فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


پیروانی:روی اشتباه خودمان عقب افتادیم - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بودیم.

افشین پیروانی پس از پایان داربی 66 میان تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما از موقعیت‌های گل‌زنی برخوردار بودیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر شانس آورده بودیم و در همان ابتدای بازی می‌توانستیم گل‌زنی کنیم می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. برای پیروزی صاحب موقعیت‌های بهتری بودیم.

این مربی درباره‌ی فرصت‌های استقلال برای گل‌زنی هم گفت: وقتی روی اشتباه‌ خودمان از حریف عقب افتادیم با بیرون کشیدن مدافع مان و به میدان فرستادن مهاجمان سعی کردیم بازی را به تساوی بکشانیم و همین موضوع باعث شد تا در ضد حمله ها به حریف موقعیت گل‌زنی بدهیم.

او گفت: در روز بدمان از استقلال بهتر بودیم، هر چند این شاید به این دلیل باشد که من مربی پرسپولیس هستم اما باید بگویم که از داربی قبل بهتر بود.

پیروانی درباره‌ی تغییر تاکتیکی پرسپولیس و استفاده از سه دفاع در قلب خط دفاع هم گفت: روی بازی حریف حساب کرده بودیم و می‌دانستیم که آنها دو مهاجم سرعتی دارند، برای همین ترجیح دادیم که با سه مدافع در خط دفاع بازی کنیم.

او در مجموع بازی دو تیم را خوب ارزیابی کرد.

پیروانی در مورد داوری گفت: باید بگویم در این چند سال چنین قضاوت خوبی ندیده بودم، اشتباهای داوری تنها در حد یک یا دو صحنه بود.

وی پیرامون دو تعویض پرسپولیس در این دیدار که با ورود علی عسگر و نوروزی همراه بود،‌ گفت: این دو بازیکن جوان هستند و ان‌شاء الله در آینده بهتر از این ظاهر خواهند شد.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:44 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب