فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

رقابت‌های جام یوفا پنج‌شنبه شب با برگزاری40 دیدار دنبال شد.

دور برگشت این دیدارها با راهیابی تیم های میلان، والنسیا و منچسترسیتی به مرحله بعدی دنبال شد.

در مهم‌ترین این دیدارها، تیم شالکه یک - یک برابر آپوئل متوقف شد و در مجموع با برتری 5 بر 2 به مرحله بعدی راه یافت. منچسترسیتی 2 بر یک از سد اومونیا عبور کرد و با برتری 2 بر یک در دیدار رفت، در مجموع با نتیجه 4 بر 2 راهی مرحله بعدی شد.

میلان با درخشش شوچنکو و رونالدینیو یک بر صفر اف سی زوریخ را شکست داد و در مجموع با نتیجه 4 بر یک به مرحله بعد راه یافت. والنسیا هم با نتیجه 2 بر یک مارتیمو را شکست داده و در مجموع با نتیجه 3 بر یک به مرحله بعد راه پیدا کرد.

تیم های آژاکس، سویا، تاتنهام، هامبورگ، اودینزه، بنفیکا، پورتس موث و فاینورد هم با برتری برابر حریفان به مرحله بعدی رقابت‌ها راه یافتند.


[ یکشنبه 87/7/14 ] [ 5:18 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

شب دوم از هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رم، بارسلونا و لیورپول همراه بود.

چهارشنبه شب دیدارهای چهار گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد.

در گروه A رم در خانه‌ی بوردو سه بر یک پیروز شد. چلسی هم در خانه‌ی کلوژ به تساوی بدون گل دست یافت.

در گروه B وردربرمن توانست اینتر را در ایتالیا با تساوی یک بر یک متوقف کند. فاماگوستا هم با پیروزی سه بر یک برابر پاناتینایکوس یونان شگفتی بزرگی را رقم زد.

در گروه C اسپورتینگ لیسبون توانست دو بر صفر بازل سوئیس را شکست دهد. بارسلونا هم دراوکراین توانست با دو گل لیونل مسی از سد شاختار دونتسک بگذرد.

سرانجام در گروه D لیورپول در ورزشگاه آنفیلد تواست سه بر یک آیندهوون را از پیش‌رو بردارد. آتلتیکو مادرید هم برابر المپیک مارسی دو بر یک پیروز شد.

نگاهی به نتایج رقابت‌های چهارشنبه شب:

گروه A

* بوردو: یک

گورکوف (18)

رم : 3

ووچینیچ (64)، باپتیستا (71، 83)

* کلوژ: صفر

چلسی: صفر

گروه B

*اینتر: یک

مایکون (13)

وردربرمن: یک

پیزارو (62)

*فاماگوستا: 3

زوماراگا (10، گل به خودی) دوبراسینوویچ (15)، طاهر (78)

پاناتیناکوس: یک

سالپینگیدیس (27، پنالتی)

گروه C

*اسپورتینگ لیسبون: 2

روماگنولی (55)، درلی (86)

بازل: صفر

*شاختاردونتسک: یک

ایلسینیو (44)

بارسلونا: 2

لیونل مسی (86، 90)

 

 

 

 

گروه D

*لیورپول: 3

کویت (4)، کین (34) و جرارد (76)

آیندهوون: یک

کوفرمانس (78)

*آتلتیکو مادرید: 2

آگرو (4)، گارسیا اسکودرو (22)

المپیک مارسی: یک

نیانگ (16)


[ جمعه 87/7/12 ] [ 12:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری 8 دیدار از گروه E تا H دنبال شد.

در این دیدارها "آرسنال" و "رئال مادرید" از سد حریفان خود عبور کردند. باته برابر "یوونتوس" به تساوی دست یافت، "ویارئال" در خانه "سلتیک" را مغلوب کرد و منچستر یونایتد به راحتی "آلبورگ" را از پیش رو برداشت.

گزارش دیدارهای سه شنبه شب به شرح زیر است:

گروه E:

** آلبورگ – منچستر یونایتد (صفر-3)

بهترین بازیکن مسابقه: "دیمیتار برباتف" (منچستر یونایتد)

*تجربه ای تاریخی

بی شک "آلبورگ" بزرگترین رویداد تاریخ خود را در دیدار سه شنبه شب تجربه می کرد. تیم دانمارکی در ورزشگاهی که گنجایش آن بیش از 10 هزار نفر هم نبود برابر شیاطین سرخ که این بار آبی پوش بودند 3 بر صفر شکست خورد اما نباید فراموش کرد که هدف آنها از حضور در لیگ قهرمانان پیروزی برابر تیم های بزرگ نیست بلکه تجربه لحظه های بزرگ است. با وجود این شکست، هواداران "آلبورگ" تا آخرین لحظه دست از حمایت تیم خود برنداشتند و نشان دادند که بیش از سایرین ارزش های تیم مورد علاقه شان را درک می کنند.

*پیروزی آسان در خانه حریف

"منچستر یونایتد" که دو هفته پیش در خانه برابر گویارئال" متوقف شده بود این بار همانطوری که از قبل پیش بینی می شد به راحتی از سد "آلبورگ" گذشت. آنها در دقیقه 22 با گل "وین رونی" از حریف پیشی گرفتند و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم انگلیسی به پایان رسید. در نیمه دوم، تیم "فرگوسن" که با سه مهاجم بازی می کرد، توانست دو بار دیگر با هنرنمایی "دیمیتار برباتف" دروازه "آلبورگ" را در دقایق 55 و 79 باز کند.

*30 میلیون پوند سرانجام پاسخ داد

"دیمیتار برباتف" که در فصل نقل و انتقالات در ازای مبلغ 30 میلیون پوند از تاتنهام راهی "منچستر یونایتد" شده بود، سرانجام توانست نخستین گل خود برای شیاطین سرخ را به ثمر رسانده و به لطف بازی برابر تیم نه چندان مطرحی همچون "آلبورگ"، مهاجم بلغاری موفق شد دومین گل فصلش را نیز در همین دیدار تجربه کند. او که به اعتقاد بسیاری توانایی هماهنگ شدن با سیستم "سرالکس" را نداشت، با گلزنی در این دیدار توانست حداقل تا مدتی منتقدان خود را خاموش نگه دارد.

** ویارئال – سلتیک (یک - صفر)

بهترین بازیکن مسابقه: "مارکوس سنا" (ویارئال)

* پیشینه درخشان زیردریایی های زرد

با احتساب دیدارهای مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار سه شنبه شب "ویارئال" برابر سلتیک هشتمین تجربه بدون شکست تیم اسپانیایی در این رقابت ها و در بازی های خانگی بود. شاگردان "پلگرینی" توانستند با یک گل از سد تیم اسکاتلندی بگذرند و تساوی 2 هفته پیش برابر "منچستر یونایتد" در خارج از خانه را به فراموشی بسپارند.

* تاکتیک های بی پاسخ

همان‌گونه که از قبل پیش بینی می شد، تیم "گوردون استراکن" با شیوه 1-5-4 وارد بازی شد و آشکار بود که سرمربی سلتیک از شاگردان خود خواسته بود در زمان در اختیار داشتن توپ با شیوه 1-3-2-4 و در هنگام در اختیار نداشتن توپ با شیوه 2-4-4 بازی کنند اما با همه اینها شیوه قدیمی انگلیسی که به توپ های بلند از جناحین ختم می شد نتیجه ای برای شاگردان "استراکن" در برنداشت. شاید تنها مساله تعجب آور در ترکیب ابتدایی "سلتیک"، نیمکت نیشینی "یان وانگور" بود.

*هافبک گلزن

در حالی که "ویارئال" با بحران آسیب دیدگی مهاجمان خود از جمله "نیهات قهوه چی" روبرو بود، هافبک اسپانیایی پیروزی تیمش را رقم زد. "مارکوس سنا"، هافبک ملی پوش ویارئال با یک ضربه آزاد زیبا در دقیقه 67 دروازه "استیو بوروس" را باز کرد تا ضربه های نا امید کننده "دیگو لوپس" و "جوزپه روسی" به فراموشی سپرده شوند.

گروه F:

** فیورنتینا – استوا بخارست (صفر-صفر)

بهترین بازیکن مسابقه: "رابینسون زاپاتا" (استوا بخارست)

* دومین تساوی پیاپی

تیم های "فیورنتینا" و "استوا بخارست" سه شنبه شب در حالی به مصاف یکدیگر می رفتند که تیم ایتالیایی دیدار نخست خود در گروه را با تساوی 2-2 برابر "المپیک لیون" پشت سر گذاشته بود اما نباید از تیمی که پس از سال ها حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند انتظار بالایی داشت.

* زوج ناکام ایتالیایی - رومانیایی

"آدریان موتو" و "آلبرتو جیلاردینو" مردان ناکام دیدار سه شنبه شب بودند که چند فرصت گلزنی را از دست دادند. مهاجم رومانیایی که تا این لحظه از فصل، عملکرد چندان موفقی نداشته است، در دقیقه 10 پس از آنکه "ماریو آلبرتو سانتانا" توپ بلندی را برای وی ارسال کرد، با ضربه نا امید کننده خود توپ را از بالای دروازه به بیرون زد. "موتو" یک بار دیگر و این بار در دقیقه 67 تیر دروازه "رابینسون زاپاتا" را به لرزه درآورد. "آلبرتو جیلاردینو" دیگر مهاجم بنفش ها هم نتوانست کار خاصی در این دیدار انجام دهد.

* دقایق پایانی

"استوا بخارست" در دقایق پایانی فرصت پیروزی برابر "فیورنتینا" را داشت. در دقیقه 78 "سمدو" مهاجم تیم رومانیایی در محوطه جریمه برابر "سباستین فری" دروازه بان حریف ظاهر شد و سنگربان فرانسوی با پای چپ خود ضربه "سمدو" را مهار کرد. پس از آن، بازهم شاگردان "پراندلی" بازی را در دست گرفتند اما با وجود حمایت های هواداران موفق به گلزنی در ورزشگاه خانگی نشدند.

** بایرن مونیخ – المپیک لیون (یک-یک)

بهترین بازیکن مسابقه: "هوگو لوریس" (المپیک لیون)

* بازی بی روح

دیدار "بایرن مونیخ" برابر "المپیک لیون" یکی از دیدارهای نه چندان جذاب سه شنبه شب بود که با تساوی خانگی شاگردان "کلینزمن" همراه شد. بایرنی ها در دقیقه 25 با گل به خودی "دمیکلیس" از حریف فرانسوی عقب افتادند و نیمه نخست به سود لیون به پایان رسید. در نیمه دوم در حالی که لیون بازی را بیشتر محتاطانه دنبال می کرد با ضربه سر "زی روبرتو" در دقیقه 67 دروازه خود را باز شده دید. تیم "کلینزمن" که در بوندسلیگا شکست سنگینی را برابر "وردربرمن" متحمل شده بودند در لیگ قهرمانان هم راه به جایی نبرده و تنها به یک تساوی خانگی دست یافتند.

*حضور دوباره برابر رقیب دیرینه

"فرانک ریبری" با حضور در ترکیب بایرن مونیخ پس از مدت ها و این بار با پیراهن یک تیم آلمانی برابر "المپیک لیون" ظاهر شد. "ریبری" فرانسوی که دو فصل پیش با جدایی از المپیک "مارسی" به بایرن پیوسته بود با وجود اینکه در تمام بازی های این فصل تنها 70 دقیقه برای تیمش بازی کرده بود، عملکرد قابل ملاحظه ای از خود نشان داد. او در فوتبال فرانسه همواره برابر "لیون" توپ زده بود و دیدار سه شنبه شب می توانست یادآورد خاطره های بسیاری برای "ریبری" باشد.

* مدافع پیش تاخته، مهاجم ناکام

دقایق پایانی بازی می توانست با پیروزی تیم میزبان همراه شود. "لوسیو" مدافع برزیلی و پیش تاخته بایرن مونیخ با یک ضربه می توانست تساوی یک-یک را با پیروزی 2 بر یک عوض کند. ضربه آزاد "شواین اشتایگر" نتوانست با کمک "لوسیو" همراه شود و به این ترتیب پیروزی برای تیم آلمانی رقم نخورد. از سوی دیگر "کریم بنزما" مهاجم فرانسوی لیون هم نتوانست از فرصت گلزنی دقایق پایانی خود برابر "رنسینگ" دروازه حریف استفاده کند.

گروه G:

** آرسنال – پورتو (4-صفر)

بهترین بازیکن مسابقه: "امانوئل آدبایور" (آرسنال)

* پاسخ قاطعانه

شاید هرگز به این وضوح ندیده بودیم که اظهارنظرهای "آرسن ونگر" پیش از دیدار تیمش برابر حریفان به حقیقت پیوسته باشد. او پیش از دیدار برابر "پورتو" گفته بود که برای این پیکار کاملاً آماده است و نتیجه پایانی هم گواهی بر این مساله بود. توپچی های لندن که با شکست روز شنبه برابر "هال سیتی" در فوتبال جزیره تعجب همگان را با این نتیجه برانگیخته بودند با 4 گل برابر تیم پرتغالی پاسخ قاطعانه ای به عملکرد ضعیف خود در دیدار روز شنبه دادند. دو گل از "فان پرسی" و دو گل از "آدبایور" کافی بود تا پیروزی 4 بر صفر برای تیم "ونگر" در ورزشگاه امارات رقم بخورد.

*جوانان جویای نام، گلزنان تمام عیار

تیم جوان "ونگر" با حضور بازیکنانی همچون "تئو والکات"، "رابین فان پرسی" و "امانوئل آدبایور" گل های فراوانی برابر پورتو به ارمغان آورد. "فان پرسی" که مرد مورد اعتماد سرمربی فرانسوی است با پشتیبانی بازیکن تیزهوشی همچون "تئو والکات" و با تکیه بر سرعت قابل ملاحظه او توانست دوبار دروازه حریف را بازکند. "امانوئل آدبایور" هم با دو گلی که به ثمر رساند به آمار 52 گل در 114 بازی برای تیم انگلیسی دست یافت و بار دیگر ثابت کرد که چرا تیم های بزرگی همچون بارسلونا و میلان در فصل نقل و انتقالات تابستانی به شدت خواهان جذب او بودند.

* طلسمی که شکسته نشد

تیم "پورتو" طی سال های اخیر همواره عملکرد ضعیفی در برابر تیم های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا داشته است و برخلاف آنچه "دکو" هافبک سابق این تیم پیش بینی کرده بود، روند شکست های "پورتو" برابر تیم های انگلیسی در خانه حریفان در دیدار سه شنبه شب برابر "آرسنال" هم پایان نیافت. باید دید که تیمی همچون "پورتو" چه زمان توانایی تطبیق پذیری با تاکتیک های تیمی همچون آرسنال را بدست خواهد آورد.

** فنرباغچه – دینامو کیو (صفر-صفر)

بهترین بازیکن مسابقه: "استانیسلوف بوگوش" (دینامو کیو)

* بازی در خانه

پنج پیروزی در ورزشگاه خانگی "فنرباغچه" طی دیدارهای این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته باعث روحیه بالای تیم ترکیه ای می شد. نتیجه صفر-صفر بدست آمده برابر "دینامو کیو" حاصل یک بازی بسیار خشک و بی روح از سوی هر دو تیم بود. آمار بازی هم از همین مساله خبر می دهد. "فنرباغچه" در تمام دقایق بازی تنها دو شوت روانه چارچوب دروازه حریف کرد و تیم میهمان حتی یک بار هم موفق به انجام این کار نشد. نتیجه صفر-صفر بهترین نتیجه ای بود که می شد برای چنین دیداری تصورش را کرد.

* تاکتیک های رهبر پیر

"لوئیس آراگونس" سرمربی فنرباغچه به دلیل آسیب دیدگی "سمی سنتورک" زوج "دنیل گیسا" در خط حمله تیمش مجبور به استفاده از "کاظیم کاظیم" به عنوان مهاجم در این دیدار شد اما مدافعان "دینامو کیو" به شدت مراقب حرکت های این بازیکن انگلیسی الاصل بودند. "الکس" کاپیتان فنرباغچه هم عقب تر از پست معمول خود بازی می کرد و وظیفه وی بازی سازی برای مهاجمان تیمش بود. مدافعان "دینامو کیو" در این دیدار با آرامش خاصی بازی می کردند و از هیچ حرکت مهاجمان تیم میزبان غافل نشدند.

* تلاش برای گلزنی

"فنرباغچه" چندین بار با ضربه های "گیسا"، "روبرتو کارلوس" و "امره" سعی در گلزنی داشت اما بیشتر این ضربه ها در چارچوب نبودند. "دینامو کیو" هم با حضور "اسماعیل بانگورا" نتوانست هیچ ضربه خطرناکی دروازه تیم ترکیه ای کند و هر 8 شوت تیم اوکراینی خارج از چارچوب دروازه حریف بود. "کاظیم کاظیم" هم در آخرین دقیقه یک فرصت گلزنی مناسب را از دست داد تا این دیدار هیچ برنده ای در بر نداشته باشد.

گروه H:

** زنیت سنت پترزبورگ – رئال مادرید (یک-2)

بهترین بازیکن مسابقه: "رود فان نیستلروی" (رئال مادرید)

* ورزش آمیخته با سیاست

"زنیت سنت پترزبورگ" پس از شکست خارج از خانه برابر یوونتوس در نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان اروپا، در دیدار سه شنبه شب مقابل رئال مادرید از حمایت بی دریغ هواداران بهره می برد. این حمایت تا حدی بود که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور پیشین و وزیر کنونی کشور روسیه به همراه کابین 10 نفره خود در جمع تماشاگران حضور یافت تا حامی بزرگ "زنیت" باشد. "پوتین" که خود از علاقمندان به ورزش است همواره پشتیبان تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه های بزرگی همچون "زنیت سنت پترزبورگ" بوده و با حضور خود در دیدار سه شنبه شب، بار دیگر حمایت خود از ورزش را به معرض نمایش گذاشت.

* رستاخیر مرد شماره 10

شاید پس از پایان رقابت های یورو 2008 بسیاری از جمله "ژوزه مورینیو" بر این باور بودند که درخشش بازیکنی همچون "آندری آرشاوین" تنها به یک یا دو بازی محدود می شود اما مرد شماره 10 تیم ملی روسیه و باشگاه "زنیت سنت پترزبورگ" در دیدار سه شنبه شب برابر کهکشانی ها ثابت کرد که اظهار نظرهای بزرگان همواره به حقیقت نمی پیوندد. "آرشاوین" چندین بار دروازه "ایکر کاسیاس" را به شدت تهدید کرد و در دقیقه 25 هم با ارسال خود توانست "دنی" را در موقعیت گل قرار دهد؛ هافبک پرتغالی هم ارسال زیبای او را با ضربه سر خود که منجر به گل شد پاسخ داد و اینگونه بود که نخستین گل تاریخ تیم روسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

* "کاسیاس"، ناجی کهکشانی ها

"ایکر کاسیاس" که چندی پیش با انتقادهایی از سوی رسانه ها روبرو شده بود عملکرد فوق العاده ای در دیدار برابر زنیت داشت. سنگربان اسپانیایی که یکی از نامزدهای بدست آوردن توپ طلای اروپا در سال 2008 است در دقایق پایانی دیدار برابر "زنیت" در صحنه ای بی نظیر سه بار پیاپی دروازه تیمش را نجات داد. ابتدا ارسال "آرشاوین" که به صورت شوت روی دروازه "کاسیاس" فرود آمد توسط او مهار شد، سپس در برگشت ضربه "دنیسوف" با واکنش سنگربان اسپانیایی روبرو شد و لحظه شگفت انگیزتر زمانی بود که سومین ضربه پیاپی از سوی "سیرل" هم با واکنش استثنایی "کاسیاس" راه به جایی نبرد. شاید با عملکردی که "کاسیاس" در بازی سه شنبه شب از خود نشان داد، بتوان هنوز او را در کنار "کریستیانو رونالدو" به عنوان بخت کسب توپ طلای اروپا شناخت.

** باته – یوونتوس (2-2)

بهترین بازیکن مسابقه: "ویچنزو یاکوئینتا" (یوونتوس)

* روحیه بالا، فوتبال محکم

تیم باته به عنوان نخستین تیم از کشور بلاروس در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق به حضور در این رقابت ها شده است. آنها در نخستین دیدار خود برابر رئال مادرید در خانه حریف با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شدند و در دومین دیدار، سه شنبه شب میزبان یوونتوس بودند. باته در این دیدار ثابت کرد که می تواند شگفتی ساز این دوره از رقابت ها باشد. آنها در 29 دقیقه نخست توسط "کریوتز" و "استاسویچ" به دوگل دست یافته و فوتبال بسیار محکمی از خود ارائه دادند. بازیکنان یوونتوس که تحت تاثیر عملکرد قابل توجه تیم بلاروسی قرار گرفته بودند خیلی زود با گل دقیقه 29 "یاکوئینتا" به بازی برگشتند. شاید کم تجربگی باته مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم نتواند برتری خود را حتی یک نیمه حفظ کند و با دریافت گل تساوی در وقت های تلف شده نیمه نخست توسط "یاکوئینتا"، تیم رومانیایی برتری خود را از بین رفته می دید.

* درخشش "یاکوئینتا"

در شبی که "دل پیرو" و "یاکوئینتا" زوج خط حمله یووه را تشکیل می دادند برخلاف "دل پیرو" که شب نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشت، "یاکوئینتا" ستاره بی چون و چرای تیمش بود. او که توانست هر دو گل حریف را پاسخ داده و تساوی خارج از خانه را برای یوونتوس رقم بزند در پایان به عنوان بهترین بازیکن بازی نیز انتخاب شد.

* معاوضه پیروزی با تساوی

نیمه دوم بازی با حمله های تیم باته آغاز شد و آنها چندین بار حتی فرصت به ثمر رساندن گل سوم را نیز داشتند. "نخالچیک" و "وولودکو" از جمله بازیکنان تیم بلاروسی بودند که بخت بازکردن دروازه "بوفون" را داشتند اما موفق نشدند برای سومین کار دست به چنین کار بزرگی بزنند. البته باید یادآور شد که در آن سوی میدان، "دل پیرو" هم دو موقعیت گلزنی برای تیمش را به هدر داد تا این دیدار با تساوی 2-2 با پایان برسد.


[ جمعه 87/7/12 ] [ 11:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دیدارهای گروه E تا H دنبال شد.

در مهمترین دیدارهای سه شنبه شب، رئال مادرید از سد زنیت سنت پترزبورگ گذشت و آرسنال در خانه پورتو را گل باران کرد.

نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

گروه E:

* آلبورگ صفر

منچستر یونایتد 3

رونی (22)، برباتف (55،79)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* ویارئال یک

سنا (67)

سلتیک صفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه F:

* فیورنتینا صفر

استوا بخارست صفر

 

 

 

 

* بایرن مونیخ یک

زی روبرتو (57)

المپیک لیون یک

دمیکلس (25، گل به خودی)

 

 

 

 

 

 

 

گروه G:

* آرسنال 4

فان پرسی (31،48)، آدبایور (40، 71 پنالتی)

پورتو صفر

 

 

 

 

 

 

* فنرباغچه صفر

دینامو کیو صفر

 

 

 

 

گروه H:

* زنیت سنت پترزبورگ یک

دنی (25)

رئال مادرید 2

گوبوسیان (4، گل به خودی)، فان نیستلروی (31)

 

 

 

 

 

 

 

* باته بوریزوف 2

کریوتز (17)، استاسویچ (24)

یوونتوس 2

یاکوئینتا (29، 45)

 

 

 

 


[ چهارشنبه 87/7/10 ] [ 1:3 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

یکصد و هفتاد و یکمین شهرآورد دل مادونینا در چارچوب رقابت های سری A ایتالیا با پیروزی میلان به پایان رسید.

در آخرین دیدار از هفته پنجم رقابت های سری A ایتالیا، تیم های میلان و اینتر به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میلان موفق شد با تک گل دقیقه 36 "رونالدینیو" اینتر را از پیش رو بردارد.

 

رونالدینیو با گل پیروزی بخشی که در دربی دیشب به ثمر رساند به ستاره میلانی ها تبدیل شد. وی پس از بازی گفت: بسیار خوشحالم. امیدوار بودم که در این دیدار گلزنی می کنم. این گل تقدیم به هوادارانی که در این دیدار به من روحیه دادند.

این دیدار با اخراج دقیقه دو بازیکن از اینتر یعنی "بوردیسو" و "ماتراتزی" همراه شد که اخراج "ماتراتزی" از روی نیمکت و به دلیل اعتراض به تصمیم های داور بود. "بوردیسو" در دقیقه 76 و "ماتراتزی" در دقیقه 82 با کارت قرمز داور روبرو شدند.

میلان با این پیروزی روحیه بخش تا حدود زیادی از بحران خارج شد و به رده ششم جدول رده بندی رقابت های سری آ صعود کرد.

جدول رده بندی:
1- لاتزیو 12 امتیاز
2- ناپولی 11 امتیاز
3- اودینزه 10 امتیاز
4- اینتر 10 امتیاز
-------------------
18- بولونیا 3 امتیاز
19- رجینا یک امتیاز
20- کالیاری بدون امتیاز

عکس هایی از این بازی:

 

 

 

 

 

photo 

 

 

 

 

 

photo

 

 

 

 

photo 

 

photo

 

 

 

photo


[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 6:40 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در پایان هفته ی ششم رقابت‌های بوندسلیگا اینتراخت فرانکفورت برابر آرمینیابیله‌فلد متوقف شد.

رقابت‌های هفته ی ششم دسته اول باشگاه های آلمان عصر یکشنبه با انجام دو دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدارها اینتراخت فرانکفورت میزبان آرمینیابیله‌فلد بود و در نهایت برابر این تیم به تساوی یک بر یک رضایت داد.

دراین دیدار که مهدی مهدوی‌کیا از روی نیکمت تنها نظاره‌گر آن بود، "ویشنیارک" ابتدا در دقیقه 7 برای بیله‌فلد گلزنی کرد اما، در ادامه در دقیقه 87 بازی "کوهلر" توانست بازی را به تساوی بکشاند تا اینتراخت از شکست خانگی رهایی پیدا کند. هر چند این تیم با سه امتیاز در کنار بوروسیامونشن گلادباخ در قعر جدول رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارد.

در دیگر دیدار یکشنبه شب، ولسفبورگ در حالی که اشکان دژآ‌گه را تا دقیقه 78 در میدان می‌دید، برابر کارلسروهه 2 بر یک تن به شکست داد.

پورسلو (51) و فرایس (75) برای کارلسروهه و ریکاردو کاستا (79) برای ولفسبورگ در این دیدار گلزنی کردند.

در جدول رقابت‌های بوندسلیگا در پایان هفته ششم هامبورگ با 13 امتیاز صدرنشین است. بایرلورکوزن با 12 امتیازدر مکان دوم جای دارد. وردربرمن، شالکه و بوروسیادورتموند با 11 امتیاز سوم هستند.


[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 6:20 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته پنجم رقابت‌های سری A عصر یکشنبه با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف ایتالیا دنبال شد.

ناپولی در دیدار برابر بولونیا توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد و به مکان دوم جدول رقابت‌های سری A صعود کند. لاتزیو هم با پیروزی بر تورینو بار دیگر صدر جدول رقابت‌های ایتالیا را از آن خود کرد.

رم پس از ناکامی هفته گذشته برابر جنوا توانست در خانه آتالانتا را شکست دهد.

در جدول رقابت‌ها لاتزیو با 12 امتیاز صدرنشین است. ناپولی با 11 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

نتیجه دیدارهای یکشنبه سری A:

• کاتانیا: یک

پائولوچی (16)

کیه‌وو: صفر

• بولونیا: صفر

ناپولی: یک

دنیس (87)

• لچه: 2

جیاکوماتزی (34)، کاستیلو (61)

کالیاری: صفر

• پالرمو: یک

میکولی (52)

رجینا: صفر

• رم: 2

پانوچی(17)، ووچینیچ(31)

آتالانتا: صفر

 

• تورینو: یک

آموروسو (90 پنالتی)

لاتزیو: 3

پاندف (30)، زاراته (63، 84 پنالتی)

•اودینزه: 2

کوالیارلا (22)، پپه(29)

سیه‌نا: یک

خاریا (39)


[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 6:14 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

photo

در آخرین دیدار شنبه شب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آرسنال در ورزشگاه خانگی‌اش شکست خورد.

شنبه شب در ادامه‌ی هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال میزبان هال سیتی بود که در پایان برابر این تیم دو بر یک شکست خورد.

آرسنال با این شکست صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را به چلسی و لیورپول واگذار کرد.

مک‌شین در دقیقه‌ی 50 به اشتباه دروازه‌ی هال سیتی را باز کرد اما، در ادامه جووانی (62) و کازین (66) نتیجه بازی را به سود هال‌سیتی عوض کردند.

در جدول این رقابت‌ها چلسی و لیورپول با 14 امتیاز صدرنشین هستند.


[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 5:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

در ادامه‌ی مرحله‌ی دوم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های آلمان بوخوم با وحید هاشمیان برابر هامبورگ شکست خورد و همچون اینتراخت فرانکفورت از این رقابت‌ها کنار رفت.

چهارشنبه شب در ادامه‌ی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های آلمان، بوخوم در خانه‌ی هامبورگ به میدان رفت و در نهایت با نتیجه‌ی دو بر صفر برابر میزبانش تن به شکست داد.

به این ترتیب بوخوم همانند اینتراخت فرانکفورت که دو شب قبل از این رقابت‌ها کنار رفته بود، به حضورش در جام حذفی آلمان پایان داد.

وحید هاشمیان در این دیدار ازدقیقه‌ی 82 درترکیب بوخوم قرار گرفت.

در دیگر دیدارها اشتوتگارت، بایرن مونیخ، فرایبورگ، کارلسروهه، ولفسبورگ و بورسیادورتموند توانستند برابر حریفان‌شان پیروز شده و به مرحله‌ی بعد صعود کنند.

در بازی تیم‌های اوبرنویلند و ولفسبورگ که با برتری 7 بر صفر گرگ‌ها به پایان رسید، اشکان دژاگه در دقیقه‌ی 67 زننده‌ی گل پنجم تیمش بود.

نتیجه‌ی دیدارهای چهارشنبه:

ینا یک - FCV فرانکفورت صفر

اشتوتگارت 2 - آرمینیابیله‌فلد صفر

بایرن مونیخ 2 - نورنبرگ صفر

فرایبورگ 3 - هوفنهایم یک

افن‌باخ صفر - کارلسروهه 2

اوبرنویلند صفر - ولفسبورگ 7

وهن‌ ویسبادن یک - آلمانیاآخن صفر

بوروسیا دورتموند 2 - هرتابرلین یک

هامبورگ 2 - بوخوم صفر

photo 


[ جمعه 87/7/5 ] [ 3:37 صبح ] [ امیر ] [ ]

photo 

مسعود شجاعی در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لالیگا برای نخستین بار در ترکیب ثابت اوساسونا قرار گرفت.

چهارشنبه شب هفته‌ی چهارم رقابت‌های دسته‌ اول باشگاه‌های اسپانیا آغاز شد که در آن اوساسونا میزبان دپورتیوو لاکرونیا بود و در پایان برابر مهمانش با تساوی بدون گل متوقف شد.

مسعود شجاعی و جواد نکونام در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشتند و تا پایان نیز در میدان باقی ماندند.

اوساسونا با این نتیجه به سومین تساوی فصل خود دست یافت. این تیم تاکنون در فصل جاری نتوانسته است، بردی را به دست بیاورد.

در دیگر دیدارها رئال مادرید برابر اسپورتینگ گیخون هفت بر یک به پیروزی رسید.

photo

 

photo

 

photo 

 

photo

 

 

 

photo 

 

 

بارسلونا هم در خانه‌ی خود سه بر دو رئال بتیس را از پیش‌رو برداشت.

photo

 

photo

 

photo

 

photo

در جدول این رقابت‌ها ویارئال با 10 امتیاز صدرنشین است و رئال و آتلتیکومادرید با 9 امتیاز دوم هستند.

نتیجه‌ی هفته‌ی چهارم لالیگا:

* سویا: 2

مارسکا (56)، شوانتون (85)

اسپانیول: صفر

* رئال مادرید: 7

رافائل فان‌درفارت (17، 32، 47)، هیوگوآین (36)، آرین‌روبن (50)، رائول گونسالس (58، 63)

اسپورتینگ خیخون: یک

ماتئو (53)

* ختافه: 1

آلبین (75)

آتلتیکومادرید: 2

سیناما پونگوله (30)، کورتس (82، گل به خودی)

* بارسلونا: 3

اتوئو (16، 22)، گودیانسن (80)

رئال بتیس: 2

مونزون (59)، رومرو (62)

* ویارئال: 2

کاپدویا (27)، لیورنته (32)

راسینگ سانتاندر: صفر

* اوساسونا: صفر

دپورتیوو لاکرونیا: صفر

برنامه‌ی دیدارهای پنج‌شنبه:

مالاگا - والنسیا

وایادولید - آلمریا

رکرتیوو اوئلوا - آتلتیک بیلبائو

مایورکا - نومانسیا


[ جمعه 87/7/5 ] [ 3:6 صبح ] [ امیر ] [ ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب