فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


اخبار لیگ 87 - 88 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مسئولان باشگاه استقلال تهران در صدد دیدار با رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت داوری فوتبال ایران هستند.

در حالی که داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ظهر امروز درباره‌ی قضاوت‌های ضعیف صورت گرفته در بازی‌های لیگ برتر با رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد،‌ مسئولان باشگاه استقلال نیز تصمیم دارند تا نشستی را در همین رابطه با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و "عنایت" رییس کمیته‌ی داوران برگزار تا اعتراض خود را به نحوه‌ی قضاوت داوران در رقابت‌های لیگ برتر اعلام کنند.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که در بازی‌های اخیر داوران از دو پنالتی مسلم این تیم چشم‌پوشی کردند و اعتراض‌ها در این زمینه نیز تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

همچنین باشگاه استقلال تهران قصد دارد فیلم صحنه‌های حمله تماشاگران به اتوبوس تیم استقلال در قم را نیز به فدراسیون فوتبال تحویل دهند.


[ یکشنبه 87/6/24 ] [ 1:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال برق شیراز یک مهاجم برزیلی جذب کرد.

"ویلیام مورنو" مهاجم 27 ساله ساعتی پیش با قراردادی یکساله به تیم فوتبال برق شیراز پیوست.

مورنو که از یک تیم فنلاندی و به عنوان بازیکن آزاد راهی برق شیراز شده است، سابقه بازی در سری B ایتالیا و لیگ دسته اول سوئیس را دارد.

این بازیکن می‌تواند دو هفته دیگر در داربی شیراز مقابل مقاومت شهید سپاسی به میدان برود.

برق شیراز با 11 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 3:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست در مقابل ابومسلم گفت: به اشتباهات زیاد خودمان باختیم.

منصور ابراهیم‌زاده افزود: ابومسلم بازی خوبی انجام داد و پیروز شد، از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودیم و چندین موقعیت خوب گلزنی نیز داشتیم اما اشتباهات ما و انگیزه بالای ابومسلمی‌ها باعث به دست آمدن این نتیجه شد.

وی خاطرنشان ساخت: در ابتدای نیمه دوم با هدف سرعت دادن به بازی دست به تعویض زدیم که اندکی هم در این کار موفق بودیم تا اینکه گل دوم را خوردیم، پس از آن گل هم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم اما باز هم اشتباهات بازیکنان و آسیب دیدگی یکی از بازیکنان تیم برای ذوب‌آهن مشکل‌آفرین شد.

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: ابومسلم بهتر از ما بازی کرد و حقش بود که بازی را ببرد اما نه با این نتیجه و این تعداد گل اما چیزی که هم اکنون اهمیت دارد این است که 29 بازی دیگر تا آخر لیگ باقی مانده و فرصت زیاد است و ما باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: این شکست پایان زندگی و یا پایان کار نیست و باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد، بازی‌های زیادی باقی مانده و هر روز ممکن است اتفاقی رخ دهد، هدف ما از ابتدای فصل رده‌های بالای جدول بوده است و باید ببینیم اگر برنامه‌هایمان ایرادی دارد آن‌ها را اصلاح کنیم؛ باید بجنگیم و تلاش کنیم.

وی در خصوص بازی سید محمد حسینی که در پست غیرتخصصی خود در دفاع چپ بازی می‌کرد، تصریح کرد: زمان انتخاب سید محمد حسینی می‌دانستیم که وی می‌تواند در چند پست بازی کند و متاسفانه در ابتدای فصل بازیکن دفاع چپ ما آسیب دید و مجبور شدیم از حسینی در دفاع چپ استفاده کنیم که تا امروز او خیلی خوب در این پست بازی می‌کرد اما گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که اجتناب ناپذیر است.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ در شکست ذوب‌آهن تاثیری داشته است، تصریح کرد: وقتی مسابقاتی با روند صحیح خود برگزار نشود، مشکلاتی به وجود می‌آید اما نباید گفت که ما به خاطر این مساله شکست خوردیم.

وی ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش می‌کردیم و در مقابل ابومسلم همیشه باید افراد قوی و گردن کلفت بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص داوری این بازی گفت: در این خصوص صحبت نمی‌کنم زیرا که در حیطه وظایف من نیست، باشگاه ذوب‌آهن کارشناسان داوری دارد که آن‌ها در این خصوص نظر داده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 3:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

اکبر میثاقیان گفت: تیم استقلال اهواز 16 بازیکن فوروارد در اختیار دارد و از مهاجم به جای مدافع استفاده می‌کنم!

سرمربی تیم استقلال اهواز پس از تساوی تیمش مقابل مقاومت شهید سپاسی گفت: تا دقیقه 57 که تیم ما پیروز میدان بود متاسفانه من تنها می‌توانستم مهاجم تعویض کنم چرا که هافبک و دفاع ذخیره در تیم ما وجود ندارد و به ناچار از فوروارد در دفاع استفاده می‌کنم، تیمی که اکنون بسته شده است 3 بازیکن دفاع، 2 بازیکن هافبک و 16 بازیکن فوروارد در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: طبیعت فوتبال همین است و اتفاقات، جزیی از آن است. من 23 روز است که در شهر اهواز هستم و 17 جلسه با این تیم تمرین کرده‌ام، تنها 3 بازی در کنار تیم بوده‌ام. این تیم موقعیت و پتانسیل خوبی دارد و مطمئنم که موفق خواهد شد.

میثاقیان گفت: روند تیم ما رو به جلو خواهد بود. تا دقیقه 57 بازی، تیم مقاومت سپاسی هیچ موقعیتی را نتوانست روی دروازه ما به وجود بیاورد اما پس از گلی که زدیم، بازیکنانم یک بازی احساسی را پیش گرفتند و همین مسئله زمینه گل را برای تیم مقاومت شهید سپاسی به وجود آورد. این در حالی است که موقعیت‌های گل ما بیشتر بود و باید بازی را می‌بردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکن طراح در تیم نداریم ولی مهاجمان خوبی داریم و معتقدم بهترین مهاجمان لیگ را در اختیار داریم که باید تغذیه شوند.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 3:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی تیم‌اش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: گاهی وقت‌ها حق به حقدار نمی‌رسد. در این دیدار کل بازی در اختیار بازیکنان ما بود؛ اما، نتوانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. امیدوارم بدشانسی‌های سپاهان امروز به پایان رسیده باشد.

انگین فیرات با اشاره به ضد فوتبال ملوان در این دیدار گفت: ملوان 90 دقیقه ضد فوتبال بازی کرد و بازیکنان این تیم مدام در حال زمین انداختن خود بودند و یا در زمین راه می‌رفتند که همین موضوع باعث عصبانیت من شده بود.

وی وقفه ایجاد شده در بازی‌های لیگ را به ضرر سپاهان دانست و گفت: به دلیل حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی از بازی با همدان تا این دیدار بازیکنانم نتوانسته بودند کنار یکدیگر تمرین کنند اما، مشکل اصلی تیم ما، این نبود، بلکه گاهی اوقات توپ‌ها گل نخواهد شد.

فیرات انجام بازی در ماه رمضان را برای بازیکنان دشوار خواند و گفت: بازیکنان در این ایام به محض آن که افطار می‌کنند باید سریع بروند و گرم کنند که این کار بسیار سختی است و کیفیت بازی‌ها را نیز پایین می‌آورد.

وی در پایان اظهار کرد: تنها به فکر فوتبال هجومی هستم و به خاطر آن نیز همواره ریسک‌های بزرگی انجام می‌دهم.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 2:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فیروز کریمی گفت: بازیکنان صبا به دور از حاشیه و با دوندگی زیاد به نخستین برد خود دست یافتند.

سرمربی تیم فوتبال صباباتری پس از پایان بازی گفت: امروز شاهد زیباترین بازی هفته‌ی ششم بودیم. این برد حق مردم شهر مقدس قم بود، بازیکنان ما حرفه‌ای‌تر و با دقت‌تر بودند و تمام تاکتیک‌های من را در زمین پیاده کردند.

کریمی گفت: ما در طول تعطیلات لیگ به صورت فشرده در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و نتیجه‌ی تلاش و توانایی بدنی بالای بازیکنان این برد شیرین بود.

کریمی درخصوص داوری بازی گفت: افشاریان قضاوت نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت. البته در گرفتن وقت‌های اضافه سخت‌گیر بود. تا زمانی که توپ در اختیار استقلال بود، سوت پایان نیمه را نزد. ولی به محض اینکه ما شروع به ضد حمله کردیم، بازی را تمام کرد. این کار دیگر منسوخ شده است. باید به محض اینکه وقت اضافه تمام می‌شود، سوت پایان بازی را زد.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 2:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شتاب‌زدگی و عدم دقت مهاجمان در زدن ضربات آخر عامل اصلی باخت استقلال بود.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر 1 استقلال در برابر صبای قم گفت: مقصر اصلی باخت من هستم. البته مهاجمان ما خیلی با عجله و شتاب زده عمل کردند.

سرمربی تیم استقلال درمورد داوری بازی نیر گفت: افشاریان قضاوت خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. او چندین پنالتی را برای استقلال نگرفت.

وی درخصوص عملکرد تیمش افزود: ما انتظار باخت نداشتیم و برای برد آمده بودیم. این قانون نانوشته‌ی فوتبال است. تیمی که گل نزند، گل می‌خورد.

سرمربی استقلال همچنین درخصوص درگیری صمد مرفاوی و صادق ورمزیار افزود: چیز خاصی نبود. هر دو نفرشان تحت فشار و استرس بازی بودند و هیچ مشکل خاصی نبود.

قلعه‌نویی درمورد وضعیت تیمش گفت: روزی که من رفتم تیم صدرنشین را تحویل آقایان دادم ولی حال که برگشته‌ام تیم سیزدهم جدول را به من دادند. با این وجود بعضی‌ها نمی‌گذارند استقلال بدون حاشیه باشد.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 2:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

روز دوم از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 30/20 دقیقه شب گذشته در شهرهای مختلف آغاز شد. در ورزشگاه یادگام امام (ره) شهر قم، تیم های صباباتری و استقلال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صباباتری موفق شد با نتیجه 3 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهد.

در این دیدار ابتدا صباباتری در دقیقه 24 توسط شیث رضایی به گل برتری رسید اما در دقیقه 57 سیاوش اکبرپور گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه بازی و در دقیقه 71 عادل کلاه کج با شوتی زیبا دروازه استقلال را باز کرد. فریدون فضلی نیز در دقایق وقت اضافه گل سوم صباباتری را به ثمر رساند.

در سایر دیدارهای امشب نتایج زیر رقم خورد:
* راه آهن شهرری 1- پیکان قزوین 4
- گلها : سهراب انتظاری برای راه آهن - میثم رضاپور، جهانگیر عسگری و سیدمهدی سیدصالحی( دو گل ) برای پیکان

* پاس همدان 1- پیام مشهد صفر
- گل: جوزف ادیشون دقیقه 87

* استقلال اهواز 1 - مقاومت سپاسی 1
- گلها: محمدشکرون دقیقه 52(پنالتی) برای استقلال اهواز و شهرام گودرزی دقیقه 57 برای مقاومت

* سپاهان اصفهان صفر - ملوان بندرانزلی صفر

* ابومسلم 4 - ذوب آهن صفر
گلها: عرفان اولروم دقیقه 28 ، میثم بائو دقیقه 68 ، داود دانشجو دقیقه 83 و امجد شکوه مقام دقیقه 92

در روز نخست هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر که پنجشنبه شب برگزار شد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با یک گل بازی را به مس کرمان واگذار کرد. سایپا و پگاه به تساوی یک بر یک دست یافتند و برق شیراز نیز در ورزشگاه خانگی برابر فولاد با همین نتیجه متوقف شد.

در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال برق شیراز با 11 امتیاز در صدر قرار دارد و ذوب آهن با 10 امتیاز دوم است. تیم مس نیز به لطف پیروزی شیرین برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 9  امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. نکته قابل توجه در جدول رده بندی لیگ تا پایان هفته ششم به سقوط استقلال به رده هفدهم برمی گردد که در طول هفت دوره گذشته لیگ برتر بی سابقه بوده است.


[ شنبه 87/6/23 ] [ 2:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: مسعود مرادی به اشتباه از اعلام یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس خودداری کرد.

درباره دو صحنه مشکوک پنالتی در بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: در صحنه اول اعتقاد من این است که با توجه به فاصله نزدیک مهاجم پرسپولیس با مدافع مس و شدت ضربه بازیکن قرمزپوش، توپ به دست بازیکن مس برخورد کرده و بازیکن مس در آن صحنه فرصت هند کردن نداشت. ضمن آنکه شاید خیلی‌ها تصور کنند دست بازیکن مس در آن صحنه باز بوده که به دلیل حالت چرخشی که این بازیکن داشت نیمه باز بودن دستان او مساله طبیعی بوده و به اعتقاد من این صحنه را مرادی به درستی مدیریت کرد.

وی افزود: اما، درمورد صحنه دوم تصورم این است که داور دچار اشتباه شده و در آن صحنه باید ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد.

این داور بازنشسته فوتبال ایران درباره اشتباهایی که در قضاوت‌های هفته‌های اخیر رخ داده، گفت: در همه جای دنیا روال این است که اگر داور اشتباهی ده، پانزده درصدی در بازی داشته باشد و این اشتباه‌ها در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد، آن داور نمره قبولی می‌گیرد اما، اگر اشتباه‌ها تاثیرگذار باشد عملکرد داور ضعیف بوده است. وقتی هفته قبل از 9 بازی هفت دیدار نتیجه‌اش با تصمیم‌های داوران تغییر کرده، این بسیار بد است. برای این شرایط نباید از کلمه ضعیف استفاده کنیم بلکه باید بگوییم این وضعیت بسیار بدی است.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید ایراد کار از کجاست، گفت: اشکال‌های بسیار زیادی وجود دارد اما نه کسی به آنها توجه می‌کند و نه کسی می‌خواهد آنها را حل کند. مرادی جزو داوران مطرح آسیا است و فیفا روی او نظر مثبتی دارد اما باید برای هر لحظه داوری کنترل وجود داشته باشد. وقتی شرایط روحی و روانی یک داور ایده‌آل نیست، اگر به لحاظ اسمی هم جزو بهترین‌های ما هم باشد نباید به او بازی بدهیم. در چنین داوری‌ها دقت لازم انجام نمی‌گیرد و متاسفانه گزینش داوران در فوتبال ایران اشکالات زیادی دارد. نباید صرف اینکه آقای X بهترین داور است چشم بسته او را انتخاب کرد.

عسگری در پاسخ به این سوال که آیا با چنین وضعی صلاح است که قضاوت داربی به تیمی ایرانی داده شود، گفت: فکر نمی‌کنم با این شرایط چنین کاری درست باشد. باید ابتدا شرایط را برای داوران فراهم کنیم. اشتباه‌های داوری در همه جای دنیا هست اما، ‌جوی که در ورزشگاه‌ها به وجود می‌آید وحشتناک است. ضمن اینکه فکر می‌کنم با وضعی که داوری‌های ما در این شش هفته داشته خود داوران ایران هم رغبتی برای قضاوت در داربی ندارند.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:53 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی مقابل پگاه گفت:‌ گرفتن یک امتیاز در خانه‌ی حریف به هیچ عنوان نتیجه‌ی بدی برای بازیکنان سایپا قلمداد نمی‌شود.

پیر لیتباسکی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان پگاه با یک بازی سرعتی ما را تحت فشار قرار دادند و در نیمه‌ی دوم با حملات متعددی که از جناح چپ ترتیب دادند موقعیت‌های فراوانی خلق کردند و خوشحالم که با این شرایط توانستیم در زمین پگاه یک امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: تیم من در این بازی خیلی دفاعی کار کرد که به هیچ عنوان مدنظرم نبود، دوست داشتم با استفاده از مهره‌های هجومی بیشتر به دروازه‌ی پگاه نزدیک شویم که با توجه به شرایط بازی و فشار همه جانبه حریف در این مهم ناکام ماندیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: سایپا کم کم به فرم ایده‌آل تیمی نزدیک می‌شود ما در تعطیلات لیگ برتر تمرینات مفیدی انجام دادیم که موجب افزایش آمادگی تاکتیکی بازیکنانم شد، ‌از این پس باید بر روی دیدار چهارشنبه با کروفچی ازبکستان تمرکز کنیم و امیدوارم با یک بازی بهتر به یک پیروزی خوب خانگی دست یابیم.

لیتباسکی در پایان درمورد استفاده دیرهنگام از سیدجلال حسینی خاطر نشان کرد: سید جلال از قبل مصدوم بود و جدا از آن تازه از اردوی تیم ملی در عربستان برگشته بود که با این شرایط نمی‌توانستم وی را در ترکیب اصلی خود مقابل پگاه به میدان بفرستم.


[ جمعه 87/6/22 ] [ 3:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب