فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


تقدیر از سرخابی ها و داوران دربی - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سخنگوی فدراسیون فوتبال از اعضای تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس و هواداران این دو تیم برای برگزاری هر چه بهتر شهرآورد 66 تقدیر کرد.

مهدی تاج پس از پایان این دیدار با تقدیر از عملکرد داوران گفت: پس از 14 سال قضاوت داوران خارجی، سرانجام فدراسیون فوتبال از داوران ایرانی استفاده کرد که نتیجه‌ی مثبتی در پی داشت.

وی با تشکر از هواداران و اعضای این دو تیم و همکاری با تیم داوری در طول بازی گفت: مدیران دو باشگاه استقلال و پیروزی زمینه سازی خوبی برای حضور داوران ایرانی در این دیدار انجام داده بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

تاج با بیان این که سازمان لیگ برتر نهایت تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار انجام داد، گفت: هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس رفتار مناسبی در جریان بازی داشتند و فرهنگ غنی ایرانی را به معنای واقعی نشان دادند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین با تشکر از حضور هواداران در دیدار تیم های ملی ایران و کره‌ی جنوبی گفت: علی رغم وجود بارش باران مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند و تیم کشورشان را تنها نگذاشتند. امیدواریم با نتایج مطلوبی که تیم ملی در ادامه‌ی رقابت های مقدماتی جام جهانی به دست می آورد گوشه‌ای از محبت‌های آنها را جبران کنیم.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب