فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

"علی انصاری" به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران معرفی خواهد شد.

پس از برکناری علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و همچنین منصور پورحیدری دیگر عضو هیات مدیره باشگاه، امیر رضا واعظ آشتیانی و علی انصاری جدی‌ترین گزینه‌ها برای عضویت در هیات مدیره استقلال به شمار می‌روند.

واعظ آشتیانی در حال حاضر ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را برعهده دارد؛ همچنین گفته می‌شود علی انصاری عضو هیات رییسه فدراسیون دوچرخه سواری که یک شخص متمول است به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه می‌شود.

فتح ا...‌زاده صبح امروز (چهارشنبه) به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین نگرانی‌های هیات مدیره نسبت به حضور قدرتمندانه تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از سمت خود کنار رفت.

همچنین منصور پورحیدری نیز به علت مشغله کاری زیاد و غیبت‌های پی در پی در جلسات هیات مدیره، با تشخیص اعضای هیات مدیره از سمتش برکنار شد.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 2:21 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برکنار شد.

علی فتح‌ا... زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با نظر اعضای هیات مدیره این باشگاه در جلسه‌ای که صبح دیروز (چهارشنبه) برگزار شد، از سمت خود برکنار شد.

همچنین فتح‌ا...زاده دیگر عضویتی در هیات مدیره باشگاه استقلال نیز ندارد.

در جلسه امروز منصور پورحیدری عضو دیگر هیات مدیره باشگاه نیز برکنار شد.

براساس این گزارش، امیر رضا واعظی آشتیانی به عنوان عضو جدید هیات مدیره منصوب خواهد شد.

همچنین از واعظی آشتیانی و محمدحسین قریب به عنوان جانشینان احتمالی علی‌ فتح‌ا...زاده نام برده می‌شود.

مدیرعامل جدید در جلسه بعدی هیات مدیره باشگاه معرفی خواهد شد.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 2:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی هفتم لیگ برتر فوتبال که سه‌شنبه با برتری پرسپولیس تهران آغاز شد، پنج‌شنبه با برگزاری هفت بازی پایان خواهد یافت.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته هفتم با برتری دو بر یک پرسپولیس مقابل پیام خراسان آغاز شد و در مهمترین دیدارهای باقی مانده این هفته استقلال تهران میزبان استقلال اهواز است و ذوب آهن و سپاهان داربی اصفهان را برگزار می‌کنند.

پنج‌شنبه 28 شهریور، ساعت 20 و 30 دقیقه

** ذوب آهن - فولاد مبارکه سپاهان (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

داربی اصفهان در فضایی کاملا متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، ذوب آهن که با توجه به برتری پرسپولیس فعلا با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته میزبان سپاهانی است که با شش امتیاز در رده هشتم قرار دارد، شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در هفته گذشته با شوک چهارتایی شدن از سوی ابومسلم روبه‌رو شدند در حالی که سپاهان در ادامه روند فراز و نشیب‌هایش مقابل ملوان انزلی متوقف شد.

علاوه بر حساسیت امتیازی داربی اصفهان همواره کری جدی دو قطب صنعتی اصفهان را در پی داشته است و بی‌تردید با توجه به نگاه هر دو تیم به صدر جدول این بازی یکی از حساس‌ترین داربی‌های چند فصل اخیر اصفهان خواهد بود.

** پیکان قزوین - ملوان انزلی (ورزشگاه قزوین)

پیکان مقابل راه‌آهن نشان داد که به هیچ عنوان بحران زده نیست، آنها پس از برتری پرگل اکنون با هشت امتیاز چهارم هستند و در مقابل ملوانی‌ قرار می‌گیرند که با پنج امتیاز پانزدهم است. ملوان نشان داده است که شاید در این فصل در بازی‌های دشوار توانایی کسب سه امتیاز را ندارد ا ما، راه گرفتن تک امتیاز را می‌داند، هر چند که پیروزی در تهران ملوان را با پیکان هم امتیاز می‌کند؛ اما، بی‌تردید در نبرد دو تیم زیرک لیگ هشتم، هوش برتر مدیرروستا یا احمدزاده نمایان می‌شود.

** فولاد خوزستان - ابومسلم خراسان (ورزشگاه تختی اهواز)

فولاد با هفت امتیاز در مکان ششم و ابومسلم با شش امتیاز در مکان نهم قرار دارد و این یعنی دیداری پر از انگیزه‌های متفاوت، تیم محتاط اما، هوشیار مجید جلالی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی مقابل ابومسلمی است که ناگهان بغض ناکامی‌های اخیرش برابر ذوب آهن ترکید و با چهار گل برای تمامی حریفان خط و نشان کشید. اکنون در جدال جلالی با تجربه و برگی‌زر جوان باید دید فوتبال برزیلی فولاد پیروز می‌شود یا شیرهای رام نشدنی ابومسلم؟

** پگاه گیلان - راه‌آهن شهرری (ورزشگاه عضدی رشت)

پگاه با وجود تاثیر مشکلات مالی همچنان روند متعادلی در لیگ داشته است، پگاه در حال حاضر با شش امتیاز یازدهم است و به مصاف راه‌آهن تیم پنج امتیازی و چهاردهم جدول می‌رود. راه آهن همان اندازه که خوب آغاز کرد، بد ادامه داد و اکنون از صدر جدول به قعر جدول در حال نقل مکان است، تیم داود مهابادی برای تک امتیاز بازی فیزیکی پگاه آماده می‌شود در حالی که تیم گیلانی به کسب هر سه امتیاز بازی بسیار امیدوار است.

** مقاومت شهید سپاسی شیراز - صبای قم (ورزشگاه حافظیه شیراز)

مقاومت شهید سپاسی در جایگاه ثابتش به عنوان کمربند جدول قرار گرفته و با شش امتیاز، دهم است. این بار مردان جوان غلام پیروا نی باید گریبان صباباتری را بگیرند که در هفته گذشته استقلال را شکست داده و برای این دیدار سراسر انگیزه است. صبا در حال حاضر با پنج امتیاز سیزدهم است و نگاه حریصانه‌ای به رده‌های بالاتر دارد. اما، مقاومت همان تیمی است که می‌تواند مچ تیم فیروز کریمی را بخواباند.

** مس کرمان - پاس همدان (ورزشگاه باهنر کرمان)

مس کرمان دیگر یک مدعی است، آنها با 9 امتیاز سوم هستند و با شکست دادن دو قطب پایتخت اکنون نام و نشان یک مدعی را پیدا کرده‌اند، پاس نیز با هفت امتیاز هفتم است و نمی‌خواهد در هفته هفتم تازه‌ترین قربانی مس باشد، هر چند که وینگو برای کسب امتیاز مقابل مظلومی کار دشواری پیش‌رو دارد.

** استقلال تهران - استقلال اهواز (ورزشگاه آزادی - ساعت 21 و 30 دقیقه)

حسن ختام هفته هفتم یک دیدار بی‌نهایت حساس است. بی‌تردید تماشاگران استقلال تهران دیگر حتی برای از دست دادن یک امتیاز هم تحمل ندارند، بنابراین از برداران اهوازی هر سه امتیاز را می‌خواهند اما، استقلال اهواز نشان داده است که حتی در بدترین روزهایش نیز حریف آسانی برای استقلال تهران نبوده است و اکنون که اکبر میثاقیان بر روی نیمکت این تیم است بی‌تردید کار قلعه‌نویی دشوارتر خواهد بود.

اکنون استقلالی‌ها زمانی که جایگاه تیم خود را در رده هفدهم جدول با چهار امتیاز دیده و همتای اهوازی را با شش امتیاز در رده دوازدهم می‌بینند، آرزو و انگیزه بیشتر پیدا می‌کنند تا تیم‌شان با کسب سه امتیاز بازی حداقل از جمع فانوس بدستان لیگ هفتم خارج شوند.

بی‌تردید در فاصله دو بازی مانده تا داربی بزرگ، آبی‌پوشان تهران تنها سه امتیاز را می‌خواهند هر چند که به سخاوت برادران اهوازی در این بازی امیدی ندارند.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 1:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

خداداد عزیزی بعد از شکست پیام در مقابل پرسپولیس گفت: می‌ترسم بازیکنان پیام به باختن عادت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی بعد از این بازی در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنانم همان طور که در بازی‌های قبلی هم بازی‌های خوبی انجام می‌دادند، در این بازی هم خوب بازی کردند اما متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شود.

وی با بیان این مطلب که هر چه زور می‌زنیم موفق به گلزنی نمی‌شویم، گفت: بازیکنان پیام تحت فشار عصبی هستند و از باختن می‌ترسند و متاسفانه همان چیزی سرشان می‌آید که از آن ترس دارند.

عزیزی تصریح کرد: ما خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه خوب بازی کردن امتیاز ندارد. این که خوب بازی می‌کنیم و می‌بازیم مصیبت بزرگی است و باید یک فکری به حال آن کرد.

وی در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آن‌ها تیم بزرگی هستند و تجربه زیادی هم دارند ولی بچه‌های ما پرسپولیس را هم تحت فشار قرار دادند ولی زورمان به آن‌ها نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی ادامه داد: نمی‌دانم چرا موقعیت‌های ما گل نمی‌شود، ما در همه بازی‌هایمان موقعیت‌های زیادی داریم ولی موفق به گلزنی نمی‌شویم و این قانون نانوشته فوتبال است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری و ما هم نمی‌توانیم کاری با این قانون بکنیم.

عزیزی افزود: ما با وجود مشکلاتی که داریم پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم ولی متاسفانه روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه پیام گفت: فقط می‌توانم بگویم امیدوارم این مشکلات حل شود، استاندار خراسان رضوی هم قول‌هایی داده که در صورت تحقق این قول‌ها، وضعیت پیام به مراتب بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: من هر روز سر تمرین می‌روم و تمرین خودم را انجام می‌دهم و تنها امیدوارم که این مشکلات مالی حل شود.

عزیزی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تا کی باید با این وضعیت ادامه ‌دهید، گفت: تا زمانی که بازیکنانمان باشند کار ما ادامه پیدا می‌کند و اگر آن‌ها هم نیایند از جوانانمان استفاده می‌کنیم.

وی با گلایه از برخی مطبوعات گفت: متاسفانه برخی از مشکلات ما توسط اطرافیانمان افزایش می‌یابد ولی امیدوارم این مشکلات سر باز نکند.

وی در خصوص شایعه اخرج مهدی هاشمی‌نسب از پیام به علت مصاحبه‌اش علیه مدیرعامل باشگاه گفت: پیام در حال حاضر در شرایطی نیست که قرار باشد هاشمی‌نسب را در مقابل مدیریت باشگاه قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیان خراسان رضوی از داوری دیدار تیمش در مقابل پرسپولیس اظهار رضایت کرد و گفت: در این بازی داوری مشکلی نداشت.

عزیزی در پاسخ به این سوال که تا کی در پیام می‌مانید، گفت: من هیچ جایی نمی‌روم.


[ پنج شنبه 87/6/28 ] [ 1:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک تیم پیام مشهد را شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم پیام مشهد را در دیداری از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر شکست دهد.

این بازی در ورزشگاه ثامن شهر مشهد و با حضور بیش از 40 هزار تماشاگر برگزار شد.

گل‌های این بازی را علیرضا نیکبخت واحدی در دقیقه 10 و کریم باقری در دقیقه 54 برای پرسپولیس و اشپیتین آرفی در دقیقه 45 برای تیم پیام به ثمر رسانند.

تیم پرسپولیس در این بازی با ترکیب مهدی واعظی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، آتسو، مجتبی شیری، پژمان نوری،‌ کریم باقری، محمد منصوری، ایوان پترویچ، هادی نوروزی و علیرضا نیکبخت واحدی به میدان رفت.

بازی در این نیمه با حملات ابتدایی تیم پرسپولیس آغاز شد آن‌ها سعی داشتند با نفوذ از جناحین دروازه حریف را باز کنند که سرانجام در دقیقه 10 کریم باقری با یک ضربه سر علیرضا نیکبخت را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک ضربه دروازه تیم پیام را گشود. در ادامه حملات پی در پی پرسپولیس از جناحین و عمق خط دفاع پیام ادامه داشت و میزبان بازی تنها چشم به ضد حملات داشت.

پرسپولیسی‌ها موقعیت‌های گلزنی بسیاری را پیدا کردند که توسط هادی نوروزی و نیکبخت واحدی یکی پس از دیگری آن‌ها را از دست دادند اما در مقابل این تیم پیام بود که در دقایق پایانی نیمه اول روی یکی از ضد حملات صاحب موقعیت گلزنی شد که اشپیتین آرفی با یک شوت از راه دور از جناح راست محوطه جریمه روی سانتری که از جناح چپ میدان دریافت کرده بود دروازه قرمز پوشان را گشود و کار را در دقیقه 45 به تساوی کشاند.

در این نیمه خداد عزیزی در دقیقه 43 علیرضا بیگ‌زاویه را به جای ابراهیم شکوری به میدان فرستاد.

در نیمه دوم این تیم پیام بود که با حملات پی در پی روی دروازه پرسپولیس حمله برد اما با مرور زمان این یاران افشین قطبی بودند که بازی را در دست گرفته و در اولین فرصت خطرناک خود در دقیقه 54 بازی توسط کریم باقری از روی پاسخ عمقی نیکبخت واحدی به گل دوم خود رسیدند.

در ادامه بازی تیم پیام انگیزه چندانی برای جبران نتیجه بازی از خود نشان نداد و این پرسپولیس بود که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه پیام ایجاد کرد اما یکی پس از دیگری هدر رفت و بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

افشین قطبی در نیمه دوم مازیار زارع، نبی باقری‌ها و حمید علی‌عسگر را به ترتبیب به جای محمد منصوری، علی‌رضا محمد و هادی نوروزی به میدان فرستاد .

درمقبل تعویض‌های تیم پیام در نیمه دوم رضا حقیقی و محمدحسن رجب‌زاده بودند که به ترتیب به جای سجاد امیری و محسن زاهدی به میدان آمدند.

پرسپولیس با کسب این پیروزی با 11 امتیاز و یک بازی بیشتر به طور موقت پس از برق شیراز در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت و پیام مشهد نیز همچنان با یک امتیاز در قعر جدول ایستاد.


[ چهارشنبه 87/6/27 ] [ 2:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به منظور رسیدگی به تخلفات تیم پیروزی در دیدار با مس کرمان روز 31 شهریور ماه برگزار می شود.

در این نشست مسئولین کمیته انضباطی و مصطفوی،‌ مدیر عامل باشگاه پیروزی به بررسی رفتار و اعمال حسین هدایتی – رییس هیات مدیره پیروزی و همچنین رفتار احمد رضا عابدزاده مبنی بر تحریک تماشاگران می پردازند.

یکشنبه کمیته انضباطی، هدایتی را به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه تقدی و چهار جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس و عابدزاده را نیز به مدت 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم کرده بود.


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 2:36 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

کادر فنی تیم فوتبال استقلال بازی‌های حریف این تیم در دیدار پنج‌شنبه را آنالیز کرد.

امیر قلعه‌نویی به همراه سایر مربیان تیم فوتبال استقلال تهران پیش از تمرین بعدازظهر آخرین بازی‌های تیم استقلال اهواز را برای بازیکنان این تیم آنالیز کردند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 2:34 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سیاوش اکبرپور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شد.

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل تخلفی که در بازی با صبای قم انجام داد و از چشم خداداد افشاریان داور بازی دور ماند، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌ استقلال محروم شد.

بدین ترتیب اکبرپور در دیدار استقلال برابر استقلال اهواز در هفته‌ی هفتم لیگ برتر حضور نخواهد داشت.


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 2:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

برترین‌های اخلاق هفته‌ی ششم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند.

فدراسیون فوتبال اسامی برترین‌های اخلاقی هفته ششم را به شرح زیر اعلام شد:

تیم منتخب اخلاق: استقلال اهواز با قدردانی از بازیکنان تیم فجرشهید سپاسی

مربی برتر اخلاق : مجید جلالی (فولاد خوزستان)

بازیکن برتر اخلاق : دنی اولروم (ابومسلم خراسان)

سرپرست برتر اخلاق : مجید بصیرت (فولاد سپاهان اصفهان)

میزبان برتر اخلاق : باشگاه برق شیراز و هیات فوتبال استان فارس

بازی جوانمردانه هفته ششم : استقلال اهواز _ فجر شهید سپاسی


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 2:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

فدراسیون فوتبال اسامی داوران رقابت‌های هفته‌ی هفتم لیگ برتر را اعلام کرد.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال یدالله جهانبازی و شاهین حاج‌بابایی دو دیدار پرسپولیس و استقلال را قضاوت می‌کنند.

* سه‌شنبه 26 شهریور ماه 87

پیام خراسان - پیروزی تهران، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه ثامن الائمه - مشهد

(یدالله جهانبازی، اسماعیل صفیری، علیرضا یزدانی، محمدحسین اسدی)

* پنج‌شنبه 28 شهریورماه 87

ذوب آهن - فولاد سپاهان،‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه ذوب آهن - فولادشهر

(هدایت ممبینی، مرتضی کریمی، صادق نوری، قاسم واحدی)

پیکان تهران - ملوان انزلی، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه ایران خودرو - تهران

(غلامرضا جباری، مصطفی فراهانی، رحیم شاهین، جمشید محمدی)

فولاد خوزستان - ابومسلم خراسان، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی - اهواز

(محمود رفیعی، محمدرضا ابوالفضلی، علی موغلی، محمدرضا خداپرست)

پگاه گیلان - راه آهن، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه عضدی - رشت

(تورج حق‌وردی، محمد نجفی، بابک داوری، علیرضا اکرمی)

مقاومت سپاسی - صباباتری، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه حافظیه - شیراز

(محسن قهرمانی، مجید ویشگاهی، حسن سنجری، مرداس جابری

مس کرمان - پاس همدان، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه باهنر - کرمان

(سعید بخشی‌زاده، سع ید علی‌نژادیان، محمدرضا منصوری، آرش خرمیان)

استقلال تهران - استقلال اهواز، ساعت 20 و 30 دقیقه، ورزشگاه آزادی - تهران

(شاهین حاج بابایی، حسین نجاتی، حیدر شکور، سید مهدی سیدعلی)


[ سه شنبه 87/6/26 ] [ 1:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب