فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم های آرسنال و لیورپول همراه شد.

در ادامه دیدارهای هفته هجدهم این رقابت ها، روز یکشنبه آرسنال در خانه میزبان لیورپول بود که این بازی با نتیجه 1-1 مساوی خاتمه یافت. در این دیدار رابین فان پرسی در دقیقه 24 برای توپچی های لندن گل زد و رابی کین در دقیقه 42 تک گل حریف را پاسخ داد. تیم آرسنال از دقیقه 62 به دنبال اخراج امانوئل آدبایور مهاجم توگویی خود کار را 10 نفره دنبال می کرد.

photo

 

photo 

نتایج سایر دیدارهای روز یکشنبه به شرح زیر است:

×وست برومویچ 2

مور (68)، بندنر (90)

منچستر سیتی یک

کایکدو (86)

×نیوکاسل 2

انزوگبیا (12)، داف (90)

تاتنهام یک

مودریچ (29)


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 12:32 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته شانزدهم رقابت های لالیگا با پیروزی پرگل اوساسونا و گلزنی جواد نکونام پایان یافت.

رقابت های این هفته در حالی به پایان رسید که اوساسونا با پیروزی 5 بر 2 برابر ختافه توانست در فاصله یک امتیازی تیم های رکرتیوو اوئلوا و اسپانیول قرار گیرد. در این دیدار جواد نکونام 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست گل چهارم اوساسونا را به ثمر برساند. مسعود شجاعی مهاجم ایرانی اوساسونا در این دیدار نیمکت نشین بود. اوساسونا اکنون با 12 امتیاز در رده بیستم جدول است.

photo

همچنین تیم بارسلونا یکشنبه شب با پیروزی خارج از خانه برابر ویارئال موفق شد با 41 امتیاز در صدر باقی بماند. آبی-اناری پوشان اکنون با 10 امتیاز اختلاف نسبت به سویا در رده نخست قرار دارند.

نتایج دیدارهای یکشنبه شب به شرح زیر است:

*اسپورتینگ گیخون یک

مالدونادو (30)

آلمریا صفر

*ریسینگ سانتاندر یک

والرا (68)

مالاگا یک

باها (38)

*نومانسیا 4

بارکرو (12)، دل پینو (85)، آراندا (87)، بریت (89)

وایادولید 3

گویتوم (34، 74)، دل پینو (53، گل به خودی)

*دپورتیوو لاکرونیا 4

لوپو (9)، گونزالس (19)، بودیپو (43)، فلیپه لوئیس (90)

رکرتیوو اوئلوا یک

آدریان (22)

*اوساسونا 5

پلاسیل (7)، تورس (35)، پاندیانی (42)، نکونام (45)، فونت (81)

ختافه 2

سولدادو (65، 90)

*مایورکا صفر

سویا صفر

*ویارئال یک

گارسیا کانی (48)

بارسلونا 2

کیتا (54)، آنری (67)

*رئال بتیس صفر

اتلتیک بیلبائو یک

مارتینز (42)


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 12:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

photo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منچستریونایتد قهرمان جام جهانی باشگاه‌های فوتبال شد.

عصر یکشنبه در دیدار پایانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ژاپن، منچستریونایتد توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر حریف خود LDU از اکوادور را شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

تک گل این دیدار را وین‌رونی در دقیقه‌ی 73 به ثمر رساند.

photo 

این نتیجه در حالی برای شیاطین سرخ رقم خورد که آنها از دقیقه‌ی 49 با اخراج "نمانیا ویدیچ" 10 نفره بازی می‌کردند.

در دیدار رده‌بندی هم گامبااوزاکا از ژاپن توانست با تک گل "یامازاکی" (29) از سد پاچوکای مکزیک عبور کند و مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

سال گذشته میلان ایتالیا برنده این جام شده بود.

عکس هایی از این بازی:

photo 

photo

 

photo 

photo

 

photo 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 12:8 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

"لیونل مسی" نسبت به انتقادهای "فابیو کاناوارو" واکنش نشان داد.

مدافع ایتالیایی کهکشانی‌ها به تازگی از ستاره آرژانتینی آبی - اناری‌ها انتقاد کرد. کاناوارو درباره‌ی مسی گفت که با او در نبردهای دو نفره خیلی راحت خود را نقش بر زمین می‌کند. او باید به بازی ادامه بدهد و کمتر شکایت کند.

مهاجم اهل آمریکای جنوبی بارسلونا درباره انتقادهای کاناوارو به "مارکا" گفت: «کاناوارو باید نگران وضعیت رئال مادرید باشد و درباره تیم خودش ابراز نظر کند. من از داوران مسابقه‌ها هیچ تقاضایی ندارم. می دانم آنها کارشان را انجام می‌دهند و بهترین عملکرد خود را بروز می‌دهند.»

پیش از این یوهان کرایف، ستاره هلندی بارسلونا هم از مسی انتقاد داشت و به او توصیه کرد شیوه بازی‌اش را اصلاح کند تا این همه مورد خطای بازیکنان حریف قرار نگیرد.

مسی در پاسخ به مربی دهه‌ی 90 بارسلونا هم گفت: «علاقه چندانی به حرف‌های کرایف ندارم.»


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:57 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

 

دیوید بکام راهی ایتالیا شد. در هنگام ورود این بازیکن انگلیسی صدها هوادار میلان در فرودگاه حاضر بودند.

بازیکن تازه وارد میلان اندکی پس از ورودش به کشور ایتالیا گفت: «برای شما لحظه‌ای بسیار عاطفی و پراحساس به شمار می‌آید. بودن در اینجا و بازی برای یکی از بهترین باشگاه‌های جهان افتخار بزرگی است. در میلان بازیکنان بسیار بزرگی حاضر هستند و میلان باشگاه بسیار بزرگی است.»

photo 

photo

 

photo

photo 

photo

 

photo 

بکام که در واقع بازیکن لس آنجلس گالکسی به شمار می‌آید و به صورت قرضی برای مدت سه ماه در جمع بازیکنان "روسونری" حاضر شده است، پس از انجام آزمایش‌های پزشکی به هواداران میلان به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تماشای بازی میلان - اودینزه از دیگر برنامه‌های بکام در ابتدای ورودش به ایتالیاست. ضمن آنکه او قرار است میلان را در سفر به دبی برای برپایی اردوی تدارکاتی آماده‌سازی همراهی کند.

همگان در میلان امیدوارند که بکام مدتی طولانی‌تر را در میلان سپری کند. آدریانو گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان در گفت‌وگویی تلویزیونی پیش از ورود بکام گفت: «امیدوارم او در باشگاه ما بماند.»

هر چند در این راه مانع دشواری به نام لس آنجلس گالکسی وجود دارد. گالیانی افزود: «قراردادهای تبلیغاتی بکام را دیده‌ام. آنها وحشتناک هستند.»

بکام با حضور در رقابت‌های سری A قصد دارد از مرخصی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) استفاده کند و خود را آماده نگه دارد.

او با این کار می‌خواهد موقعیت خود در تیم ملی انگلیس را از دست ندهد، چرا که فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی این تیم تهدید کرده بود، در صورت کمبود بازی بکام را با 107 بازی ملی دیگر به اردوی بازیکنانش فرا نخواهد خواند.

بکام با سران باشگاه لس آنجلس گالکسی توافق کرده است، مارچ 2009 در شروع رقابت‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا با ر دیگر به این تیم بازگردد.


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:55 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

photo

 

با انجام پنج دیدار هجدهمین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آغاز شد.

در این دیدارها بلکبرن با مربی جدید خود "سام آلاردایس" توانست برابر استوک سیتی سه بر صفر به پیروزی برسد. بولتون، فولام، ساندرلند و آستون ویلا دیگر تیم‌های پیروز عصر شنبه لیگ برتر بودند.

این هفته از رقابت‌ها عصر یکشنبه با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها آرسنال میزبان لیورپول خواهد بود. ضمن آن که تاتنهام باید در خانه‌ی نیوکاسل به میدان برود.

در جدول این رقابت‌ها لیورپول و چلسی به ترتیب با 38 و 37 امتیاز اول و دوم هستند.

نتیجه‌ی دیدارهای شنبه:

* وستهام: صفر

آستون ویلا: یک

میلنر (78)

photo

* بلکبرن: 3

مک‌کارتی (8، 26)، روبرت (17)

استوک سیتی: صفر

* بولتون: 2

تیلور (یک)، گاردنر (3)

پورتسموث: یک

کراوچ (20)

* فولام: 3

بولارد (40)، مورفی (53، پنالتی)، دمپسی (59)

میدلزبورو: صفر

* هال‌سیتی: یک

بارمبی (20)

ساندرلند: 4

مالبرانک (11)، زایاتا (78، گل به خودی)، جونز (84)، سیسه (90)


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:44 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

هفدهمین هفته‌ی رقابت‌های سری A با پیروزی دیگری برای اینتر صدرنشین رقابت‌ها همراه بود.

دوشنبه شب با انجام دو دیدار هفدهمین هفته‌ی رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا آغاز شد. در این دیدارها لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم برابر پالرمو با یک گل به پیروزی رسید. "روکی" در دقیقه‌ی 66 تک گل سه امتیازی این بازی را به ثمر رساند.

photo

در دومین دیدار شنبه شب اینتر، مدافع عنوان قهرمانی در خانه‌ی سیه‌نا دو بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار "مایکون" دو بار در دقایق 34 و 83 برای اینتر گلزنی کرد تا شاگردان "ژوزه مورینیو" سیزدهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های سری A را جشن بگیرند. خاریا (44) تک گل سیه‌نای میزبان را به ثمر رساند.

در جدول اینتر با 42 امتیاز از 17 بازی صدرنشین است.

photo


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:41 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لالیگا با پیروزی رئال و آتلتیکو مادرید برابر حریفانشان آغاز شد.

 شنبه شب با انجام دو دیدار شانزدهمین هفته‌ی رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های اسپانیا آغاز شد.

در این دیدارها رئال مادرید و آتلتیکومادرید توانستند از سد حریفان خود عبور کنند. رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تک گل دقیقه‌ی 3 "هیگوآین"، مهاجم آرژانتینی‌اش توانست والنسیا را شکست دهد. این نخستین پیروزی رئال با مربی‌گری "خوانده راموس" در رقابت‌های لالیگا بود.

photo

 

photo 

در دیگر دیدار شنبه شب، آتلتیکومادرید در زمین اسپانیول سه بر دو به پیروزی دست یافت. رودریگس (7، 90) و آگرو (82) برای آتلتیکومادرید و سانچس (58) و والدو (90) برای اسپانیول در این دیدار گلزنی کردند.

در جدول رقابت‌ها بارسلونا با 38 امتیاز از 15 بازی صدرنشین است.


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:38 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

روزنامه‌ی بیلد آلمان از احتمال پیوستن وحید هاشمیان به باشگاه دویسبورگ در مهلت زمستانی جابه جایی بازیکنان خبر داد.

پس از آن که وحید هاشمیان به دلیل انتقادهایش از سرمربی بوخوم از سوی این باشگاه مورد جریمه قرار گرفت، چندی است رسانه‌های آلمانی از احتمال جدایی مهاجم ایرانی بوخوم می‌نویسند.

روزنامه‌ی بیلد در تازه‌ترین خبر خود پیرامون هاشمیان نوشت: « باشگاه دویسبورگ خواهان به خدمت گرفتن وحید هاشمیان مهاجم بوخوم است. این بازیکن ایرانی در این تیم وضعیت نامطلوبی دارد و احتمال می‌رود در زمستان این باشگاه را ترک کند.

وحید هاشمیان دو هفته پیش با انتقاد از مارسل کولر سرمربی بوخوم خود را در انزوا قرار داد. او که در تابستان به عنوان یکی از بازیکنان امیدبخش به بوخوم بازگشت، نتوانست انتظارها را ازخود برآورده کند. به ثمر نرساندن هیچ گلی در هشت بازی این موضوع را تایید می‌کند. او به جای انتقاد از خود، سرمربی تیم را به باد انتقاد گرفت. اندکی بعد باشگاه بوخوم از احتمال جدایی او از این تیم در زمستان خبر داد. البته از باشگاه آتی این بازیکن مطلبی درج نشده است و گفته می‌شود تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی در کار نبوده است. اما، اکنون به نظر می‌رسد برای این بازیکن 32 ساله‌ی ایرانی یک مشتری جدی پیدا شده است.

باشگاه دویسبورگ خواهان به خدمت گرفتن هاشمیان است. او در صورت پیوستن به این باشگاه در کنار پتر نویرورر کار خواهد کرد. این دو زمانی در بوخوم با یکدیگر همکاری داشتند و این همان دورانی بود که هاشمیان با 16 گل زده روزهای طلایی‌اش را در بوندسلیگا سپری می‌کرد.

پتر نویرورر، سرمربی دویسبورگ با خوشحالی از این جا به جایی گفت: «رویایی خواهد بود. وحید زیرنظر من شکوفا شد. او از شم گلزنی بالایی برخوردار است.»

هاشمیان تا سال 2010 با بوخوم قرارداد دارد. رقم فسخ قرارداد او با این باشگاه یک میلیون یورو عنوان می‌شود. پس از آنکه باشگاه دیوسبورگ در هفته‌ی گذشته اعلام کرد چهار بازیکن خود را واگذار خواهد کرد، پول کافی برای خرید یک بازیکن تازه موجود است.

همچنین پایگاه اینترنتی ریور اسپورت درباره‌ی هاشمیان نوشت: «این مهاجم که در بوخوم مورد بی‌مهری قرار گرفته است، بهترین سال‌های فوتبالش را زیرنظر نویرورر سپری کرده است. ابتدا در بوخوم و سپس در هانوفر.

نویرورر درباره‌ی کیفیت هاشمیان که در حال حاضر در ایران به سر می‌برد، گفت: «او بدون تردید یکی از بهترین و فوق‌العاده‌ترین مهاجمانی است که می‌شناسم.»

این پایگاه اینترنتی عنوان کرد که هواداران دویسبورگ در دور برگشت می‌توانند شاهد تشکیل زوج هلر - هاشمیان باشند. اگر هاشمیان زیرنظر مربی محبوبش بار دیگر بتواند عملکرد خوب گذشته‌اش را تکرار کند، خط حمله‌ی دویسبورگ می‌تواند دوران ضعف خود را به فراموشی بسپارد.

نویرورر در پایان درباره‌ی هاشمیان گفت: «از سال‌ها پیش با او در تماس هستم. اکنون هم.»

یادآور می‌شود هاشمیان روز گذشته در گفت‌وگو احتمال جدایی‌اش از بوخوم در نیم فصل بوندسلیگا را رد کرد و گفت، تا پایان فصل در بوخوم خواهد ماند. او گفته بود:" در بوخوم می‌مانم و با مطلب یکی، دو روزنامه میدان را خالی نمی‌کنم. بازیکنی که برای دفاع از حقش نایستد، بازیکن نیست. در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و ‌آنها نیز به من علاقه دارند. ضمن آن که مسوولان قدیمی باشگاه را به خوبی می‌شناسم و تنها در این بین یکی، دو نفر هستند که شطینت می کنند اما، من در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌کنم."


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

باشگاه بارسلونا اعلام کرد، "ژاوی هرناندس" بازیکن خط میانی خود را تنها در ازای دریافت 80 میلیون یورو واگذار خواهد کرد.

باشگاه بزرگ اسپانیایی که تاکنون توانسته است، 18 بار قهرمان لالیگا شود، در پایگاه اینترنتی اش از این موضوع نوشت.

ژاوی 28 ساله در دسامبر گذشته قرارداد خود را پیش از اتمام تا سال 2014 تمدید کرد. این قرارداد تا سال 2010 اعتبار داشت.

بازیگردان آبی - اناری ها به تازگی مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپا قرار گرفته بود، اما در نهایت در نوکمپ ماندگار شد.

بهترین بازیکن یورو 2008 که تمام دوران ورزشی اش را در بارسلونا سپری کرده است، پس از تمدید پیش از موعد قراردادش گفته بود: "امتیاز ویژه ای است که این همه مدت در اینجا اجازه ی بازی کردن را داشته باشی. این باشگاه عمرمن است."

ژاوی که همراه با تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام ملت های اروپا در سال جاری به میزبانی مشترک اتریش و سوئیس به عنوان قهرمانی دست یافت، نخستین بار در اوت 1998 در تیم اول بارسلونا به میدان رفت.


[ دوشنبه 87/10/2 ] [ 11:23 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب