فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

رقابت‌های فوتبال آلمان بوندسلیگا، با تداوم موفقیت‌های تیم هوفنهایم و برتری بایرن‌مونیخ ادامه یافت.

در ادامه رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، تیم فوتبال هوفنهایم موفق شد با نتیجه 4 بر یک کارلسروهه را مغلوب کند. در این بازی ایبیسویچ در دقایق 15 و 75 و ادو در دقایق 67 و 78 برای هوفنهایم گلزنی کردند و فریس تگ کل کارلسروهه را در دقیقه 20 به ثمر رساند.

تیم بایرن‌مونیخ نیز موفق شد با نتیجه 3 بر یک میهمان خود آرمینیابیله‌فلد را شکست دهد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 25، فرانک ریبری در دقیقه 76 و لوکاس پودولسکی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی سه گل بایرن را به ثمر رسانند و ویچنیارک در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی تنها گل آرمینیا را به ثمر رساند. تسکه از آرمینیابیله‌فلد در دقیقه 82 از سوی داور مسابقه اخراج شد.

photo

وردربرمن نیز با نتیجه 5 بر یک هرتابرلین را شکست داد. کاکار در دقیقه 14، دیگو در دقیقه 20، روزنبرگ در دقیقه 42 و پیزارو در دقایق 59 و 80 گل‌های وردربرمن را به ثمر رسانند و پانتلیچ در دقیقه 68 تنها گل هرتا را وارد دروازه وردربرمن کرد.

هانوفر نیز با سه گل میهمان خود هامبورگ را شکست داد. اسشولز در دقیقه 5، اسشولدر در دقیقه 19 و اشتاینر در دقیقه 79 سه گل هانوفر وارد دروازه هامبورگ کردند.

اشتوتگارت نیز با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود کلن شد. در این بازی نواکوویچ در دقایق 3 و 61 و پتیت در دقیقه 90 برای کلن و هیلبرت در دقیقه 69 برای اشتوتگارت گلزنی کردند.

تیم شالکه نیز با گلزنی وسترمن و فارفان در دقایق 80 و 90 بازی موفق شد میزبان خود انرگی کوتبوس را شکست دهد. این درحالی بود که شالکه از دقیقه 52 به دنبال اخراج انگلار 10 نفره بازی را ادامه می‌داد.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 11:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان با برتری تیم‌های چلسی و منچستریونایتد و همچنین شکست آرسنال پیگیری شد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، بعدازظهر امروز تیم منچستریونایتد موفق شد در یک بازی تماشایی و پرحادثه با نتیجه 4 بر 3 هال‌سیتی را در اولدترافورد مغلوب کند.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق 3 و 44، مایکل کریک در دقیقه 29 و ویدیچ در دقیقه 57 برای منچستر گلزنی کردند و کازین در دقیقه 23، مک شین در دقیقه 69 و گادنر در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی گل‌های هال‌سیتی را به ثمر رسانند.

photo

 

photo

در دیگر بازی امشب نیز تیم فوتبال چلسی موفق شد با 5 گل ساندرلند را شکست دهد. شاگردان اسکولاری با گل‌های آلکس در دقیقه 27، آنلکا در دقایق 30، 45 و 53 و لمپارد در دقیقه 51 این شکست سنگین را به میهمان خود تحمیل کنند.

اورتون نیز با تک گل لوئیس ساها در دقیقه 87 میهمان خود فولام را مغلوب کرد.

دیدار تیم‌های میدلزبرو و وستهام نیز با تساوی یک بر یک پایان یافت. در این بازی مولینس در دقیقه 21 برای وستهام و میدو در دقیقه 83 برای میدلزبرو گلزنی کردند.

پورتس‌موث نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود ویگان شد. در این بازی زکی در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و هسکی در دقیقه 90 برای ویگان گلزنی کردند و کرانیکار در دقیقه 82 تک گل میزبان را به ثمر رساند.

وست‌برومویچ نیز با تساوی دو بر دو در مقابل بلکبرن متوقف شد. در این بازی و در حالی که تیم بلکبرن از دقیقه 36 به دنبال اخراج بنی مک کارتی 10 نفره بازی می‌کرد، بدنار و میلر در دقایق 55 و 62 برای وست‌برومویچ و مک کارتی و آندریوز در دقایق 11 و 89 برای بلکبرن گلزنی کردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌ فوتبال آرسنال نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود استوک سیتی شد. در این بازی فائولر و اولفی نیانا در دقایق 11 و 73 برای استوک و کلیچی در دقیقه 90 برای آرسنال گلزنی کردند. این در حالی بود که آرسنال از دقیقه 77، 10 نفره به بازی ادامه داد.

photo

 

photo

 

photo

 

photo


[ جمعه 87/8/17 ] [ 11:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

زین‌الدین زیدان از "جواد نکونام" برای حضور در بازی ستارگان جهان دعوت کرد.

یونیسف (سازمان جهانی کمک به کودکان بی‌سرپرست سازمان ملل) 29 نوامبر یک بازی خیرخواهانه در کازابلانکا پایتخت مراکش برگزار می‌کند که در این بازی یاران رونالدو به مصاف مردان زیدان می‌روند.

عواید این بازی به کودکان بی‌سرپرست آفریقا اهدا خواهد شد.

برهمین اساس زین‌الدین زیدان کاپیتان اسطوره‌ای فرانسه به طور شخصی از جواد نکونام دعوت کرد تا به عنوان تنها بازیکن آسیایی در جمع ستارگان فوتبال دنیا حاضر شود و در تیم او بازی کند.

دعوت از بازیکنان برعهده‌ی رونالدو و زیدان است. دعوت‌نامه‌ی زیدان برای نکونام چهارشنبه به باشگاه اوساسونا ارسال شد که با رسیدن این دعوت‌نامه بازیکن ایرانی اوساسونا در بازی 29 نوامبر در کنار بازیکنانی نظیر پاتو، بوفون، مسی، جونینیو، کاناوارو، آنلکا، شواین اشتاینگر و... بازی خواهد کرد.

نکونام تنها بازیکن آسیایی است که در میان بزرگان فوتبال جهان جای گرفته است. سال گذشته هم نکونام در بازی خیرخواهانه‌ی یونیسف در ترکیب تیم فردریک کانوته قرار گرفت و نمایش درخشانی از خود ارایه داد.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:56 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

اتحادیه فوتبال اروپا جریمه‌ی باشگاه آتلتیکومادرید اسپانیا را به یک جلسه کاهش داد.

یوفا در مجمع همگانی خود اعلام کرد جریمه‌ی این باشگاه اسپانیایی را تنها به یک جلسه بازی بدون حضور تماشاگران کاهش داده است.

قهرمان سابق رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به دلیل اتفاق‌های دیدار خانگی‌اش برابر المپیک مارسی در دیدار با آیندهوون هلند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند از همراهی تماشاگرانش برخوردار باشد. در اصل قرار بود این باشگاه دو بازی خود را در ورزشگاهی که دستکم 300 کیلومتر با مادرید فاصله دارد، برگزار کند.

خاویر آگیره سرمربی آتلتیکومادرید دو جلسه حق نشستن روی نیمکت مربی‌گری تیمش را نخواهد داشت. در حقیقت جریمه‌ی این مربی آرژانتینی تغییری نکرد.

photo 

آتلتیکومادرید علاوه بر این محرومیت باید 150 هزار یورو جریمه نیز پرداخت کند. هواداران آتلتیکومادرید در بازی برابر المپیک مارسی در روز نخست ماه اکتبر اقدام به سردادن شعارهای نژادپرستانه کرده بودند. آگیره هم در آن بازی به یکی از بازیکنان المپیک مارسی توهین کرده بود.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:53 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دیوید بکام قرارداد قرضی خود با میلان را امضا کرد.

هافبک انگلیسی باشگاه گالاکسی آمریکا با امضای قرارداد با تیم ایتالیایی سال 2009 را با حضور در این تیم آغاز می‌کند.

** توافق رسمی

بکام 33 ساله برای حفظ جایگاهش در تیم ملی به شدت علاقه‌مند بود تا در طول فصل بلند مدت لیگ آمریکا آمادگی خود را حفظ کند و باشگاه میلان روز پنج‌شنبه تایید کرد که توافق رسمی با بازیکن پیشین رئال مادرید و منچستریونایتد شکل گرفته و بکام از روز هفتم ژانویه برای روسونری توپ خواهد زد. مدت زمان قرارداد هنوز اعلام نشده است اما، باشگاه میلان گزینه‌ای برای عقد قرارداد دائمی با بکام خواهد داشت تا بتواند از او در رقابت‌های جام یوفا و مرحله حذفی این رقابت‌ها استفاده کند.

** افتخار می‌کنم

بکام در توضیح دلایلش برای پیوستن به میلان گفت: «یکی از دلایلی که می‌خواهم چند ماه برای میلان بازی کرده و درکنار این تیم تمرین کنم این است که فصل لیگ آمریکا به بلندی فصل لیگ‌های اروپایی نیست و در واقع بدن من طوری تنظیم شده است که نمی‌تواند مدت زمان زیادی استراحت کند. من در دو باشگاه بزرگ جهان منچستریونایتد و رئال مادرید توپ زده‌ام. اکنون فرصت پیوستن به میلان برای چند ماه به من دست داده است و از این بابت مفتخر هستم.»


[ جمعه 87/8/17 ] [ 10:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رادیو مارکا نتیجه گفته‌های انتقادی سرخیو راموس پیرامون سیستم کاری برند شوستر را احتمال جدایی مدافع اسپانیایی از کهکشانی‌ها عنوان کرد.

مدافع راست اسپانیایی روز یکشنبه با انتقاد از سیستم بازی برند شوستر در گفت‌وگویی فاش کرد که در حال حاضر از بازی خود در رئال مادرید راضی نیست.

با وجود اینکه راموس و شوستر روابط میان خود را همانند گذشته بهبود بخشیدند، اما به نظر می‌رسد که کار سران باشگاه با مدافع 22 ساله اسپانیایی هنوز تمام نشده است.

رادیو مارکو اعلام کرد نخستین اقدام سران رئال، متوقف کردن مسایل مربوط به عقد قرارداد مادام العمر با راموس است.

سران باشگاه به این بازیکن قول داده بودند که همانند کاسیاس، گوتی و رائول پس از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی با راموس قرارداد مادام العمر امضا می‌کنند. اما، این قرارداد تکمیل نشده و به نظر می‌رسد تا روز یکشنبه هفته آینده مساله مربوط به آن به طور کامل منتفی شود.

همچنین به نظر می‌رسد سران رئال وضعیت راموس را از حالت پیشین خارج کرده‌اند چرا که در گذشته آنها اعلام کرده بودند که این بازیکن به هیچ وجه فروشی نیست و هیچ‌گونه گفت‌وگویی مبنی بر احتمال فروش وی انجام نمی‌گیرد. اما، اکنون مسوولان رئال آماده انجام گفت‌وگوها برای فروش راموس در ماه ژانویه هستند.

رنه راموس برادر و مدیر برنامه‌های سرخیو روز سه‌شنبه یک جلسه اضطراری با سران باشگاه داشت و به نظر می‌رسد یکی از موضوع‌های مورد بحث در این جلسه، احتمال پیوستن سرخیو راموس به میلان بوده است.


[ جمعه 87/8/17 ] [ 9:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نایب رییس باشگاه میلان پیوستن "دیوید بکام" به این تیم را به طور رسمی تایید کرد.

آدریانو گالیانی تایید کرد که میلان در ماه ژانویه با بکام قرارداد امضا می‌کند.

وی گفت: «بکام می‌خواهد با تیم ما تمرین کرده و برای میلان بازی کند. ما خواهان او هستیم. بکام در ماه ژانویه به میلان می‌آید و ما با وی قرارداد امضا کرده و برای ادامه فصل از او استفاده می‌کنیم.»

گالیانی خاطرنشان کرد: «این تنها یک قرارداد سودمند تجاری نیست بلکه یک قرارداد بزرگ است. بکام در سری A و جام یوفا در دسترس آنجلوتی خواهد بود.»

وی ادامه داد: «فوتبال امروز تنها به توانایی‌های تکنیکی و تاکتیکی مربوط نمی‌شود. حامیان مالی و ورزشگاه‌های پر از تماشاگر هم مهم هستند. هیچ تیمی نمی‌تواند رکورد 65 هزار هواداری که ما در بازی روز یکشنبه داشتیم را بشکند. ورزشگاه‌ها تنها با حضور فوق ستاره‌هایی همچون بکام پر می‌شوند. با حضور او، کاکا و رونالدینیو تیم ما رویایی می‌شود.»

هافبک انگلیسی گالاکسی آمریکا این روزها در تمرین‌های میلان شرکت کرده است تا با جو ورزشگاه بیشتر آشنا شود.


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

روزنامه توتو اسپورت ایتالیا از توافق سران میلان و رم درمورد انتقال مکسس به میلان خبر داد.

روزنامه ایتالیایی مدعی شد که فلیپ مکسس مدافع فرانسوی رم در فصل نقل و انتقالات ژانویه به تیم میلان خواهد پیوست و توافق‌های ابتدایی این نقل و انتقال نیز انجام شده است.

توتو اسپورت مدعی شد که باشگاه میلان حاضر است مبلغ ‌10 میلیون یورو پرداخته و مارک یانکولوفسکی را نیز به باشگاه رم بدهند. آدریانو گالیانی نایب رییس باشگاه میلان اکنون در رم به سر می‌برد و در حال طی کردن مراحل لازم برای جذب مکسس است. مدافع فرانسوی قراردادی چهارساله با میلان به امضا خواهد رساند و گفته می‌شود که حقوق سالیانه وی بین ‌5/2 تا ‌4 میلیون یورو خواهد بود.

photo


[ جمعه 87/8/3 ] [ 10:0 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی ششم رقابت‌های سری A با توقف میلان به پایان رسید.

در آخرین دیدار از هفته ششم رقابت‌های سری A ایتالیا، میلان در خانه کالیاری با تساوی صفر- صفر برابر این تیم متوقف شد.

در این دیدار که با برتری شاگردان کارلو آنجلوتی از نظر آمارها همراه بود، بازیکنان میلان موفق به گشودن دروازه تیم میزبان نشده و سه امتیاز حساس این بازی را از دست دادند.

در جدول رقابت ها، تیم لاتزیو با 13 امتیاز در صدر است. تیم های اینتر و اودینزه هم با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان های دوم و سوم قرار دارند


[ سه شنبه 87/7/16 ] [ 12:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی ششم رقابت‌های لالیگا با پیروزی والنسیا و توقف رئال مادرید به پایان رسید.

در این دیدارها که یک‌شنبه شب برگزار شد والنسیا در خانه‌ی وایادولید با تک گل دقیقه 54 فرناندس حریف خود را شکست داد.

در دیگر بازی رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2-2 برابر اسپانیول متوقف شد. در این دیدار تامودو در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی و گارسیا فرناندس در دقیقه 31 برای اسپانیول گلزنی کردند و هر دو گل رئال مادرید را هم رائول در دقایق 24 و 44 به ثمر رساند.

به این ترتیب با پایان دیدارهای هفته ششم تیم‌های والنسیا و ویارئال در بالای جدول باقی ماندند.


[ سه شنبه 87/7/16 ] [ 12:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب