فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


عنایت :قضاوت کولینا را هم نمی توان گارانتی کرد - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مسعود عنایت پس از انتخاب محسن ترکی برای قضاوت داربی پایتخت گفت: محسن ترکی به عنوان داوری قاطع، با شهامت و بی‌طرف در جامعه شهره است.

رییس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال درخصوص علت‌های انتخاب محسن ترکی به عنوان داور داربی 66 اظهار کرد: پس از بررسی‌های مکرر در کمیته‌ی داوران از میان سه گزینه‌ی داوری (سعید مظفر‌ی‌زاده، محسن ترکی و افشاریان) تصمیم گرفتیم محسن ترکی را به عنوان داور داربی انتخاب کنیم. ترکی از آغاز لیگ داوری کرده است و قضاوت مسابقات مهم و حساس را در داخل و خارج از کشور برعهده داشته است. از طرفی تجربه‌ی قضاوت در مسابقات داخلی او نسبت به سایر گزینه‌ها بیشتر بود. او همچنین ظرف هفت تا هشت سال گذشته بیش از دهها بار بازی‌های استقلال و پرسپولیس را داوری کرده است.

وی افزود: همه‌ی جامعه محسن ترکی را به عنوان داوری قاطع، بی‌طرف و با شهامت می‌شناسند.

عنایت با بیان اینکه کمک داورهای این دیدار از قبل تعیین شده بودند، تصریح کرد: با توجه به این که کمک داوران این دیدار هر دو مشهدی هستند ما برای اینکه کار تیمی مشترک و بهتری را از تیم داوری شاهد باشیم، محسن ترکی را از مشهد انتخاب کردیم نکته‌ی جالب توجه اینکه هر سه داور هم سن و همکار هستند و وجه تشابه بسیاری با هم دارند. مثلا آنها در یک زمان ازدواج کردند و با هم اخت هستند.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم با محسن ترکی قضاوت داوران ایرانی در داربی را آغاز کنیم. در صورتی که داوران ایرانی در این دیدار موفق باشند فدراسیون رویه را ادامه خواهد داد.

عنایت با اشاره به اینکه محسن ترکی از آمادگی جسمانی بسیار خوبی برخوردار است درباره‌ی دیگر عوامل انتخاب وی به عنوان داور دربی 66 متذکر شد: ترکی دوندگی بسیار خوبی دارد و کاملا نزدیک به صحنه‌ها قضاوت می‌کند.

رییس کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عملکرد هیچ داوری حتی کولینا را هم نمی‌توان گارانتی کرد، به ایسنا گفت: داوری به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان تضمینی برای عملکرد خوب ترکی داشت.

وی با بیان اینکه ما از ابتدا هم تصمیم داشتیم داور داربی را از میان داوران ایرانی انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: من در سفر به مالزی به طور خصوصی با سوبخیدین و ایرماتوف صحبت کردم و گفتم که در صورت ضرورت ممکن است از آنها برای قضاوت داربی کمک بگیریم ولی هیچ نامه‌ی رسمی به فدراسیون هیچ کشوری برای گرفتن داور فرستاده نشده است.


[ پنج شنبه 87/11/24 ] [ 10:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب