فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


آشتیانی:استقلال به قانون باخت - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: تیم ما شایستگی پیروزی را داشت اما، نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

امیررضا واعظی آشتیانی اظهار کرد: در نیمه‌ی نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما، در نیمه‌ی دوم استقلال بهتر بود و فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشت. اما، تنها از یک فرصت استفاده کرد. ما دو فرصت مسلم گلزنی را نیز توسط اکبرپور از دست دادیم، ضمن آن که فرصت‌های دیگری نیز برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت استقلال فوتبال بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و ما چند موقعیت بالای 90 درصد گل را از دست دادیم.

واعظی آشتیانی ادامه داد: قانون فوتبال است که وقتی تیمی گل نمی‌زند، گل می‌خورد و استقلال هم پس از آنکه فرصت‌های زیادی را از دست داد، گل خورد. ما هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت از حریف پیش افتادیم اما، در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم. در کل بازی خوبی بود و من از عملکرد بازیکنان استقلال راضی هستم.

وی ادامه داد: به ترکی داور مسابقه نیز تبریک می‌گویم چرا که پس از سال‌ها فرصت در اختیار داور ایرانی قرار گرفت و ترکی نیز به خوبی قضاوت کرد و در مجموع کادر داوری بسیار هماهنگ بود. البته در هر قضاوتی نیز اشتباهاتی وجود دارد که طبیعی است.

وی درباره‌ی خطای هند مدافع تیم استقلال نیز گفت: در هر صورت این نظر داور بوده است و کارشناسان بهتر می‌توانند در این باره اظهارنظر کنند.

واعظی آشتیانی درباره‌ی اتفاقات پایان بازی و حرکات تماشاگران استقلال نیز گفت: ما این حرکات را تایید نمی‌کنیم، به هیچ عنوان موضوع غیر فوتبالی در میان نبود و بحث‌هایی چون تعیین نتیجه از قبل درست نیست. معتقدم رفتار این تماشاگران صحیح نبود و از روی شور جوانی و ناآگاهی سرزد. در هر صورت به احتمال زیاد جریمه‌هایی برای استقلال در نظر گرفته می‌شود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:38 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب