فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام جهانی 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مسی ستاره تیم ملی آرژانتین بیشترین سهم را در تبلیغات پول‌ساز جام جهانی به خود اختصاص داده است.

مسی نابغه 22 ساله آرژانتینی که در جام جهانی 2010 کاپیتانی تیم ملی کشورش را نیز تجربه می‌کند، بیشترین سهم را در تبلیغات این رقابت‌ها به خود اختصاص داده است.

به گزارش الجزیره اسپورت، مسی با شرکت در تبلیغات رایانه‌ای آدیداس و شرکت گسترده‌ در تبلیغات موزیکال پپسی در تازه‌ترین تبلیغات برای شبکه غذایی آمریکانا، ناگت مرغ کنتاکی را تبلیغ می‌کند.

بنابراین گزارش در این بین شرکت نوشابه‌سازی پپسی آمریکا با بیشترین تبلیغات از بیش از ده ستاره جام جهانی برای نوشابه خود در سطح رسانه‌های جهان تبلیغ می‌کند. پپسی برای این کار با استفاده از حیات وحش قاره آفریقا و کشور آفریقای جنوبی و همچنین بهره جستن از موزیک‌هایی با تم آفریقایی از ستاره‌ای همچون مسی، تیری آنری، دروگبا، کاکا و چند ستاره نام‌آشنای دیگر استفاده کرده است.

کریستیانو رونالدو نیز از این خوان گسترده بی‌نصیب نمانده و در چرخه اقتصادی تبلیغات جام جهانی برای انواع شامپو و ژل تبلیغ می‌کند.

در این بین شبکه الجزیره اسپورت با پرداخت هزینه‌های هنگفت به بازیکنانی همچون وین رونی، پاتریس اورا، فرناندو تورس و چند ستاره دیگر تبلیغات گسترده‌ای را برای شبکه تلویزیونی خود انجام می‌دهد. از دیگر تبلیغات اقتصادی مهم جام جهانی می‌توان به رقابت دو غول بزرگ خودروسازی کره جنوبی یعنی شرکت‌های کیا و هیوندای اشاره کرد.

شاه‌کلید این شرکت‌ها در دست سرمایه‌گذاران آمریکایی است. صاحبان صنایع و شرکت‌های بزرگ تجاری کره جنوبی نیز با قدردانی از زحمات بازیکنان تیم ملی این کشور در صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، اعلام کردند پیروزی‌های تیم کره جنوبی در جام جهانی رونق خاصی به وضعیت اقتصادی این کشور بخشیده است.

در ادامه این گزارش آمده است، با رونق بازار گوگوزلا در جام جهانی که به کشورهای دیگر هم سرایت کرده است، کارخانه‌های چینی با اضافه کردن ساعات کار خود، تجارت بوق را هم به لطف جام جهانی رونق بخشیده‌اند. قطری‌ها نیز به لطف پول‌های گسترده‌ی صادرات گاز خود، به شکلی باور نکردنی برای کسب میزبانی جام جهانی سال 2022 تلاش می‌کنند.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:52 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

لوسیو پس از پایان دیدار مقابل پرتغال با ابراز نارضایتی از کارشناسان فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن میدان، این انتخاب را بر مبنای ملاک‌های واقعی ندانست.

دیدار تیم‌های برزیل و پرتغال در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 با تساوی بدون گل خاتمه یافت. کریستیانو رونالدو در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

لوسیو در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: نتیجه این دیدار چندان دور از انتظار نبود زیرا دو تیم تقریبا هم‌سطح بودند و هیچ یک نسبت به دیگری برتری مطلقی نداشت.

لوسیو در ادامه گفت: از اینکه توانستیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شویم، بسیار خوشحالم اما اصلا به حضور در این مرحله قانع نیستیم و می‌خواهیم تا 11 جولای (تاریخ برگزاری دیدار پایانی)، در آفریقای جنوبی بمانیم چرا که می‌دانیم تنها قهرمانی، هواداران فوتبال‌دوست برزیل را راضی می‌کند.

لوسیو درباره انتخاب بهترین بازیکن میدان گفت: به نظر من این امر تا حد زیادی سلیقه‌ای است. شاید هیچ کس نتواند بگوید چه کسی بهترین بازیکن میدان بود. انتخاب بهترین بازیکن در دیدارهایی که بدون گل به پایان می‌رسد، نیاز به کار کارشناسی عمیقی دارد که بعید می‌دانم در این فرصت اندک بعد از پایان بازی، این کار صورت گرفته باشد.

کریستیانو رونالدو در دو دیدار گذشته پرتغال مقابل تیم‌های ساحل عاج و کره شمالی هم به عنوان بازیکن میدان انتخاب شده بود.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:50 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود عملکرد ضعیف در آخرین دیدار این تیم مقابل یونان همچنان امیدوار است در دیدارهای آینده با حضور در ترکیب آلبی سلسته خاطره روزهای خوش بازی در اینتر را تکرار کند.

دیگو میلیتو که در دو بازی اول آرژانتین از روی نیمکت کار را دنبال کرد، بالاخره توانست اعتماد مارادونا را برای حضور در ترکیب ثابت آرژانتین جلب کند اما، میلیتو در طی 90 دقیقه حضور در ترکیب آرژانتین، نتوانست انتظارها را برآورده کند.

میلیتو در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: بازی در جام جهانی کاملا شرایط متفاوتی نسبت به بازی در سری A دارد. البته توضیح این مساله کار آسانی نیست. تنها کسانی که شرایط من را تجربه کرده‌اند می‌توانند درک کنند.

میلیتو در ادامه افزود: من تمام تلاشم را در زمین انجام می‌دهم اما بعضی وقت‌ها نمی‌توانم آن طور که دوست دارم و مربی از من انتظار دارد، فوتبال همیشگی‌ام را ارائه دهم.

دیگو میلیتو که فصل گذشته را همراه اینتر «سه‌ گانه» را کسب کرد درباره دیدارهای آینده آرژانتین در جام جهانی گفت: هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده است. امیدوارم در دیدارهای آینده هم به میدان بروم و عملکرد همیشگی‌ام را به نمایش بگذارم.

میلیتو در پایان درباره حذف فینالیست‌های جام جهانی 2006 آلمان گفت: واقعا شگفت‌زده شدم. اصلا گمان نمی‌کردم این دو تیم به این زودی با جام وداع کنند اما، به هر حال فوتبال همین است و این اتفاق‌ها گاهی‌ وقت‌ها در آن رخ می‌دهد.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تعدادی از بازیکنان تیم‌های سوئیس و هندوراس در پایان دیدار جمعه شب این دو تیم درباره این بازی به اظهارنظر پرداختند.

تیم‌های سوئیس و هندوراس آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2010 را برگزار کردند. در پایان این دیدار که با تساوی بدون گل خاتمه یافت تعدادی ازبازیکنان به اظهارنظر درباره بازی پرداختند.

* ترانکوئیلو بارنتا، هافبک سوئیس

نمی‌دانم امروز کجای کار می‌لنگید. هرچه زدیم به در بسته خورد در بیشتر دقایق بازی بر بازی مسلط بودیم اما نتوانستیم گل بزنیم. باید در نحوه بازی خود تجدیدنظر کنیم زیرا مقابل تیمی مانند هندوراس باید موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کردیم.

* استفان گریچینگ، مدافع سوئیس

فرصت خوبی بود که به جمع 16 تیم پایانی راه پیدا کنیم و افتخار بزرگی در فوتبال سوئیس رقم بزنیم اما هرچه کردیم نتوانستیم هندوراس را شکست دهیم و اکنون باید دست خالی آفریقای جنوبی را ترک کنیم.

* هاکان یاکین، مهاجم سوئیس

با استرس زیادی وارد میدان شدیم. حتی در رختکن هم آرامش نداشتیم، فشار زیادی روی بازیکنان بود و همین مساله باعث شد نتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم با این که سرنوشت صعود در دست خودمان بود نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم البته تا حد زیادی بدشانس هم بودیم.

* نوئل والدرس، دروازه‌بان هندوراس

به نظر من امشب خوب بازی نکردیم. نسبت به بازی‌های قبلی مدت زمان بیشتری توپ و میدان را در اختیار داشتیم چند موقعیت خوب هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.

تیم‌های سوئیس هندوراس با کسب این تساوی در مکان سوم و چهارم گروه هشتم قرار گرفتند و از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:26 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

خاطره‌ی شکست تاریخی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر تیم ملی ایران در جام جهانی 98 هنوز در اذهان مردم الجزایر و سایر کشورهای اسلامی پابرجاست.

مفسر شبکه‌ی تلویزیونی الجزیره اسپورت با اعلام این مطلب به نقل از کاربران اینترنتی برنامه جام جهانی تماشاگران گفت: قبل از دیدار تیم‌های ملی الجزایر و آمریکا در دور پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی آفریقای جنوبی، هزاران کاربر اینترنتی از کشور مسلمان الجزیر و سایر کشورهای عربی و مسلمان هنوز حلاوت برد تاریخی تیم ملی ایران در برابر تیم ملی آمریکا را در جام جهانی 1998 فرانسه در احساس خود نگاه داشته‌اند و پس از گذشت 12 سال از این واقعه هنوز افتخارآفرینی ملی پوشان ایرانی در مقابل آمریکا را که به شکست تیم ملی آمریکا انجامید فراموش نکرد‌ه‌اند.

قبل از این دیدار بسیاری از کاربران اینترنتی الجزیره اسپورت نوشته بودند همانگونه که ایرانی‌ها، آمریکا را شکست دادند شما نیز باید تیم ملی این کشور را شکست دهید.

به گزارش الجزیره اسپورت علاقه مردم کشورهای عربی و اسلامی منطقه به پیروزی تیم ملی ایران برابر آمریکا پس از گذشت 12 سال قبل از اینکه ریشه ورزشی داشته باشد، نفرت عمومی مردم مسلمان منطقه است نسبت به جنایات پرشمار آمریکا در کشورهای اسلامی و هم چنین حمایت این کشور از وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی در جهان و فلسطین اشغالی.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تعدادی از بازیکنان دو تیم اسپانیا و شیلی پس از دیدار جمعه شب با حضور در نشست خبری درباره این بازی اظهارنظر کردند.

پرونده گروه هشتم جام جهانی با صعود تیم‌های اسپانیا و شیلی به مرحله یک هشتم نهایی بسته شد. تعدادی از بازیکنان در تیم پس از دیدار جمعه شب که با نتیجه 2 بر یک به سود اسپانیا خاتمه یافت درباره بازی به اظهارنظر پرداختند.

* آندرس اینیستا، هافبک اسپانیا؛

با توجه به نتایج 2 دیدار گذشته جایی برای اشتباه وجود نداشت. سرنوشت صعود در دست خودمان بود و با تمام وجود جنگیدیم از این که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم خیلی خوشحالم. این که چه کسی گل‌ها را به ثمر رساند اهمیت چندانی ندارد. گل داوید ویا در شرایط بسیار حساسی به ثمر رسید. در نیمه نخست فشار شیلی قرار گرفته بودیم و این گل کار را برای ما آسان کرد.

آندرس اینیستا در دیدار مقابل شیلی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

* آرتورو ویدال، هافبک شیلی؛

از این که توانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم بسیار خوشحالم، بازی کردن با یک بازیکن کمتر مقابل تیمی مانند اسپانیا کار بسیار سخت و دشواری است. باید برای دیدار مقابل برزیل آماده شویم، زیرا بار دیگر باید به مصاف یکی از بهترین تیم‌های دنیا برویم.

* داوید ویا، مهاجم اسپانیا؛

بعد از شکست مقابل سوئیس مشخص بود که روزهای سختی پیش‌رو خواهیم داشت. زمانی که با 2 گل از حریف پیش بودیم با آرایش بازی را اداره می‌کردیم، اما بعد از دریافت گل اول شرایط تغییر کرد. انتظار از تیمی مانند اسپانیا بسیار بالاست. در دیدار اول مقابل سوئیس، فوتبال چهره بی‌رحمش را به ما نشان داد و ما با وجود برتری مطلق در پایان مغلوب سوئیس شدیم. اما با این دو پیروزی مجددا به شرایط گذشته بازگشته‌ایم و آماده‌ایم با هر تیمی مقابله کنیم.

* رودریگو میلار، هافبک شیلی؛

از این که موفق به گلزنی شدم خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم همه قبول دارند که ما شایسته حضور در مرحله بعدی بودیم. اکنون به اولین هدف خود که قرارگرفتن در جمع 16 تیم برتر بود دست یافته‌ایم، اما نمی‌خواهیم در مرحله بعد زنگ تفریح باشیم و با تمام قوا به میدان خواهم رفت. با اخراج استرادا مقابل اسپانیا شرایط برای ما سخت و دشوار شد اما در نیمه اول که یازده نفره بودیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم.

تیم‌های اسپانیا و شیلی با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل از گروه هشتم جام جهانی صعود کردند و در مرحله یک هشتم نهایی به ترتیب به مصاف پرتغال و برزیل خواهند رفت.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:16 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دولت مصر از متهمان اصلی ارسال پارازیت برروی پخش بازی‌های جام جهانی از شبکه‌های مختلف الجزیره اسپورت قطر شناخته شد.

به نقل از منابع رسانه‌ای در کویت؛ مصر با استفاده از کانال گسترده نیل‌ست از ارسال پارازیت برروی امواج شبکه گسترده الجزیره اسپورت قطر که محور اصلی پخش‌های زنده مسابقات جام جهانی است، بهره می‌برد.

در حالی که انگشت اتهام قبلا به سمت رژیم صهیونیستی نشانه رفته بود، اکنون مشخص شده مصر به دلیل عدم بهره مالی گسترده از این پخش‌های زنده و به حاشیه رفتن شبکه‌های تلویزیونی این کشور، عمدا به این کار دست زده است. به دلیل روابط ویژه قطر با مصر مسولان دو کشور به صلاح دیده‌اند این مسئله علنی نشود. دولت مصر با دستور به مسوولان نیل‌ست به آنها تاکید کرده است با شبکه الجزیره اسپورت قطر همکاری کنند.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی الجزیره اسپورت که تدارک وسیعی برای پوشش جام جهانی دیده است از هفته پیش تاکنون اخبار موضوع ارسال پارازیت‌ها را متوقف کرده است. قطری‌ها با ولخرجی‌های سنگین نه تنها به اولین شبکه جهانی برای پخش زنده مسابقات ورزشی تبدیل شده‌اند بلکه با این سرمایه‌گذاری‌ها از طریق رسانه به سودهای هنگفتی دست یافتند از جمله اقدامات تلویزیون الجزیره اسپورت در خلال برگزاری جام جهانی دعوت از چهره‌های برتر فوتبال جهان برای گزارش و تفسیر این مسابقات است.

اریگو ساچی و چزاره مالدینی سرمربیان سابق تیم ملی ایتالیا، "دی بوئر" ملی پوش سابق تیم ملی هلند، مایکل لادروپ ملی‌پوش سابق تیم ملی دانمارک، علی بوسیم و جمال شریف داوران سابق بین‌المللی فوتبال، لوتار ماتئوس فوتبالیست برجسته تیم ملی آلمان، آرسن ونگر مربی سرشناس فرانسوی تیم آرسنال انگلیس، به‌به تو گلزن بیادمادنی تیم ملی برزیل و جمعی از چهره‌های سرشناس فوتبال جهان عرب از جمله کارشناسان همکار این شبکه تلویزیونی است.

بر اساس این گزارش، یکی از سفرای آمریکایی در کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس به دنبال اختلالات پارازیتی در شبکه الجزیره اسپورت از دولت قطر خواسته بود این اقدام را متوجه جمهوری اسلامی ایران کند که با مخالفت شدید دولت قطر روبرو شد.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اسپانیا و شیلی آخرین تیم های راه یافته به دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 شناخته شدند.

رقابت های دور گروهی جام جهانی 2010 به میزبانی آفریقای جنوبی پایان یافت و تمامی 16 تیم راه یافته به دور دوم این مسابقه ها مشخص شدند.

در آخرین بازی های دور گروهی اسپانیا و شیلی توانستند راهی دور بعد شوند.

در سومین روز رقابت های گروه هشتم، اسپانیا در ورزشگاه تشوانه شهر پرتوریا توانست شیلی را با گلزنی داوید ویا و آندرس اینیستا 2 بر یک شکست دهد و به عنوان صدرنشین گروه H به دیدار پرتغال، تیم دوم گروه هفت رقابت ها برود.

میار در دقیقه 47 تک گل شیلی را به ثمر رساند. مردان مارچلو بیلسا، سرمربی آرژانتینی شیلی با 6 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول گروهشان ایستادند و در دور یک هشتم نهایی پیکاری سخت و تکراری با برزیل، قهرمان گروه هفت رقابت ها خواهند داشت. این دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی دو بار با هم بازی داشتند. شیلی از دقیقه 38 با اخراج استرادا مقابل قهرمان یورو 2008 ده نفره بازی می کرد.

در دیگر دیدار همزمان گروه هشتم در مانگوآنگ بلوم فونتین سوئیس و هندوراس با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند و از جام جهانی 2010 کنار رفتند. سوئیس 4 امتیازی در صورت برد هندوراس با اختلاف 2 گل می توانست به جای شیلی راهی دور بعد شود. هندوراس هم با این تساوی با یک امتیاز از جام نوزدهم خداحافظی کرد.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 9:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

برزیل و پرتغال راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 شدند.

رقابت های گروه مرگ جام جهانی با صدرنشینی برزیل و صعود پرتغال به دور یک هشتم نهایی به پایان رسید. ساحل عاج و کره شمالی دو تیم حذف شده از گروه G جام نوزدهم بودند.

در آخرین دیدارهای گروه هفتم جام جهانی که به صورت همزمان برگزار شد، برزیل و پرتغال با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و ساحل عاج با 3 گل کره شمالی را شکست داد.

پرتغال و برزیل در ورزشگاه دوربان شهر دوربان با هم پیکار داشتند. داور این مسابقه بنیتو آرچوندیا از مکزیک بود و در طول 90 دقیقه 7 بار بازیکنان دو تیم را با کارت زرد خود جریمه کرد. تساوی بدون گل دو تیم باعث شد تا پرتغال با 5 امتیاز به دنبال برزیل 7 امتیازی راهی دور دوم شود و ساحل عاج با وجود برد پر گل برابر کره شمالی نتواند در ادامه رقابت ها حضور داشته باشد.

گل های ساحل عاج را در دیدار برابر کره شمالی توره (14)، روماریچ (20) و کالو(82) به ثمر رساندند. داور مسابقه در ورزشگاه ام بومبلای شهر نلسپرویت آلبرتو اوندیانو ماینکو از اسپانیا بود و بر خلاف بازی آلمان - صربستان حتی یک بار هم از کارت های زرد و قرمز خود استفاده نکرد.

به این ترتیب برزیل در دور بعد با تیم دوم گروه هشت مسابقه می دهد و پرتغال هم حریف صدرنشین گروه آخر رقابت ها خواهد بود که تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد.

ساحل عاج با 4 و کره شمالی هم بدون امتیاز رقابت های خود در آفریقای جنوبی را به پایان بردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی آرژانتین با اشاره به رابطه خوب و دوستانه با مورینیو اعلام کرد برای موفقیت در جام جهانی از مورینیو کمک خواهد گرفت.

مارادونا قصد دارد بعد از نمایش قدرتمندانه در مرحله گروهی در دیدارهای آینده هم تیمش را با تمام قوا راهی میدان کند و به این منظور نظر ژوزه مورینیو را درباره وضعیت تیمش جویا خواهد شد.

مارادونا با اشاره به رابطه دوستانه اش با آقای خاص گفت: من علاقه زیادی به مورینیو دارم. قبلا بارها باهم درباره فوتبال گفت‌وگو و ساعت‌ها درمورد تاکتیک های دفاعی، هجومی و هر آنچه به فوتبال مطرح می شود، بحث کرده ایم.

مارادونا با تمجید از دانش فنی مورینیو گفت: او مربی بسیار خوبی است. دلم می خواهد مورینیو همیشه کنارم باشد و هر زمان هر سوالی دارم از او پرسم. او به خوبی به تمام سوالات پاسخ می دهد و مشاوره‌هایش واقعا ارزشمند است.

سرمربی البی سلسته در ادامه افزود: در روزهای آینده به احتمال فراوان با او تماس خواهم گرفت و نظرش را درباره تیمم جویا خواهم شد.

مارادونا در پایان درباره وضعیت لیونل مسی گفت: او دقیقا همان طوری که انتظار دارم بازی می کند. مطمئنم در بازی های آینده طلسم گل‌نزدنش را هم خواهد شکست.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب