فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام جهانی 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

آمریکا و انگلیس راهی دور یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2010 شدند.

عصر چهارشنبه با انجام دو دیدار همزمان پرونده رقابت‌های گروه سوم جام جهانی 2010 بسته شد.

در ورزشگاه نلسون ماندلا شهر پورت الیزابت، انگلیس با تک گل دقیقه 23 جرمین دفو هر سه امتیاز دیدار برابر اسلونی را از آن خود کرد و به عنوان تیم دوم گروه سوم رقابت‌ها راهی جمع شانزده تیم پایانی جام نوزدهم شد.

در دیگر دیدار همزمان این گروه آمریکا در آخرین دقیقه مسابقه توانست الجزایر را شکست دهد و بالاتر از انگلیس به عنوان صدر نشین گروه سوم به دور بعد صعود کند. لاندون دانوان در دقیقه 90گل برتری آمریکا را وارد دروازه الجزایری کرد. آفریقایی ها در پایان بازی یحیی بازیکن خود را نیز اخراج شده دیدند.

چهار تیم گروه سوم در حالی رقابت‌های روز سوم را برگزار کردند که همگی از شانس حضور در دور حذفی رقابت‌های جام جهانی برخوردار بودند. به این ترتیب آمریکا و انگلیس با 5 امتیاز مسافر دور یک هشتم نهایی شدند. اسلونی و الجزایر با 4 و یک امتیاز و قرار گرفتن در مکان‌های سوم و چهارم جدول گروه C از جام جهانی خداحافظی کردند.

در دور یک هشتم نهایی آمریکا با تیم دوم گروه چهارم پیکار می‌کند و انگلیس با صدرنشین گروه D مسابقه می‌دهد.

سرنوشت گروه چهارم رقابت‌ها در دیدارهای امشب مشخص خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 3:21 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

داوید ویا احتمالا در روزهای آینده با محرومیت کمیته انضباطی فیفا روبرو خواهد شد.

داوید ویا در جریان دیدار اسپانیا مقابل هندوراس هنگام زدن ضربه کرنر با دست به صورت مدافع هندوراس کوبید که این صحنه از دید داور پنهان ماند.

ایزاگیره مدافع هندوراس قصد داشت با بزرگ‌نمایی باعث اخراج داوید ویا شود. اما داور بازی که صحنه را ندیده بود جریمه‌ای برای مهاجم بارسلونا در نظر نگرفت.

خوان کاپدویا بلافاصله بعد از مشاهده حرکت داوید ویا به سمت او آمد تا با آرام کردن او بازی به جنجال کشیده نشود.

با توجه به این که یوئیچی نیشی ‌مورا جریمه‌ای برای ویا در نظر نگرفته است، فیفا می‌تواند با مشاهده فیلم تلویزیونی، ویا را با اعمال محرومیت جریمه کند.

پکا اوردیوزولا، سخنگوی فیفا درباره وضعیت ویا گفت: کمیته انضباطی گزارش ناظر ر ا با دقت بررسی خواهد کرد و در صورت نیاز، فیلم و تصاویر بازی هم بازبینی و تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 3:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نوانکو کانو با انتقاد از یاکوبو، از دست رفتن فرصت‌های گلزنی را عامل اصلی ناکامی مقابل کره جنوبی دانست.

مهاجم کهنه‌کار و کاپیتان تیم ملی نیجریه با سرزنش یاکوبو، او را مقصر اصلی حذف از جام جهانی دانست.

تیم نیجریه سه‌شنبه شب در آخرین دیدار خود مقابل کره جنوبی قرار گرفت و در حالی که ابتدا از حریف پیش بود در پایان به تساوی دو بر دو رضایت داد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

در دقیقه 66 این دیدار و در حالی که بازی با نتیجه 1 ـ 2 به نفع کره جنوبی دنبال می‌شد، یاکوبو نتوانست از چند متری دروازه خالی را باز کند.

کانو درباره فرصت طلایی یاکوبو گفت: نمی‌دانم چه بگویم اگر یک مهاجم چنین توپی را گل نکند پس به چه دردی می‌خورد.

کانو در ادامه افزود: می‌دانم بعد از شکست نباید تقصیر را گردن کسی بیندازیم اما، یاکوبو واقعا حرکت عجیبی انجام داد که به هیچ وجه قابل هضم نیست.

 

 


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 3:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

آفریقای جنوبی نخستین میزبان تاریخ جام های جهانی است که در همان دور گروهی به کارش در این رقابت ها پایان داد. با این حال سرمربی برزیلی این تیم گفت، به آینده فوتبال آفریقای جنوبی بسیار خوشبین است.

جام جهانی 2010 برای بافانا بافانا در پایان دور گروهی به پایان رسید. میزبان رقابت ها اگر چه توانست فرانسه را در بازی سوم خود 2 بر یک شکست دهد، اما سه گلی که در بازی دومش برابر اروگوئه دریافت کرد، باعث شد تا شاگردان کارلوس آلبرتو پریرا پایین تر از مکزیک قرار گرفته و در نهایت با جام نوزدهم در کشورشان وداع کنند. هیچ کس از این مربی سرشناس برزیلی که 6 دوره در جام های جهانی حاضر بوده و شاگردانش در جام جهانی 2010 انتظار قهرمانی نداشت، ولی تمام 18 میزبان گذشته جام های جهانی دست کم در دور گروهی از این رقابت ها کنار نرفته بودند. نه آمریکای بی نام و نشان در فوتبال جهان در سال 1994 و نه کره و ژاپن در سال 2002. به هر حال پرونده بازی های آفریقای جنوبی با یک برد، یک باخت و یک تساوی در جام جهانی 2010 بسته شد و به این ترتیب دوران پریرا هم در بافانا بافانا به آخر رسید.

این مربی کهنه کار که قهرمانی جهان در سال 1994 را همراه با سلسائو تجربه کرده است، پیش از این اعلام کرده بود، تا پایان جام جهانی روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی خواهد نشست. او در نشست خبری پایان دیدار با فرانسه گفت: فرصت های گلزنی زیادی داشتیم. به بازیکنانم بسیار افتخار می کنم، به شیوه ای که از شروع مسابقه بازی کردند، 90 دقیقه تمام. تا انتخاب برای دور بعد فاصله بسیار کمی داشتیم. حتی با آنکه فکر می کنم، پس از گل دوم نباید بی قید و رها بازی می کردیم و باید گل سوم را هم می زدیم، باز هم خوشحالم که بازیکنانم پیشرفت می کنند.

پریرا همچنین گفت: آنها تمام سرزمین شان را مفتخر کردند. اساس و پایه برای کار وجود دارد. به آینده فوتبال آفریقای جنوبی بسیار خوشبین هستم.

ام فلا: می توانیم به خودمان ببالیم

کاتلگو ام فلا، مهاجم آفریقای جنوبی نیز در پایان مسابقه عنوان کرد: درست است، می توانستیم با اختلاف بیشتری هم برنده شویم. ما فرصت های مسلمی را از دست دادیم. با این حال چیزهای خوبی را هم از خودمان نشان دادیم. می توانیم به خودمان ببالیم. برد برد است، به ویژه برابر فرانسه آن هم در جام جهانی.

خومالو: ناراحت اما خوشحالیم

ام فلا زننده گل دوم آفریقای جنوبی در بازی با فرانسه بود. بونگانی خومالو، مدافع آفریقای جنوبی زننده گل نخست بازی برای تیمش بود. او درباره بازی گفت: می خواستیم به هر صورت این بازی را ببریم. گل زودهنگام کمک زیادی دراین راه به ما کرد. با این همه تعجب نمی کنم که در پایان بازی گل خوردیم. تیم ملی فرانسه از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار سریع در حمله ظاهر می شود.

خومالو افزود: بسیار ناراحتیم اما از عملکرد امروزمان خوشحال هستیم.


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 2:53 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ریموند دومنک برای جانشین خود در تیم ملی فرانسه آرزوی موفقیت کرد. او گفت، عاشق تیم ملی فرانسه بوده است.

فرانسه وداعی تلخ و زود هنگام با جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی داشت. خروس ها که چهار سال پیش در آلمان تا دیدار پایانی پیش رفته بودند، در قاره سیاه تنها پس از سه بازی به کار خود پایان داده و به کشورشان بر خواهند گشت.

مردان ریموند دومنک جام جهانی را با شکست 2 بر یک برابر آفریقای جنوبی به پایان بردند و همراه با میزبان جام نوزدهم تماشاگر پیکار دیگر تیم ها تا پایان جام خواهند بود. تنها یک امتیاز دستاورد نایب قهرمان جام جهانی آلمان از رقابت ها به میزبانی آفریقای جنوبی بود. فرانسه جام را با ناکامی و بحران درون تیمی به پایان برد. بحرانی که به اختلاف شدید میان سرمربی و بازیکنان این تیم بر می گشت و به اخراج نیکولاس آنلکا و تمرین نکردن بازیکنان تیم ملی فرانسه آن هم در حضور خبرنگاران رسانه ها نیز انجامید. به هر حال دوران دومنک در تیم ملی فرانسه به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در نشست خبری پایان بازی با آفریقای جنوبی گفت: ما ناراحت و سرخورده هستیم. با آن که در این مسابقه آنچه را که می خواستم، تماشا کردم: بلندنظری، اشتیاق و ثبات و پایداری. وقتی نمی شود، دیگر نمی شود. ما تلاش کردیم، توان این کار را بیابیم. این تیم از پتانسیل واقعی برخوردار است. برای جانشینم و تیم ملی فرانسه آرزوی موفقیت دارم.

دومنک ادامه داد: لذت زیادی بردم. عاشق این تیم ملی فرانسه بودم. همه چیز ادامه خواهد یافت. تیم ملی فرانسه هرگز نمی میرد. بازیکنان می خواهند به چیزهای زیادی برسند. برای جانشینم آرزوی موفقیت فراوان دارم.

مالودا: رفتار درستی را از خودمان نشان ندادیم

فلورنت مالودا، هافبک تیم ملی فرانسه هم در پایان بازی گفت: حیف شد ولی با توجه به رخدادهای پیش از انجام این مسابقه برد یک معجزه بود. ما رفتار درستی را از خودمان نشان ندادیم تا بتوانیم از دور نخست صعود کنیم. دوست دارم به جای تمام بازیکنان پوزش بخواهم.

مالودا که زننده تک گل فرانسه در بازی برابر آفریقای جنوبی بود، ادامه داد: بین خودمان بحث و صحبت خواهیم داشت. در درون تیم تنش های زیادی وجود دارد که شرایط ایده آلی برای آماده سازی پیش از یک بازی مهم نیست. ما پیش از امروز حذف شدیم. تماشای این موضوع از درون سخت است. به آنچه کردیم، افتخار نمی کنیم. نمی دانم چگونه می توانیم از این بابت عذر خواهی کنیم.

سیسه: آیا این پایان اجتناب ناپذیر بود؟

جبرئیل سیسه، مهاجم فرانسه هم گفت: ناراحت هستم. آیا این پایان اجتناب ناپذیر بود؟ نه. ما در آغاز مسابقه فرصت هایمان را داشتیم. اگر از آنها استفاده می کردیم، می توانستیم موفقیت مان را کامل کنیم. اما این فرصت ها را از دست دادیم و در مقابل آفریقای جنوبی گلزنی کرد.


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 2:45 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کره جنوبی همراه با آرژانتین راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شد.

در پایان دیدارهای گروه دوم رقابت های جام جهانی 2010 آرژانتین و کره جنوبی راهی دور حذفی این رقابت ها شدند و یونان و نیجریه از این رقابت ها کنار رفتند.

آرژانتین که به دشواری و در دقیقه نود توانسته بود، بلیت حضور در رقابت های آفریقای جنوبی را به دست بیاورد، دور گروهی رقابت های جام نوزدهم را با 3 برد و 9 امتیاز کامل پشت سر گذاشت. مردان دیگو مارادونا در ورزشگاه پیتر موکابای شهر پولوکوانه توانستند یونان را با گل های دقیقه 77 مارتین دمیکلیس و 89 مارتین پالرمو شکست داده و حریف مکزیک در دور یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی شوند. آلبی سلسته در حالی یونان و اوتو ره هاگل را در بازی سوم دور گروهی شکست داد که از تیم دوم خود در میدان بهره می برد. مارادونا که خیالش از بابت صعود به دور بعد رقابت ها آسوده بود، بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی خود را نیمکت نشین کرد.

لیونل مسی که در بازی سوم آرژانتین بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به دست بسته بود، در دور گروهی موفق به گلزنی نشد.

روشن ایرماتف داور ازبکستانی مسابقه در طول بازی 2 بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر یک از دو تیم یک کارت زرد بود.

در دیگر دیدار گروه B که به طور همزمان در ورزشگاه دوربان شهر دوربان و به داوری اولگاریو بونکوئرنکا از پرتغال انجام شد، کره جنوبی و نیجریه در پایان دیداری پر افت و خیز به تساوی 2 بر 2 و تقسیم امتیازهای بازی بسنده کردند. این نتیجه کره جنوبی را همسفر آرژانتین به دور دوم رقابت ها ساخت. گل نخست این بازی را اوچه در دقیقه 12 برای نیجریه به ثمر رساند. در ادامه بازیکنان کره از باخت پیروزی ساختند و با گل های لی (38)، پارک (49) از حریف پیش افتادند. در نهایت یاکوبو در دقیقه 69 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا نیجریه با یک امتیاز سومین آفریقایی ناکام و حذف شده از جام جهانی پس از آفریقای جنوبی میزبان و کامرون باشد.

به این ترتیب آرژانتین با 9 و کره با 4 امتیاز از گروه دوم راهی دور یک هشتم نهایی شدند. یونان با 3 و نیجریه با یک امتیاز از ادامه رقابت ها بازماندند.

در دور یک هشتم نهایی آرژانتین با مکزیک، تیم دوم گروه نخست پیکار می کند و کره جنوبی هم با صدر نشین گروه نخست، اروگوئه مسابقه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 2:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نایب قهرمان جام جهانی 2006 آلمان همراه با میزبان جام نوزدهم با این رقابت‌ها وداع کردند.

عصر سه‌شنبه دور سوم رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی 2010 با دیدارهای گروه نخست آغاز شد.

در دو دیدار هم‌زمان گروه نخست، اروگوئه با یک گل مکزیک را شکست داد و با هفت امتیاز به عنوان صدرنشین این گروه راهی دور بعد شد.

تک گل این دیدار را که در ورزشگاه رویال بافوکنگ شهر روستنبرگ و به قضاوت ویکتور کاسای از مجارستان برگزار شد، سوآرس در دقیقه 43 نیمه نخست به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه آفریقای جنوبی با وجود پیروزی دو بر یک برابر فرانسه، نتوانست از گروهش صعود کند تا نخستین میزبان جام جهانی باشد که در همان مرحله گروهی از ادامه رقابت‌ها باز می‌ماند.

بافانا بافانا در آخرین مسابقه خود در جام جهانی 2010 ، با نتیجه 2 بر یک فرانسه، نایب قهرمان جام جهانی 2006 را شکست داد اما این پیروزی هم نتوانست مردان کارلوس آلبرتو پریرا را در جام نوزدهم نگه دارد.

این مسابقه در ورزشگاه مانگوآنگ شهر بلوم فونتین و به قضاوت اسکار رویز از کلمبیا انجام شد. در این مسابقه خومالو (20) و ام فلا (37) برای آفریقای جنوبی و فلورنت مالودا (70) برای فرانسه گلزنی کردند.

داور کلمبیایی مسابقه در دقیقه 26 نیمه نخست یوآن گورکوف را از میدان اخراج کرد تا خروس‌ها در آخرین بازی خود در جام جهانی مجبور به بازی با ده بازیکن باشند.

در پایان رقابت‌های گروه نخست، اروگوئه با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد. مکزیک اگرچه با آفریقای جنوبی هم‌امتیاز بود و چهار امتیاز داشت اما به خاطر تفاضل گل مثبت یک ، همراه با اروگوئه مسافر جمع 16 تیم پایانی رقابت‌ها شد.

آفریقای جنوبی با 4 و فرانسه با یک امتیاز با جام جهانی نوزدهم فوتبال در قاره سیاه خداحافظی کردند.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، اروگوئه با تیم دوم گروه دوم و مکزیک با صدرنشین گروه دو پیکار خواهند داشت.

 

 

 


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 2:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

یک کارشناس داوری گفت: متاسفانه دو تصمیم اشتباه تاثیرگذار حاصل قضاوت کامرانی‌فر در دومین حضورش در مسابقات جام جهانی 2010 بود.

پرویز سیار در رابطه با عملکرد حسن کامرانی‌فر در بازی تیم‌های سوییس و شیلی، اظهار کرد: از این تیم داوری قضاوت قدرتمندانه‌ای به مانند بازی تیم‌های فرانسه و مکزیک ندیدیم. البته بازی سختی را قضاوت می‌کردند که در ادامه سخت‌تر هم شد. الغمدی (داور وسط) کارت‌های زرد پی‌درپی و بی‌موردی را می‌داد و حسن کامرانی‌فر هم نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی ادعا کرد: در مهمترین صحنه قضاوت کامرانی‌فر که صحنه تک‌گل تیم شیلی و مسابقه بود، دو بازیکن این تیم در آفساید قرار داشتند؛ یکی از آنها یک متر و دیگری چندین سانتیمتر؛ بازیکن اولی به سمت توپ نرفت اما نفر دیگری که توپ را وارد دروازه کرد در آفساید بود. هرچند ما اکنون در منزل نشسته و با تصاویر دقیق تلویزیونی قضاوت می‌کنیم؛ طبیعتا کار تشخیص داوران در حین بازی مشکل است.

این کارشناس داوری گفت: اما صحنه دیگری اشتباه، اعلام خطا به سود تیم شیلی در کنار زمین و اخراج بازیکن سوییس بود؛ چرا که بازیکن تیم شیلی از چندمتر عقب‌تر شروع به انجام خطا روی بازیکن سوییس کرد و با زانو مدام ضرباتی را به بازیکن حریف می‌زد تا جایی که بازیکن سوییسی مجبور به زدن ضربه‌ای با دست به گردن او شد. داور یا کمک‌داور که خیلی نزدیک به صحنه بود، باید قبل‌تر خطای بازیکن تیم شیلی را اعلام می‌کرد. اگر هم حرکات او را خطا ندیدند، باز هم خطای بازیکن سوییس چون به صورت بازیکن حریف ضربه‌ای وارد نکرد، تنها می‌تواند جریمه با کارت زرد را در پی داشته باشد؛ همچنین می‌توانست اخطاری هم به بازیکن شیلی دهد. اگر داور راسا آن تصمیم‌ها را گرفت که کامرانی‌فر باید اوضاع را به اطلاع او می‌رساند؛ اگر هم اطلاعات کامرانی‌فر باعث این تصمیم شده که او بی‌دقتی کرده است.

سیار گفت: این تیم داوری در نهایت قضاوتی مانند بازی نخست نداشتند و باید دید کمیته داوران فیفا چه تصمیمی درباره آینده قضاوت آنها در جام جهانی می‌گیرند؛ ما نیز تنها امیدواریم کامرانی‌فر را در این مسابقات دوباره ببینیم.


[ دوشنبه 89/4/7 ] [ 3:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

جونگ تائه سه گفت: ما نهایت توانمان را به کار گرفتیم اما پرتغالی ها بیش از اندازه خوب بودند.

مهاجم تیم ملی کره شمالی پس از باخت سنگین تیمش به پرتغال ابراز داشت: ما نهایت توانمان را به کار گرفتیم تا صاحب توپ بمانیم ولی بازیکنان پرتغال بیش از اندازه خوب بودند. از همین رو این همه گل از آنها دریافت کردیم. همه تلاشمان این بود که کمی تهاجمی تر بازی کنیم و در نیمه نخست هم خیلی خوب موفق به انجام این کار شدیم. اما در ادامه نخستین گل را دریافت کردیم. مطمئن هستم که بازی با ساحل عاج متعادل تر خواهد بود چرا که در آن بازی دو تیم پایین تر جدول با هم رو به رو می شوند.

تائه سه ادامه داد: ما هنوز این فرصت را داریم که نخستین سه امتیازمان را به دست بیاوریم و درست همین تلاش را خواهیم داشت.

آن یونگ هاک هافبک کره شمالی نیز پس از باخت 7 بر صفر تیمش گفت: تاکتیک ما امروز جواب نداد. بیش ازحد تهاجمی چیده شدیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. به همین خاطر هم در دفاع حفره هایی ایجاد شد و در نهایت برابر پرتغال 7 گل را پذیرفتیم.

هاک همچنین گفت:‌باران مزاحم ما نبود. مشکل این بود که شیوه ای بیش از اندازه تهاجمی را در دستور کار داشتیم. این شیوه ما را آسیب پذیر کرد. اکنون زمان داریم تا برای بازی بعدی مان آماده شویم. در این مسابقه بار دیگر تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.


[ دوشنبه 89/4/7 ] [ 3:11 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سیمائو سابروسا پس از گلزنی در بازی برابر کره شمالی گفت، هرگز این لحظه را فراموش نمی کند.

بازیکن خط میانی پرتغال که زننده گل دوم تیمش در برد 7 بر صفر برابر کره شمالی بود، گفت: "پس از برد برزیلی ها می دانستیم که این مسابقه بسیار مهم است. باید می بردیم و بازی خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. گل های زیادی را به ثمر رساندیم و گام بزرگی را به جلو برداشتیم."

بازیکن آتلتیکو مادرید ادامه داد: "گلزنی در جام جهانی رویایی است. هرگز آن لحظه را فراموش نمی کنم. حضور در ترکیب اصلی؟ همانند 22 بازیکن دیگر تیم اینجا هستم تا سهمم را ادا کنم تا در نهایت به آنچه امکان دارد، برسیم. خواهیم دید، آینده چه چیزی را با خود به دنبال خواهد آورد."

سیمائو همچنین گفت: "هدف ما از شروع راهیابی به دور یک هشتم نهایی بود و اکنون کاملا به این هدف نزدیک هستیم. حالا نوبت بازی با برزیل است. هنوز هیچ چیز معلوم نیست."

هوگو آلمیدا، مهاجم پرتغال و یکی دیگر از گلزنان مسابقه هم گفت: "روز کاملی بود. می توانیم به خودمان برای یک بازی فوق العاده تبریک بگوییم. این برد تنها یک شادی بزرگ نیست و ما را با انگیزه بالا به دیدار برزیل می برد. برایم بسیار مهم بود که نخستین گلم را در جام جهانی به ثمر برسانم. احساس فوق العاده ای دارم."

مهاجم وردربرمن ادامه داد: "می دانستیم که کره شمالی حریف پر دردسری است. کره ای ها در بازی با برزیل نشان دادند، در دفاع بسیار قدرتمند هستند. با این حال فهمیدیم که چگونه این مانع را پشت سر بگذاریم."


[ دوشنبه 89/4/7 ] [ 3:10 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب