فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


عزیزمحمدی:دربی66یکی از بهترین دربی هابود. - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سازمان لیگ برتر فوتبال از گروه داوران ایرانی داربی تقدیر کرد.

عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر در پایان داربی تهران با حضور در اتاق داوران از محسن ترکی و سایر کادر داوری این مسابقه تقدیر و هدایایی را به آنها اهدا کرد.

عزیز محمدی همچنین با ابراز رضایت از برگزاری مسابقه گفت: به لطف خدا بازی در بهترین شرایط برگزار شد. اقدام ما در انجام بلیت فروشی در روز بازی با استقبال تماشاگران روبه رو شد و حتی آنها به دلیل این موضوع از ما قدردانی کردند، چرا که برای تهیه بلیت مجبور نبودند به نقاط مختلف شهر مراجعه کنند.

عزیز محمدی همچنین داربی 66 را یکی از بهترین داربی های چند سال اخیر دانست و افزود: با توجه به آن که پس از سال‌ها قضاوت مسابقه به داور ایرانی سپرده شده بود اما با قضاوت بسیار خوب و بی‌حاشیه، این داربی بسیار بهتر از داربی های سال های گذشته برگزار شد و ما کمال رضایت را داریم.

عزیز محمدی درباره‌ی اعتراض های تماشاگران استقلال در پایان بازی گفت: این موضوع طبیعی بود چرا که تماشاگران استقلال تیمشان پیروز میدان بود اما در دقایق پایانی بازی مساوی شد، شاید اگر همین اتفاق برای پرسپولیس هم می افتاد تماشاگران این تیم همین واکنش را انجام می دادند اما در کل نظم و کم حاشیه‌ گی این بازی بسیار خوب بود.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب