فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


گوناگون90 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

Andrey Arshavin of Arsenal looks on.

ستاره تیم فوتبال آرسنال می گوید تمام پول دنیا را هم بدهند، حاضر نیست در تیمی مانند رئال مادرید بازی کند.

 

آندری آرشاوین ستاره‌ی روسی تیم آرسنال که تابستان 2008 راهی لندن شده، مورد توجه برخی تیم‌ها قرار گرفته و با این وجود تاکید می‌کند به هیچ وجه حاضر نیست در رئال مادرید بازی کند.

آرشاوین در گفت و گو با اسپورت اکسپرس با اعلام این مطلب گفت: دوستانم شگفت زده شده‌اند. بازی کردن در رئال مادرید برای من یک تابو است. چرا که من هوادار پرو پاقرص بارسلونا هستم و اگر همه پول‌های دنیا را هم به من بدهند حاضر نیستم در رئال بازی کنم.

ستاره‌ی کوتاه قامت توپچی‌ها با رد شایعه‌ی پیشنهاد باشگاه آنژی عنوان کرد: مسائلی از این دست معمولا در اینترنت منتشر می شد و واقعیت ندارد. من یک بار این موضوع را شنیدم و بلافاصله اعلام کردم که فصل بعد هم می‌خواهم با پیراهن آرسنال به میدان بروم.


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 1:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Charles Takyi of Pauli scores his teams first goal

فابیان جیفر پس از ضربه شدید به سر در دیدار نخست تیمش مقابل ماینس فراموشی گرفت!

 

هفته نخست رقابت‌های بوندسلیگا خاطره‌ی تلخی را برای فوتبال آلمان رقم زد؛ دروازه‌بان تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیدار مقابل ماینس که با شکست 2 بر صفر تیمش همراه بود، در دقیقه‌ی 84 از ناحیه‌ی سر آسیب دید، اما ظاهرا مشکلی نداشت و تا پایان در زمین ماند.

 

جیفر پس از پایان بازی برای معاینه‌ی بیشتر راهی بیمارستان شد، اما روز گذشته پس از مرخصی از بیمارستان عنوان کرد که بخش مهمی از حافظه‌اش را از دست داده است.

 

دروازه‌بان بایرلورکوزن در گفت و گو با اکسپرس عنوان کرد:‌ بخشی از حافظه‌ام را از دست داده‌ام. نمی‌توانم به خاطر بیاورم که مقابل ماینس به چه شکل بازی کردیم. نمی توانم جلسه‌های تمرین پیش از بازی را به خاطر بیاورم. هتلی که در ماینس داشتیم یا اردوی تمرینی که برگزار کردیم، هیچ یک یادم نمی‌آید. تمام اتفاق‌های یک ماه اخیر را فراموش کرده ام و این مساله واقعا تکان‌دهنده است.

 

جیفر در پایان درباره‌ی گلی که در دیدار مقابل ماینس دریافت کرد، گفت: به هیچ وجه یادم نمی آید که چه اشتباهی مرتکب شدم که دروازه‌ام باز شد.


[ چهارشنبه 90/5/19 ] [ 2:6 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Thomas Mueller of Bayern (R) challenges Gennaro Gattuso (L) of AC Milan 

هافبک میلان معتقد است که با توانایی‌های که ابراهیموویچ دارد می‌تواند بیشتر از این دروازه‌ حریفان را بگشاید.

 جنارو گتوزو، هافبک جنگنده میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت که ابراهیموویچ با توانایی‌های که دارد می‌تواند تمام رکوردها و ارقام را بشکند.

 وی در گفت و گو‌ با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: بازیکنی با توانای‌ها و استعدادهای ابراهیموویچ باید در طول یک فصل 30 گل به ثمر رساند.

 زلاتان ابراهیموویچ با تیم ملی سوئد در یورو 2004 پرتغال نمایش بسیار خوبی داشت. او با گل زیای خود به تیم ملی ایتالیا نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و در 31 اوت 2004 با قراردادی به ارزش 19 میلیون یورو به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست. بازی‌های خوب و تماشای زلاتان در تورین ایتالیا از او یک فوق ستاره خواست و او را در سال 2005 به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال مطرح کرد،‌ در همین سال باشگاه رئال مادرید پیشنهاد 70 میلیون یوروی را به او داد که یوونتوس نپذیرفت.

 

 

وی سابقه حضور در تیم‌های آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا را در کارنامه دارد و از سال 2010 تاکنون در میدان توپ می‌زند.

 زلاتان در فصل گذشته سری A ایتالیا 14 گل به ثمر رساند و در فینال روز شنبه مقابل اینتر در سوپر جام ایتالیا یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.


[ چهارشنبه 90/5/19 ] [ 2:2 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Brazilian footballer Neymar laughs during a training session

ستاره فوتبال برزیل و سانتوس معتقد است که بارسلونا و مسی بهترین‌های فوتبال جهان هستند.

نیمار، ستاره جوان باشگاه سانتوس برزیل که اخیرا شایعه‌های زیادی درباره حضور او در رئال مادرید و بارسلونا به گوش می‌رسد، در اظهار نظر جالبی گفت که بارسلونا بهترین تیم کنونی جهان و لیونل مسی،‌ ستاره این تیم بهترین بازیکن جهان است.

نیمار در گفت و گو‌ی که سایت فیفا با او داشت و روزنامه‌های اسپانیایی آن را نقل کردند گفت: بارسلونا بهترین تیم جهان است و بازیکنی همچون مسی را در اختیار دارد که بدون شک آقای فوتبال جهان است. چنانچه در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها با این تیم روبرو شویم، بایستی قبل از آن نماز بخوانیم و دست به دعا شویم.

ستاره جوان فوتبال برزیل و سانتوس با بیان این که در جام جهانی باشگاه‌ها حضور خواهد یافت، اضافه کرد: باید بازی به بازی پیش رویم و در فکر بازی نهایی و فینال نباشیم. چنانچه با بارسلونا مواجه شویم، بهترین نمایش خود را خواهیم داشت و خود را به سطح آن‌ها که بهترین تیم کنونی فوتبال جهان هستند، خواهیم رساند، اما باید این را گفت که ما صرف نظر از بازی آنها، نمایش خود را ارائه خواهیم داد.

این سخنان نیمار در حالی است که بیشتر گمانه زنی‌ها حاکی از حضور او در رئال مادرید بعد از پایان جام جهانی باشگاه‌ها است.

نیمار 19 ساله یکی از بهترین بازیکنان لیگ برزیل به شمار می‌آید. فلورتینوپرس، رییس باشگاه مادرید او را «مسی جدید» رونالدو ستاره پیشین فوتبال برزیل او را جانشین خود می‌داند.


[ چهارشنبه 90/5/19 ] [ 2:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Nicklas Bendtner of Arsenal comes on as a substitute for Robin van Persie

مهاجم دانمارکی تیم فوتبال آرسنال جدایی‌اش از این باشگاه لندنی را تایید کرد.

 

نیکلاس بنتنر که فصل گذشته کمتر مورد توجه آرسن ونگر قرار گرفته بود از جدایی‌اش از آرسنال در بازار نقل و انتقالات خبر داد، اما درباره‌ی مقصد بعدی‌اش اظهارنظر نکرد.

بنتنر که مبلغ9 میلیون یورو برایش تعیین شده،‌ تایید کرد که با چند باشگاه وارد مذاکره شده اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

مهاجم آرسنال در گفت و گو با اسکای اسپورت عنوان کرد: دوست دارم در جایی بازی کنم که خوشحال باشم و بتوانم هر هفته به میدان بروم. این مهم‌ترین مساله برای هر فوتبالیستی است و امیدوارم به زودی برای من هم رخ دهد.

بنتنر درباره‌ی این موضوع عنوان کرد: ‌من کارم را انجام داده‌ام و اکنون باید منتظر نتیجه بمانم. فعلا فقط می توانم صبر کنم. دیگر کاری از من بر نمی آید و باشگاه است که باید ترتیب کار انتقال من را بدهد تا همه چیز به خوبی تمام شود.

مهاجم ملی پوش دانمارکی درباره‌ی تیمش هم عنوان کرد: با توجه به این که هنوز به هیچ توافقی نرسیده‌ایم نمی توانم نام تیم را بگویم. اما فکر می کنم با وضعیتی که دارم در روزهای آینده موضوع روشن و نام تیم بعدی من اعلام شود.

مهاجم بلند قامت توپچی‌ها در اردوی پیش فصل این تیم حضور نداشت و ونگر به او فرصت داد تا با با خیال آسوده تیم بعدی‌اش را انتخاب کند. از تیم‌های استوک سیتی، بوروسیا دورتموند و اسپورتینگ لیسبون به عنوان تیم‌های خواهان جذب بنتنر نام برده شده است.


[ چهارشنبه 90/5/19 ] [ 1:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

FC Barcelona

هافبک بارسلونا جایزه‌ی اسطوره‌ی فوتبال اسپانیا را در مراسم "بالستروس" دریافت کرد.

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال اسپانیا که هر سال با برند "مارکا" برگزار می شود، دوشنبه برنده خود را شناخت. "آندرس اینیستا"، زننده گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی جایزه‌ی "اسطوره" را به خود اختصاص داد.

در این مراسم که با حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا و بازیکنانش در آفریقای جنوبی برگزار شد، از قهرمانان جام جهانی تقدیر شد و آندرس اینیستا جایزه‌ی ویژه با عنوان اسطوره را دریافت کرد.

گردهمایی بازیکنان تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید که فصل گذشته به دلیل شدت گرفتن تنش در چهار ال کلاسیکو روابط چندان دوستانه‌ای نداشتند، از نکات جالب توجه این مراسم بود.


[ چهارشنبه 90/5/19 ] [ 1:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Nemanja Vidic of Manchester United lifts the Community Shield

شاگردان آلکس فرگوسن قهرمان جام خیریه انگلیس شدند.

یکشنبه منچستریونایتد موفق شد با نتیجه‌ 3 بر دو منچسترستی را شکست دهد و انتقام شکست در جام حذفی فصل گذشته را بگیرد.

در این دیدار که در ورزشگاه 77.169 نفری ومبلی لندن برگزار شد، شاگردان مانچینی موفق شدند دوبار در نیمه اول با گل‌های جولن لسکات در دقیقه 38 وادین ژیکو در دقیقه 45 ، دو بر صفر پیروز به رختکن برود، اما در نیمه دوم این شاگردان سرآلکس فرگوسن بودند که نمایش خیره کننده‌ای از خود به جا گذاشتند و نه تنها بازی را به تساوی کشاندند، بلکه گل پیروزی را نیز در دقیقه 90 بازی به ثمر رساندند.

گل‌های منچستریونایتد در این بازی کریس سمولینگ (52) و لوئیس نانی (58 و 90) به ثمر رساندند.

منچستریونایتد با این قهرمانی برای چهارمین بار در پنج فصل گذشته به قهرمانی در این جام دست یافت.

Nani of Manchester United celebrates scoring the winning goal

Chris Smalling of Manchester United scores his side

Yaya Toure of Manchester City battles with Anderson of Manchester United


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 2:14 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Ronaldinho of Flamengo celebrates after scoring during a Campeonato Brasileiro match against Grêmio at Engenhão stadium

بهترین بازیکن جهان در دوسال پیاپی از انگیزه‌اش برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید.

رونالدینیو 31 ساله که با توجه به عملکرد نه چندان قابل قبولش در میلان، جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را از دست داد، انگیزه‌ی زیادی دارد که بار دیگر به تیم ملی بازگردد.

کارلوس دونگا پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی پیش از جام جهانی تصمیم گرفت رونالدینیو را در ترکیب قرار ندهد و البته برزیل هم در این رقابت‌ها به جایی نرسید و با شکست مقابل هلند نتوانست به مراحل پایانی راه پیدا کند.

ستاره‌ی پیشین تیم‌های بارسلونا و میلان درباره‌ی وضعیتش گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا با بازی‌های خوب در فلامینگو بتوانم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. می‌خواهم بدنم را در شرایط آماده نگه دارم تا در صورتی که مربی به من نیاز داشت بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

Brazilian footballer Ronaldinho greets fans

وی ادامه داد: در حال حاضر خواب پوشیدن پیراهن تیم ملی را می‌بینم، اما بدنم واقعا آماده است و شرایط خوبی دارم.

برنده‌ی توپ طلای جهان که بهترین دوران ورزشی‌اش را با پیراهن آبی- اناری تیم بارسلونا پشت سر گذاشت، درباره‌ی جام جهانی 2014 برزیل هم گفت: از حالا تا جام جهانی فرصت زیادی باقیمانده است و اتفاق‌های زیادی ممکن است رخ دهد. اما ایمان دارم که می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و تا آن زمان نقش مهم و سازنده‌ای در تیم داشته باشم.

رونالدینیو زمستان گذشته در تعطیلات نیم فصل از میلان راهی فلامینگو شد و با هت تریکی که در دیدار مقابل سانتوس داشت، توانست هواداران تیم سابقش را شاد کند.

تیم ملی برزیل که به عنوان میزبان به طور خودکار سهمیه‌ی حضور در جام جهانی را کسب کرده، در رقابت‌های مقدماتی شرکت نمی‌کند و البته مانو منزس قصد دارد برای حفظ آمادگی شاگردانش چندین دیدار دوستانه را در این سه سال برنامه ریزی کند.

تیم ملی برزیل در آخرین دوره‌ی جام جهانی در آفریقای جنوبی با قبول شکست 2 بر یک مقابل هلند از راه یابی به مرحله‌ی نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماند.


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 1:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

تیم فوتبال بارسلونا تور آمریکایی‌اش را با پیروزی 2 بر صفر مقابل باشگاه آمریکا به پایان برد؛ آرسنال هم در دیداری دوستانه 2 بر یک به بنفیکا باخت.

تیم فوتبال بارسلونا که برای برپایی اردوی پیش فصل به آمریکا سفر کرده بود در آخرین دیدار خود در دالاس با نتیجه‌ی 2 بر صفر مقابل باشگاه آمریکا به برتری دست پیدا کرد.

شاگردان گواردیولا که پیش از این با نتیجه‌ی 4 بر یک مقابل چیواس گوادالاخارا شکست خورده بودند با این پیروزی تور آمریکایی را به پایان بردند.

بارسلونا باید برای رویارویی با رئال مادرید در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا به مصاف این تیم برود. شاگردان مورینیو در آخرین دیدار دوستانه‌ی خود در چین با شش گل تیانجین‌تدا را شکست دادند.

در سایر نقاط جهان هم دیدارهای دوستانه‌ای برگزار شد. آرسنال بدون حضور کاپیتان فابرگاس که در لندن مانده بود، با نتیجه‌ی 2 بر یک مقابل بنفیکا شکست خورد. چلسی با نتیجه‌ی 3 بر یک گلاسکو رنجرز را شکست داد. لیورپول دیگر تیم انگلیسی با 2 گل والنسیا را از پیش رو برداشت.


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 1:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

Brazilian footballer Neymar heads the ball during a training session

داسیلوا پدر نیمار مهاجم جوان سانتوس برزیل از حضور فرزندش در جمع آبی ـ اناری‌ها استقبال می‌کند.

 

اگر چه رییس باشگاه سانتوس برزیل در خلال روزهای گذشته اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست از قید نیمار بگذرد و این بازیکن تا 80 سالگی در سانتوس می‌ماند اما با این وجود نیمار داسیلوا پدر نیمار به واگنرریبرو مدیر برنامه‌های فرزندش گفت که مذاکرات لازم را با باشگاه بارسلونا برای انتقال نیمار آغاز کند.

به نوشته روزنامه مارکا اسپانیا داسیلوا در گفت‌وگو‌ با مدیر برنامه‌های فرزندش گفت: شما می‌توانید مذاکرات با بارسلونا را شروع کنید.

ریبرو مدیر برنامه‌های نیمار پیش از این بارها در گفت‌وگو‌ با پدر نیمار اعلام کرد که چنانچه نیمار و سانتوس علاقه‌ای به مذاکره با رئال مادرید ندارند، بهتر است مذاکراتشان را با بارسلونا دنبال کنند.

باشگاه رئال مادرید در هفته‌های اخیر بارها از ابراز علاقه خود برای جذب نیمار 19 ساله خبر داد، اما هر بار باشگاه سانتوس و خود نیمار جواب رد به این تیم ثروتمند و پر ستاره اسپانیایی دادند و اعلام کردند که هدف اصلی آن‌ها شرکت در جام جهانی باشگاه‌ها در ژاپن است.

انتظار می‌رود که ریبرو مدیر برنامه‌های نیمار طی روزهای آینده با ساندرو روسل رییس باشگاه بارسلونا در خصوص انتقال نیمار صحبت کند.

باشگاه بارسلونا پیش از این اعلام کرد که با قرار داد بستن با نیمار از آغاز فصل 2013 ـ 2012 موافق است.این همان چیزی است که خود نیمار می‌خواهد و با خواسته‌های باشگاه سانتوس نیز در تعارض نیست.


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 1:22 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب