فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

نخستین دیدار چلسی با حضور گاس هیدینک با پیروزی آبی‌های لندن همراه بود.

شنبه شب با انجام پنج دیدار، مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس آغاز شد.

در این دیدارها، چلسی در حضور گاس هیدینک هلندی توانست در خانه‌ی واتفورد با نتیجه‌ی 3 بر یک به پیروزی برسد و راهی دور بعد رقابت‌ها شود.

photo 

دیگر دیدارهای شنبه با تساوی همراه بود و این بازی‌ها باید بر اساس قوانین جام حذفی انگلیس تکرار شوند.

در این دیدارها، فولام در خانه‌ی سوانسی سیتی یک بر یک متوقف شد. هال سیتی هم در خانه‌ی شفیلد یونایتد همین نتیجه را تکرار کرد. میدلزبورو و وستهام یونایتد در دوئلی لیگ برتری به نتیجه‌ای بهتر از یک بر یک دست نیافتند. بلکبرن و کاونتری سیتی هم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

این رقابت‌ها عصر یکشنبه با انجام دو دیدار دنبال می‌شود و در آنها آستون ویلا و منچستر یونایتد به ترتیب مهمان اورتون و داربی کانتی خواهند بود.

بر اساس برنامه قرار بود روز دوشنبه برنده‌ی کاردیف – آرسنال با بارنلی روبه‌رو شود که این دیدار به زمان دیگری موکول شد.

هم‌چنین شنبه شب یک دیدار عقب‌افتاده از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم برگزار شد که در آن منچستر سیتی در خانه‌ی پورتسموث 2 بر صفر تن به شکست داد.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:17 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

دو تساوی یک بر یک حاصل مسابقات آغازین هفته‌ی بیست و چهارم رقابت‌های سری A بود.

شنبه شب هفته‌ی بیست و چهارم رقابت‌های سری A با انجام دو دیدار آغاز شد.

در این دیدارها بولونیا در خانه‌ی ناپولی به تساوی یک بر یک دست یافت. ماجو (19) برای ناپولی و دی وایو (22) برای بولونیا در این دیدار گلزنی کردند.

در دیگر دیدار شنبه شب، لاتزیو در رم برابر تورینو همین نتیجه را تکرار کرد. سیویلیا (75) برای لاتزیو و آباته (35) برای همشهری یوونتوس در این دیدار گلزنی کردند.

دیگر دیدارهای هفته، یکشنبه برگزار می‌شود. در مهم‌ترین رقابت این هفته تیم‌های اینتر و میلان داربی این شهر را برگزار می‌کنند.

در جدول، اینتر با 53 امتیاز صدرنشین است.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های لالیگا با تساوی اوساسونا در خانه‌ی لاکرونیا و توقف بارسلونا آغاز شد.

شنبه شب با انجام سه دیدار، هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های اسپانیا آغاز شد و هر سه دیدار با نتیجه‌ی تساوی پایان یافت.

اوساسونا که در خانه‌ی دپورتیوو لاکرونیا به میدان رفته بود، برابر این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد. اوساسونا در این بازی جواد نکونام را به طور کامل در میدان داشت. هافبک ایرانی اوساسونا در این دیدار از داور بازی کارت زردی را هم دریافت کرد.

photo 

نکونام دیدار هفته‌ی پیش اوساسونا در لالیگا را به دلیل محرومیت از دست داده بود. او در بازی دو هفته پیش با کارت قرمز داور روبه‌رو شده بود.

مسعود شجاعی هم در این دیدار از دقیقه‌ی 70 به میدان فرستاده شد.

این دو در بازی چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 در تهران به میدان رفته بودند.

photo

در دیگر دیدار شنبه شب لالیگا، بارسلونا صدرنشین رقابت‌ها برابر رئال بتیس با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

آبی اناری‌ها که در ابتدا با گل‌های ملی (18) و گونسالس هوفمان (24) از حریف عقب افتاده بودند، در ادامه با دو گل ساموئل اتوئو (44، 82) توانستند بازی را به تساوی بکشانند و از شکست نجات پیدا کنند.

در دیگر دیدار شنبه، والنسیا برابر مالاگا به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی، ویا در دقیقه‌ی 52 برای والنسیا و آلبیول (59 گل به خودی) برای مالاگا گلزنی کردند.

دیگر دیدارهای هفته یکشنبه برگزار می‌شود.

رئال مادرید این هفته برابر اسپورتینگ خیخون به میدان می‌رود.

در جدول این رقابت‌ها بارسلونا با 60 امتیاز صدرنشین است.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:13 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

پس از استعفای ناصر الجوهر سرمربی تیم ملی عربستان که بدلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام شد، مسوولان فوتبال عربستان بدنبال تعیین سرمربی جدید خود هستند.

در حالی که صحبت از حضور اسکولاری در راس کادر فنی تیم ملی عربستان بود اما امروز رسانه های عربی از حضور "ژوزه پسیرو" پرتغالی سرمربی سابق تیم الهلال عربستان و "زیکو" برزیلی برای هدایت تیم ملی عربستان خبر دادند.

تیم ملی عربستان که یکی از حریفان تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است، هم اکنون دررده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم روز هشتم فروردین درورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران خواهد بود.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:10 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

میلان قصد دارد با همراهی دیوید بکام ستاره‌ی انگلیسی خود، راه اینترمیلان صدرنشین لیگ فوتبال ایتالیا را به سوی چهارمین عنوان قهرمانی سد کند. داربی این دوتیم، شامگاه یکشنبه برگزار می‌شود.

شهرآورد دو تیم پرآوازه‌ی میلانی، همواره از هیجان ویژه‌ای برخوردار بوده است. شاید از دیدگاه غوغا وهیجان و احساس بتوان این رویارویی ‌را با مصاف‌های دو تیم محبوب پایتخت در ایران، یعنی پرسپولیس و استقلال مقایسه کرد.

ورزشگاه بزرگ "سن‌سیرو"، شامگاه یکشنبه بار دیگر شاهد داربی این دو تیم خواهد بود. ‌از آنجا که کاکا ستاره‌ی برزیلی میلان، به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی شرکت ندارد، نقش کلیدی در میانه‌ی میدان میلان به دیوید بکام سپرده خواهد شد.

**از یار قرضی تا بازی‌ساز اصلی

بکام تنها در عرض چند هفته توانست در میلان از بازیکن قرضی، به مهره‌ای کلیدی تبدیل شود. با این‌که او ناچار است، میلان را ترک کند، ولی چشم امید هواداران این تیم را به سوی خود جلب کرده است. گویی این بازیکن 33 ساله سال‌هاست برای میلان بازی می‌کند. خود وی با اعتماد به نفس کامل می‌گوید: «انتظار من این است که با پیروزی بر اینتر، دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم».

در حال حاضر، در لیگ فوتبال ایتالیا، اینتر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به میلان، در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. پیروزی اینتر در روز یکشنبه می‌تواند فاصله‌ی دو تیم را بیشتر و راه اینتر را به سوی قهرمانی هموارتر کند. البته شاید تیم یوونتوس تورین هم در این میان حرفی برای گفتن داشته باشد. یوونتوس در حال حاضر با 46 امتیاز در جایگاه دوم جدول جای دارد و جلوتر از میلان، در تعقیب صدرنشین است.

این که کاکا ستاره‌ی برزیلی میلان در داربی میلانی‌ها غایب خواهد بود، باعث آرامش خاطر بازیکنان اینتر شده است. جولیوسزار دروازه‌بان این تیم می‌گوید: «هر تیمی در دنیا، فقدان کاکا را احساس می‌کند».

ژوزه مورینیو، مربی اینتر، در تیم خود دغدغه‌ی آسیب‌دیدگی ندارد و می‌تواند از همه‌ی توانایی‌های تیمش استفاده کند. خط حمله‌ی اینتر، با وجود ستارگانی چون آدریانو و ابراهیموویچ، برای میلان بسیار زهردار و خطرناک خواهد بود.

از سوی دیگر، به نوشته‌ی روزنامه‌ی ورزشی «گازتا دلو اسپورت» در ایتالیا، اگر آنجلوتی مربی میلان، امسال هم نتواند این تیم را به قهرمانی برساند، مقام مربیگری خود را در این باشگاه از دست خواهد داد. این روزنامه حتی از ستارگان هلندی پیشین میلان، یعنی مارکو فان‌باستن و فرانک رایکارد به عنوان جانشینان احتمالی آنجلوتی نام برده است.

**ماندن یا رفتن: وسوسه این است!

از سوی دیگر، شایعه ها درباره‌ی ماندن یا رفتن بکام هنوز فروکش نکرده است. «بروس آرنا» مربی تیم گالاکسی به تازگی گفته است: «اگر بکام در میلان بماند، ما بازیکن بزرگی را از دست می‌دهیم. ولی در فوتبال بر خلاف بسکتبال، یک بازیکن تعیین‌کننده نیست».

در میلان این سخنان را گونه‌ای خداحافظی گالاکسی با بکام ارزیابی می‌کنند و شایعه‌ی ماندن بکام در میلان قوت گرفته است. دون گاربر مسئول نقل‌وانتقالات در باشگاه میلان، توافق احتمالی میان این باشگاه و باشگاه گالاکسی را برای خریدن بکام تا روز یکشنبه نامحتمل نمی‌داند. خود بکام نیز بارها گفته که مایل است در میلان بماند، ولی اگر باشگاه گالاکسی از او بخواهد، به این تیم بازخواهد گشت. اکنون باید منتظر شد و دید نتیجه‌ی تلاش‌های میلان برای حفظ بکام به کجا خواهد انجامید.

به نوشته‌ی پایگاه اینترنتی "دویچه وله"،‌ جووانی تراپاتونی مربی نامدار ایتالیایی و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال این کشور، در آستانه‌ی داربی تازه‌ی دو تیم میلانی پیش‌بینی جالبی کرده است. به گفته‌ی تراپاتونی، میلان در این داربی پیروز خواهد شد، ولی در پایان فصل، اینتر جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

روز جمعه مهلت در نظر گرفته شده‌ی باشگاه لس‌آنجلس گالکسی برای حضور قطعی بکام در میلان به پایان رسید و باشگاه آمریکایی اعلام کرد، به تمامی پیشنهادها برای انتقال بکام پاسخ منفی خواهد داد. براین اساس بکام اجازه ندارد راهی تیم دیگری بشود. این باشگاه اعلام کرد، بکام را در باشگاهش نگاه خواهد داشت. روزنامه‌ی آمریکایی لس‌آنجلس تایمز روز شنبه نوشت: «دیوید بکام در ماه مارس آینده دوباره میلان را ترک خواهد کرد و به آمریکا بازخواهد گشت.»

تیم لایوک، رییس باشگاه لس‌آنجلس گالکسی با اعلام این خبر گفت: «بکام بدون تردید روز نهم ماه مارس دوباره پیش ما برخواهد گشت. دیگر هیچ گفت‌وگویی را با میلان انجام نخواهیم داد. این حرف تنها از آن رو عنوان می‌شود که خیال بروس آره‌نا سرمربی‌مان و هواداران‌مان آسوده شود. اکنون به آینده چشم خواهیم دوخت و درباره‌ی این موضوع همه چیز گفته شده است.»

لایوک تاکید کرد: «زمان کافی برای انجام مذاکرات وجود داشته است. اما، میلان این اولتیماتوم را جدی نگرفت.»


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:56 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

دیوید بکام در پایان حضور کوتاه مدتش در میلان بار دیگر به لس‌آنجلس گالکسی بازخواهد گشت.

روز جمعه مهلت در نظر گرفته شده‌ی باشگاه لس‌آنجلس گالکسی برای حضور قطعی بکام در میلان به پایان رسید.

به این ترتیب باشگاه آمریکایی اعلام کرد با تمامی پیشنهادها برای انتقال بکام پاسخ منفی خواهد داد و براین اساس بکام اجازه ندارد راهی تیم دیگری بشود.

این باشگاه اعلام کرد بکام را در باشگاهش نگاه خواهد داشت. روزنامه‌ی آمریکایی لس‌آنجلس تایمز روز شنبه نوشت: «دیوید بکام در ماه مارس آینده دوباره میلان را ترک خواهد کرد و به آمریکا بازخواهد گشت.»

تیم لایوک رییس باشگاه لس‌آنجلس گالکسی با اعلام این خبر گفت: «بکام بدون تردید روز نهم ماه مارس دوباره پیش ما برخواهد گشت. دیگر هیچ گفت‌وگویی را با میلان انجام نخواهیم داد. این حرف تنها از آن رو عنوان می‌شود که خیال بروس آره‌نا سرمربی‌مان و هواداران‌مان آسوده شود. اکنون به آینده چشم خواهیم دوخت و درباره‌ی این موضوع همه چیز گفته شده است.»

لایوک تاکید کرد: «زمان کافی برای انجام مذاکرات وجود داشته است. اما، میلان این اولتیماتوم را جدی نگرفت. ما در برابر هواداران‌مان مقصر هستیم که به روشنی اظهار نظر نکردیم. آنها هر روز شایعه‌ی جدیدی را می‌خوانند و ما هم صداقت گفتارمان را از دست می‌دهیم. این جوانمردانه نیست. ما برابر تیم و سرمربی‌مان هم مقصر و مسوولیم. تیم تنها یک ماه تا فصل آینده زمان دارد و باید در نهایت شفافیت را در تیم خود حکمفرما کند. از این رو بکام به تیم ما بازخواهد گشت و در عملکرد خوب تیم سهم خود را ادا می‌کند. درمورد بکام تا آنجایی که می‌توانستم با ادب و مهربانانه رفتار کردم اما، این موضوع همچنان باید ادامه پیدا کند. ما باید تیم‌مان را تا آن اندازه بهتر کنیم که او از بازی در جمع ما خوشحال باشد.»


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا با شکست سنگین صدرنشین این رقابت‌ها آغاز شد.

جمعه شب در شروع این هفته از رقابت‌ها هوفنهایم، قهرمان دور رفت در ورزشگاه خانگی‌اش با چهارگل برابر بایرلورکوزن شکست خورد. این باخت می‌تواند تیم‌های تعقیب کننده را به حضور در مکان نخست جدول امیدوار کند.

دیگر دیدارهای هفته روزهای شنبه و یکشنبه انجام می‌شوند.

در جدول هوفنهایم با 39 امتیاز از 20 بازی صدرنشین است.

نتیجه و برنامه رقابت‌ها:

* هوفنهایم: یک

صالحویچ (31 پنالتی)

بایرلورکوزن: 4

پاتریک هلمس (3، 46)، رولفس (12)، کاسترو (48)

برنامه رقابت‌ها:

شنبه:

هرتابرلین - بایرن مونیخ

بوخوم - شالکه

اینتراخت فرانکفورت - ولفسبورگ

هانوفر - اشتوتگارت

کلن - کارلسروهه

وردربرمن - بوروسیا مونشن‌گلادباخ

یکشنبه:

بوروسیا دورتموند - انرگی کوتبوس

هامبورگ - آرمینیابیله‌فلد


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:46 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo  

بنیادکار با انتصاب "ریوالدو" به عنوان مدیر فنی و جذب دو بازیکن برزیلی آماده ورود به لیگ قهرمانان آسیا شد.

ریوالدو ستاره برزیلی فوتبال روز پنجشنبه با حکم جدیدی مدیریت فنی تیم بنیادکار را بر عهده گرفت تا با مشورت هایش به "آمت ممت" مربی تازه تیم کمک کند.

همچنین "ویکتور" بازیکن میانی تیم موجی میریم برزیل و "ادسون" که در موجی میریم و آ ا ک یونان بازی کرده است، به بنیادکار پیوستند. ادسون هم با آ ا ک آتن در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است.

بنیادکار با الشباب امارات، سپاهان و الاتفاق عربستان همگروه است.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 5:37 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 photo

باشگاه رئال‌مادرید به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبال جهان شناخته شد.

سازمان حسابرسی بین‌المللی دلویته (Deloitte) که مقر آن در نیویورک است، در گزارش سالانه خود ‌‌20 باشگاه ثروتمند فوتبال جهان را اعلام کرد که رئال مادرید در صدر این فهرست قرار دارد.

باشگاه اسپانیایی با سرمایه ‌‌6/289 میلیون پوند در صدر این فهرست قرار دارد و منچستریونایتد از انگلیس با ‌‌1/257 میلیون پوند دوم است.

در همین حال، بارسلونا دیگر باشگاه اسپانیایی با ‌‌4/244 میلیون پوند ثروت رده سوم این فهرست را از آن خود کرده است.

نکته جالب توجه این است که تمامی باشگاه‌های حاضر در این فهرست اروپایی هستند و در این بین هفت باشگاه از انگلیس، چهار باشگاه از آلمان و ایتالیا و دو باشگاه از اسپانیا و فرانسه حضور دارند.

اسامی ‌‌20 باشگاه ثروتمند فوتبال جهان به ترتیب زیر است:

‌‌1- رئال مادرید ‌‌6/289 میلیون پوند

‌‌2- منچستریونایتد ‌‌1/257 میلیون پوند

‌‌3- بارسلونا ‌‌4/244 میلیون پوند

‌‌4- بایرن مونیخ ‌‌8/233 میلیون پوند

‌‌5- چلسی ‌‌9/212 میلیون پوند

‌‌6- آرسنال ‌‌3/209 میلیون پوند

‌‌7- لیورپول ‌‌167 میلیون پوند

‌‌8- میلان ‌‌8/165 میلیون پوند

‌‌9- رم ‌‌9/138 میلیون پوند

‌‌10- اینتر ‌‌9/136 میلیون پوند

‌‌11- یوونتوس ‌‌6/132 میلیون پوند

‌‌12- لیون ‌‌3/123 میلیون پوند

‌‌13- شالکه ‌‌5/117 میلیون پوند

‌‌14- تاتنهام ‌‌8/114 میلیون پوند

‌‌15- هامبورگ ‌‌3/101 میلیون پوند

‌‌16- مارسی ‌‌4/100 میلیون پوند

‌‌17- نیوکاسل ‌‌4/99 میلیون پوند

‌‌18- اشتوتگارت ‌‌3/88 میلیون پوند

‌‌19- فنرباغچه ‌‌1/88 میلیون پوند

‌‌20- منچسترسیتی ‌‌3/82 میلیون پوند

تیم‌های اشتوتگارت، فنرباغچه و منچسترسیتی برای نخستین بار است که موفق به قرار گرفتن در این فهرست شدند


[ جمعه 87/11/25 ] [ 12:26 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال اعلام کرد: جان لوئیجی بوفون بهترین دروازه‌بان20 سال اخیر فوتبال دنیا بوده است.

دروازه‌بان باشگاه یوونتوس تورین و تیم ملی ایتالیا با 78 امتیاز بالاتر از پیتر اشمایکل (منچستر یونایتد) و ایکرکاسیاس (رئال مادرید) قرار گرفت.

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار در این انتخاب خود عملکرد دروازه‌بانان از سال 1978 را در نظر گرفته است. در این فهرست نامی از دروازه بانان ایرانی دیده نمی‌شود.

فهرست ده دروازه‌بان برتر جهان از نگاه فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال:

1- جان لویجی بوفون(ایتالیا)

2- پیتر اشمایکل (دانمارک)

3- ایکر کاسیاس(اسپانیا)

4-اولیورکان (آلمان)

5-خوزه چیلاورت (پاراگوئه)

6- والترزنگا (ایتالیا)

7-ادوین فان درسار(هلند)

8-پترچک (چک)

9-میشل پرودوم (بلژیک)

10-کلودیوتافارل (برزیل)


[ جمعه 87/11/4 ] [ 12:31 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب