فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان پس از تساوی مقابل سایپا گفت: بازیکنان پگاه به مراتب بهتر و هماهنگ‌تر از سایپا‌ ظاهر شدند و سه امتیاز این بازی شایسته تیم پگاه بود.

بیژن ذوالفقارنسب پس از کسب یک امتیاز خانگی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ از قبل برای‌مان قابل پیش بینی بود که سایپا در این بازی متفاوت‌تر از گذشته ظاهر می‌شود، ‌ما سه بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم و می دانستیم که در ضد حملات تیم خطرناکی هستند.

وی گفت: تنها گل سایپا از روی اشتباه فردی مدافعانم به ثمر رسید. ولی بازیکنان پس از یک بازی ضعیف در نیمه‌ی اول توانستند با حملات متعددی که در نیمه ی دوم ترتیب دادیم در جریان بازی مسلط شوند و اگر کمی خوش‌شانس بودیم، رسیدن به هر سه امتیاز برای‌مان قابل دسترسی بود.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: در این دیدار میل به پیروزی به مراتب در نزد بازیکنانم بیشتر بود، از عملکرد تمامی شاکردانم رضایت دارم ولی از نتیجه‌ی به دست آمده با توجه به روند بازی به هیچ عنوان راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال پگاه در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع 5 بازی گذشته از لحاظ تاکتیکی از تیمم رضایت کامل دارم، به هر حال این دیدار هم به پایان رسیده و باید با تمرکز بیشتر و افزودن بر فشار تمرینات مهیای دیدار خانگی‌ آینده با راه‌آهن باشیم.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:35 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: ما برای تساوی به تهران نیامده بودیم و مطمئن بودم یا بازی را می‌بریم یا می‌بازیم، خوشحالم که به این بازی را بردیم.

پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ضمن تشکر از بازیکنانم، به بازیکنان پرسپولیس نیز برای فوتبال زیبای‌شان تبریک می‌گویم اما، ما برای این بازی برنامه و هدف داشتیم و خوشحالم که به هدف‌مان رسیدیم.

مظلومی گفت: ما باید در نیمه‌ی اول هدف‌مان را اجرایی می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم اما، با توجه به روز خوب مهدی واعظی در دروازه‌ی پرسپولیس، این کار به تعویق افتاد. تاکتیک ما در این بازی پرس در مرکز زمین و استفاده از ضد حملات بود که با توجه به بازیکنان سرعتی که تیم ما دارد، به غافلگیری مدافعان پرسپولیس ایمان داشتم و پیش‌بینی گل را می‌کردم. پرسپولیس زمانی که متوجه شد ما تاکتیک آنها را خنثی کرده‌ایم به استفاده از توپ‌های سوم و فوتبالی هوایی روی آورد که بازیکنان ما پوشش خوبی را دادند و حضور برجسته‌ی مهدی رحمتی در دروازه‌ی تیم را نیز باید سهم عمده‌ای در دفاع تیم مس دانست.

مظلومی گفت: من اول بازی تاکید کردم که به دنبال تساوی و وقت تلف کردن نیستم؛ ما یا بازی را می‌بردیم و یا می‌باختیم که خوشحالم به هدف‌مان رسیدیم و پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل قهرمان فصل پیش را کسب کردیم.

سرمربی تیم مس هم‌چنین درباره‌ی عملکرد مهدی رحمتی به خبرنگاران گفت: همه می‌دانید که رحمتی با وجودی که دچار مصدومیت بود، درون دروازه‌ی ما ایستاد و با جان و دل بازی کرد. او بهترین دروازه‌بان ایران است و شما نمی‌توانید بگویید که دوپینگ کرده؛ معتقدم اگر او دوپینگ هم کرده باشد این کار را با خدا انجام داده است.

وی درباره‌ی عملکرد داوری بازی نیز تصریح کرد: از نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و اگر قرار است، قانون پنالتی نبودن توپی که با شدت به دست مدافع در محوطه‌ی جریمه برخورد می‌کند پابرجا باشد، آن صحنه پنالتی نبود وگرنه ما تابع داور بودیم و در صورت گرفتن پنالتی نیز هیچ اعتراضی نمی‌کردیم. معتقدم مسعود مرادی عملکرد خوبی داشت و ممکن است در برخی صحنه‌ها دچار اشتباهاتی شده باشد اما، در کل تمرکز لازم را بر جریان بازی داشت و به خوبی از عهده‌ی قضاوت آن برآمد.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:32 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس برای شکست برابر مس عذرخواهی می‌کنم و مسوولیت این ناکامی را به عهده می‌گیرم.

افشین قطبی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: ضمن تبریک به تیم مس که توانست در خانه‌ی ما نتیجه‌ی بسیار خوبی را کسب کند، از هواداران قرمز پوش پرسپولیس که با قلب بزرگ‌شان برای کمک به ما آمده بودند، عذرخواهی می‌کنم. هم‌چنین از تمامی بازیکنانم که در بیست دقیقه‌ی نیمه‌ی اول و هم‌چنین نیمه‌ی دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه‌ی حریف خلق کردند، ممنونم. ما فوتبال زیبای خودمان را بازی کردیم اما، اتفاقات درون زمین نتیجه را برعلیه ما رقم زد.

افشین قطبی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظرش پیرامون داوری این بازی گفت: تصمیم گرفته‌ام که راجع به داوری در این فصل دیگر هیچ صحبتی نکنم و دیگر این کار را به کارشناسان و دوربین‌های شما می‌سپارم. پرسپولیس امروز بسیار خوب بود و فقط توپ وارد دروازه نشد.

قطبی تاکید کرد: شاید فکر کنید الان موقع خوبی نیست که من درباره‌ی موفقیت‌های آتی پرسپولیس صحبتی کنم اما، مطمئن باشید اگر ما مثل نیمه‌ی دوم بازی برابر مس لیگ را ادامه دهیم بدون شک قهرمان خواهیم شد. به طور طبیعی ما نمی‌توانیم تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم. حتی بزرگترین تیم‌های دنیا هم چنین کاری را نمی‌توانند انجام بدهند اما، شکل فوتبال ما هیجان دارد و بازیکنان سعی می‌کنند با تمرکز و سازماندهی لازم فوتبالی بین‌المللی را در زمین پیاده کنند.

قطبی افزود: به آینده‌ی پرسپولیس بسیار خوشبینم و آن را روشن می‌بینم.بنابراین از بازیکنانم می‌خواهم این شکست را فراموش کرده و از همین اکنون برای بازی بعد آماده شوند. بدون شک اضافه شدن علی کریمی و مهاجم برزیلی ما می‌تواند قدرت تهاجمی تیم پرسپولیس را بیش از این بالاتر ببرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح بیشتر بازی با مس گفت: مشکل ما در این بازی ضد حملات و یا حضور دو مدافع مرکزی‌مان در هنگام حملات به سمت جلو نبود. ما تنها باید سعی می‌کردیم فضاها را خوب پر کنیم تا حریف نتواند با استفاده از توپ دوم و چرخیدن‌های پیاپی موقعیت‌های گلزنی ایجاد کند. پرسپولیس امروز حتی شاهد روز بسیار خوب مهدی واعظی هم بود که باید تبریک ویژه‌ای را نیز به او بگویم اما، به هر حال شرایط بازی به گونه‌ای شد که نتیجه خلاف روند آ‌ن باشد.

قطبی درباره‌ی عدم تمرکز لازم در میان بازیکنان پرسپولیس و دادن پاس‌های اشتباه نیز توضیح داد: فکر می‌کنم نداشتن تمرکز تنها به دلیل وقفه‌ی طولانی بود که در لیگ صورت گرفت. بازیکنان شاید به خاطر این تعطیلات دو هفته‌ای هنوز نمی‌توانستند با هماهنگی کامل بازی کنند و این درصد پاس‌های اشتباه ما را بالاتر برده بود. مطمئنا طی بازی‌های آینده این مساله کاملا رفع خواهد شد.به هر حال مسوولیت این شکست را می‌پذیرم و قبول می‌کنم که نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

قطبی در پایان بار دیگر تاکید کرد: ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از موقعیت‌های خوب‌مان در زمین استفاده‌ی مطلوبی داشته باشیم. بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس بازی می‌کنند، در تیم‌های دیگر نیستند. هنوز هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر مثل محسن خلیلی برای پرسپولیس گلزنی کند یا علی کریمی یکی از فوتبالیست‌های ایرانی و بین‌المللی ماست و یا مهاجم برزیلی جدید یکی از قدرتمندترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ است. از همین رو باید سعی کنیم از پتانسیل بازیکنان‌مان استفاده کرده و با شکل بهتری در زمین بازی کنیم.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:20 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال پرسپولیس تهران نخستین شکستش دررقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را متقبل شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پنج‌شنبه شب در ششمین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال مس کرمان رفت که این بازی در پایان با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود مس کرمان پایان یافت.

این بازی در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر و با قضاوت مسعود مرادی برگزار شد که در پایان پرسپولیس، نخستین شکست فصل خود را در یک بازی خانگی متحمل شد.

تک گل این بازی را "روح الله عطایی" بازیکن تعویضی تیم مس روی یک ضد حمله و غافلگیری مدافعان پرسپولیس در دقیقه‌ی 82 بازی به ثمر رساند.

در این بازی تیم پرسپولیس با ترکیب مهدی واعظی، مسعود زارعی، سپهر حیدری، فرانک آتسو، علیرضا محمد، پژمان نوری، کریم باقری، مازیار زارع، ایوان پتروویچ، علیرضا نیکبخت واحدی و ابراهیم توره وارد میدان شد.

پرسپولیس‌ها در لحظات ابتدایی بازی و در20 دقیقه‌ی اول، موقعیت‌های بسیار زیادی را روی دروازه‌ی تیم مس خلق کردند که با درخشش مهدی رحمتی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس موقعیت‌های سرخ‌پوشان یکی پس از دیگری به هدر رفت. بازی در اواسط نیمه‌ی اول و اواخر آن دچار افت شد و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که ثمری برای هیچ یک نداشت و نتیجه در نیمه‌ی اول با حساب بدون گل پایان یافت.

در نیمه‌ی دوم این تیم پرسپولیس بود که باز هم بازی را به شکل تهاجمی آغاز کرد و موقعیت‌های زیادی را روی ارسال از جناحین روی دروازه‌ی میهمان خود خلق کرد. پرسپولیسی‌ها پس از آنکه نتوانستند با فوتبال زمینی و حرکت در عمق به موقعیت‌های صد درصدی روی دروازه‌ی مسی‌ها برسند، به فوتبال هوایی و ارسال از جناحین روی آوردند اما، موقعیت‌های آنها سودی نداشت و این تیم باز هم با حضور برجسته‌ی مهدی رحمتی نمی‌توانست دروازه‌ی حریف را باز کند.

در مقابل تیم مس کرمان با فشار به حریف در میانه‌ی زمین، سعی در استفاده‌ی مطلوب از ضد حملات بود که چندین و چند بار نیز توسط مهاجمین خود صاحب موقعیت صد درصد گل شد که این فرصت‌ها را مهدی واعظی در نخستین حضورش برای پرسپولیس در لیگ هشتم یکی پس از دیگری دفع کرد و روز خوبی در چارچوب دروازه‌ی تیم قرمزپوش داشت اما، سرانجام یکی از ضد حملات تیم مس در دقیقه‌ی 82 به ثمر نشست و این تیم موفق شد توسط بازیکنان تعویضی خود در نیمه‌ی دوم یعنی "روح الله عطایی" تک گل بازی را روی پاس توی عمقی که دریافت کرد، به گوشه‌ی دروازه‌ی مهدی واعظی روانه کند.

در ادامه، تلاش پرسپولیسی‌ها برای جبران نتیجه، فایده‌ای نداشت. آنها هم‌چنین به قضاوت مسعود مرادی در لحظاتی از بازی انتقاد داشتند. مسعود مرادی یک صحنه‌ی مشکوک به پنالتی را پیش از به ثمر رسیدن گل مس برای پرسپولیسی‌ها نگرفت که این موجب اعتراضات شدید بازیکنان این تیم، مربیان و هواداران شده بود.

در پایان این بازی پر برخورد، هواداران پرشمار قرمزپوش از عملکرد مسعود مرادی به شدت انتقاد کردند و علیه او و مسعود عنایت، رییس کمیته‌ی داوران شعارهایی را سر می‌دادند. برخی از آنها در پایان بازی صندلی‌های طبقه‌ی پایین قسمتی از ورزشگاه آزادی را شکستند و این صندلی‌ها را به پایین پرتاب می‌کردند.

در سایر دیدارهای برگزار شده و در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت و در حضور حدود شش هزار تماشاگر دو تیم پگاه و سایپا نیز به تساوی یک بریک رضایت دادند.

سایپا ابتدا در دقیقه‌ی پنجم توسط "ایمان رزاقی راد" به گل دست یافت ولی با شروع نیمه دوم تیم فوتبال پگاه گیلان بر شدت حملات خود افزود و سرانجام در دقیقه 65 توسط "آدریانو آلوز" به گل تساوی دست یافت.

قضاوت این مسابقه را "محسن ترکی " بر عهده داشت.

هم‌چنین دیدار تیم‌های برق‌شیراز و فولاد خوزستان نیز در ورشگاه حافظیه شیراز با تساوی یک‌بریک به پایان رسید.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

باشگاه سایپا در جریان بازی این تیم مقابل کروفچی ازبکستان از "ریوالدو" بازیکن برزیلی حریف تقدیر می‌کند.

باشگاه سایپا در نظر دارد تا در بین دو نیمه دیدار تیم‌های سایپا و کروفچی که بیست و هفتم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، از "ریوالدو" برزیلی تقدیر کند.

سایپا با اهدای تندیس با طرح کفش و توپ فوتبال ساخته شده از چوب و فلز به رنگ طلایی از ریوالدو قدردانی می‌کند، بر سطح این تندیس این نوشته نقش بسته است: " تقدیم به ریوالدو، یکی از بهترین بازیکنان جهان به مناسبت حضورش در مسابقه لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنی که طرفداران بیشمارش را در ایران به خاطر مهارت‌ها و بازی جوانمردانه‌اش شادمان ساخته است."

این تندیس را ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا به ریوالدو اهدا می‌کند.

ریوالدو سابقه بازی در دیپورتیولاکرونیا و بارسلونا اسپانیا، آث میلان ایتالیا و المپیاکوس یونان را دارد. او که سابقه 86 بازی ملی را دارد تاکنون موفق به زدن 36 گل شده است وهمراه با برزیل عنوان قهرمانی جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن را به دست آورده است. ریوالدو در سال 1999 به عنوان بهترین بازیکن جهان و اروپا انتخاب شد.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 2:48 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای 18 روزه پنج‌شنبه از سر گرفته می‌شود و در طی دو روز رقابت‌های هفته ششم برگزار می‌شود.

حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم به بازی پرسپولیس تهران مقابل مس کرمان، استقلال تهران با صبای قم، برق شیراز با فولاد خوزستان و ذوب آهن برابر ابومسلم خراسان اختصاص دارد و نکته جالب آن که این نخستین تجربه لیگ ششم در انجام تمامی بازی‌ها پس از افطار و در زیر نور است.

پنج‌شنبه 21 شهریور

* پرسپولیس تهران – مس کرمان (ورزشگاه آزادی تهران،‌ ساعت 20 و 30 دقیقه)

وقفه ایجاد شده در لیگ فرصت خوبی بود تا پرسپولیس پس از توقف در برابر ذوب آهن اصفهان،‌ بار دیگر به تمرین‌های پرفشار روی بیاورد و اکنون آمدن علی کریمی هر چند که با حضور او در بازی مقابل مس همراه نیست اما، روحیه‌ی "مردان پرسپولیس" را افزایش داده است.

با این حال در طرف مقابل پرویز مظلومی و مس کرمان قرار دارند. در فصل گذشته مظلومی در تهران همراه با ابومسلم پرسپولیس را تا یک قدمی شکستی سنگین پیش برد و آنها در شرایطی به تهران می‌آیند که در آخرین دیدار، دیگر تیم بزرگ تهرانی یعنی استقلال را از پیش رو برداشته‌اند.

قطبی در تیم مقابل چهره‌های آشنایی چون آشوبی و فاطمی را می‌بیند که به نوعی ستون پنجم‌های تیم مظلومی خواهند بود، با این حال هواداران پرسپولیس پس از افطار به آزادی می‌روند تا بار دیگر شاهد اوج گرفتن پرسپولیس در جدول باشند، پرسپولیس در حال حاضر با هشت امتیاز سوم است و مس کرمان با 6 امتیاز چهارم است.

** برق شیراز – فولاد خوزستان (ورزشگاه حافظیه شیراز، ساعت 20 و 30 دقیقه)

شاگردان محمد عباسی تمامی بزرگان لیگ هشتم را شگفت‌زده کرده‌اند، تیمی که حتی یک بازیکن نامی در فصل نقل و انتقالات به خدمت نگرفت اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما، روزهای دشواری برای ادامه این صدرنشینی پیش‌روی برق شیراز است. بی‌تردید دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از همین دیدارها است، هر چند که فولاد با شکست مقابل ملوان در خانه به کما رفت، اما همچنان با شش امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد و طبیعی است که به این بازی به چشم طمع به صدر جدول نگاه کند، در هر صورت اگر شاگردان عباسی تیم مجید جلالی را نیز شکست دهند، به دلهره آورترین تیم لیگ هشتم تبدیل خواهند شد.

** پگاه گیلان – سایپا کرج (ورزشگاه عضدی رشت، ساعت 21 و 30 دقیقه)

در آخرین دیدار روز پنجشنبه پگاه و سایپا با یک ساعت تاخیر در ساعت 21 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند، تیم بیژن ذوالفقارنسب روند متعادلی را در آغاز لیگ داشته و با پنج امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

با این حال در سوی دیگر میدان تیم "پیرلیتبارسکی" به لطف کسب نخستین سه امتیاز در بازی مقابل راه‌آهن در رده پانزدهم قرار گرفته است. هر چند که اخبار ناامید کننده از اوضاع مالی باشگاه پگاه می‌تواند شیرهای این تیم را در بازی مقابل سایپا ساکت کند؛ اما، از سوی دیگر انگیزه بازیکنان جوان گیلانی برای شکست دادن سایپای پر مهره و حضور مربی که "سایپا کشی" را به خوبی می‌داند، می‌تواند نقاط قوت تیم پگاه در این دیدار باشد. هر چند که "لیتبارسکی" برای ماندنی شدن در فوتبال ایران به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد.

جمعه 22 شهریور

صبای قم – استقلال تهران (ورزشگاه یادگار امام(ره) قم، ساعت 20 و 30دقیقه)

بی‌تردید تماشایی‌ترین دیدار هفته ششم مصاف صبای قم و استقلال تهران است، از تمامی حاشیه‌های این دیدار از جمله نشستن یا ننشستن فیروز کریمی بر روری نیمکت که بگذریم تقابل مرد ناکام فصل گذشته استقلال با اندیشه‌های ژنرال پیروز که در آخرین لحظات با قهرمانی در جام حذفی به داد استقلال لیگ هفتم رسید، بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

محسن یوسفی و بیاتی‌نیا مهاجمانی که قلعه‌نویی چندان اعتقادی به آنها نداشت آماده می‌شوند که خود را به سرمربی حریف ثابت کنند و این دقیقا همان حسی است که پیروز قربانی در تیم مقابل دارد. هر چند که هر دو طرف فضایی محترمانه و بدون حاشیه را برای این بازی ایجاد کرده‌اند اما، نبرد مخفیانه‌ای که از هم اکنون آغاز شده است، در روز جمعه به نهایت خود خواهد رسید.

استقلال تهران با چهار امتیاز دوازدهم است و صبای قم با دو امتیاز در جایگاه هفدهم قرار دارد.

** ابومسلم خراسان – ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه ثامن الائمه مشهد، ساعت 20 و 30 دقیقه)

در این فصل دو نماینده مشهد کام هواداران خود را تلخ کرده‌اند، به خصوص ابومسلم که هیچ نشانی از تیم قدرتمند یکی، دو فصل اخیر ندارد هر چند که ابومسلم فصل گذشته نیز آغاز خوبی نداشت اما، حداقل تماشاگران را با بازی‌های خوب قانع می‌ساخت، اکنون تیم‌ هادی‌ برگی‌زر در حالی که با سه امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد، از ذوب آهن اصفهان یعنی تیم 10 امتیازی و دوم جدول پذیرایی می‌کند، بی‌تردید در شرایطی که ابومسلم در ورزشگاه ثامن تیمی نشان نداده است که حریفان را به هراس اندازد و در مقابل ذوب آهن نیز نشان داده که به خوبی راه گرفتن امتیاز در خانه حریفان را بلد است، می‌توان بخت مردان منصور ابراهیم‌زاده را برای موفقیت بیش از حریف دانست، هر چند که تیم برگی‌زر می‌تواند شوک تازه‌ای را به خود، ذوب آهن و لیگ برتر وارد کند.

** فولاد مبارکه سپاهان – ملوان بندر انزلی (ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت 20 و 30 دقیقه)

دو همکار سابق علی دایی در تیم ملی ایران، این بار در عرصه باشگاهی به مصاف یکدیگر می‌روند. انگین فیرات با سپاهانی که با پنج امتیاز در رده ششم ایستاده به مصاف احمدزاده و ملوان چهار امتیازی می‌رود که در جایگاه سیزدهم قرار دارد اما، زمانی که با کسب یک امتیاز این جایگاه می‌تواند عوض شود طبیعی است که باید انگیزه‌های ملوان را برای متوقف ساختن سپاهان بسیار بالا دانست.

در نخستین نگاه نتیجه‌گیری آسان است؛ «سپاهان، ملوان را در اصفهان شکست می‌دهد»؛ اما، نمایش شاگردان احمدزاده در مقابل پرسپولیس و سپس شکست دادن فولاد در اهواز نشان می‌دهد که فیرات ممکن است در تقابل با ایده‌های همکار سابق کم آورده و سپاهان در اصفهان به ملوان امتیاز دهد، با تاکید بر اینکه کار ملوان برای رسیدن به پیروزی دشوار است.

** راه‌آهن شهرری – پیکان قزوین (ورزشگاه اکباتان تهران، ساعت 20 و 30 دقیقه)

این بازی هرچه که هست دیگر مصاف دو تیم تهرانی نیست، هر چند که بازی در تهران انجام می‌شود. شاید بحران مالی و اعتصاب پیکانی‌ها خبر خوبی برای راه‌آهن باشد اما، مهابادی پس از آنکه تیمش سایپا را از بحران درآورد اعلام کرده که به مشکلات پیکان کاری ندارد، در واقع او نمی‌خواهد تیمش همین لطف را بار دیگر در حق پیکان تکرار کند.

به گزارش ایسنا، راه‌آهن شهرری در حال حاضر با پنج امتیاز در مکان دهم قرار دارد و طبیعی است که آنها نگاه حریصانه‌ای به دو پله بالاتر در جدول یعنی مکان هشتم که پیکان هم امتیاز در آن قرار دارد، دوخته‌اند. بی‌تردید نتیجه جدال اندیشه‌های دو مربی جوان لیگ برتر، داود مهابادی و علی‌اصغر مدیرروستا در آینده کاری آنها تاثیرگذار خواهد بود. البته این موضوع درباره سرمربی پیکان شاخص‌تر است.

** استقلال اهواز – مقاومت شهید سپاسی شیراز (ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 20 و 30 دقیقه)

استقلال تهران و مقاومت شهید سپاسی شیراز هم از 5 امتیازی‌هایی هستند که در هفته ششم به مصاف یکدیگر می‌روند، هر چند که به لطف تفاضل گل مقاومت در مکان هفتم قرار دارد و استقلال اهواز یازدهم است. بی‌تردید نبرد اندیشه‌های اکبر میثاقیان و غلام پیروانی در این بازی بسیار دیدنی خواهد بود. به خصوص آنکه هر دو مربی باید در این فصل برای نجات تیم‌هایشان تلاش بسیاری انجام دهند.

** پاس همدان – پیام مشهد (ورزشگاه قدس همدان، ساعت 20 و 30 دقیقه)

دیدار تیم‌ چهاردهم و هجدهم جدول در حالی برگزار می‌شود که پاس همدان چهار و پیام مشهد تنها یک امتیاز را اندوخته‌اند، ‌شاید بر روی کاغذ شانس تیم وینگوبگوویچ برای مغلوب ساختن تیم خداداد عزیزی بیشتر باشد اما،‌ پیام اگر می‌خواهد شخصیت لیگ برتری خود را ثابت کند این بازی می‌تواند یک فرصت خوب باشد.


[ پنج شنبه 87/6/21 ] [ 1:32 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

سازمان لیگ برتر فوتبال، برنامه‌ی مسابقات و اسامی داوران هفته‌ی ششم لیگ را اعلام کرد.

تمامی دیدارهای هفته ششم روز پنجشنبه به صورت صورت همزمان در ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

برنامه این رقابت بدین شرح است:

پگاه گیلان - سایپا تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه عضدی - رشت

محسن ترکی - رضا سخندان - مسعود فرح‌نیا - مهرداد ذهبی

پیروزی تهران - مس کرمان، ساعت 20:30،‌ آزادی - تهران

مسعود مرادی - حسن کامرانی‌فر - حسین خانیان - محمد رضا اکبریان

برق شیراز- فولاد خوزستان، ساعت 20:30 ، حافظیه - شیراز

نوید مظفری جواد تقی‌پور - صفدر احمدی - سعید فاضل

راه آهن - پیکان، ساعت 20:30 اکباتان - تهران

سعید مظفری‌زاده - علیرضا کهروی، محسن فریمانی - هادی حاج عباسی

پاس همدان - پیام خراسان، ساعت 20:30، قدس - همدان

تورج حق‌وردی - حسین نجاتی- حسین عباسی - محمدحسن شهریار پناه

استقلال اهواز - مقاومت سپاسی، ساعت 20:30، تختی - اهواز

سعادت باغبانی - سعید زارع - نیکفر نیک نهاد - اسماعیل عامری

فولاد مبارکه سپاهان - ملوان انزلی،ساعت 20:30، ذوب آهن فولاد شهر

محمود رفیعی - رسول فروغی - محمدرضا امینی - بابک وسیله‌بر

صبا باتری - استقلال تهران، ساعت 20:30، یادگار امام -قم

خداداد افشاریان - حسن نوشه‌ور- مرتضی کریمی - ایرج ساعدی


[ یکشنبه 87/6/17 ] [ 11:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

علی کریمی به طور رسمی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

کریمی امروز پس از دیدار و گفت وگو با داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پیروزی به تیم سابق خود بازگشت.

کریمی که جمعه برای مذاکرات نهایی با مسوولان باشگاه پرسپولیس به تهران وارد شد، صبح امروز در نشست با مصطفوی در خصوص مسائل مختلف گفت وگو کرد و قرارداد خود را به امضا رساند.

کریمی که به همراه ابوالفضل جلالی یکی از مدیر برنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، هنگام گفت وگو با مصطفوی به تنهایی در دفتر وی حضور یافت و در رابطه با مسائل گوناگون به گفت و گو پرداخت.

کریمی که زودتر از مصطفوی در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، پس از دیدار یک ساعته خود با مصطفوی راهی هیات فوتبال تهران شد تا قراردادش را ثبت کند.

علی کریمی با عقد قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوست.


[ یکشنبه 87/6/17 ] [ 2:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان از مذاکرات این باشگاه برای جذب "علی کریمی" خبر داد.

عبدالرضا برهانی‌نژاد گفت: مذاکرات ابتدایی باشگاه صنعت مس با مدیر برنامه‌های علی کریمی انجام شده و به توافقاتی نیز دست یافته‌ایم و به زودی وضعیت نهایی پیوستن این بازیکن به تیم فوتبال صنعت مس مشخص می‌شود.

‌برها‌نی‌نژاد ابراز امیدواری کرد با توجه به توافق‌های صورت گرفته،‌ علی کریمی با پیراهن تیم فوتبال صنعت مس در رقابت‌های لیگ برتر حضور یابد.


[ سه شنبه 87/6/12 ] [ 11:53 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

در ادامه‌ی هفته‌ی چهارم لیگ برتر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان قزوین و مقاومت شهید سپاسی شیراز با تساوی خاتمه یافت.

تیم‌های پیکان قزوین و مقاومت شهید سپاسی شیراز در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید رجایی قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

در این دیدار قربانی و سیدصالحی در دقایق 50 و 92 برای پیکان گلزنی کردند و امین متوسل‌زاده در دقیقه 77 و 80 دو گل تیم مقاومت را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یابد.

در سایر دیدارهای هفته چهارم که در حال پیگیری است، در ورزشگاه عضدی رشت بازی تیم‌های پگاه گیلان و پیام با تساوی 1 بر 1 پیگیری می‌شود. در این دیدار پرحاشیه ابتدا افشین چاوشی در دقیقه 12 برای پگاه گیلان گلزی کرد اما در نیمه دوم پس از آن که "اشپیتیم آرفی" در محوطه جریمه توسط دراگسوویچ سرنگون شد و داور با اعلام یک ضربه پنالتی این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج کرد، مهدی هاشمی‌نسب از روی نقطه پنالتی گل تساوی پیام را به ثمر رساند.

در دقیقه 60 این بازی خداداد عزیزی به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت تیم پیام اخراج شد.

تیم برق شیراز تا دقایق پایانی با تک گل دقیقه 50 فرید عابدی از پاس همدان پیش است، فولادمبارکه سپاهان اصفهان با دو گل عماد رضا در دقیقه 43 و 60 از صبای قم پیش افتاده است، راه‌آهن نیز با گل "پینتوس" در دقیقه 25، سایپای کرج را تا این لحظه شکست داده است و دیدار ابومسلم خراسان و استقلال اهواز با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان در دیداری خانگی مغلوب استقلال اهواز شد.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر میزبان استقلال اهواز بود که این دیدار را در ثانیه‌های پایانی با یک گل به استقلال اهواز واگذار کرد.

در حالی که در طول بازی تیم ابومسلم فرصت‌های بی‌شمار گلزنی را از دست داده بود در دقیقه 96 بازی با خطای علی حق‌دوست بر روی بازیکن استقلال اهواز، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که احتشام ساسانی این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در صحنه پنالتی "جاسم محمد غلام" بازیکن ابومسلم به دلیل دخالت در کار داور و گرفتن کارت داور، از سوی علیرضا فغانی داور مسابقه اخراج شد. ضمن این که دراین صحنه علی حق‌دوست و شهاب گردان از ابومسلم کارت زرد دریافت کردند.

پس از پنالتی تماشاگران اقدام به اعتراض به داور مسابقه کردند که داوران این مسابقه با کمک نیروهای انتظامی از زمین مسابقه خارج شدند.

همچنین بازیکنان تیم ابومسلم با تماشاگران این تیم که در ورزشگاه مشغول اعتراض بودند درگیری لفظی پیدا کردند که پس از ادامه پیدا کردن این درگیری، تماشاگران ابومسلم شعارهای تندی را بر ضد هادی برگی‌زر سرمربی تیم ابومسلم و بازیکنان این تیم سر دادند.

همچنین در پایان بازی "سلطانی" یکی از حامیان مالی باشگاه ابومسلم با خبرنگار روزنامه خراسان درگیری فیزیکی پیدا کرد که نیروی انتظامی هر دو آن‌ها را بازداشت کرد.

در سایر بازی‌های سایپای کرج در ورزشگاه اکباتان تهران با نتیجه دو بر یک راه‌آهن شهرری را شکست داد. سایپا در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود.

پگاه گیلان نیز با تساوی یک بر یک مقابل میهمان پیام مشهد متوقف شد.

در این دیدار چاوشی در دقیقه 12 برای پگاه گیلان گلزنی کرد و گل تساوی تیم پیام را نیز مهدی هاشمی‌نسب از روی نقطه پنالتی در دقیقه 55 به ثمر رساند.

در این دیدار دراگسوویچ از تیم پگاه گیلان و خدادادعزیزی سرمربی تیم پیام از زمین مسابقه اخراج شدند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز با دو گل عماد محمدرضا در دقایق 45 و 60 صبای قم را شکست داد.

برق شیراز نیز دو بر صفر میهمان خود پاس همدان را شکست داد. فرید عابدی در دقیقه 50 و جعفری در دقیقه 80 گل‌های برق را به ثمر رساندند. علیزاده از پاس همدان از بازی اخراج شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد.

در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب‌آهن اصفهان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در نیمه نخست این بازی ابتدا پرسپولیس بازی را بسیار هجومی آغاز کرد. در دقایق 6 و 7 کریم باقری دو فرصت پیاپی گلزنی را از دست داد، اما در دقیقه 17 خلعتبری با استفاده از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس گل این تیم را به ثمر رساند.

پس از این گل پرسپولیس برای جبران نتیجه به دروازه حریف هجوم آورد و سرانجام در دقیقه 30 با اشتباه "عیسی اندوی" دروازه‌بان ذوب‌آهن،‌ ابراهیم توره توانست گل تساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کند. در دقیقه 34 شوت مازیار زارع از فاصله 30 متری به تیر دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و در دقیقه 37 کریم باقری با استفاده از ارسال مجتبی شیری گل دوم تیم پرسپولیس را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری پرسپولیس به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد در دقیقه 67 ضربه ابراهیم توره از کناره دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت اما در دقیقه 77 بازی خلعتبری گل دوم خود و ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 66 بازی داور "مارکو" دستیار افشین قطبی را به دلیل نداشتن کارت بازی از زمین مسابقه اخراج کرد!

در لحظات پایانی بازی حملات پیاپی پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و در حالی که ضدحملات ذوب‌آهنی‌ها ادامه داشت سرانجام این دیدار با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

پس از نتایج امروز تیم برق شیراز با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن اصفهان در صدر جدول قرار گرفت و ذوب‌آهن و پرسپولیس با 10 و 8 امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول قرار گرفتند.


[ دوشنبه 87/6/4 ] [ 3:8 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب