فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!


[ جمعه 87/7/12 ] [ 12:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی با آرامش بیشتر بازی کند برنده داربی خواهد بود.

محمود فکری اظهار کرد: از شرایط بازیکنان تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس بسیاری راضی هستیم. در هر صورت داربی همواره از شرایط و حساسیت مخصوص به خودش برخوردار است و هرتیمی بتواند با شرایط بازی کنار آمده، برحواشی غلبه کند و بازی را در دست بگیرد می تواند پیروز شود.

وی افزود: هر دو تیم تلاش می کنند تا سه امتیاز را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند اما، بی تردید تیمی که با آرامش بازی کند و از فرصت هایش استفاده کند بهتر می تواند پیروز شود.

فکری ادامه داد: تصور می کنم داربی بازی زیبا و تماشاگر پسندی باشد چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس دوست دارند فوتبال بازی کنند.

فکری که خود سال ها تجربه بازی در داربی تهران را داشته و برای نخستین بار به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در این داربی شرکت می کند، در این باره نیز گفت: در هر صورت حضور در داربی چه درون زمین و چه بر روی نیمکت جذابیت های مخصوص به خود را دارد. تمامی اعضای کادر فنی و هم چنین بازیکنان باتجربه ای که سابقه حضور در داربی را دارند تلاش می کنند تا تجربیات خود را به بازیکنان منتقل کنند. بازیکنان نیز می توانند با استفاده از توانایی های خود و هم چنین تجربیات کادر فنی در طول بازی دستورات فنی را اجرا کنند.

فکری درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز گفت: کریمی از بازیکنان خوب فوتبال مان است و بی تردید می تواند مهره خوبی برای پرسپولیس باشد.

مربی استقلال تهران درباره برخی حاشیه های پیش آمده در تمرینات چند روز اخیر استقلال نیز گفت: این حاشیه ها توسط افرادی ایجاد می شود که استقلالی واقعی نیستند و از هر طرف پول به آنها برسد همان طرف را تشویق می کنند. آنها تنها به فکر فحاشی هستند و به فکر سوءاستفاده در حالی که یک استقلالی واقعی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس چنین اعمالی را انجام نمی دهد. آنها چه استقلال پیروز شود و چه بازنده جو تیم را برهم می زنند تا به اهداف خودشان برسند. در هر صورت اگر استقلال بازنده داربی باشد طرفداران این تیم ضرر خواهند کرد وبه همین دلیل یک طرفدار واقعی استقلال در این شرایط دست به تخریب روحیه بازیکنان نمی زند. بی تردید پس از بازی داربی این افراد سر جای خود خواهند نشست.

فکری درباره گروه مدیریتی جدید باشگاه استقلال نیز گفت: هنوز آنها را به طور کامل نمی شناسیم اما در هر صورت استقلال مشکلاتی دارد که امیدواریم این افراد آنها را حل کند.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

احمدرضا عابدزاده گفت: هواداران سرخابی بدانند پنجاه میلیون ایرانی در داخل و مردم بسیاری در خارج از کشور داربی را می‌بینند، پس ضمن احترام به یکدیگر و تیم حریف، تنها به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

احمدرضا عابدزاده پیش از بازی داربی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران درباره شرایط این دیدار اظهار کرد: این بازی از دوران قدیم تا کنونی برای دو تیم و هوادارانشان حساس بوده و نمی‌توان این مساله را انکار کرد اما همه می‌دانیم که هر دو از تیم‌های بزرگ هستند و همیشه در سطح اول فوتبال ایران حضور داشتند، پس نمی‌توان با در نظر گرفتن قدرت هر یک از آنها، توانایی‌های حریفش را نادیده گرفت.

وی افزود: خوشحالم که اکنون در تیم پرسپولیس شرایط خوبی حاکم است و تمامی برنامه‌ها به همت مدیران و مربیان با نظم خاصی انجام می‌شود و باعث شده که تیم ما روز به روز هماهنگ‌تر باشد. به هر حال هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و ما نیز امیدواریم بتوانیم با موفقیت در داربی دل هواداران‌مان را شاد کنیم. پرسپولیس در حال حاضر از هر نظر آماده است و در بهترین شرایط به مصاف استقلال می‌رود.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم‌چنین درباره‌ی آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم نیز به ایسنا گفت: در حال حاضر مهدی واعظی و علیرضا حقیقی وضعیت خوبی دارند و با آمادگی کامل در تمرینات شرکت می‌کنند؛ البته با نظر مربیان، یک روز پیش از مسابقه مشخص می‌شود که چه کسی درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد. هم‌چنین ما پی‌گیر هستیم تا میثاق معمارزاده نیز پس از یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز، هرچه سریع‌تر به جمع ما بپیوندد تا در مسابقات آسیایی و جام حذفی که بازی‌ها فشرده می‌شود مشکلی پیدا نکنیم.

وی درباره شرایط دو دروازه‌بان جدیدی که در تیم پرسپولیس حضور دارند نیز خاطرنشان کرد: فعلا نمی‌توان نظر دقیقی درباره وضعیت این دو دروازه‌بان جدید داد، چرا که هنوز ما باید روی آنها کار کنیم و در تمرینات مختلف آنها را بیازماییم.

عابدزاده در پایان تاکید کرد: امیدوارم با توجه به پخش تلویزیونی گسترده بازی داربی و همچنین حضور داوران خارجی در این مسابقه، شاهد کارهای ناپسندی چون پرتاب ترقه و یا شعارهای نامناسب نباشیم چرا که پای آبروی فرهنگ فوتبال ما مطرح است و ما خوب است آنها به بازیکنان، مربیان و هواداران تیم حریف احترام گذاشته و به تشویق و حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی مقابل پرسپولیس تنها یک هدف داریم و آن کسب سه امتیاز است.

فرهاد مجیدی اظهار کرد: وضعیت استقلال بسیار خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم . خوشبختانه بازیکنان از نظر روحی آمادگی بسیار بالایی دارند.

وی افزود:‌ تیم ما برای بازی حساس مقابل پرسپولیس آماده شده است، پرسپولیس از تیم‌های خوب لیگ برتر است و من با توجه به اینکه تجربه‌ی حضور در داربی را دارم می‌دانم که بازی سختی پیش رو داریم اما تنها یک هدف برای این بازی داریم و آن هم رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز است. البته طبیعی است که حریف ما نیز برای کسب سه امتیاز به میدان می آید.

مجیدی خاطر نشان کرد:‌ اگر بگوییم بازی داربی حساس نیست دروغ گفته‌ایم، چرا که تمام طرفداران چشم‌شان به این بازی است و هواداران هر دو تیم از بازیکنان پیروزی می‌خواهند.

وی ادامه داد: نتیجه‌ی بازی قابل پیش‌بینی نیست اما هر تیمی که در این بازی حساس از موقعیت هایش بهتر استفاده کند و قدر لحظات را بداند پیروز خواهد شد.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:38 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

علی کریمی گفت: هیچ‌گاه نمی‌گویم برایم مهم نیست که چه تیمی در داربی موفق شود چرا که یک بازیکن نمی‌تواند چنین دیدگاهی از نتیجه تیمش داشته باشد.

علی کریمی پیش از بازی داربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با تکذیب جمله‌ای که چندی پیش به نقل از او منتشر شده بود، اظهار کرد: هیچ‌گاه نگفته‌ و نمی‌گویم که برایم فرقی نخواهد کرد که چه تیمی در بازی داربی پیروز شود و می‌گویم امیدوارم هر تیمی شایسته پیروزی بوده و حقش باشد، در داربی موفق خواهد شد.

وی افزود: فکر می‌کنم بازیکنی که برای تیمی بازی می‌کند نمی‌تواند چنین دیدگاهی درباره نتیجه تیمش داشته باشد!

وی هم‌چنین درباره وضعیت پرسپولیس پیش از رویارویی با تیم استقلال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه‌ها با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند؛ در حال حاضر وضعیتی مساعدی در تیم پرسپولیس حاکم است و همه چیز با نظم پیش می‌رود که امیدوارم بتوانیم ثمره این برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات مداوم را در بازی‌ آتی و مسابقات بعدی ببینیم.

کریمی در مورد شرایطش در ترکیب پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اوضاع خوبی دارم و بدون هیچ مصدومیت و آسیب‌ دیدگی تمرین می‌کنم؛ البته حضورم در داربی و بازی مقابل استقلال به نظر مربیان بستگی دارد که مطمئنا آنها نیز هر بازیکنی که شرایط آماده‌تری داشته باشد را به میدان خواهند فرستاد.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مبلیران به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: مدت‌ها قبل هیات امنای بازار مبلیران مذاکرات و مکاتباتی را با هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام دادند که این مذاکرات در ابتدا نتیجه‌ای به همراه نداشت اما، روز دوشنبه در دیداری که دبیر هیات امنای این بازار با مدیر عامل باشگاه استقلال داشت دو طرف به توافق رسیدند که مبلیران فعلا تا پایان نیم فصل حامی مالی باشگاه استقلال باشد.

انصاری افزود: هیات امنای بازار مبلیران گفت وگوهایی را هم با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشت که آنها با این پیشنهاد موافقت نکردند.

وی گفت: استدلال هیات مدیره باشگاه استقلال برای انعقاد قرارداد تا پایان نیم فصل این بود که ممکن است درآینده شرکت‌ها و تولیدکنندگان دیگری با رقم پیشنهادی بالاتر حاضر به اسپانسرشیپی استقلال شوند، به همین خاطر برای استفاده استقلال از فرصت‌های بهتر، این قرارداد فعلا تا پایان نیم فصل اعتبار دارد.

انصاری درباره‌ی نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ترکیب جدید که روز گذشته برگزار شد گفت: امروز فوتبال پدیده ای است که ارتباط تنگاتنگی با سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ دارد. دیگر نمی توان گفت که فوتبال تنها یک ورزش است چرا که امروزه فوتبال به صنعتی تبدیل شده که می تواند تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و اگر در فوتبال مدیریت هزینه حاکم باشد و از ظرفیت‌های بالقوه استفاده شود می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: این شرایط برای پرسپولیس و استقلال ویژه‌تراست و اگر مدیریت هزینه حاکم باشد، می‌توان از برند این دو باشگاه بیشترین استفاده را برد به طوری که این دو به خود کفایی برسند. بر همین اساس روز گذشته در هیات مدیره باشگاه استقلال پیشنهاد تاسیس شرکت سرمایه گذاری به عنوان زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال مطرح شد و پس از تشکیل کارگروه این شرکت برای خود کفا کردن باشگاه طی هفته های آتی تاسیس می شود.

انصاری درباره مقایسه هایی که بین او و هدایتی انجام می گیرد، گفت: ضمن احترام به همه همکاران باید بگویم اگر فردی بتواند در ورزش که باعث شادابی و تندرستی جامعه و جوانان می شود، هزینه کند کار خیر و معنوی ای را انجام داده و این فرد شایسته تقدیر است. با این حال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توان بالقوه بالایی دارند که در صورت به بالفعل رسیدن می تواند این دو را به خودکفایی مالی برساند.


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 12:22 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: پس از تنظیم قرارداد حق پخش تلویزیونی بر سر جزئیات با صدا وسیما به توافق خواهیم رسید.

علی کفاشیان با اشاره به توافق سازمان تربیت بدنی و سازمان صداوسیما بر سر حق پخش تلویزیونی اظهارکرد: در ابتدا ما نامه‌ای را برای رییس سازمان تربیت بدنی فرستادیم که وی هم این نامه را برای رییس جمهور ارسال کرد. هم‌چنین در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی صدا و سیما صادر کرد آنها از احمدی‌نژاد خواسته بودند که برای حل این مساله وارد موضوع شوند.

وی افزود: به همین دلیل دوشنبه شب در جلسه سه نفره‌ای که انجام گرفت خوشبختانه این مشکل بر طرف شد تا فوتبال ایران بتواند از داشتن چهار سهمیه در لیگ حرفه‌ای آسیا مطمئن شود.

وی درباره مبلغ به توافق رسیده بین صدا و سیما و سازمان تربیت بدنی گفت: بر روی کلیات به توافق رسیده‌ایم و هنوز وارد جزییات نشده‌ایم و در چند روز آینده با جلساتی که برگزار خواهیم کرد بر روی این جزییات هم به توافق خواهیم رسید.

کفاشیان درپاسخ به این سوال که چه زمانی قرارداد منعقد خواهد شد، گفت: از امروز به دنبال تنظیم قرارداد می‌رویم و پس از تنظیم این قرارداد آن را برای علی‌آبادی ارسال خواهیم کرد و در نهایت با توافق نهایی با مدیران صدا و سیما این قرارداد امضا خواهد شد. پس از اینکه این قرارداد را منعقد کردیم یک نسخه از آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 11:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مراسم قرعه‌کشی پیکارهای جام حذفی فوتبال روز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده 115 باشگاه لیگ برتر، دسته یک و دو در این رقابت‌ها حضور دارند که بر اساس آن، تیم‌های لیگ برتری از هفته چهارم به مسابقات جام حذفی اضافه خواهند شد و مسابقات نیز از سه‌شنبه 16 مهر آغاز می‌شود.

پس از مراسم قرعه‌کشی مقرر شد تا تیم‌هایی که اعدادشان زوج است میزبان بازی ها باشند


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 11:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بارسلونا و رئال مادرید در شروع هفته‌ی پنجم رقابت‌های لالیگا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بارسلونا در داربی این شهر توانست دو بر یک اسپانیول را شکست دهد. رئال مادرید هم در خانه‌ی رئال بتیس همین نتیجه را بدست آورد.

در دیگر دیدار شنبه شب لالیگا ویارئال صدرنشین جدول رقابت‌های فوتبال دسته‌ی اول باشگاه‌های اسپانیا برابر اسپورتینگ خیخون یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جدول رقابت‌های لالیگا ویارئال با 13 امتیاز صدرنشین است، رئال مادرید و بارسلونا هم به ترتیب با 12 و 10 امتیاز دوم و سوم هستند.

نتیجه‌ی دیدارهای شنبه:

* اسپانیول: یک

کورومیناس (19)

بارسلونا: 2

آنری (75)، مسی (89 - پنالتی)

photo

 

photo 

 

photo

 

photo

* رئال بتیس: یک

گارسیا (54 - پنالتی)

رئال مادرید: 2

هاینسه (18)، فان نیستلروی (89)

photo

 

photo

 

photo

 

photo 

 

photo 

* اسپورتینگ خیخون: صفر

ویارئال: یک

روسی (65)


[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 6:0 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مراسم معارفه‌ی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد.

مراسم تودیع علی‌ فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق و معارفه امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل جدید استقلال سه‌شنبه در کاخ سعدآباد برگزار شد. ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه قریب مدیرعامل پیشین باشگاه از نخستین میهمانان ویژه مراسم بودند که پس از مدتی با ورود اعضا هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به ترتیب، مسعود زریبافان، خسرو دانشجو، امیدوار رضایی، سعید نفریه، علی انصاری و امیررضا واعظ آشتیانی به آنها ملحق شدند.

ضمن آنکه جوانفکر مشاور رسانه‌ای رییس جمهور نیز این جمع را همراهی می‌کرد.

زمانی که زریبافان با کنجکاوی خبرنگاران درباره حضور فتح‌الله‌زاده در این مراسم روبه‌رو شد، اعلام کرد که با مدیرعامل سابق استقلال تماس گرفته و قرار است تا فتح‌الله‌زاده به مراسم بیاید اما، لحظاتی بعد خسرو دانشجو به خبرنگاران گفت «که فتح‌الله‌زاده در سفر شهرستان است و در مراسم تودیع خود حاضر نخواهد شد.»

در ادامه مراسم امیر قلعه‌نویی به همراه سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال تهران خود را به محل افطاری سعدآباد رساندند که در این میان غیبت مجتبی جباری و وحید طالب‌لو بازار گمانه‌زنی و شایعه را داغ کرد.

با اضافه شدن کامران دانشجو، استاندار تهران به جمع حاضر، مراسم معارفه واعظ آشتیانی در بخش دیگری از مجموعه کاخ موزه سعدآباد برگزار شد که این مراسم با بی‌نظمی‌هایی همراه بود.

ابتدا حاضران در حالی که به احترام نواخته شدن سرود ایران برپای ایستاده بودند، با بروز مشکل فنی و پخش نشدن سرود ناچار شدند پس از دقایقی بار دیگر سرجای خود بنشینند و در ادامه نیز صحبت‌های حاضرین به خصوص بازیکنان و لیدرهای باشگاه سبب شد تا سخنرانی مدیران استقلال با اختلال روبه‌رو شود.

در این مراسم پس از قرائت لوح تودیع فتح‌الله‌زاده، خسرو دانشجو رییس هیات مدیره استقلال و سپس مسعود زریبافان رییس مجمع باشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس امیررضا واعظ آشتیانی لوح معارفه مدیرعاملی خود را در حضور اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از مسعود زربافیان دریافت کرد.

بدین ترتیب امیررضا واعظ آشتیانی به صورت رسمی کار خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران آغاز کند.


[ چهارشنبه 87/7/3 ] [ 8:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب