فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام جهانی 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

جو کول با حمایت از صحبت های اخیر جان تری، او را بهترین مدافع حال حاضر فوتبال دنیا دانست.

جو کول که سرانجام توانست کاپلو را برای حضور در میدان متقاعد کند با اشاره به بازیکنان باکیفیتی مانند جان تری، اعلام کرد این بار نوبت انگلیس است که قهرمان جام جهانی شود.

جو کول درباره جان تری گفت: به هیچ وجه نمی توان از سد تری گذشت. در تمام دوران بازیگری ام مدافعی به سرسختی و جنگندگی او ندیده ام. به جرات می‌گویم تری بهترین مدافع حال حاضر فوتبال دنیاست. او در بازی مقابل اسلونی چندین بار دروازه ما را نجات داد. تری یکی از بازیکنانی است که به خوبی می داند چگونه بقیه بازیکنان را هدایت کند.

کول که در نیمه دوم دیدار با اسلونی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود ادامه داد: اکنون که خیالمان از بابت صعود به مرحله بعدی راحت شده است، با آرامش بیشتری به میدان خواهیم رفت و همان تیم همیشگی خواهیم بود.

مهاجم تیم ملی انگیس با ابراز نارضایتی از برخوردهای هواداران بعد از دیدار با الجزایر گفت: برخی درباره ما اشتباه فکر می کنند. ما در تمام بازی ها با تمام وجود به میدان خواهیم رفت. البته بعضی وقت ها نتیجه خوبی به دست نمی آید، اما به تمام هواداران اطمینان می‌دهم هیچ یک از بازیکنان در زمین کم کاری نمی کنند.

جو کول هم‌چنین درباره سخنان اخیر جان تری درباره وضعیت تیم ملی گفت: من او را به خوبی می شناسم. مطمئنم او قصد تخریب و خرابکاری نداشته است. تری تجربه زیادی دارد و معمولا از روی حساب و کتاب حرف می زند.

کول با تاکید بر حمایت از فابیو کاپلو و سایر اعضای فنی تصریح کرد: تا آخرین لحظه از کاپلو حمایت خواهیم کرد و به تصمیماتش احترام خواهیم گذاشت. او نفر اول نیمکت ماست و همه باید تابع نظرات او باشند.

مهاجم آبی پوش های لندنی با اشاره به ناکامی های سال های اخیر انگلیس گفت: پس از ناکامی در راه یافتن به یورو 2008 روزهای بسیار تلخی را پشت سر گذاشتیم اکنون فرصت خوبی است که با قهرمانی در آفریقای جنوبی به این ناکامی ها پایان دهیم و با افتخار قهرمان شویم. اگر خودمان را باور داتشه باشیم و در تمام بازی ها مانند دیدار مقابل اسلونی به میدان برویم کسب این افتخار دور از دسترس نخواهد بود.

جو کول که در 15 دقیقه پایانی مقابل اسلونی عملکرد قابل قبولی داشت، امیدوار است کاپلو این بار او را از ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار دهد.

تیم انگلیس در آخرین دیدار خود با تک گل دفوئه از سد اسلونی گذشت و با 5 امتیاز پس از آمریکا به دور بعد صعود کرد.

انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 5 تیر در روستنبرگ به مصاف آلمان خواهد رفت.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:40 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع تیم ملی ایتالیا پس از حذف زودهنگام و ناامید کننده از جام جهانی تیمش را شایسته صعود به مرحله بعدی ندانست.

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، پنج شنبه شب در آخرین دیدارخود، در حالی که تنها به یک تساوی برای صعود نیاز داشت، مقابل اسلواکی تن به شکست داد وبا جام نوزدهم وداع کرد.

جیان لوکا زامبروتا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه میلان عنوان کرد: تیمی که از سه بازی تنها دو امتیاز کسب کند لیاقت صعود به مرحله بعدی را ندارد.

زامبروتا در ادامه افزود: همه به اینجا آمده بودیم تا خاطره خوش چهارسال قبل را تکرار کنیم، اما به بدترین شکل ممکن حذف شدیم و اکنون باید از خانه این رقابت‌ها را دنبال کنیم. کسب دو امتیاز از سه بازی برای تیم پرافتخاری مانند ایتالیا یک فاجعه به تمام معناست.

مدافع 33 تیم ملی ایتالیا در پایان گفت: باید این ناکامی و شکست تلخ را فراموش کنیم و از هم اکنون برای یورو 2012 برنامه ریزی کنیم تا این فاجعه بار دیگر رخ ندهد.

مارچلو لیپی به زودی جای خود را به پراندلی خواهد داد تا دوره جدیدی در فوتبال آتزوری ها آغاز شود.

ایتالی با دوتساوی مقابل نیوزیلند و پاراگوئه و شکست مقابل اسلواکی در مکان چهارم گروه ششم قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

برت فان مارویک با وجود پیروزی مقابل کامرون و صعود مقتدرانه به مرحله بعد از عملکرد شاگردانش مقابل کامرون ابراز نارضایتی کرد.

لاله های نارنجی پوش در آخرین دیدار خود با برتری 2بر یک مقابل کامرون، با امتیاز کامل راهی دور بعد شدند.

برت فان مارویک در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به پیروزی رسیدیم و صعود کردیم، اما از نحوه بازی تیمم اصلا راضی نیستم. در دو بازی قبلی از نظر فنی بازی درخشانی به نمایش گذاشتیم، اما مقابل کامرون هلند همیشگی نبودیم. می توانستیم عملکرد به مراتب بهتری مقابل کامرون داشته باشیم.

سرمربی هلند ادامه داد: مقابل تیمی به میدان رفتیم که شانس صعود نداشت. اما نمی دانم آنها چرا این گونه بازی می کردند. انگاراین بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشت.

فان مارویک در ادامه عملکرد شاگردانش را در بازی مقابل کامرون مورد ارزیابی قرارداد و گفت: درده دقیقه اول بازی، کاملا تحت تاثیر انگیزه و جنگندگی کامرونی ها قرار گرفته بودیم، اما کم کم وضعیت بهتر شد و توانستیم خودمان را در زمین پیدا کنیم و بازی همیشگی را ارائه دهیم، هر چند در دقایقی از بازی تمرکز خود را از دست دادیم و نتوانستیم همانند بازی‌های گذشته برتری‌مان را بر حریف دیکته کنیم.

سرمربی هلند با تاکید براهمیت زدن گل اول گفت: در چنین بازی‌هایی زدن گل اول بسیار حیاتی است که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم، انتظار داشتم بعد از گل اول راحت تر بازی کنیم و به راحتی گل های بعدی را هم بزنیم اما در این زمینه بسیار ضعیف عمل کردیم و در نهایت به سختی با پیروزی از زمین خارج شدیم.

مارویک در پایان گفت: در نیمه اول با خیال آسوده روی نیمکت نشسته بودم و بازی را دنبال می کردم اما نیمه دوم استرس زیادی داشتم و هر لحظه به خودم می گفتم: خدای من کامرون الان گل می زند! این اتفاق دقیقا رخ داد و بازی به تساوی کشیده شد اما خوشبختانه توانستیم باز هم گل بزنیم تا با امتیاز کامل راهی دور بعد شویم.

هلند با این پیروزی با نه امتیاز در صدر گروه پنجم ایستاد تا در مرحله یک هشتم نهایی 7 تیرماه در دوربان به مصاف اسلواکی برود.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی دانمارک با ابراز تاسف از حذف زودهنگام در جام جهانی، بی دقتی در زدن صربه های آخر را عامل شکست تیمش مقابل ژاپن عنوان کرد.

تیم دانمارک با شکست در آخرین دیدارخود مقابل ژاپن، با سه امتیاز به کار خود در جام جهانی پایان داد.

مورتن اولسن در نشست خبری بعد از بازی به خبرنگاران گفت: به همین راحتی باختیم. انگیزه زیادی داشتیم که به مرحله بعد صعود کنیم، اما اکنون همه ناامید و ناراحت هستیم، اما فوتبال همین است. باید شکست را بپذیریم و به حریف تبریک بگوییم.

سرمربی دانمارک درباره بازی مقابل ژاپن گفت: بازی را خوب شروع کردیم و بر حریف مسلط بودیم، اما با گذشت دقایق اولیه تمرکز خود را ازدست دادیم و سردرگم و بی‌برنامه بازی کردیم. ژاپن هم به خوبی از غفلت ما استفاده کرد.

اولسن بدون این که از بازیکن خاصی نام ببرد، بی دقتی در زدن ضربه های آخر را یکی از عوامل شکست و حذف از جام جهانی دانست و گفت: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. البته قبول دارم قرار نیست تمام فرصت ها به گل تبدیل شوند، اما در رقابت‌های مهم و سرنوشت‌سازی مانند جام‌جهانی جایی برای چنین اشتباه‌هایی وجود ندارد.

سرمربی دانمارک که از هدر رفتن موقعیت گل "یان دال توماسن" در دقیقه 12 بسیار ناراحت به نظر می رسید، ادامه داد: ژاپن از اولین فرصت گلزنی‌اش به بهترین شکل استفاده کرد. اگر ما از اولین موقعیت گلزنی‌مان استفاده می کردیم، الان به جای ژاپن در جمع 16 تیم پایانی بودیم.

تیم دانمارک با این شکست با سه امتیاز درمکان سوم جدول قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی بازماند.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی ژاپن پس از پیروزی مقابل دانمارک و راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر جام جهانی را برای سامورایی ها کافی ندانست.

تیم ملی ژاپن پنج شنبه شب در آخرین دیدار از گروه پنجم جام جهانی با نتیجه 3 بر یک از سد دانمارک گذشت و با شش امتیاز بعد از هلند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

تاکشی اوکادا در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه باید بگویم که هنوز به هدفمان نرسیده ایم. صعود از گروه بسیار شیرین و لذت بخش است اما هنوز به هدف نهایی مان دست پیدا نکرده ایم. باید در مراحل بعدی هم موفق باشیم تا نشان دهیم که صعودمان از این گروه دشوار اتفاقی نبوده است.

اوکادا با تمجید از تلاش و جنگندگی بازیکنانش گفت: بازیکنان امروز بسیار آماده بودند و با اینکه فشار زیادی را از سوی دانمارک حس می‌کردند به خوبی از عهده‌ی این بازی مهم و سرنوشت‌ساز برآمدند.

سرمربی ژاپن در ادامه افزود: تیم ما خصوصیتی دارد که هیچ تیم دیگری در آفریقای جنوبی از آن برخوردار نیست. تیم ما 23 بازیکن دارد که همگی با هم یکدل و متحد هستند و برای پیروزی تیم تلاش می کنند. این همدلی و اتحاد عامل اصلی موفقیت تیم ماست.

اوکادا ادامه داد: در بازی امشب هم بازیکنان با تمام وجود به میدان رفتند و حتی یک لحظه هم برای خودشان بازی نکردند و این مساله‌ی بسیار مهمی است که به آن افتخار می کنم.

در دیگر دیدار این گروه هلند در دیدار همزمان با نتیجه 2 بر یک از سد کامرون گذشت و با امتیاز کامل به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد. دانمارک با سه امتیاز و کامرون بدون امتیاز هم با قرار گرفتن در رده‌های سوم و چهارم از صعود به مر حله یک هشتم نهایی بازماندند

در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم ژاپن هشتم تیرماه در پرتوریا ببه مصاف پاراگوئه خواهد رفت.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم ملی فوتبال پاراگوئه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نیوزیلند گفت: می خواستیم این بازی را با احتیاط لازم ببریم.

پاراگوئه با 5 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه ششم جام جهانی راهی دور یک هشتم نهایی این رقابت ها شد. این تیم در آخرین دیدار دور گروهی برابر نیوزیلند با تساوی بدون گل به کارش پایان داد.

جراردو مارتینو، سرمربی پاراگوئه در نشست خبری پایان بازی گفت: در نیمه نخست بسیار بد بازی کردیم ولی بعد در نیمه دوم بهتر شدیم. می خواستیم این بازی را با احتیاط لازم ببریم. چون با یک گل زده صدرنشینی مان را قطعی می کردیم و با یک گل خورده حذف می شدیم.

او ادامه داد: بدیهی است از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم، حتی اگر با یک تساوی هم برای دور بعد انتخاب می شدیم. اگر می خواهیم بالاتر برویم، باید بسیار بهتر شویم. در واقع انتظار داشتم در حمله فضاهای لازم را پیدا کنیم ولی نیوزیلند در توپ های بلند برای ما دردسرهایی را درست کرد. با این که هیچ اتفاقی نیفتاد اما، باید در این باره فکری کرد. درباره این که پیوسته رو به جلو بازی می کنیم و برای ضدحمله های حریف باید تدبیری اندیشید. از این گذشته ما تحرک زیادی داشتیم و برای خودمان چندین فرصت گلزنی ایجاد کردیم.

سانتاکروز: مانع دشوار نیوزیلند

روکه سانتاکروز بهترین بازیکن دیدار پاراگوئه – نیوزیلند بود. مهاجم سرشناس پاراگوئه در پایان بازی گفت:‌ روشن است که هر کس می خواهد چنین مسابقه ای را ببرد. با این حال مهم تر از پیروزی این نکته است که ما به عنوان صدرنشین در یک هشتم نهایی حاضریم.

ماجم منچسترسیتی ادامه داد: می دانستیم نیوزیلند با تمام توان دفاع می کند از همین رو از شروع بازی با مانع دشواری رو به رو بودیم. باید صبر زیادی به خرج می دادیم. مسابقه روی هم رفته بسیار ضعیف بود، زیرا آنها بیشتر روی دفاع تمرکز داشتند. تساوی از نظر ما هرگز دردسرساز و خطرناک نبود.

ویار: موفقیت تاریخی پاراگوئه

خوستو ویار، سنگربان پاراگوئه هم در پایان بازی گفت:‌ این که پاراگوئه به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شده است، موفقیتی تاریخی است. همه ما از این موضوع بسیار خوشحالیم ولی واقع بین می مانیم. در این بازی گامی به جلو برداشتیم. با این همه راهی طولانی پیش روی ماست. یعنی باید بازی بعدی را ببریم. رویایی داریم و می خواهیم به هر ترتیب این رویا را زنده نگه داریم.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ولادیمیر وایس گفت، پس از تولد پسرش زیباترین روز زندگی اش را تجربه کرده است. او اسلواکی را پس از جدایی از چک در نخستین حضورش در جام جهانی فوتبال به دور یک هشتم نهایی رساند.

مردان وایس با شکست ایتالیا همراه با پاراگوئه به دور دوم رقابت های جام جهانی راه یافتند و یکی دیگر از شگفتی های جام نوزدهم را رقم زدند.

سرمربی این تیم در نشست خبری پایان بازی گفت: این روزی رویایی برای اسلواکی و پس از تولد پسرم زیباترین روز زندگی ام است.

وایس ادامه داد:‌ قبل از مسابقه با قهرمان جهان زیر فشار بودیم و برای این بازی به خوبی آماده شدیم. به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها عملکردی در بالاترین سطح و یک بازی باشکوه را ارائه دادند. از تمام هواداران اسلواکی که به اینجا سفر کردند، تشکر می کنم.

فیتک: خوابش را هم نمی دیدیم

روبرت فیتک با دو گلی که وارد دروازه ایتالیا کرد، سهم بسیار مهمی در حذف لاجوردی پوشان و صعود اسلواکی به دور دوم رقابت ها در قاره سیاه داشت. او که به عنوان بازیکن برتر نیز برگزیده شد، در پایان مسابقه گفت: پیروزی بسیار بزرگی است. ما مرزهای فوتبال اسلواکی را گسترش دادیم. هرگز چنین چیزی را در رویا هم نمی دیدیم. بسیار خوشحال هستم. ثابت کردیم، برای انجام کارهای بزرگ توانا هستیم.

مهاجم اسلواکی ادامه داد:‌ عملکرد خودم زیاد مورد توجه ام نیست. تنها تیم مطرح است. هر چند بدیهی است که عنوان بهترین بازیکن بازی برایم افتخار بزرگی است. این جام را به خواست خودم خراب می کنم تا به هر یک از هم تیمی هایم قطعه ای از آن را بدهم. من تنها در زمانی درست در موقعیت درستی قرار داشتم تا این دو گل را به ثمر برسانم.

یندریسک: بهت ایتالیا

اریک یندریسک، مهاجم تیم ملی اسلواکی هم پس از این برد تاریخی برای فوتبال کشورش گفت: نشان دادیم که ما هم می توانیم فوتبالی تهاجمی را بازی کنیم. ایتالیا به یقین از آنچه ما نشان دادیم، شگفت زده شد. تفاوت میان این مسابقه و دو بازی اول اینست که نه تنها کوشش کردیم، فوتبال خوبی را بازی کنیم، که این بار این کار را با قلبمان انجام دادیم.


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ژاپن پس از کره جنوبی دومین تیم آسیایی حاضر در دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 شناخته شد. سامورایی های آبی در دور بعد با پاراگوئه رو به رو خواهند شد.

هلند و ژاپن تیم های راه یافته به دور دوم رقابت های جام جهانی 2010 از گروه پنجم بودند.

در آخرین رقابت های گروه E جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی هلند، کامرون را 2 بر یک شکست داد و همزمان ژاپن با نتیجه 3 بر یک دانمارک را از پیش رو برداشت.

هلند که از قبل حضورش در دور دوم قطعی شده بود، در گرین پوینت کیپ تاون شیرهای رام ناشدنی آفریقا را 2 بر یک شکست داد تا همانند آرژانتین تمام رقابت های دور گروهی اش را با برد به پایان برساند. رابین فان پرسی (36) و یان کلاس هونته لار (84) گلزنان نارنجی ها در دیدار برابر ساموئل اتوئو و یارانش بودند. کاپیتان کامرون با گل دقیقه 65 خود از روی نقطه پنالتی یک بار بازی را به تساوی کشاند،‌ اما در نهایت نتوانست از سومین شکست تیمش در جام جهانی جلوگیری کند.

پابلو پوزو از شیلی داور این مسابقه به ظاهر تشریفاتی بود. او برای اداره بازی 5 بار از کارت زردش استفاده کرد. کامرون در این بازی هیچ شانسی برای ماندن در جام جهانی نداشت. هلند در دور بعد با اسلواکی مسابقه می دهد.

در رویال بافوکنگ روستنبرگ هم ژاپن برابر دانمارک نمایشی دیدنی داشت و در دوئل مستقیم با وایکینگ ها بر سر بدست آوردن مکان دوم جدول گروه و راهیابی به دور یک هشتم نهایی پیروز از میدان خارج شد.

هوندا (17)، اندو (30) و اوکازاکی (87) با گل های خود مردان مورتن اولسن را حذف کردند و حریف پاراگوئه در دور یک هشتم نهایی جام جهانی شدند. یان دال توماسون در دیداری که ژروم دمون از آفریقای جنوبی آن را سوت می زد، در دقیقه 81 نه از روی نقطه پنالتی که در ریباند دروازه ژاپن را باز کرد ولی این گل کمکی به او و هم تیمی هایش برای ماندن در ادامه دقابت ها نکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 89/4/9 ] [ 8:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

آتزوری از راهیابی به دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 باز ماند.

مردان مارچلو لیپی با قعرنشینی در جدول گروه ششم رقابت های جام جهانی 2010 از رسیدن به دور حذفی این رقابت ها باز ماندند و قادر به دفاع از عنوان قهرمانی نخواهند بود.

فینالیست های جام جهانی 2006 آلمان در جام نوزدهم توان صعود از دور گروهی را نیز نداشتند.

در آخرین دیدارهای گروه ششم جام جهانی ایتالیا در ورزشگاه الیس پارک شهر ژوهانسبورگ به دیدار اسلواکی رفت و با شکست 3 بر 2 برابر این تیم رقابت ها در آفریقا را با ناکامی و بدون پیروزی به پایان برد.

در این دیدار که هاوارد وب از انگلیس قضاوتش را بر عهده داشت، ویتک (25، 73) و کوپونک (89) گل های اسلواکی را به ثمر رساندند تا این تیم در نخستین حضورش در جام جهانی بالاتر از ایتالیا راهی دور یک هشتم نهایی شود. آنتونیو دی ناتاله (81) و کوالیارلا (91) با گل های خود تنها از سنگینی شکست لاجوردی پوشان کاستند.

در دیدار همزمان پاراگوئه و نیوزیلند در ورزشگاه پیتر موکابای شهر پولوکوانه با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

با این نتایج پاراگوئه با 5 و اسلواکی با 4 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم گروه F راهی دور بعد شدند و به ترتیب با تیم های دوم و صدرنشین گروه E در یک هشتم نهایی رو به رو خواهند شد که در رقابت های امشب مشخص می شوند. نیوزیلند و ایتالیا با 3 و 2 امتیاز با رقابت ها در آفریقای جنوبی خداحافظی کردند.


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 3:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

آلمان با شکست غنا به عنوان صدرنشین گروه چهار راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 شد. استرالیا با وجود پیروزی بر صربستان به خاطر تفاضل گل کمتر نتوانست جای غنا را در مکان دوم جدول رقابت های

گروه D بگیرد و همراه با صربستان در پایان دور گروهی از جام جهانی خداحافظی کرد.

آلمان و استرالیا برندگان دور سوم دیدارهای مرحله گروهی گروه چهارم رقابت های جام جهانی 2010 در قاره سیاه بودند.

آلمان در ورزشگاه ساکرسیتی شهر ژوهانسبورگ توانست با تک گل مسعود اوزیل ترک تبار غنا را شکست داده و با 6 امتیاز قهرمان گروهش شود. اوزیل در دقیقه 60 تک گل مسابقه ای را به ثمر رساند که قضاوتش را کارلوس سیمون از برزیل بر عهده داشت. مردان لو به این ترتیب در دور یک هشتم نهایی با انگلیس یکی از دیدارهای کلاسیک تاریخ جام های جهانی را برگزار می کنند. آلمان در بازی نخست خود با 4 گل استرالیا را شکست داد ولی برابر صربستان در بازی دوم خود با یک گل غافلگیرانه شکست خورد تا رقابت های دور گروهی را با بیم و هراس از خطر حذف شدن دنبال کند.

غنا با وجود باخت یک بر صفر از آلمان با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D همسفر ژرمن ها به دور بعد شد.

استرالیا در دیدار همزمان اگر چه 2 بر یک صربستان را در ام بومبلای نلسپرویت شکست داد و با غنا هم امتیاز بود ولی در نهایت با تفاضل گل کمتر از ادامه رقابت ها در آفریقای جنوبی باز ماند. کاهیل (69) و هولمن (73) در آخرین بازی جام جهانی 2010 برای کانگوروها گلزنی کردند. پانته لیچ (84) نیز با گل خود تنها از سنگینی شکست برای صربستان 3 امتیازی کاست.

به این ترتیب آلمان با انگلیس و آمریکا با غنا در دور یک هشتم نهایی دیدار می کنند و بازیکنان استرالیا و صربستان هم از خانه هایشان تماشاگر ادامه رقابت ها خواهند بود.


[ سه شنبه 89/4/8 ] [ 3:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب