فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


داربی 66 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

شصت و ششمین دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 14 امروز به قضاوت محسن ترکی و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم فوتبال سرد و بی روحی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن تساوی بدون گل بود.

در شروع نیمه دوم استقلال بهتر از پرسپولیس عمل کرد و توانست حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کند. استقلال که توسط آرش برهانی در ضد حملات خطرناک نشان می داد بالاخره در دقیقه 67 روی پاس همین بازیکن و شوت مجتبی جباری به گل برتری دست پیدا کرد.

چند دقیقه بعد از این گل سیاوش اکبرپور بازهم روی پاس آرش برهانی در موقعیتی تک به تک توپ را به بالای دروازه زد تا فریادهای امیرقلعه نویی در فضای ورزشگاه بپیچد.

پرسپولیس که نمی خواست در این دیدار بازنده باشد حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد و چندین موقعیت را توسط نیکبخت واحدی و هادی نوروزی از دست داد.

در شرایطی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند و این دیدار در دقایق وقت اضافه پیگیری می شد، علی علیزاده مهاجم تازه وارد استقلال توپ را درون محوطه جریمه با دست زد تا محسن ترکی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد.

ضربه پنالتی سرخپوشان را در دقیقه 93 این دیدار مازیار زارع بر خلاف جهت حرکت وحید طالب لو به گل تبدیل کرد تا در دربی شصت و ششم هم دو تیم به تساوی دست پیدا کنند. این پنجمین بازی متوالی دو تیم بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:23 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شصت‌و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران با حاشیه‌هایی همراه بود.

قضاوت این مسابقه بعد از 14 سال به یک داور ایرانی یعنی محسن ترکی سپرده شده بود.

- با وجود اینکه تیم استقلال در جدول لیگ برتر صدرنشین است و با پرسپولیس اختلافی 9 امتیازی دارد اما، اکثر عکاسان رسانه‌های گروهی در پشت دروازه استقلال مستقر شده بودند.

- نخستین سوت محسن ترکی که خطایی به سود پرسپولیس و در پشت محوطه جریمه استقلال بود، اعتراض هواداران استقلال را در پی داشت.

- در لحظات ابتدایی مسابقه، زمانی که سپهر حیدری قصد پرتاب اوت دستی را در جلوی جایگاه هواداران استقلال داشت، سنگی به سمت او پرتاب شد که در یک قدمی پای او فرود آمد.

- هنگامی که فابیو جانواریو قصد زدن نخستین ضربه کرنر استقلال را داشت، هواداران پرسپولیس اشیایی نظیر بطری آب را به سمت این بازیکن پرتاب کردند؛ شدت این پرتاب‌ها به حدی بود که محسن ترکی برای آرام کردن فضا به سمت منطقه ارسال کرنر رفت.

- در حالی که از زمان شروع مسابقه مربیان دو تیم از روی نیمکت کار بازیکنان خود را دنبال می‌کردند، امیر قلعه‌نویی در دقیقه هشت برای هدایت بازیکنانش به کنار زمین آمد.

- تعداد زیادی از مامورین نیروی انتظامی از زمان شروع مسابقه میان سکوهای تماشاگران دو تیم مستقر شدند و نسبت به زمان پیش از بازی نظم بیشتری پیدا کردند.

- در دقیقه 16 بازی زمانی که علیرضا واحدی نیکبخت به توپ ارسالی از هم تیمی‌هایش نرسید و تماشاگران استقلال با الفاظ زشتی به او توهین کردند، او در قبال این حرکت برای آنها سوت زد اما، هواداران استقلال دست از شعارهایشان برنداشتند.

- نخستین حرکت غیر ورزشی این مسابقه توسط علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس صورت گرفت، او هنگام شروع مجدد بازی با آرنج به پهلوی آرش برهانی زد که موجب شد نخستین کارت زرد مسابقه را از محسن ترکی بگیرد؛ حسین کاظمی بازیکن استقلال پس از این حرکت به حقیقی تذکر داد و او را آرام کرد.

- " نلو وینگادا" با یک شال گردن قرمز که نام پرسپولیس به لاتین روی آن حک شده بود، بر روی نیمکت تیمش نشسته بود که به نوعی خاطرات وینگو بگوویچ در دوران مربیگری تیم پرسپولیس را زنده کرد.

- امیر قلعه‌نویی پیش از این مسابقه قول داده بود که به قضاوت داور ایرانی این بازی اعتراضی نکند اما، به هنگام خراب کردن موقعیت‌های بازیکنانش با عصبانیت و اعتراض خود را به نوعی تخلیه می‌کرد.

- در جریان مسابقه علی کریمی از شدت خطاهای بازیکنان استقلال به روی او به داور بازی گله کرد که محسن ترکی برای آرام کردن او توضیحاتی به وی داد.

- نیمه اول بازی دو کارت زرد داشت که هر دو آن متعلق به پرسپولیس بود؛ رحمان رضایی دومین کارت زرد تیمش را از داور دریافت کرد.

- آدرس سایت باشگاه استقلال پشت پیراهن بازیکنان این تیم حک شده‌ است.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دقایقی پیش از آغاز بازی فوتبال پرسپولیس ـ استقلال، دو تن از تماشاگران راهی بیمارستان شدند.

دکتر معتمدی ـ معاون فنی مرکز فوریت‌های پزشکی تهران (اورژانس) با اشاره به این که از صبح امروز تا پیش از آغاز داربی ، 38 تن از تماشاگران برای درمان سرپایی به امدادگران اورژانس مستقر در استادیوم آزادی مراجعه کرده‌اند، گفت: طی این مدت امدادگران، دو تن از تماشاگران این بازی را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند.

وی افزود: دلیل انتقال دو تماشاگر مذکور به بیمارستان، سقوط از جایگاه تماشاگران و مصدومیت از ناحیه پا و معده درد گزارش شده است.

به گفته معاون فنی مرکز فوریت‌های پزشکی تهران (اورژانس)، مسمومیت، سرگیجه و سردرد از سوی افرادی که از شب گذشته برای تماشای این بازی از شهرستان‌ها به استادیوم آمده بودند، بیشترین موارد ارجاع به صورت سرپایی به اورژانس بوده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خانچرلی ـ معاون عملیات پلیس تهران بزرگ ـ‌ نیز وضعیت امنیتی استادیوم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر آرامش در استادیوم حاکم است.

وی افزود: تاکنون هیچ تماشاگری توسط پلیس دستگیر نشده است.


[ شنبه 87/11/26 ] [ 4:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

قرارداد "نلو وینگادا" سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دو دستیارش در هیأت فوتبال استان تهران به ثبت رسید.

نلو وینگادا به همراه دو دستیارش صبح پنج شنبه در محل هیأت فوتبال استان تهران حضور یافتند و قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندند.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

با وجود کنترل‌های محسوس و نامحسوس نیروهای انتظامی بازار سیاه بلیت فروشی این بار نیز در کنار ورزشگاه آزادی برپا شده است.

در حالی که بلیت فروشی بازی داربی از ساعات اولیه صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده است، اما، برخی از تماشاگران پس از تهیه‌ی بلیت اقدام به فروش این بلیت‌ها با قیمت بالاتر در اطراف ورزشگاه کرده‌اند.

این در حالی است که نیروهای انتظامی به صورت محسوس و حتی نامحسوس در این زمینه اطراف ورزشگاه را زیرنظر دارند و با متخلفان نیز برخورد شده است. اما، هنوز در مسیرهای ورودی به ورزشگاه آزادی عده‌ای با استفاده از بازار سیاه در حال فروش بلیت به چند برابر قیمت هستند.

در حالی که بلیت‌های هشت هزار تومانی بازی تا ساعت 10 صبح حتی با قیمتی نزدیک به 25 هزار تومان به فروش می‌رسید، با توجه به پر شدن گنجایش طبقه‌ی نخست اکنون بلیت‌های طبقه‌ی دوم با قیمت‌های نزدیک به 10 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

البته با توجه به کنترل شدید در اطراف ورزشگاه پدیده‌ی بازار سیاه بلیت نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر بوده و در بیشتر موارد نیز با متخلفان برخورد شده است.

برخی از تماشاگران شهرستانی که از شب گذشته خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند، فروش بلیت در ورزشگاه را اقدام خوبی دانستند و گفتند: در بازی‌های گذشته که بلیت بازی پیش فروش می‌شد تماشاگران شهرستانی با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند و حتی باید چند روز زودتر از بازی خود را به تهران می‌رساندند اما اکنون شرایط بهتر از گذشته بوده و حتی وجود بازار سیاه کمتر از قبل است.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در فاصله‌ی سه ساعت مانده به آغاز داربی 66 تهران 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

در شرایطی که سه ساعت دیگر تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس زمان باقی مانده است، 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

این در حالی است که ظرفیت طبقه‌ی نخست ورزشگاه تکمیل شده و حتی برخی از تماشاگران در طبقه‌ی اول ایستاده‌اند و قصد دارند به صورت ایستاده بازی را تماشا کنند.

این در حالی است که تعداد بسیاری از تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه آزادی بوده و در طبقه‌ی دوم ورزشگاه استقرار پیدا می‌کنند.

با توجه به آغاز بلیت فروشی از ساعت شش صبح و با وجود ادامه‌ی مراجعه‌ی تماشاگران به ورزشگاه اطراف ورزشگاه آزادی بسیار خلوت بوده و هیچ گونه ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه دیده نمی‌شود.

تماشاگران با استقرار در صندلی‌های خود به شدت در حال تشویق تیم‌های خود هستند و در این بین گاهی به بازیکنان تیم حریف نیز فحاشی می‌کنند.

در حالی که بعضی از لیدرهای دو تیم سعی در کنترل تماشاگران و جلوگیری از فحاشی آنان دارند، برخی از آنان تماشاگران را برای این کار تحریک می‌کنند.

تصاویر بزرگی از علی کریمی و علیرضا واحدی نیکبخت در میان تماشاگران پرسپولیس و همچنین تصاویری از سیاوش اکبرپور و آرش برهانی در میان تماشاگران استقلال قرار دارند. ضمن آنکه تماشاگران استقلال تصویر بزرگی از امیر قلعه‌نویی را در لباس نظامی و با درجه‌ی ژنرالی در ورزشگاه نصب کرده‌اند.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:4 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در حالی که کمتر از پنج ساعت به آغاز داربی 66 باقی مانده است، 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.

بلیت فروشی داربی 66 از ساعت شش صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد و تماشاگرانی که تعداد زیادی از آنها از شب گذشته در مقابل ورزشگاه حاضر شده بودند، به مرور در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

طبقه‌ی اول ورزشگاه به طور کامل تکمیل شده است و در حال حاضر 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

ضمن آن که تماشاگران بسیاری نیز از مسیرهای منتهی به ورزشگاه در حال ورود به مجموعه‌ی آزادی هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی ساعت 14 امروز برگزار می‌شود.


[ جمعه 87/11/25 ] [ 11:49 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

تا  ساعاتی دیگر شصت وششمین دربی تهران یا همان ( شهرآورد ) بین دو تیم استقلال ( 1 ) و پیروزی ( 3 ) آغاز می شود.

پیروزی : این تیم با عوض کردن سرمربی خود و آوردن وینگادا به جای افشین پیروانی اولین دیدار را با این سرمربی از پیش رو برمی دارد .

تیم پیروزی امروز ابراهیم توره را به علت 3 اخطاره بودن در اختیار ندارد و گفته می شود علی کریمی که مصدوم شده بود به این بازی برسد.

استقلال : این تیم هم با داشتن روحیه ای خوب از بازی قبلی (‏برد 5 بر 1 ) مقابل راه آهن راهی این دیدار می شود. باید دید که امروزامیر قلعه نویی با چه تدبیری و چه چینشی بازیکنان را در زمین می چیند. طرفداران استقلال چشم به حملات این تیم از گوشه ها و گلزنی بهترین گلزن لیگ  ( تا الآن ) یعنی آرش برهانی بسته اند .

باید در این بازی منتظر درخشش بازیکنانی همچون علی کریمی و مجتبی جباری - وحید طالب لو و کریم باقری - نیکبخت واحدی و آرش برهانی و ..... بود . این دیدار ساعت 14 و به قضاوت داور ایرانی ( محسن ترکی ) برگزار می شود .

دیدار رفت دو تیم 1 - 1 مساوی و باگلزنی آرش برهانی برای استقلال و علی کریمی برای پیروزی به پایان رسید.

یک والپیپر هم ساخته ام امیدوارم خوشتان بییاید.

نتیجه ی بازی را هم برای ما ارسال کنید .

لطفا نتیجه ی بازی ( مانند 2 - 2 ) را برای ما ارسال کنید و در صورت برنده شدن نام شما در لیست برندگان ماهانه ی وبلاگ درج می شود.

با تشکر


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:4 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3      
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب