فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


استقلال با شایستگی ذوبی ها را برد. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

تیم استقلال تهران موفق شد با نتیجه دو بر صفر در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

تیم استقلال موفق شد در آخرین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم ذوب‌آهن اصفهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

گل‌های تیم استقلال را حسین کاظمی در دقیقه 77 و مجتبی جباری در دقیقه 84 به ثمر رساندند.

این بازی با قضاوت محسن قهرمانی در حضور بیش از پنجاه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد.

در این بازی تیم استقلال با ترکیب: وحید طالب‌لو، پژمان منتظری، پیروز قربانی، هادی شکوری، میثم منیعی، جان‌واریو، مجتبی جباری، خسرو حیدری، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی به میدان رفت.

تیم ذوب‌آهن نیز در این بازی با ترکیب عیسی اندوی، محمد حسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن عسگری، ایگور کاسترو، محمد منصوری، مصطفی صالحی‌نژاد، شاهین خیری، محمد خلعتبری و اسماعیل فرهادی به میدان رفت.

نیمه اول:

بازی در این نیمه سرعت بالایی نداشت و دو تیم حتی تا آخرین دقایق پایانی، مشغول محک زدن یکدیگر و کنترل بازی بودند. تیم استقلال سعی داشت با نفوذ از جناحین به خصوص جناح راست و ارسال سانتر روی دروازه، به گل برسد و ذوب‌آهن نیز بیشتر چشم به ضدحملات داشت اما در نهایت حملات دو تیم سودی برای هیچ‌یک نداشت، تنها تیم استقلال در لحظات پایانی صاحب یک موقعیت بسیار خطرناک شد که این فرصت را اکبرپور در مرحله اول و جباری در مرحله دوم از دست داد تا این نیمه با حساب صفر بر صفر مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم:

بازی در نیمه دوم با حملات بیشتر استقلالی‌ها باز هم با تاکتیک نفوذ از کناره‌ها و برنامه‌ریزی حملات از جناحین همراه بود که در مقابل بازیکنان ذوب‌آهن هم همچنان در مقاطعی روی ضدحملات حساب باز کرده بودند و سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند. حملات استقلالی‌ها سرانجام بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 77 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که حسین کاظمی با یک ضربه مستقیم و برخورد توپ با دیرک دروازه توپ را وارد دروازه حریف کرد؛ حملات استقلال پس از این گل پایان نیافت و این تیم باز هم روی یک نفوذ از جناح چپ صاحب یک موقعیت خطرناک شد که این‌بار مجتبی جباری در دقیقه 84 دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه تیم استقلال حملات دیگری را روی دروازه حریف ترتیب داد و در مقابل تیم ذوب‌آهن هم انگیزه زیادی را برای جبران کار نداشت.

در این بازی امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در نیمه دوم علی‌علیزاده و فرهاد مجیدی را به ترتیب به جای آرش برهانی و سیاوش اکبرپور به میدان فرستاد.

در تیم ذوب‌آهن هم صالحی‌نژاد و خیری به ترتیب با بابک رضی و عشوری تعویض شدند.

پس از این بازی پرونده مسابقات لیگ برتر در هفته سیزدهم بسته شد و بدین ترتیب تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و استقلال تهران به ترتیب با 27، 25 و 24 امتیاز رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفتند.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب