فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


المپیک 2008 پکن - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

شانس نخست کشتی آزاد ایران از المپیک حذف شد.

رضا یزدانی ملی پوش وزن 84 کیلوگرم کشتی آزاد ایران که در دور اول حریف لهستانی را برده بود و سپس مقابل نوروز تمرزاف آذربایجانی ضربه شد، با شکست تمرزاف در یک چهارم نهایی مقابل گئورگی کتویف از روسیه، رضایزدانی دیگر شانسی برای کسب مدال نخواهد داشت و حذف شد.


[ پنج شنبه 87/5/31 ] [ 5:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هر سه ملی پوش کشتی آزاد ایران با شکست روبرو شدند تا دیگر کشتی ایران شانسی برای کسب مدال طلا یا نقره نداشته باشد.

در ادامه رقابت های کشتی آزاد المپیک، در وزن 84 کیلوگرم رضا یزدانی در کشتی دوم خود نمایشی غیرمنتظره داشت و در تایم اول مقابل نوروز تمرزاف آذربایجانی ضربه شد. یزدانی در دور اول هربیک از لهستان را شکست داده بود.

در وزن 96 کیلو، سعید ابراهیمی هم مقابل گئورگی گوگشلیدزه گرجستانی کاری از پیش نبرد و در دو تایم 4-0(3-0 و 1-0) مغلوب شد. ابراهیمی در کشتی قبل حریف مصری را برده بود.

در وزن120 کیلوگرم فردین معصومی که در مسابقه اول حریف مکزیکی را برده بود، در کشتی دوم خود نتوانست انتظارات را برآورده کند و در مصاف با بختیار احمداف از روسیه در همان تایم اول با فن کول انداز ضربه شد تا کلکسیون ناکامی ها تکمیل شود.

اگر برندگان نمایندگان ایران فینالیست شوند، این سه ملی پوش شانس رسیدن به مدال برنز خواهند داشت.


[ پنج شنبه 87/5/31 ] [ 5:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سعید ابراهیمی و فردین معصومی رقابت‌های المپیک را با برد آغاز کردند.

در ادامه مسابقات کشتی آزاد المپیک سعید ابراهیمی نایب قهرمان سال 2007 جهان موفق شد در اولین کشتی خود در وزن 96 کیلوگرم "مصطفی امارا" از مصر را در دو تایم 6-4 (4-3، 2-1) شکست دهد و حریف گئورگی گوگشلیدزه دارنده مدال های طلا و نقره جهان از گرجستان شود. گوگشلیدزه سابقه سه پیروزی مقابل علیرضا حیدری را دارد.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم فردین معصومی در یک مسابقه راحت 12-0 (6-0و 6-0) مندوزا لانگوفسکی از مکزیک را مغلوب کرد و باید در دور بعدبا بختیار احمداف از روسیه پیکار کند.


[ پنج شنبه 87/5/31 ] [ 5:32 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رضا یزدانی در دور نخست کشتی آزاد المپیک به پیروزی رسید.

در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد المپیک، رضا یزدانی دارنده دو مدال برنز جهان در وزن 84 کیلوگرم به روی تشک رفت و در دور اول رادوسلاو هربیک از لهستان را در دوتایم متوالی 1-0 و 3-1 شکست داد. یزدانی در این کشتی دو بار زیرگیری کرد و یک بار به اجرای بارانداز پرداخت.


[ پنج شنبه 87/5/31 ] [ 5:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سجاد مرادی پس از این که به عنوان نخستین دوومیدانی کار تاریخ ورزش ایران به مرحله‌ی نیمه نهایی دوی 800 متر بازی های المپیک راه پیدا کرد، گفت: همه‌ی هدفم این است که بتوانم به فینال بازی ها برسم.

رکورددار و قهرمان دوی 800 متر ایران و نایب قهرمان آسیا در گفت وگو اظهار کرد: گروهم خیلی سخت بود، با توجه به رکوردهای حریفانم شرایط من برای صعود به نیمه نهایی سخت بود. همه‌ی آنها خیلی قوی بودند و من در جمع بهترین دوندگان800 متر می دویدم آنها دوندگان خوبی بودند البته من هم خوب بودم.

وی ادامه داد: در ابتدای مسابقه بدنم یک مقدار شل بود اما امیدوارم که فردا در مرحله‌ی نیمه نهایی بهتر بدوم.

مرادی با بیان این که من تمام تلاشم را برای حضور در فینال به کار می‌بندم، خاطر نشان کرد: من توکلم به خدا است و برای رسیدن به فینال زورم را می‌زنم. شرایط بدنی‌ام خوب است و بیش از این هم فکر می کردم که بتوانم به نیمه نهایی بیایم، امیدوارم با لطف خدا به فینال برسم.


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سجاد مرادی با به جای گذاشتن رکورد یک دقیقه و 46 ثانیه‌ و ده صدم ثانیه به مرحله‌ی دوم رقابت های 800 متر مردان راه یافت.

مرادی با وجود آن که در دسته‌ی هشتم مقدماتی به مقام ششم رسید اما با توجه به زمانی که به جای گذاشت توانست به دور بعد راه پیدا کند. در این دسته دوندگانی از کوبا و کنیا اول و دوم شدند.

نفر اول مسافت مسابقه را با زمان یک دقیقه‌ و 45 ثانیه و 66 صدم ثانیه طی کرد.

این برای نخستین بار است که دونده‌ای از ایران به دور دوم رقابت‌های المپیک صعود می‌کنند.

 

 

 

photo


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

"احسان مهاجرشجاعی" در رقابت‌های مقدماتی دوی 800 متر با زمان یک دقیقه و 49 ثانیه و 25 صدم ثانیه در مکان هفتم گروهش قرار گرفت.

در این رقابت دونده‌ی کنیایی با زمان یک دقیقه و 44 ثانیه و90 صدم ثانیه همراه با دونده‌ای از روسیه به دور بعد راه یافتند و "مهاجرشجاعی" با قرار گرفتن در مکان آخر این گروه؛ نتوانست به دور بعد رقابت‌ها راه پیدا کند.

بهترین رکورد "مهاجر شجاعی" در این دسته یک دقیقه و 45 ثانیه و 90 صدم ثانیه بوده و بهترین رکورد او در یک سال گذشته نیز یک دقیقه و 47 ثانیه و 31 صدم ثانیه بوده است.

photo

 

 


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:33 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

بوایسار سایتی‌اف، نهمین طلای جهانی و المپیک خود را بر گردن آویخت.

در فینال وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، رمضان شاهین مدال طلای خود در جهانی 2007 را تکرار کرد و با برتری در سه تایم(2-2، 2-1 و 2-2) آندری استادنیک از اوکراین را مغلوب کرد تا قهرمان المپیک شود.

در این وزن اوتار توشیاشویلی از گرجستان با پیروزی 4-1 (3-0 و 1-1) مقابل مقابل گیندری گارزون از کوبا به مدال برنز رسید. دیگر برنز این وزن نصیب سوشیل کومار از هند شد که توانست لئونید اسپریدونوف از قزاقستان را در سه تایم (2-1، 0-1 و 1-0) شکست دهد.

photo 

اما "بوایسار سایتی اف" یک بار دیگر بر بام کشتی دنیا ایستاد و سومین طلای المپیک را به شش طلای جهان خود اضافه کرد. وی در فینال در سه تایم (0-1، 1-0 و 3-1) سوسلان تیگیف از ازبکستان را شکست داد و با استقبال شدید تماشاگران روبرو شد.

photo 

در مسابقه رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم، کریل ترزیف بلغاری دست به کار بزرگی زد و ایوان فوندورا از کوبا را ضربه کرد تا به مدال با ارزش برنز برسد. دیگر مدال برنز 74 کیلو به مراد گایداروف از بلاروس رسید که استفان گئورگیتا از رومانی را 5-2 (2-1 و 3-1) از پیش رو برداشت.


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

رضا نادریان نماینده‌ی وزن اول تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک پکن از دور مسابقات حذف شد.

نادریان که در مسابقات وزن 58- کیلوگرم مردان نخستین مسابقه‌ی خود را به "مارسیو فریرا" از برزیل واگذار کرده بود، به دلیل شکست این حریف برزیلی در مسابقه‌ی دوم و برابر "خوان آنتونیو راموس" تکواندوکار اسپانیایی از ادامه‌ی مسابقات بازماند.


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

سه ملی پوش کشتی آزاد ایران، حریفان خود را در المپیک شناختند.

وزن‌کشی سه وزن 84، 96 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک انجام شد که در وزن 84 کیلوگرم، رضا یزدانی با تمام مدعیان اصلی این وزن در یک سمت جدول قرار گرفته است.

دارنده دو مدال برنز جهان در دور اول با رادوسلاو هربیک از لهستان پیکار می‌کند ودر دور دوم باید با برنده نوروز تمرزوف از آذربایجان و گانزوریگ از مغولستان مسابقه دهد.

در صورت پیروزی در این دو کشتی، حریف یزدانی در نیمه‌نهایی یکی از سه کشتی‌گیر پرقدرت این وزن یعنی گئورگی کتویف از روسیه، زائوربک سوخیف از ازبکستان یا گنادی لالی‌اف از قزاقستان خواهد بود که برنده این جمع در نیمه نهایی احتمالا به مصاف میندوراشویلی از گرجستان خواهد رفت. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 96 کیلوگرم، سعید ابراهیمی نایب قهرمان سال 2007 جهان ابتدا استراحت می‌کند و سپس برابر مصطفی امارا از مصر قرار می‌گیرد.

ابراهیمی در ادامه باید با برنده کشتی بین گئورگی گوگشلیدزه قهرمان سال 2001 جهان از گرجتان و الکسی کروپنیاکف از قرقیزستان مسابقه دهد. برنده این جمع به نیمه نهایی می رسد و در پای دیگر این مرحله، دانیل کورمایر از آمریکا، میشل باتیستا از کوبا یا تیموراز تیگیف از قزاقستان، خواهند بود.

شیروانی مرادافاز روسیه و قربان قربان اف از ازبکستان در سمت دیگرجدول قرار دارند. در این وزن 19 نفر حضور دارند.

photo

در وزن 120 کیلوگرم، نیز فردین معصومی ابتدا با مندوزا از مکزیک مسابقه می‌دهد و در دور دوم، فرد پیروز کشتی بین بختیار احمد‌اف از روسیه و بویاجیف از بلغارستان، رقیب وی خواهد بود.

برنده این مسابقات، در نیمه نهایی آیدین پولادچی از ترکیه یا مرید موتالیموف از قزاقستان را پیش‌رو خواهد داشت.

در سمت دیگر جدول باید منتظر دیدار تماشایی آرتور تایمازوف از ازبکستان و دیوید موسل بز از اسلواکی باشیم. موسل بز در فینال المپیک سیدنی با دوبنده روسیه تایمازوف را شکست داد و حالا برای اسلواکی کشتی می گیرد.


[ چهارشنبه 87/5/30 ] [ 6:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب