئیس فلیپه اسکولاری هم از این تمدید قرارداد ابراز رضایت کرد و گفت: «فرانک برای من و چلسی بازیکنی کلیدی است و برای موفقیت چلسی در آینده غیر قابل انکار و چشم پوشی است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون با آنها کار کرده‌ام.»

لمپارد تاکنون در 369 بازی برای باشگاه لندنی 110 گل زده و در سال 2004 به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس برگزیده شد.


[ پنج شنبه 87/5/24 ] [ 11:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

یوونتوس تورین "آلکساندر مانینگر" را به خدمت گرفت. دروازه‌بان تیم ملی اتریش ذخیره بوفون در یووه خواهد بود.

سنگربان ذخیره یوونتوس از اودینزه راهی تورین شد.

مانینگر 31 ساله چندی پیش از سالزبورگ اتریش به سری A رفته بود.

مانینگر در یووه قراردادی چهار ساله خواهد داشت. او چند هفته قبل به اودینزه پیوسته بود.

او که 27 بار پیراهن تیم ملی کشورش را پوشیده است، در رقابت‌های یورو 2008 پس از یورگن ماخو دومین دروازه‌بان تیم ملی اتریش بود.


[ چهارشنبه 87/5/16 ] [ 4:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دستیار آلمانی، سرمربی تیم فوتبال سایپا صبح امروز وارد تهران شد.

"روبرت یاسپت" که سابقه‌ی بازی با لیت‌بارسکی سرمربی جدید تیم سایپا در برلین آلمان را دارد و از سال 2001 به عنوان دستیار این مربی در تیم یوکوهامای ژاپن فعالیت کرده است، صبح امروز به عنوان مربی تمرین دهنده‌ی تیم سایپا وارد تهران شد.

در کارنامه‌ی یاسپت حضور در کنار "جوبون فرر" در فوتبال امارات و هم‌چنین مربی تیم برلین دیده می‌شود. وی پیش از حضور در ایران سرمربی یک تیم لبنانی بوده است.

یاسپت از امروز در کنار لیت بارسکی در تمرینات تیم سایپا حاضر می‌شود.


[ جمعه 87/5/11 ] [ 5:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران (به جز ملی‌پوشان) ساعت 24 دوشنبه گذشته پایان یافت و بدین ترتیب ترکیب 18تیم حاضر دراین رقابت ها مشخص شد.

در آخرین روز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هیات فوتبال استان تهران روز نسبتاً خلوتی را پشت سر گذاشت.

در مهمترین اتفاق روز دوشنبه مجتبی جباری قراردادش با باشگاه استقلال تهران را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و بیژن کوشکی نیز برای یک سال دیگر در استقلال ماندنی شد.

پرسپولیس نیز نام مهران فرضیات را به عنوان سهمیه جوانان به تیم خود اضافه کرد.

باشگاه راه آهن آخرین باشگاه تهرانی بود که مدارک مربوط به بازیکنانش را تحویل هیات فوتبال استان تهران داد و عقد قرارداد دو بازیکن این تیم به نام های "آلوارو پینتوس" بازیکن اروگوئه ای تیم پوتوس بولیوی و هم چنین "صادق میراحمدی" بازیکن تیم فولاد هرمزگان آخرین قراردادهایی بود که در ساعت پایانی زمان نقل و انتقالات لیگ برتر در هیات فوتبال ثبت شد. البته با توجه به تاخیر پرواز بازیکن اروگوئه ای مدیر برنامه هایش قرارداد او را در هیات فوتبال به ثبت رساند.

بدین ترتیب با ثبت قرارداد 124 بازیکن 5 تیم تهرانی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر در تهران پایان یافت و ترکیب این تیم ها بدین شرح مشخص شد:

* پرسپولیس

تیم پرسپولیس تهران در پایان فصل نقل و انتقال تنها نام 16بازیکن بزرگسال را به ثبت رساند و این در حالی بود که نام محسن خلیلی در فهرست تیم پرسپولیس دیده نمی شد، با این حال با توجه به قرارداد خلیلی با باشگاه پرسپولیس مشکلی برای ثبت قرارداد وی وجود ندارد.

ضمن آن که در فهرست پرسپولیس نام "فرانک آتسو" بازیکن تیم ابومسلم و "فابیوآرتور انریکه آنتونیو" بازیکن برزیلی تیم سانتوس نیز دیده نمی‌شود که به احتمال زیاد به صورت قرضی به پرسپولیس خواهند پیوست.

ضمن آنکه با وجود حضور نماینده باشگاه پرسپولیس در هیات فوتبال بازهم درآخرین لحظات آن ها از ثبت قرارداد "الونگ الونگ" مدافع فصل گذشته خود منصرف شدند.

پرسپولیس در این فصل محمد منصوری فهیم از ابومسلم، علیرضا محمد از راه آهن، مجتبی شیری از استقلال اهواز، ابراهیم توره از پیکان تهران، ایوان پتروویچ از ابومسلم خراسان و سیدمحمد علوی از پاس همدان را به عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت گرفته است، ضمن آن که میثاق معمارزاده و مازیار زارع از تیم دیهیم غرب آسیا همچنین هادی نوروزی پور از تیم داماش ایرانیان با عنوان بازیکنان سهمیه غیر لیگ برتری به پرسپولیس پیوستند.

مهدی واعظی مقدم، مسعود زارعی، غلامحسین بادامکی، نبی الله باقریها، کریم باقری، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری، سپهر حیدری، فرهاد خیرخواه، علیرضا حقیقی، مهران فرضیات، محمد ضیاءالدین نیک نفس و حمیدرضا علی عسگر بازیکنانی هستند که با عنوان سهمیه های بزرگسال و جوانان قرارداد خود را با پرسپولیس تهران تمدید کردند.

محمد منصوری در روز چهارم تیرماه نخستین بازیکنی بوده که قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرده است و مهران فرضیات نیز در روز هفتم مرداد آخرین بازیکنی بود که قرارداد خود با این تیم را امضا کرد.

نامی از اسامی کادر فنی پرسپولیس در دفتر ثبت هیات فوتبال دیده نمی‌شود.

* استقلال

هاشم بیگ زاده از مقاومت شهید سپاسی شیراز نخستین بازیکنی بود که در تاریخ سوم تیرماه سال جاری قرارداد خود با استقلال را ثبت کرد و مجتبی جباری نیز آخرین بازیکن فهرست استقلال در فهرست نقل و انتقالات است که هفتم مرداد قراردادش را ثبت کرده است.

هاشم بیگ زاده از مقاومت شهید سپاسی شیراز، خسرو حیدری از پاس همدان، هادی شکوری از ذوب آهن اصفهان، حسین کاظمی از سپاهان اصفهان و ابراهیم تقی پور از پگاه گیلان به عنوان سهمیه های لیگ برتری استقلال دراین فصل بوده و میلاد نوری از استیل آذین، یدالله اکبری و علیرضا عباسفرد از دیهیم آسیا جنوبغرب، به همراه فابیو دانیل جان واریو از فولاد خوزستان سهمیه های غیر لیگ برتری استقلال دراین فصل خواهند بود. ضمن آن که سیاوش اکبرپور نیز از لیگ امارات به استقلال بازگشته است.

وحید طالب لو، علی علیزاده، آرش برهانی، فرهاد مجیدی، پیروز قربانی، اشکان نامداری، احمد خذیراوی، مهدی امیرآبادی، پژمان منتظری، امیدرضا روان خواه، مهرداد پولادی، میثم منیعی، بیژن کوشکی و مجتبی جباری بازیکنانی هستند که قرارداد خود با استقلال را تمدید کردند و بدین ترتیب باشگاه استقلال با ثبت قرارداد 24 بازیکن در هیات فوتبال استان تهران به کار خود پایان داده است.

امیرقلعه نویی، علی نظری جویباری، صمد مرفاوی، حمدالله آقابابازاده، محمود فکری جویباری، امیر نوروزی و مدد جباری نیز به عنوان گروه فنی و سرپرستی استقلال قراردادشان با این تیم را ثبت کرده اند.

* سایپا

تیم فوتبال سایپا تهران با معرفی 5 سهمیه جوانان و امید در مجموع نام 29 بازیکن را در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

تیم سایپا در هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور این نفرات را در اختیار خواهد داشت:

صابر میرقربانی (نفت آبادان)، ایمان رزاقی راد، ابراهیم میرزاپور و محمد پروین(استیل آذین)، سعید بیگی(صباباتری)، حسین کعبی و عباس آقایی(پرسپولیس)،رضا محمودی(نیروی زمینی)، امید شریفی نسب، سیدجلال حسینی، حبیب دهقانی، مجید ایوبی کاشانی، میثم آرمیان، علو ترائوره، کاظم برج لو، روزبه شاه علی دوست، سیدامین منوچهری ماسوله، ابراهیم صادقی، کیانوش رحمتی، وحید شیخ ویسی، عیسی ترائوره، سیدحسین حسینی، میلاد زنیدپور، حمیدرضا زمانی، محمدجواد آشتیانی، مهرداد عزیزوند، تورج رجائی، سامان آقازمانی و کریم انصاری فرد.

ضمن آن که نادر وادی خیل، غلامرضا فروزانی و سیدجواد منافی به عنوان کادر فنی قرارداد خود را ثبت کرده اند.

* پیکان

تیم پیکان تهران نیز فهرست 26 نفره ی بازیکنان خود را در هیات فوتبال ثبت کرده است.

جهانگیر عسگری(نیروی زمینی)، حمید هدایتی(پیام خراسان)، حسن رودباریان(پرسپولیس)، سیدمحمدمهدی سیدصالحی(سپاهان)، سعید لطفی(استقلال)، محمد محمدی(استیل آذین)، مجتبی کارخانه(دورنا)، کریستین لوسیانو دکاروارلو(کاشی یاس)، میثم امیری(مقاومت شهید سپاسی شیراز)، میرفرج لطفی(مهرکام پارس)، محمود پوراسدالله(نفت آبادان)، محمدحسین حاج ابوالحسن معمار، مرتضی عزیزمحمدی، محمدرضا طهماسبی، میثم رضاپور، مهدی تاجیک، سیدامیر میربزرگی، علی قربانی، مجتبی سرآسیابی، حسن مرادی، علی باقری، ایمان حیدری، میثم خسروی، فرهاد خانگلی، علی سلمانی و صالح ایمانی (سهمیه جوانان) اسامی بازیکنان پیکان تهران است. ضمن آن که علی اصغر مدیرروستا، شهراد کیانی، محسن عاشوری، واهیک پطروسیان و اسماعیل اردلان کادر فنی تیم پیکان در لیگ هشتم خواهند بود.

* راه آهن

حسین آشنا (پیکان)، مجتبی زارع و علی محمد دهقان(مقاومت شهید سپاسی شیراز)، داود حقی(استقلال اهواز)، محسن میرابی(پاس همدان- سهمیه جوانان)، نادر غبیشاوی(ابومسلم خراسان)، علیرضا جوادی پور(مقاومت تهران)، علیرضا افضلی مزرعه و رضا معقولی(نیروی زمینی)، بهنام بیرانوند(تربیت یزد)، سیدصادق میراحمدی(فولاد هرمزگان)، آلوارو پینتوس(پوتوس بولیوی)، سهراب انتظاری، تیاگو جونیور آکتیو، ابوذر رحیمی، حسین پاشایی، علیرضا نورمحمدی، امین ترکاشوند، حامد نورمحمدی، اسد تقوی، هاملت میختاریان، مهدی تارتار و ابراهیم کریمی 23 بازیکن تیم راه آهن بودند که قراردادشان در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.

داود نژادمحمود مهابادی، هاریتون آبراهامیان و سیدحسن مومنی حسینی به عنوان اعضای کادر فنی راه آهن قرارداد خود را ثبت کردند.

باتوجه به دستور فدراسیون فوتبال مبنی بر استفاده نکردن از دروازه بان های خارجی نام گئورگ کاسپارف دروازه بان ارمنستانی تیم راه آهن از فهرست این تیم خارج شد، هم چنین نام مرتضی مولائیان از تیم هما نیز از فهرست راه آهن خارج شد.

 


[ جمعه 87/5/11 ] [ 5:49 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

غلامرضا رضایی گفت: به احتمال زیاد در صبا می‌مانم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم گفت: به دلیل آن که با تیم صبا یک سال دیگر قرارداد دارم، فصل آینده هم در این تیم بازی می‌کنم.

وی با بیان این که حضور من در صبا به احتمال زیاد قطعی است، گفت: درست است که صحبت رفتن من به پرسپولیس بود، ولی این مساله در شرایطی بود که وضعیت تیم نامشخص و از تمرینات عقب می‌ماندم اما، الان با حضور فیروز کریمی ‌شرایط تیم مطلوب است و من خوشحالم که با او کار می‌کنم و لذا جدا شدن از تیم صبا منتفی است.

رضایی در مورد مذاکره اش با پرسپولیس و چند تیم خارجی گفت: پرسپولیسی‌ها قبل از این قول داده بودند که هر طور شده رضایت‌نامه‌ام را از تیم صبا می‌گیرند، ولی مثل این که موفق نشده‌اند.

وی افزود: در اردوی تیم ملی یک تیم اماراتی خواهان به خدمت گرفتن من بود، ولی نتوانستیم مذاکره کنیم، هر چند خودم هم تمایل زیادی نداشتم،‌ اما اگر قرار بود از صبا جدا شودم پرسپولیس را‌ ترجیح می‌دادم.


[ جمعه 87/5/11 ] [ 5:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

محمد نصرتی قرارداد خود با تیم فوتبال پرسپولیس را تمدید کرد.

محمد نصرتی مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از بازگشت از اردوی اروپایی تیم ملی، پنج شنبه قرارداد خود را برای یکسال دیگر تمدید کرد.

نصرتی روز گذشته پس از گفت‌وگو با داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس،‌ با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را ثبت کرد.

همچنین مدافع برزیلی که افشین قطبی روی آن نظر داشت، پس از حضور او در تمرینات نتوانست نظر کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و جذب وی منتفی شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، هفتم مرداد فصل نقل وانتقالات لیگ هشتم به پایان ‌رسید. اما با توجه به حضور تیم ملی در اردوی اروپا و نامشخص بودن وضعیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که این تاریخ را برای بازیکنان ملی پوش تا دوازدهم مرداد تمدید کند.


[ جمعه 87/5/11 ] [ 5:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"آلوارو پینتوس" بازیکن 30 ساله‌ی اهل اروگوئه نیز از تیم رئال پتوسی بولیوی که سال گذشته قهرمان این کشور شده است به تیم راه آهن پیوست.

این بازیکن طی این فصل در لیگ قهرمانان قاره‌ی آمریکای جنوبی لیبرتادورس به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده است که دو گل آن به تیم کروزیرو برزیل، یک گل آن به سان لورنزو آرژانتین و گل دیگر در دیدار مقابل کاراکاس شیلی بوده است.

پینتوس در لیگ بولیوی از 20 بازی در 18 دیدار تیمش حاضر بوده و با به ثمر رساندن 14 گل آقای لیگ بولیوی شده است، این بازیکن در آخرین روز فصل نقل و انتقالات به راه آهن پیوست و پس از آن که پیشنهاد قرارداد دو ساله‌ی راه آهن را رد کرد، قرارداد خود را برای یک فصل در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرد.

مسوولان باشگاه راه آهن عنوان می کنند این مهاجم که سابقه‌ی بازی در تیم "سرو اروگوئه" و باشگاه‌های پرو را در کارنامه دارد با وجود سوابق خوب و کیفیت بالا با قیمتی مناسب به عضویت باشگاه راه آهن درآمده است.


[ چهارشنبه 87/5/9 ] [ 12:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

قرارداد رابی کین 28 ساله با باشگاه لیورپول، چهار ساله است.
به گفته مسئولان باشگاه لیورپول ، رابی کین روز دوشنبه تست پزشکی خود را نیز انجام داده و می تواند نخستین بازی خود را برای قرمزپوشان در روز چهارشنبه آینده و در دیدار دوستانه مقابل ویارئال ، انجام دهد.
مذاکرات مسئولان لیورپول با مهاجم تاتنهام در هفته های گذشته باعث تیره شدن روابط دو باشگاه شد، به گونه ای که مدیران تاتنهام به مقامات لیگ برتر رسما شکایت کردند.
پس از نهایی شدن قرارداد رابی کین ایرلندی ، مسئولان باشگاه لیورپول از بابت نحوه تماس شان با بازیکن تاتنهام عذرخواهی کردند و مقامات تاتنهام نیز پذیرفتند شکایت خود را پیگیری نکنند.
باشگاه لیورپول همچنین برای دلجویی از باشگاه تاتنهام تقبل کرده است که به یک سازمان خیریه وابسته به این باشگاه کمک مالی بکند.
بنیتس ، سرمربی اسپانیایی باشگاه لیورپول پس از انتقال پیتر کراچ مهاجم بلند قد این باشگاه به تیم پورتس موث ، بشدت در پی به خدمت گرفتن مهاجمی همچون رابی کین بود.
لیورپول ، ششمین باشگاه حرفه ای رابی کین پس از بازی برای تیم های وولوز، کاونتری ، اینترمیلان ، لیدز و تاتنهام خواهد بود.


[ سه شنبه 87/5/8 ] [ 10:19 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب