فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

تک گل فیلیپو اینزاگی در بازی چهارشنبه شب وردربرمن - میلان از رقابت های جام رفت یوفا او را به آمار گل‌های اروپایی رائول رساند.

مهاجم میلان با تک گل خود علاوه بر آن که میلان را به بازی برگشت امیدوار کرد، شمار گل‌های اروپایی‌اش را به عدد 66 رساند. به این ترتیب این مهاجم 35 ساله به آمار گلزنی رائول گونسالس مهاجم رئال مادرید رسید.

پس از این دو گلزن اسپانیایی و ایتالیایی ، گردمولر، مهاجم تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در دهه ی 70 ، با 62 گل زده حضور دارد.

آندری شوچنکو، مهاجم اوکراینی روسونری با 61 و رود فان نیستلروی هلندی از رئال مادرید با 60 گل زده در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:35 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

منچسترسیتی همچنان در پی به خدمت گرفتن مهاجم کامرونی بارسلونا است.

سران سیتی قصد دارند، تابستان آینده تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ساموئل اتوئو از سر بگیرند.

کمتر از یک سال پیش منچستر سیتی از موقعیت مناسبی برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی کامرون برخوردار بود. پپ گواردیولا، سرمربی تازه وارد آبی - اناری ها علاقه ای به این بازیکن نداشت و در پی واگذاری او به تیم دیگری بود. اما این بازیکن 27 ساله در نو کمپ ماند، سخت تمرین کرد و در فصل جاری تاکنون در 22 بازی برای تیمش 23 بار گلزنی کرده است.

باشگاه بارسلونا هم اعلام کرده است، خواهان تمدید قرارداد کنونی مهاجمش است که در پایان فصل جاری به پایان می رسد. هر چند به نظر می رسد،‌ اتوئو رخداد های تابستان گذشته را از یاد نبرده است. به نوشته ی روزنامه ی انگلیسی "دیلی میل" او در تابستان 2009 راهی یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس خواهد شد. در این میان منچستر سیتی سخت خواهان بردن اتوئو به تیمش است. این تیم قصد دارد با ارائه ی پیشنهادی درخور توجه تمام رقیبانش را از دور خارج کند. این رقم در حال حاضر 23 میلیون یورو است.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

خبربد برای آندریاس اینیستا و بارسلونا؛ بازیکن خط میانی آبی ــ اناری‌ها به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

بارسلونا هفته ی آینده از دو رفت مرحله ی یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باید به دیدار المپیک لیون برود. شاگردان پپ گواردیولا در این بازی اینیستا،‌هافبک ارزشمندشان را به همراه نخواهند داشت.

این بازیکن خط میانی روز سه‌شنبه به دلیل درد تمرین بارسلونا را نیمه کاره رها کرد و بلافاصله مورد معاینه ی پزشکان باشگاه قرار گرفت.

نتیجه‌ی این معاینه‌ها نشان می‌دهد، او دست کم دو هفته دور از فوتبال خواهد بود.

آندریاس یکی از بازیکنان کلیدی گواردیولا در خط میانی است و از شروع سال نو میلادی تاکنون 792 دقیقه در میدان حاضر بوده است .

بارسلونا هفته ی آینده در داربی شهر بارسلونا برابر اسپانیول از رقابت های لالیگا نیز از حضور بازیکن ملی پوش خود بی‌بهره است.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:20 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

پس از دو ماه تعطیلی رقابت های فوتبال جام یوفا ازچهارشنبه شب بار دیگر به جریان افتاد.

در این دیدارها که از مرحله رفت دور شانزدهم نهایی برگزار شدند، میلان در آلمان توانست وردربرمن را با تساوی یک بر یک متوقف کند.

در دیگر دیدارها هامبورگ با سه گل در خانه نایمخن به پیروزی رسید.

دیدار بوردو و گالاتا سرای گلی در پی نداشت. سامپدوریا در خانه ی خود با یک گل برابر متالیست تن به شکست داد. دیدار آستون ویلا و زسکا مسکو با تساوی یک بر یک پایان یافت. سنت اتین هم در خانه المپیاکوس سه بر یک به پیروزی رسید.

نتیجه و برنامه دیدار:

*براگا: 3

رنتریا (17) ، لئوند (26) ، آگویار (84)

استاندارد لوتیش : صفر

*آلبورگ :3

دوئه (53، 71) ، یاکوبسن (90)

دپورتیوولاکرونیا : صفر

*پاری سن ژرمن : 2

هورائو (85، 80)

ولفسبورگ : صفر

* نایمخن : صفر

هامبورگ : 3

تروخوفسکی (42)، سیلوا (45) ، اولیچ (75)

*بوردو : صفر

گالاتاسرای : صفر

* سامپدوریا : صفر

متالیست : یک

اولینیک (45)

* وردربرمن : یک

دیگو (84)

میلان : یک

فیلیپواینزاگی (36)

photo

 

 photo

photo 

photo 

* آستون ویلا : یک

کاریو (69)

زسکا مسکو :یک

واگنر لاو (14)

* المپیاکوس : یک

جرجویچ (63 پنالتی)

سنت اتین : 3

یلان (11) ، درنیس (43) ، گومیس (90)

* زنیت سنت پترزبورگ: 2

هوشتی (2) ، تیموشچوک (45)

اشتوتگارت : یک

گومس (15)

* دیناموکیف : یک

آلبیول (60 گل به خودی)

والنسیا : یک

سیلوا (10)

برنامه بازی های پنجشنبه:

لخ پوزنان ــ اودینزه

شاختار دونتسک ــ تاتنهام

کوپنهاگن ــ منچستر سیتی

فیورنتیا ــ آژاکس

المپیک مارسی ــ توئنت انسخده


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

در دیداری عقب افتاده از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد در زمین خود با سه گل فولام را شکست دهد.

چهارشنبه شب در دیداری عقب افتاده منچستر یونایتد توانست با سه گل فولام را از پیش رو بردارد.

در این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد انجام شد، شیاطین سرخ با گلهای پل اسکولز (12) ، دیمیتاربرباتف (30 ) و وین رونی (63) توانست به پیروزی برسد.

شاگردان سر الکس فرگوسن با این پیروزی با 59 امتیاز همچنان از عنوان صدر نشینی خود در جدول رقابتهای لیگ برتر دفاع کردند که این تیم هم اکنون با فاصله‌ای 5 امتیازی نسبت به لیورپول صدرنشین است.

پیروزی 3 بر صفر منچستر که بدون گل خورده به دست آمد باعث شد تا رکورد باز نشدن دروازه ادوین فان در سار دروازه بان هلندی این تیم به یکهزار و 302 دقیقه برسد.

رونی هم پس از مدتها آسیب دیدگی به ترکیب تیمش باز گشت و حضور دوباره‌اش در ترکیب یونایتد را با گل جشن گرفت.

این نهمین پیروزی پی در پی شاگردان فرگوسن به شمار می آمد، آنها در 14 بازی گذشته خود هیچ گلی را دریافت نکردند.

شیاطین سرخ همچنین در 11 بازی خانگی خود تاکنون به طور پیوسته به پیروزی دست یافته‌اند.

این تیم هفته آینده از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به دیدار اینترمیلان برود.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:1 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

تیم فوتبال آث میلان ایتالیا برای برگزاری دیداری تدارکاتی به کشور قطر سفر خواهد کرد.

به نقل از سایت عربی " الکوره " تیم فوتبال آث میلان ایتالیا با تمام ستارگان خود درروز 4 مارس 2009( 14 اسفند 87 ) به قطر سفر خواهد کرد.

بنا براین گزارش تیم میلان درورزشگاه جاسم بن محمد شهر دوحه درساعت 6 عصر بوقت دوحه مقابل تیم السد به میدان میرود.

این دومین سفر تیم میلان در سه ماه اخیر به کشورهای عربی است. این تیم در خلال تعطیلات زمستانی کالچو اردوی دو هفته ای را در شهر دبی برپا کرده بود.

تیم السد حریف تدارکاتی آث میلان هم اکنون با 38 امتیاز دررده سوم لیگ ستارگان قطر قراردارد.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 1:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته بیست و چهارم رقابت های سری A با پیروزی اینتر در داربی شهر میلان همراه شد.

یکشنبه شب و در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های سری A تیم های اینتر و میلان در شهرآورد میلان به مصاف یکدیگر رفتند که مردان مورینیو توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود بگذرند.

در این دیدار،‌ ابتدا آدریانو در دقیقه 29 برای اینتر گلزنی کرد و در ادامه استانکوویچ با گل دقیقه 43 خود اختلاف را به دو گل رساند. در نیمه دوم هم میلانی ها تنها یک بار و در دقیقه 71 موفق شدند توسط الکساندر پاتو مهاجم برزیلی خود به گل برسند. این دیدار سه کارت زرد برای بازیکنان اینتر و یک کارت زرد برای میلانی ها به همراه داشت.

photo 

photo 

 

 

photo 

 

 

photo 

photo 

 

photo 

 

 

 

 

 

photo 

 

 

 

 

در دیگر دیدار مهم یک‌شنبه شب،‌ تیم یوونتوس با تساوی یک-یک برابر سامپدوریا متوقف شد تا امیدهای یووه برای قهرمانی در این فصل از رقابت های سری A کمتر از پیش شود. در این دیدار، پاتزینی در دقیقه 10 برای سامپدوریا و آمائوری در دقیقه 61 برای یوونتوس گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارهای یک‌شنبه شب به شرح زیر است:

* سی ینا: یک

اودینزه: یک

*آتالانتا: 3

رم:‌ صفر

* رجینا:‌ صفر

پالرمو: صفر

*کالیاری:‌ 2

لچه:‌ صفر

* جنوا: 3

فیورنتینا:‌ 3

*کیه وو: یک

کاتانیا: یک

در پایان هفته بیست و چهارم رقابت های سری A، هم اکنون تیم اینتر با 56 امتیاز در صدر است و یوونتوس با 47 امتیاز در رده دوم قرار دارد. میلان با 45 امتیاز رده سوم را از آن خود کرده و فیورنتینا نیز با 42 امتیاز چهارم است.


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 12:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

ژوزه مورینیو در گفت و گویی اعلام کرد، مشتاق بازگشت به چلسی است.

سرمربی پیشین چلسی و حال حاضر اینتر در گفت و گو با روزنامه ی انگلیسی News of the World با اعلام علاقه برای بازگشت به چلسی زمان بازگشت خود به استمفورد بریج را فاش نکرد.

مورینیوی پرتغالی از تابستان گذشته در روی نیمکت اینتر حضور دارد. با این حال همواره شایعه‌هایی درباره‌ی بازگشت او به جزیره به گوش می رسد. از منچسترسیتی و لیورپول به عنوان گزینه‌های احتمالی پیش روی آقای خاص یاد می شود. اما خود این مربی بر این باور است که روزی به چلسی باز خواهد گشت.

این مربی 46 ساله در این باره گفت: "اگر از من پرسیده شود، آیا باور دارم روزی دوباره در چلسی کار خواهم کرد، می گویم: آری، این طور فکر می کنم. با این حال نمی توانم بگویم‌، چه زمانی."

او در سال 2004 از پورتو راهی چلسی شد و با لندنی‌ها 2 بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت. رومان آبراموویچ، میلیاردر روس و مالک چلسی در سپتامبر 2007 مورینیو را کنار گذاشت.

مربی کنونی اینتر، صدرنشین کنونی فوتبال باشگاه های ایتالیا در این گفت و گو همچنین عنوان کرد: "ما با هم واقعا خوشبخت بودیم. با هواداران چلسی رابطه‌ی بسیار خوب و نزدیکی داشتم. برای آنها همیشه بهترین ها را آرزو دارم، چرا که چلسی باشگاه به خصوصی است و در آنجا دوستان خاصی دارم. من بخشی از تاریخ آنها هستم و آنها هم جزئی از وجود من هستند. امیدوارم آنها دوباره قدرت گذشته‌ی شان را پیدا کنند، چرا که این باشگاه دستخوش تغییر شده است."


[ دوشنبه 87/11/28 ] [ 11:29 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

هواداران لیورپول می توانند به بازگشت کاپیتان خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.

لیورپول امیدوار است استیون جرارد آسیب دیده را در بازی های مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید دوباره در ترکیب خود داشته باشد.

جرارد در بازی دوازده روز پیش لیورپول برابر اورتون دچار آسیب دیدگی شد و از آن پس از ترکیب قرمز ها دور بوده است. پیش از این گفته می شد، او بازی برابر کهکشانی ها را از دست خواهد داد. اما اکنون این امیدواری وجود دارد که جرارد به بازی روز 25 فوریه (ششم اسفند) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برسد.

روزنامه انگلیسی News of the World در آخرین شماره ی خود نوشت، روند بهبود بازیکن 28 ساله ی بسیار خوب پیش می رود و او در بازی با رئال مادرید می تواند بازگشت خود به فوتبال را جشن بگیرد.

پس از جدایی رابی کین از لیورپول و بازگشت او به تاتنهام انتخاب های رافائل بنیتس برای خط حمله بسیار محدود شده است. فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی قرمزها که بخش زیادی از فصل جاری را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، به جرارد درباره ی بازگشت زودهنگامش به فوتبال هشدار داده بود.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:21 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

منچستر یونایتد برای واگذاری کریستیانو رونالدو دست کم 95 میلیون یورو برای فسخ قراردادش با شیاطین سرخ در نظر گرفته است.

هر باشگاهی که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ باشد، باید رقم هنگفتی را به حساب تیم انگلیسی واریز کند. این رقم دست کم 95 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

بدیهی است که سر آلکس فرگوسن دوست ندارد، بازیکن ارزشمند خود را به تیم دیگری واگذار کند. با این حال هر بازیکنی قیمت خود را دارد و 95 میلیون یورو حداقل قیمتی است که مشتری این بازیکن 24 ساله باید آن را پرداخت کند.

به نوشته ی روزنامه ورزشی AS چاپ اسپانیا، این رقم در گفت و گو میان ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو و باشگاه منچستر یونایتد تعیین شد.

این روزنامه ی نزدیک به باشگاه رئال مادرید به تازگی از احتمال پیوستن رونالدو به این تیم خبر داده بود. بر این اساس مرد سال 2008 فوتبال جهان قرار دادی 5 ساله با حقوق سالیانه ی 9 میلیون یورو امضا خواهد کرد.


[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 6:20 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب