فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون90 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ژانگ جیلونگ درگذشت بابک معصومی را تسلیت گفت.

بابک معصومی بازیکن کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران حریف بیماری سرطان خون نشد و روز چهارشنبه در سن 39 سالگی بر اثر سکته مغزی گذشت. او از سه سال پیش با سرطان دست و پنجه نرم می کرد.

جیلونگ گفت: " از طرف ای اف سی و خانواده فوتبال آسیا و از صمیم قلب به خانواده محترم معصومی، دوستان او و جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم"

" درگذشت بابک خبر تلخی برای برای فوتسال دوستان ایران و آسیا بود. او یکی از عوامل درخشش فوتسال ایران در سال های اخیر بود"

بابک معصومی از نسل طلایی فوتسال ایران بود. او متولد 23 تیر 1351 بود و فوتبالش را از باشگاه فتح تهران آغاز کرد. به خاطر تکنیکی بودنش خیلی زود وارد فوتسال شد و در تیم های فتح، پاس تهران و تام ایران خودرو نمایش های فوق العاده ای داشت و خیلی زود به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد. معصومی در سال های 1999، 2000، 2003، 2004 ، 2005 و2007 با تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا شد و در دو جام جهانی 2000 و 2004 حضور داشت.

بابک معصومی سرمربیگری تیم فوتسال پرسپولیس و مدیریت فنی استیل آذین را هم برعهده داشت.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 5:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال گفت: بنا بر توافقات میان دو باشگاه استقلال و سپاهان، کارت مسابقه خسرو حیدری از سوی این سازمان صادر شد.

عزیزالله محمدی درباره صدور کارت بازی خسرو حیدری در لیگ برتر اظهار کرد: در نهایت کارت بازی حیدری با توافقی که دو باشگاه استقلال و سپاهان با یکدیگر داشتند، صادر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که هر دو باشگاه سپاهان و استقلال موافق بودند که خسرو حیدری در نیم‌فصل اول لیگ برتر پیراهن تیم سپاهان را به تن داشته باشد، اما اصرار خود این بازیکن به دلیل مشکلات شخصی که داشت، منجر به استقلالی شدن وی از ابتدای فصل شد.

وی که از مقدار مبلغ پرداختی یا تعهدشده از سوی باشگاه استقلال به باشگاه سپاهان صحبتی نکرد، در این‌باره تنها خاطرنشان کرد:‌ بنا بر توافقی که دو باشگاه داشتند و مذاکراتی که از گذشته بر سر این پرونده بود، توافق لازم را انجام دادند. ما دیگر به اینکه چه مقدار پول برای صدور رضایتنامه حیدری توسط باشگاه استقلال پرداخت شده، کاری نداریم.

عزیزمحمدی تاکید کرد: سازمان لیگ هم موافق نظر باشگاه سپاهان بود که حیدری به دلیل حضور سپاهانی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چند ماهی را همچنان در سپاهان بازی کنند. استقلالی‌ها هم به جهت در میان بودن پای منافع ملی با این موضوع موافقت کرده بودند، اما در نهایت آن اتفاق صورت نگرفت.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 5:49 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Players of Germany celebrate

پیروزی آلمان مقابل برزیل، ایتالیا مقابل اسپانیا، تساوی آمریکا در اولین حضور کلنیزمن روی نیمکت این تیم مهم‌ترین نتایج دیدارهای دوستانه‌ی چهارشنبه شب بودند، قهرمان آسیا هم کره جنوبی را در هم کوبید.

 

جهان شب گذشته (چهارشنبه)، شاهد برگزاری دیدارهای دوستانه‌ی زیادی در قاره‌ها و کشورهای مختلف بود.

 

* ایتالیا 2 ( مونتولیوو 11، آکوئیلانی 84)

اسپانیا یک (آلونسو 37)

 

اسپانیا با نتیجه‌ی 2 بر یک به ایتالیا باخت. در این دیدار که دوئل بین قهرمان دو دوره‌ی اخیر جام جهانی بود، لاجوردی پوشان ابتدا توسط ریکاردو مونتولیوو در دقیقه‌ی 11 به گل برتری رسیدند اما ژابی آلونسو از روی نقطه‌ی پنالتی در دقیقه‌ی 37 کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

در نیمه‌ی دوم آکوئیلانی در دقیقه‌ی 84 بار دیگر آتزوری را پیش انداخت تا قهرمان جام جهانی 2006 این دیدار حیثیتی را به سود خود به پایان ببرد. ژاوی و پویول مهم‌ترین غایبان این دیدار بودند و بوسکتس و داوید ویا هم از ابتدا برای ماتادورها به میدان نرفتند.

 

اسپانیا: ایکر کاسیاس، آندوی ایرائولا، رائول البیول، جرارد پیکه، ژابی آلونسو، آندرس اینیستا، سانتی کازورلا، داوید سیلوا، ژاوی مارتینز و فرناندو تورس.

 

ایتالیا: جیان لوئیجی بوفون، جورجیو کلینی، کریستین ماگیو، دومنیکو کریسیتو، آندرا رانوچیا، آندرا پیرلو، تیاگو موتا، دانیل ده‌روسی، ریکاردو مونتولیوو، آنتونیو کاسانو و جوزپه روسی.

Players of Italy celebrate the victory goal during the international frien

Antonio Cassano (R) of Italy is challenged by Xavi Alonso of Spain

Riccardo Montolivo (C) of Italy celebrates

Giuseppe Rossi of Italy in action

 

 

* آلمان 3 (شواین اشتایگر 61، گوتسه 67، شورل 80)

برزیل 2 (روبینیو 72، نیمار 90)

 

پرافتخارترین تیم فوتبال جهان مقابل ژرمن‌ها کاری از پیش نبرد. نیمه‌ی نخست این دیدار که پیکار پنالتی‌ها بود،‌با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در نیمه‌ی دوم باستین شواین اشتایگر از روی نقطه‌ی پنالتی اولین گل بازی را به ثمر رساند و شش دقیقه بعد گوتسه که در این دیدار نمایش خوبلی از خود بر جای گذاشته بود اختلاف را دو برابر کرد. روبینیو در دقیقه‌ی 72 از روی نقطه‌ی پنالتی برزیلی‌ها را به ادامه‌ی مسابقه امیدوار کرد،‌اما 8 دقیقه بعد اختلاف باز هم به عدد دو رسید و این بار شورل برای آلمان گلزنی کرد. گل دقیقه‌ی پایانی نیمار هم تنها برای کم کردن اختلاف کافی بود.

 

آلمان: مانوئل نویر، فیلیپ لام، جولیان هاملس، هوگلر بدشتوبر، باستین شواین اشتایگر، تونی کروس، کریستیان تراش، ماریو گوتسه، توماس مولر.

 برزیل: ژولیو سزار، لوسیو، دانیل آلوز، تیاگو سیلوا، آندره سانتوس، لوئیس فرناندینیو، رامیرس، تلس رالف، روبینیو، الکساندرو پاتو، نیمار

Germany poses during the International Friendly match

The team of Brazil line up

Toni Kroos (L) of Germany chases Fernando Roza (R) of Brazil during

Benedikt Hoewedes of Germany (L) and Alexandre Silva of Brazil go up

Lukas Podolski of Germany (R) challenges Daniel Alves of Brazil dur

Bastian Schweinsteiger (2nd R) celebrates the first goal with  Andre Schuerrle (R) of Germany

Mario Goetze of Germany celebrates after scoring his teams second goal against Brazil

Alexandre Silva of Brazil is challenged by Bastian Schweinsteiger

Neymar of Brazil shoots (R) and Philipp Lahm of Germany challenges him

Mario Goetze (R) of Germany battles for the ball with Fernando Roza (L) of Brazil

 

در دیگر دیدارهای مهم در قاره‌ی آسیا ژاپن با نتیجه‌ی 3 بر صفر کره جنوبی را شکست داد تا فاصله‌اش را با سایر تیم‌های قاره‌ی کهن نشان دهد.

Japan

 

* نتایج سایر دیدارهای دوستانه

 

* آذربایجان صفر

مقدونیه یک

 

* بلاروس یک

بلغارستان صفر

 

*بوسنی هرزگوین صفر

* یونان صفر

 

* قبرس 3

مولداوی 2

 

* فرانسه یک

شیلی یک

France

French midfielder Samir Nasri (C) vies with Chilean midfielders Jorge Valdivia (R) and Gary Medel

France 

*مجارستان 4

ایسلند صفر

 

* ایرلند صفر

کرواسی صفر

 

* قزاقستان یک

سوریه یک

 

* لیختن اشتاین یک

سوئیس دو

 

* لیتوانی 3

ارمنستان صفر

 

*نروژ 3

جمهوری چک صفر

 

*لهستان یک

گرجستان صفر

 

*پرتغال 5

لوکزامبورگ صفر

 Portugal

Portugal

Portugal

*روسیه یک

صربستان صفر

 

*اسکاتلند 2

دانمارک یک

Nicklas Bendtner of Denmark battles with Danny Wilson of Scotland

Kenny Miller of Scotland heads the ball under pressure from Christian 

*اسلونی صفر

بلژیک صفر

 

*ولز یک

استرالیا 2

 

*انگلیس - هلند (به دلیل مسائل امنیتی لغو شد)


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 5:42 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Pepe of Real Madrid takes on Gerard Pique

آسیب دیدگی مدافع ملی پوش بارسلونا پپ گواردیولا را برای دیدار سوپرجام اسپانیا نگران کرده است.

 

تیم فوتبال بارسلونا یک شنبه دیدار رفت سوپرجام اروپا را مقابل رقیب سنتی رئال مادرید برگزار خواهد کرد. دیداری که سرمربی بارسلونا در آن پویول و ژاوی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت و مصدومیت پیکه دیگر مدافع میانی آبی و اناری‌ها در دیدار دوستانه‌ی تیم‌های اسپانیا و ایتالیا نگرانی‌های گواردیولا را افزایش داده است.

پیکه چهارشنبه شب از ابتدا در ترکیب تیم ملی اسپانیا حضور داشت اما در دقیقه‌ی 45 به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جایش را به همبازی‌اش در بارسلونا بوسکتس داد.

فرناندو تورس هم در این دیدار از ناحیه‌ی سر ضربه خورد و چند دقیقه‌ای شرایط عادی نداشت. پزشکان پس از خروج این بازیکن از زمین در دقیقه 11 اعلام کردند که خطری او را تهدید نمی کند و با این وجود مهاجم چلسی را برای معاینات بیشتر به بیمارستان منتقل کردند.

بارسلونا در دو دیدار رفت و برگشت در روزهای یک شنبه و چهارشنبه مقابل رئال مادرید به میدان می رود تا تکلیف اولین جام فصل مشخص شود.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 5:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی والیبال جوانان ایران با قبول شکست برابر میزبان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در برزیل به مقام ششم اکتفا کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان در برزیل برابر تیم میزبان با نتیجه 3بر2 و امتیاز‌های ( 22-25، 25-20 ،25-19، 22-25، 10-15) شکست خوردند و در رتبه ششم این دوره از مسابقات جای گرفتند.

ترکیب تیم ایران را در این دیدار بازیکنانی چون فرهاد سال‌افزون، حامد باقرپور، پوریا فیاضی ، امیرغفور، ‌مجتبی میرزاجانپور، سجاد دهنوی ، حامد تاریوردی‌ و سعید شیرود قربانی تشکیل می‌دادند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در برزیل برابر تیم‌های کانادا، بلژیک، اسپانیا و هند به برتری دست یافت و مقابل صربستان، امریکا، روسیه و برزیل شکست خورد تا در نهایت در رتبه ششم جهان جای گیرد.

 


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

بابک معصومی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درگذشت.

 

بابک معصومی که حدود دو سال با بیماری سرطان خون مبارزه می‌کرد امروز در اثر سکته مغزی درگذشت.

صادق درودگر با تایید این خبر گفت: بابک پس از سردرد شدید به یکی از درمانگاه‌های کرج برده شد اما به دلیل سکته مغزی در همانجا درگذشت.

 

ما هم این ضایعه بزرگ را به خانواده بزرگ ورزش و خانواده معصومی تسلیت می‌گوییم .

 


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:27 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

AC Milan

مهاجم سوئدی تیم میلان تصمیم گرفته با توجه به خاطره‌ی ناخوشایند حضور در بارسلونا به فوتبالش در سری A پایان دهد.

زلاتان ابراهیمویچ که فصل گذشته به همراه میلان به مقام قهرمانی رقابت‌های سری A رسید، تصمیم گرفته کفش‌هایش را در این تیم آویزان کند. تصمیمی که دلیلش را خاطره‌ی ناخوشایند حضور در بارسلونا و کار کردن با پپ گواردیولا می داند. ستاره‌ی بلند قامت میلان که با وجود درخشش در اوایل حضورش در بارسلونا رفته رفته سرمربی جوان آبی و اناری‌ها به مشکل برخورد، درباره‌ی ایده‌اش درباره‌ی زندگی و ورزش حرفه‌ای گفت: به نظر من تنها چیزی که در زندگی اهمیت دارد شاد بودن و خوشحالی است. من در بارسلونا که بهترین تیم جهان است بازی می کردم، اما شاد نبودم. آدم زمانی که چنین شرایطی را یک بار در زندگی‌اش تجربه می کند، آن وقت متوجه می شود که چه چیزی در زندگی اهمیت دارد.

 

ابراهیمووچ که با نشریه‌ی گاتزتا دلواسپورت گفت و می کرد، درباره‌ی پیروزی مقابل اینتر در فینال سوپرجام ایتالیا هم عنوان کرد: پیروزی مقابل اینتر و قهرمانی در سوپرجام برای ما اهمیت زیادی داشت، چرا که برای ما مهم بود که فصل را خوب شروع کنیم. به هیچ وجه بازی آسانی نبود، اما خوشبختانه با این پیروزی جو خوبی بر تیم ما حاکم شد. روحیه‌ی جاه طلبی و انگیزه‌ی بالای بازیکنان در ثبت این موفقیت تاثیر زیادی داشت.

 

مهاجم پیشین تیم ملی سوئد که در هفته‌های پایانی فصل گذشته با انتقاد زیادی درباره‌ی عملکردش روبرو شد، درباره‌ی میزان آمادگی‌اش گفت که پس از تعطیلات خوبی که داشته با قدرت تمام در تمرین‌ها حاضر شده تا برای حضوری موفق در فصل آِینده آماده شود چرا که می‌خواهد بهترین عملکرد را در تیمی که در آن بازنشسته خواهد شد را به نمایش بگذارد.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Lassana Diarra of Real Madrid battles for the ball with Demy de Zeeuw of Ajax.

باشگاه رئال مادرید پیشنهاد تاتنهام برای خرید لاسانا دیارا را رد کرد.

دور اول مذاکرات باشگاه‌های تاتنهام و رئال مادرید که از ششم آگوست شروع شده بود، به بن بست رسید تا تیم لندنی در نخستین اقدام رسمی نتواند هافبک فرانسوی کهکشانی‌ها را جذب کند.

به نظر می رسد باشگاه رئال مادرید با وجود این که چندان نیازی به حضور این بازیکن در ترکیبش ندارد، حاضر به واگذاری دیارا با مبلغی کمتر از 18 میلیون یورو نشود.

دیارا همچنین مورد علاقه‌ی باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قرار گرفته است. باشگاهی که با توجه به سرمایه گذاری مناسب و خرید بازیکنانی مانند پاستوره در صدد حضور موفق در فصل آینده‌ی رقابتهاست.

هافبک رئالی‌ها که فصل گذشته کمتر از سوی مورینیو در ترکیب ثابت مادریدی‌ها قرار گرفت، از مدت‌ها پیش تصمیمش را برای ترک رئال گرفته بود و با این وجود به اختیار خودش در تمرینات پیش فصل این تیم حضور داشت.

گفته می شود باشگاه منچستریونایتد هم به جذب این بازیکن بی علاقه نیست.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:15 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Arsenal

کاپیتان تیم فوتبال آرسنال یک گام دیگر به بارسلونا نزدیک‌تر شد تا هواداران متعصب کاتالانی در انتظار 48 ساعت آینده و نهایی شدن قرارداد باشند.

اسپورت در گزارشی درباره‌ی آخرین وضعیت سسک فابرگاس از حضور قریب الوقوع این بازیکن در نوکمپ و امضای قرارداد با باشگاه بارسلونا نوشت تا رویای بازگشتش به بارسلونا تحقق پیدا کند.

 

در گزارش اسپورت آمده است: کشتی سسک به بارسلون نزدیک تر شده است و همه چیز از امضای قرارداد در 48 ساعت آینده گواهی می دهد. جوزپ ماریا و سالنی دو تن از سران باشگاه بارسلونا با ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه آرسنال در تماس بوده‌اند تا آخرین جزئیات مربوط به این انتقال را مورد بررسی قرار دهند.

 

به نظر می رسد تصمیم فابرگاس مهم‌ترین موضوع در سر گرفتن این انتقال باشد. در حالی که باشگاه آرسنال اعلام کرده بود که مبلغ 29 میلیون یورو به هیچ وجه برای واگذار کردن فابرگاس کافی نیست، هافبک توپچی‌ها با اعلام این که از 5 میلیون یورو طلبش از آرسنال خواهد گذشت زمینه را برای انتقال فراهم کرده تا لندنی‌ها هم به این انتقال راضی شوند.

 

فابرگاس در اولین اظهارنظر رسمی خود،‌ کاملا شرایط را برای حضورش در بارسلونا تمام شده دانسته است: اولین هدف من این است که بتوانم برای بازی سوپرکاپ اسپانیا برای گواردیولا آماده باشم!


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Real Madrid

ستاره رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است که آدم مغروری نیست، بلکه این حزن و اندوه مرگ پدرش است او را این گونه نشان می‌دهد.

 

امروزه بسیاری از سراسر جهان عاشق و شیفته کریستیانو رونالدو - جادوگر مستطیل سبز هستند و از روزنامه‌ها و سایتها اخبار او را دنبال می‌کنند. در زندگی او اسراری وجود دارد که چه بسا با فاش شدن آن‌ها رویکرد مردم درباره او تغییر کند. در روزنامه ساندی میرر انگلیس، لینارد - دوست نزدیک به کریستیانو رونالدو اسراری را از زندگی وی بیان کرده است که به چند مورد آن‌ها اشاره می‌شود.

وی می‌گوید: مرگ پدر رونالدو که معتاد به مشروبات الکلی بود، تاثیر زیادی بر روی وی گذاشت. خود رونالدو در این باره می‌گوید مردم من را مغرور توصیف می‌کنند، اما باید بگویم که اندوه من را این گونه نشان می‌دهد. مرگ پدرم تراژدی بزرگ زندگی‌ام بود، در حقیقت اگر فوتبالیست‌ نمی‌شدم، قطعا پیشخدمت و پادو می‌شدم، چرا که غیر از فوتبال چیزی نمی‌دانم.

مهاجم کهکشانی‌های مادرید درباره ارتباطش با اینترنت می‌گوید: وقتی به منچستریونایتد پیوستم، چیزی از اینترنت نمی‌دانستم، اما در حال حاضر تقریبا در طول هفته 20 ساعت از وقتم را به جست‌وجو در اینترنت و سایت‌های مختلف سپری می‌کنم.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب