فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون90 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Samir Nasri of Manchester City holds his playing shirt

هافبک فرانسوی با بیان اینکه منچسترسیتی از غولهای فوتبال جهان است گفت که برای بازی کردن در جمع ستاره‌های تیم بی‌تاب است.

سمیر نصری که سرانجام پس از کش و قوسهای زیاد به منچسترسیتی پیوست با بیان اینکه برای شروع با این تیم بی‌تاب است، گفت: در فرانسه به تیم منچسترسیتی

«غول‌پیکر» می‌گویند، همچنانکه این اسم را برای رئال مادرید در دوران زین‌الدین زیدان و رونالدو به کار می‌بردند. تمام بازیکنان این تیم بزرگ هستند وقتی به چنین تیمی

می‌پیوندی برای حضور در جمع این ستاره‌ها بی‌تاب و تشنه خواهی بود.

وی افزود: دلایل زیادی در آمدن به جمع همشهریها نقش داشت، از جمله لذت بردن از فوتبالی که عاشق آن هستم و کسب جام‌ها و عنوان‌ها. البته باید این را هم اضافه کرد که

پاتریک ویرا در این انتقال نقش بسزایی داشت.

پاتریک در منچسترسیتی سابقه زیادی دارد و الان هم مشغول کار دراین باشگاه است، او از نظرم شخص قابل اعتمادی است و مرا به آمدن به این این تیم تشویق کرد.

هافبک 24 ساله فرانسوی که در ازای 24 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست، تصریح کرد: بر این باورم که تماشاگران منچسترسیتی نسبت به تماشاگران آرسنال پرشورتر

هستند. جو اینجا مرا به یاد تماشاگران مارسی می‌اندازد که عاشق فوتبال بودند. درست است که آرسنال ورزشگاه بزرگی دارد اما شور و هیجان ورزشگاه جدید آنها «امارات»

کمتر از ورزشگاه قبلی آنها (هایبری) است آنچه که مرا به آمدن به منچسترسیتی تشویق کرد، تماشاگران پرشور و جالب این تیم است. همواره بازی را که با نتیجه سه بر

صفر مقابل آنها باختیم به یاد می‌آورم. جوی که تماشاگران به وجود آورده بودند شگفت‌انگیز بود. این همان چیزی است که می‌خواهم من از بازیکنانی هستم که عاشق جو

پرشور تماشاگران است.

Samir Nasri of Manchester City holds his playing shirt


[ جمعه 90/6/4 ] [ 5:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Arjen Robben of Muenchen reacts

بازیکن با تکنیک بایرن مونیخ از ابراز علاقه خود به حضور در جمع آبی‌ـ اناریها می‌گوید.

آرین روبن بال چپ هلندی بایرن مونیخ آلمان که پس از ترک رئال مادرید در جمع باواریایی‌ها احیا شد، گفت که با وجود راحتی و خوشحالی در بایرن مونیخ، اگر از بارسلونا پیشنهاد

داشته باشد، احساس وسوسه خواهد کرد.

وی گفت که در سه سال پیش با بارسلونا گفتگوهایی داشتم، اما هیچگاه پیشنهاد رسمی‌ای از این باشگاه دریافت نکرده‌ام.

روبن در گفت و گو با روزنامه «بیلد» گفت: بارسلونا تنها باشگاهی است که اگر پیشنهاد از آن داشته باشم، خواهم گفت که شگفت‌انگیز است، اما باید این را بگویم که هیچگاه

پیشنهاد رسمی از این باشگاه نداشته‌ام فقط گفتگوهای دوستانه‌ای با هم داشته‌ایم.

روبن در سال 2009 از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و تا سال 2013 با این تیم قرارداد دارد.


[ جمعه 90/6/4 ] [ 5:16 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران نایب قهرمان جهان شد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر زومباتلی مجارستان به پایان رسید که شاگردان محمد طلایی موفق شدند با دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز و کسب 69 امتیاز پس از روسیه 79 امتیازی نایب قهرمان جهان شوند.

مهران بابایی در 63 کیلوگرم و حاتم علی اکبرزاده در 85 کیلوگرم کشتی گیران طلایی ایران بودند، حسن یزدانی در 50 کیلوگرم و علیرضا محمد کریمی در 76 کیلوگرم مدال نقره را بر گردن آویختند و یونس سرمستی در 46 کیلوگرم،

پیمان یاراحمدی در 58 و مجتبی مرادی در 100 کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شدند.

در پایان این رقابت ها روسیه با 79 امتیاز قهرمان جهان شد، ایران با 69 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و هند با 65 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

تیم های قزاقستان(56)، آمریکا(49)، آذربایجان(47) و گرجستان(45) نیز در رده های چهارم تا هفتم ایستادند.

عملکرد کشتی گیران نوجوان ایران در مسابقات جهانی مجارستان به ترتیب زیر است:

42 کیلوگرم : صابر خانجانی (هشتم)

46کیلوگرم: یونس سرمستی(برنز)

50 کیلوگرم: حسن یزدانی(نقره)

54 کیلوگرم: ایمان صادقی (هفتم)

58 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی(برنز)

63 کیلوگرم: مهران بابایی(طلا)

69 کیلوگرم: محمدحسین عظیمی شادمان(یازدهم)

76 کیلوگرم: علیرضا محمد کریمی (نقره)

85 کیلوگرم: حاتم علی اکبرزاده(طلا)

100 کیلوگرم: مجتبی مرادی(برنز)

*** رده بندی انفرادی و تیمی این رقابت‌ها به ترتیب زیر است:

42 کیلوگرم: 1- زائور آقایف(روسیه) 2 – عظمت توبیک(قزاقستان) 3- کادیان مانگال(هند) و میهی کازاک(مولداوی)، ... 8 – صابر خانجانی(ایران)

46 کیلوگرم: 1- ولادمیر کوردین(قزاقستان) 2- امره دمیرکان(ترکیه) 3- یونس سرمستی (ایران) و کیزوکه اوتوگورو(ژاپن)

50 کیلوگرم: 1- قاضی مراد رشید اف(روسیه) 2- حسن یزدانی(ایران) 3- رین یا ناکامورا(ژاپن) و ساکار سینگ(هند)

54 کیلوگرم: 1-سلطان نصراله یف(آذربایجان) 2- بالداون بالجینگ(هند) 3- شوتو فارتینادزه(گرجستان) ودیچی تاکاکانی(ژاپن)... 7- ایمان صادقی(ایران)

58 کیلوگرم: 1- سینگ آشیش(هند) 2- گیوسین شاخبانوف(روسیه) 3- پیمان یاراحمدی(ایران)و الچین ممداف(آذربایجان)

63 کیلوگرم: 1- مهران بابایی(ایران) 2- کازبیک تاشیف(روسیه) 3- سورندر پاروون(هند) و الیاس ژومای(قزاقستان)

69 کیلوگرم:1 - ماگمود قاضی ایمان شاپیف(روسیه) 2-دنیش کومار(هند) 3- رستم دژافاریان(اوکراین) و آزامی دولت بیکوف(قزاقستان)...11- محمد عظیمی(ایران)

76 کیلوگرم: 1- الخان اسداف(قزاقستان) 2- علیرضا کریمی(ایران) 3- گئورگی چخارتیشویلی(گرجستان) وآرتم عمراف(روسیه)

85 کیلوگرم: 1- حاتم علی اکبرزاده(ایران) 2- اصلان بیبالتوف(روسیه) 3- پرویز آخونداف(آذربایجان) و ساموئل بروکس(آمریکا)

100 کیلوگرم: 1- آدام کان(آمریکا) 2- گنو پتریشویلی(گرجستان) 3- مجتبی مرادی(ایران) و انال تسوف(روسیه)

رده بندی تیمی:

1- روسیه 79 امتیاز

2- ایران69 امتیاز

3- هند 65 امتیاز

4- قزاقستان 56 امتیاز

5- آمریکا 49 امتیاز

6- آذربایجان47 امتیاز

7- گرجستان45 امتیاز

8- ژاپن 28 امتیاز

9- اوکراین 28 امتیاز

10- ترکیه 20 امتیاز

11- مولداوی12 امتیاز

12- ازبکستان 11امتیاز

13- قرقیزستان 9 امتیاز

14- ارمنستان 8 امتیاز

15- مغولستان 8 امتیاز


[ جمعه 90/6/4 ] [ 4:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

FC Barcelona

ستاره آرژانتینی بارسلونا با پشت سر گذاشتن ژاوی و کریستیانو رونالدو، به عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.

لیونل مسی ستاره محبوب آبی‌ ـ اناریها روز گذشته پنج‌شنبه در مونت کارلو به عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.

بهترین بازیکن دو فصل اخیر فوتبال جهان، دراین نظرسنجی که 53 روزنامه‌نگار حرفه‌ای شرکت کردند، از ژاوی هرناندز و کریستیانو رونالدو پیشی گرفت و عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد و عنوان دیگری را به کارنامه درخشان و پرافتخارش اضافه کرد.

مسی در حالیکه جایزه را از دست میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دریافت می‌کرد، گفت: دوست دارم مراتب سپاسگزاری خود را از تمام کسانی که به من رای دادند ابراز کنم. این جایزه را با هم‌بازی‌هایم در بارسلونا تقسیم می‌کنم. بدون شک بدون وجود آنها چنین موفقیتی حاصل نمی‌شد. من فقط آینده آنها هستم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در فصل گذشته، قهرمانی در لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

وی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی سه بر یک بارسلونا همراه شد، سهم بسزایی در این پیروزی داشت و یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند.

ستاره 24 ساله آبی ـ اناریها افزود: در بارسلونا بازیکنان بسیار بزرگی در کنار هم بازی می‌کنند و این فرصت‌های زیادی را در اختیار من قرار می‌دهد، این جایزه به یمن وجود آنها است. انگیزه درخشش از داخل تیم می‌آید.

دوست داریم عنوانها و قهرمانیهای بیشتری را به دست آوریم و تاریخ‌ساز شویم. جاه‌طلبی و بلندپروازی‌های بارسلونا نماد بزرگی این تیم است.

Real Madrid

FC Barcelona

FC Barcelona

FC Barcelona


[ جمعه 90/6/4 ] [ 4:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Leiva Lucas of Liverpool and Samir Nasri of Arsenal

سرمربی منچسترسیتی با آنکه بر جذب سمیر نصری اصرار دارد، اما تاکید می‌کند که باید این انتقال ظرف 24 ساعت آینده صورت گیرد.

در حالی که ماندن و یا نماندن سمیر نصری در آرسنال هنوز هم با وجود گذشت دو هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی تاید کرد که باید آرسنال در 24 ساعت آینده تکلیف نصری را روشن کند.

نصری 24 ساله بارها از علاقه خود برای ترک توپچی‌ها خبر داده است، اما قرارداد وی هنوز با منچسترسیتی نهایی نشده است. این در حالی است که چنانچه او در بازی چهارشنبه شب آرسنال مقابل اودینزه در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان رود دیگر نمی‌تواند در این رقابت‌ها برای منچسترسیتی در صورت پیوستن به این تیم به میدان رود.

روبرتو مانچینی پس از پیروزی روز گذشته «یکشنبه) مقابل بولتون گفت: نمی‌دانم که آیا نصری به تیم ما اضافه می‌شود یا نه. این اتفاق ممکن است رخ دهد، اما فقط 24 ساعت دیگر وقت دارم و باید این انتقال در این زمان انجام گیرد. اگر او در روز چهارشنبه با‌ آرسنال مقابل اودینزه به میدان رود، دیگر این انتقال مشکل‌ساز خواهد شد. امیدوارم که این نصری در سریع‌ترین وقت ممکن به تیم اضافه شود.

وی افزود: 40 روزی است که انتقال نصری را با جدیت پیگیری می‌کنیم. به شدت به او نیاز داریم و او را می‌خواهیم، نمی‌دانم چرا این تاخیر و امروز و فردا کردن از سوی آرسنال وجود دارد.

نصری در بازی روز شنبه آرسنال با لیورپول که با پیروزی 2 بر صفر لیورپول به پایان رسید در ترکیب اصلی آرسنال حضور داشت.


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 3:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Manchester United

مدافع سال‌های پیش شیاطین سرخ معتقد است که تیم ملی فوتبال انگلیس پتانسیل لازم برای درخشش در سال‌های آینده را ندارد.

گری نویل مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد تاکید کرد که تیم ملی فوتبال کشور حداقل تا 10 سال آینده هیچ جامی را به دست نخواهد آورد، چرا که بازیکنان شاخص و طراز اولی را که چنین موفقیت‌ها را تضمین کنند، به جهان فوتبال معرفی نمی‌کند.

نویل که سابقه 600 بازی در ترکیب منچستریونایتد و 85 بازی در تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد، در خود نوشتش به اسم «قرمز» که روزنامه میل آن ساندی آن را در چند بخش منتشر می‌کند، گفت: بازی کردنم در تیم ملی انگلیس وقت تلف کردن بود. ما فرهنگ فوتبالی مخصوص به خود را داریم که بر پایه قدرت بدنی بالا است بر این باورم که تیم ملی فوتبال انگلیس حداقل در ده سال آینده توانایی کسب هیچ جام معتبری را ندارد.

وی افزود: برای بازیکنان جوان کنونی احساس تاسف می‌کنم چرا که آن‌ها بین چکش انتظارات بالا و سندان این حقیقت که آن‌ها بازیکنان خوب و عالی هستند اما در سطحی نیست که توانایی کسب هیچ جامی را داشته باشند قرار گرفته‌اند.

نویل که اولین بازیش را با تیم ملی فوتبال انگلیس در سال 1995 انجام داد، درباره ویرانی ورزشگاه ومبلی لندن گفت: به هنگام ویرانی ومبلی حتی یک قطره اشک هم نریخت بلکه هنگامی که این ورزشگاه به کلی ویران شد و دو برج آن فرو ریخت احساس سعادت و خوشی می‌کردم و ناراحت نشدم.

وی افزود: به هنگام بازی در این ورزشگاه با آنکه با تمام وجود برای تیم کشورم بازمی‌گردم اما از سوی تعدادی از تماشاگران هو شدم و مورد بی‌احترامی قرار گرفته‌ام. هرگاه چنین خاطراتی را به یاد می‌آورم احساس ناراحتی و تاسف می‌کنم البته این رویدادها پیش از این هم رخ داده است چنانکه دیوید بکام پس از جام جهانی 1998 و برادرم فیل نویل هم در سال 2000 با چنین صحنه‌هایی مواجه شدند. بازی کردن در تیم ملی فوتبال انگلیس با فراز و فرود همراه است گاهی اوقات نمی‌دانم که آیا بازی کردنم در این تیم لذت‌آور بوده است یا نه.

نویل که در حال حاضر به عنوان مفسر و کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌کند، در پایان سخنان خود گفت: بازی کردن و کسب عنوان‌ها در منچستریونایتد برایم بااهمیت‌تر از بازی کردن در تیم ملی فوتبال انگلیس بود. خود را شخصی وطن‌پرست می‌دانم اما این سخن درستی است که بازی در تیم ملی نوعی وقت تلف کردن است. پیروزی و کسب جام با تیم باشگاهی همواره مهم‌تر است.


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 2:55 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Manchester United

فرگوسن همچنان به مهاجم بلغارستانی خود اعتماد دارد و حاضر به فروش او نیست.

در حالی که شایعه‌های زیادی درباره پیوستن برباتوف مهاجم منچستریونایتد به پاری سن ژرمن به گوش می‌رسید، این باشگاه فرانسوی اعلام کرد که شیاطین سرخ حاضر به فروش برباتوف بلغارستانی نیستند و آلکس فرگوسن سرمربی تیم بر ماندن او اصرار دارد.

سایت پاری سن ژرمن به نقل از لئوناردو مدیر فوتبال این باشگاه نوشت: «با فرگوسن سرمربی تیم درباره جذب برباتوف صحبت کردم، اما او از ماندن این مهاجم در جمع شیاطین سرخ خبر داد. برباتوف در فصل گذشته لیگ برتر در ترکیب اصلی منچستریونایتد بازی نمی‌کرد و به ذخیره خاویر هرناندز تبدیل شده بود. در بازی اول این فصل هم بعد از مصدومیت هرناندز، همچنان ذخیره است و جای وی را دنی ویلبک جوان گرفته است.

باشگاه پاری سن ژرمن که مالکان قطری آن را اداره می‌کنند، برای حضور پررنگ‌تر در این فصل لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا در نظر دارند چند بازیکن خوب و طراز اول را به این باشگاه آورند.


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 2:49 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Sergio Aguero of Manchester City celebrates

مهاجم 23 ساله منچسترسیتی بر این باور است که مارادونا اسطوره فوتبال جهان است و هیچ کس بسان او نیست.

سرخیو آگرو - مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی انگلیس گفت که مقایسه او با مارادونا، پدرزنش، خجالت‌آور است و بیانگر عدم احترام به مارادونا اسطوره بی‌بدیل فوتبال جهان است.

مهاجم فصل پیش اتلتیکو مادرید اسپانیا در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میرر انگلیس گفت: مارادونا فوق‌العاده و بی‌نظیر است. او اسطوره و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. من هنوز شاگرد او هستم. هیچ کس نمی‌تواند آنچه را که او انجام داده انجام دهد احترام زیادی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌هایش قائل هستم.

وی افزود: آن‌هایی که چنین مقایسه‌ای را انجام می‌دهند، از آنچه می‌گویند چیزی نمی‌فهمند. مارادونا به کمال رسید و هیچ کس به پای او نمی‌رسد و بسان او نیست. اقرار می‌کنم که شیوه بازی ما شبیه به هم است، اما این دلیلی بر آن نمی‌شود که شبیه او باشم بیشتر بازیکنان آرژانتینی نیز این گونه بازی می‌کنند.

آگرو که در بازی اول منچسترسیتی در 30 دقیقه‌ای که به میدان رفت نمایش درخشانی داشت و 2 گل به ثمر رساند، تصریح کرد: برای آمدن به منچسترسیتی با مارادونا مشورت کردم. او من را به بازی هجومی و لذت بردن از فوتبال توصیه کرد. هرگاه که با او درباره کاری مشورت می‌کنم با کمال میل و با نهایت خوشرویی توصیه‌هایش را در اختیارم قرار می‌دهد. هر دوی ما از خانواده متوسطی هستیم و او همواره این مسئله را یادآوری می‌کند.

آگرو 23 ساله که در سال 2006 به آتلتیکو مادرید اسپانیا پیوست، در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال در ازای 38 میلیون پوند به جمع همشهری‌ها پیوست.


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 2:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

Maldives

نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال برای بازی‌های پیش‌روی تیم‌های ملی برگزار شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این جلسه مقرر شد تا در اول و سوم شهریور سال جاری تیم ملی نوجوانان ایران با سوریه دو دیدار تدارکاتی داشته باشد.

همچنین در خصوص برگزاری دیدار ایران و اندونزی از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی بحث و بررسی صورت گرفت. در این جلسه علاوه بر انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این بازی، کمیته بازاریابی فدراسیون اعلام کرد که اسپانسر این دیدار زمینه خرید بلیت را تقبل کرده و دیدار فوق به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این دیدار 11 شهریور ماه در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 5:43 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

زمان پخش زنده مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران و بازی‌های اروپایی در هفته جاری اعلام شد.

تیم‌های پیروزی و نفت آبادان چهارشنبه ـ دوم شهریور ماه ـ مقابل هم بازی می‌کنند که ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

فولاد خوزستان و استقلال هم پنجشنبه ـ سوم شهریور ماه ـ ساعت 22 و 30 دقیقه با یکدیگر دیدار خواهند داشت که زنده پخش می‌شود.

مسابقات فوتبال لیگ انگلیس بین تیم‌های آرسنال و لیوپول یکشنبه ـ 30 مرداد ماه ـ ساعت 24 بامداد به روی آنتن می‌رود. همچنین در مسابقات فوتبال لیگ آلمان، تیم‌های بایرن مونیخ و مونشن گلاد باخ سه شنبه ـ یکم شهریور ـ ساعت یک بامداد با یکدیگر دیدار خواهند داشت که پخش تلویزیونی می‌شود.

مسابقات فوتبال دوستانه میان ایتالیا و اسپانیا پنج شنبه ـ سوم شهریور ـ ساعت یک و 15 دقیقه بامداد پخش خواهد شد. همچنین مسابقه فینال جام اسپانیا جمعه ـ چهارم شهریور ـ ساعت 23و 15 دقیقه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 5:20 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب