فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


داربی 66 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سازمان لیگ برتر فوتبال از گروه داوران ایرانی داربی تقدیر کرد.

عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر در پایان داربی تهران با حضور در اتاق داوران از محسن ترکی و سایر کادر داوری این مسابقه تقدیر و هدایایی را به آنها اهدا کرد.

عزیز محمدی همچنین با ابراز رضایت از برگزاری مسابقه گفت: به لطف خدا بازی در بهترین شرایط برگزار شد. اقدام ما در انجام بلیت فروشی در روز بازی با استقبال تماشاگران روبه رو شد و حتی آنها به دلیل این موضوع از ما قدردانی کردند، چرا که برای تهیه بلیت مجبور نبودند به نقاط مختلف شهر مراجعه کنند.

عزیز محمدی همچنین داربی 66 را یکی از بهترین داربی های چند سال اخیر دانست و افزود: با توجه به آن که پس از سال‌ها قضاوت مسابقه به داور ایرانی سپرده شده بود اما با قضاوت بسیار خوب و بی‌حاشیه، این داربی بسیار بهتر از داربی های سال های گذشته برگزار شد و ما کمال رضایت را داریم.

عزیز محمدی درباره‌ی اعتراض های تماشاگران استقلال در پایان بازی گفت: این موضوع طبیعی بود چرا که تماشاگران استقلال تیمشان پیروز میدان بود اما در دقایق پایانی بازی مساوی شد، شاید اگر همین اتفاق برای پرسپولیس هم می افتاد تماشاگران این تیم همین واکنش را انجام می دادند اما در کل نظم و کم حاشیه‌ گی این بازی بسیار خوب بود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سخنگوی فدراسیون فوتبال از اعضای تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس و هواداران این دو تیم برای برگزاری هر چه بهتر شهرآورد 66 تقدیر کرد.

مهدی تاج پس از پایان این دیدار با تقدیر از عملکرد داوران گفت: پس از 14 سال قضاوت داوران خارجی، سرانجام فدراسیون فوتبال از داوران ایرانی استفاده کرد که نتیجه‌ی مثبتی در پی داشت.

وی با تشکر از هواداران و اعضای این دو تیم و همکاری با تیم داوری در طول بازی گفت: مدیران دو باشگاه استقلال و پیروزی زمینه سازی خوبی برای حضور داوران ایرانی در این دیدار انجام داده بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

تاج با بیان این که سازمان لیگ برتر نهایت تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار انجام داد، گفت: هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس رفتار مناسبی در جریان بازی داشتند و فرهنگ غنی ایرانی را به معنای واقعی نشان دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین با تشکر از حضور هواداران در دیدار تیم های ملی ایران و کره‌ی جنوبی گفت: علی رغم وجود بارش باران مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند و تیم کشورشان را تنها نگذاشتند. امیدواریم با نتایج مطلوبی که تیم ملی در ادامه‌ی رقابت های مقدماتی جام جهانی به دست می آورد گوشه‌ای از محبت‌های آنها را جبران کنیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید حملات موثر بیشتری می‌کردیم تا در دقایق پایانی نتیجه به تساوی کشیده نشود.

مجتبی جباری پس از تساوی داربی 66 ظهار کرد: از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم، معتقدم باید گل‌های بیشتری می‌زدیم تا بتوانیم پیروز قاطع میدان باشیم.

وی افزود: باید حملات بیشتری می‌کردیم و از این حملات نیز بیشتر استفاده می‌کردیم.

جباری گفت: پرسپولیس در دقایق پایانی هجومی بازی می‌کرد معتقدم سرنوشت این بازی و قهرمانی در لیگ برتر در دست استقلال بوده و هست.

جباری اظهار کرد: اگر دقت بیشتری می‌کردیم پیروز میدان بود ما باید این بازی را می‌بردیم تا هواداران‌مان را شاد می‌کردیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: نتیجه این بازی در صورتی که پرسپولیس برنده آن بود عادلانه‌تر می‌شد.

مازیار زارع پس از تساوی داربی 66 گفت: بازی سنگینی بود بعد از استقلال چیزی برای از دست دادن نداشتیم و باید حمله می‌کردیم.

وی افزود: تلاش کردیم تا بازی را از باختن خارج کنیم و به مساوی بکشانیم تا پس از آن اگر مهلتی بود برنده بازی شویم.

بازیکن پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس این بازی را می‌باخت هواداران ما را نمی‌بخشیدند و برای همین در دقایق باقی مانده نهایت تلاش‌مان را گذاشتیم تا بازی مساوی شود.

زارع که تک گل تیم پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گفت: از اینکه برای پرسپولیس گلزنی کردم خوشحالم فکر می‌کنم، عادلانه‌ترین نتیجه این بازی برد پرسپولیس بود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: حق تیم ما در داربی 66 پیروزی بود.

خسرو دانشجو اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و حق استقلال در داربی برد بود. در کل تیم استقلال بازی خوبی انجام داد و اگر آن حادثه در پایان بازی نبود، اکنون سه امتیاز بازی به حساب استقلال واریز شده بود.

وی درباره‌ی اعتراض‌های تماشاگران درباره‌ی تبانی برای مساوی در بازی نیز گفت: اطمینان داشته باشید چنین بحثی نبوده است. در بازی تنها یک بحث مطرح بود و آن هم فوتبال بود.

دانشجو ادامه داد: همه بازی را دیدند و مشخص بود که حق استقلال پیروزی بود. ما دو، سه موقعیت خوب گلزنی هم بدست آوردیم به خصوص اگر توپ‌های اکبرپور تبدیل به گل می‌شد، استقلال با اختلاف دو، سه گل پرسپولیس را شکست می‌داد. در هر صورت حق استقلال پیروزی بود و شاید اگر آن پنالتی دقیقه‌ی 90 رخ نمی‌داد، حق به حقدار می‌رسید.

انتهای پیام


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بودیم.

افشین پیروانی پس از پایان داربی 66 میان تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما از موقعیت‌های گل‌زنی برخوردار بودیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر شانس آورده بودیم و در همان ابتدای بازی می‌توانستیم گل‌زنی کنیم می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. برای پیروزی صاحب موقعیت‌های بهتری بودیم.

این مربی درباره‌ی فرصت‌های استقلال برای گل‌زنی هم گفت: وقتی روی اشتباه‌ خودمان از حریف عقب افتادیم با بیرون کشیدن مدافع مان و به میدان فرستادن مهاجمان سعی کردیم بازی را به تساوی بکشانیم و همین موضوع باعث شد تا در ضد حمله ها به حریف موقعیت گل‌زنی بدهیم.

او گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بودیم، هر چند این شاید به این دلیل باشد که من مربی پرسپولیس هستم اما باید بگویم که از داربی قبل بهتر بود.

پیروانی درباره‌ی تغییر تاکتیکی پرسپولیس و استفاده از سه دفاع در قلب خط دفاع هم گفت: روی بازی حریف حساب کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها دو مهاجم سرعتی دارند، برای همین ترجیح دادیم که با سه مدافع در خط دفاع بازی کنیم.

او در مجموع بازی دو تیم را خوب ارزیابی کرد.

پیروانی در مورد داوری گفت: باید بگویم در این چند سال چنین قضاوت خوبی ندیده بودم، اشتباهای داوری تنها در حد یک یا دو صحنه بود.

وی پیرامون دو تعویض پرسپولیس در این دیدار که با ورود علی عسگر و نوروزی همراه بود،‌ گفت: این دو بازیکن جوان هستند و ان‌شاء الله در آینده بهتر از این ظاهر خواهند شد.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تیم ما شایستگی پیروزی را داشت اما، نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

امیررضا واعظی آشتیانی اظهار کرد: در نیمه‌ی نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما، در نیمه‌ی دوم استقلال بهتر بود و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشت. اما، تنها از یک فرصت استفاده کرد. ما دو فرصت مسلم گلزنی را نیز توسط اکبرپور از دست دادیم، ضمن آن که فرصت‌های دیگری نیز برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت استقلال فوتبال بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و ما چند موقعیت بالای 90 درصد گل را از دست دادیم.

واعظی آشتیانی ادامه داد: قانون فوتبال است که وقتی تیمی گل نمی‌زند، گل می‌خورد و استقلال هم پس از آنکه فرصت‌های زیادی را از دست داد، گل خورد. ما هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت از حریف پیش افتادیم اما، در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم. در کل بازی خوبی بود و من از عملکرد بازیکنان استقلال راضی هستم.

وی ادامه داد: به ترکی داور مسابقه نیز تبریک می‌گویم چرا که پس از سال‌ها فرصت در اختیار داور ایرانی قرار گرفت و ترکی نیز به خوبی قضاوت کرد و در مجموع کادر داوری بسیار هماهنگ بود. البته در هر قضاوتی نیز اشتباهاتی وجود دارد که طبیعی است.

وی درباره‌ی خطای هند مدافع تیم استقلال نیز گفت: در هر صورت این نظر داور بوده است و کارشناسان بهتر می‌توانند در این باره اظهارنظر کنند.

واعظی آشتیانی درباره‌ی اتفاقات پایان بازی و حرکات تماشاگران استقلال نیز گفت: ما این حرکات را تایید نمی‌کنیم، به هیچ عنوان موضوع غیر فوتبالی در میان نبود و بحث‌هایی چون تعیین نتیجه از قبل درست نیست. معتقدم رفتار این تماشاگران صحیح نبود و از روی شور جوانی و ناآگاهی سرزد. در هر صورت به احتمال زیاد جریمه‌هایی برای استقلال در نظر گرفته می‌شود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

امیر قلعه نویی پس از تساوی استقلال در برابر پرسپولیس این نتیجه را مساوی با یک شکست دانست.

قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و به هر حال تیمی که گل نزند مستحق دریافت گل است. برای تیمی که پیش است، در دقیقه 93 گل خوردن مساوی با شکست است.

وی ادامه داد: پس از به ثمر رساندن گل، ما کمی احساسی بازی کردیم، همچنین سیاوش اکبرپور دو موقعیت گل را از دست داد و حق ما همین تساوی بود.

قلعه نویی همچنین پیرامون عملکرد تیم داوری گفت: داوری بسیار خوب بود، در مورد پنالتی که به نفع پرسپولیس اعلام شد هم باید فیلم بازی را مجددا ببینم. اما وقتی آقای ترکی آن را پنالتی تشخیص داده،‌ حتما پنالتی بوده است.

سرمربی استقلال در مورد تعویض های انجام گرفته‌ی خود در این بازی گفت: دو تعویض اجباری داشتیم. مجتبی جباری نمی توانست به بازی ادامه دهد، از سوی دیگر قصد داشتیم بازیکن سر زن وارد زمین کنیم. اما متاسفانه گل تساوی را دریافت کردیم شاید اگر سیاوش اکبرپور یکی از موقعیت های خود را به گل تبدیل می کرد نتیجه چیز دیگری می‌شد.

قلعه نویی در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه نخست چندان خوب نبودیم، باید فیلم بازی را آنالیزم کنم، در حال حاضر اگر نظری بدهم یک نظر احساسی است.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

علی کریمی گفت: تساوی نتیجه‌ی عادلانه‌ای برای داربی بود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیم های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از جذابیت‌های فوتبال این است تا دقایق پایانی نتیجه‌ مشخص نیست و هواداران دو تیم استرس دارند.

وی ادامه داد: هیچ کدام از بازیکنان ما کم کاری نکردند و هرچقدر توان داشتند، گذاشتند. به خصوص بعد از گل استقلال تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل انجام دادیم تا بازی مساوی شود.

کریمی با ابراز خوشحالی از نتیجه‌ی تساوی گفت: با این نتیجه توانستیم گوشه‌ای از لطف هواداران را جبران کنیم گرچه می‌دانیم آنها به تساوی راضی نیستند و پیروزی می‌خواهند. اما باید قبول کنیم استقلال تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که نتایج آنها در بازی‌های اخیر لیگ نشان‌دهنده‌ی این مساله است.

کریمی افزود: فکر می‌کنم که تساوی حرف‌های فنی زیادی نداشته باشد اما به هر حال هر دو تیم تمام تلاش خود را انجام دادند و نتیجه‌ی عادلانه‌ای به دست آمد.

کریمی افزود: پرسپولیس تا پایان لیگ بازی‌های زیادی در پیش دارد که امیدواریم با تمام تلاش وبا انجام بازی های خوب پیروزی های زیادی را کسب کند.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:30 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

برخی از تماشاگران تیم فوتبال استقلال بعد از قبول گل تساوی این دیدار به روند بازی اعتراض کردند.

همزمان با اعلام ضربه‌ی پنالتی به سود تیم فوتبال پرسپولیس برخی از تماشاگران تیم استقلال با اعتراض به روند و جریان بازی نتیجه پایانی این دیدار را از پیش تعیین شده قلمداد کردند.

آنها با بیان شعارهایی از قبیل اینکه "فوتبال با سیاست نمی‌خوایم، نمی‌خوایم" اعتراض خود را به روند بازی کردند.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3      >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب