فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

هفته‌ی سی و یکم رقابت‌های سری A ایتالیا با شکست یوونتوس همراه شد.

در آخرین دیدار شنبه شب از هفته سی و یکم این رقابت ها، تیم یوونتوس که میهمان جنوا بود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

در این دیدار موتا (29، 45) و پالادینو (88) گل های تیم جنوا را به ثمر رساندند. برای یوونتوس هم دل پیرو در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و یاکوئینتا گلزنی کردند.

این هفته از رقابت‌ها یک‌شنبه شب با دیدار دو تیم رجینا و اودینزه به پایان می رسد.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

بارسلونا و چلسی دیدار رفت خود از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پر گل به پایان بردند.

چهارشنبه شب در ادامه‌ی دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و لیورپول به ترتیب میزبان بایرن مونیخ و چلسی بودند. بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود، نوکمپ توانست با چهار گل بایرن مونیخ را شکست دهد و بخت خود برای حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی این رقابت‌ها را تا اندازه‌ی بسیار زیادی قطعی کند.

شاگردان پپ گواردیولا در این بازی در نیمه‌ی نخست چهار بار دروازه‌ی هانس یورگ بوت را باز کرده‌اند تا قهرمان فصل گذشته‌ی بوندسلیگا در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بایرن که این روزها در بوندسلیگا هم حال و روز خوشی را ندارد پس از شکست 5 بر یک خود در برابر ولفسبورگ از رقابت‌های بوندسلیگا چهارشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ چهره‌ی یک تیم مغلوب تمام عیار را به نمایش گذاشت.

ناتوانی تیم مونیخی در کارهای هجومی باعث شد تا ویکتور والدس سنگربان بارسلونا شبی بسیار آرام را سپری کند.

دو تیم هفته‌ی آینده در ورزشگاه آلیانس آره‌نا در حالی به دیدار هم می‌روند که از هم اکنون می‌توان آبی‌- اناری‌ها را در مرحله‌ی نیمه‌ی نهایی دید.

گلزنان بازی رفت دو تیم، لیونل مسی (9،38)، ساموئل اتوئو (12) و تیری آنری (43) بودند.

اشتباه‌های داوری در این بازی موجب شد تا پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا به قضاوت داور به شدت معترض باشد. اعتراض او به نادیده گرفتن خطای بازیکن خط دفاعی بایرن روی مسی اخراج او از نیمکت مربی‌گری بارسلونا را در پی داشت.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب چلسی دست به خلق یک شگفتی کرد و در ورزشگاه آنفیلد توانست لیورپول را با نتیجه‌ی 3 بر یک از پیش رو بردارد. در این دیدار ابتدا شاگردان رافائل بنیتس دروازه‌ی مهمان را باز کرده‌اند. فرناندو تورس اسپانیایی در ششمین دقیقه‌ی بازی برای لیورپول گلزنی کرد اما در ادامه ایوانوویچ در سی و نهمین دقیقه بازی مسابقه را به تساوی کشاند.

او که در پایان مسابقه عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کرد در دقیقه‌ی 62 دومین گل خود و چلسی را به ثمر رساند.

سپس در ادامه دیدیه دروگبا پنج دقیقه بعد سومین گل آبی‌های لندنی را به ثمر رساند تا نتیجه‌ی مسابقه 3 بر یک به سود شاگردان گاس هیدینک به پایان برسد. با این پیروزی بخت چلسی برای حضور در جمع چهار تیم پایانی به میزان بسیار زیادی افزایش یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

شاگردان این مربی هلندی که از زمان حضور او در روی نیمکت مربی‌گری چلسی نمایش درخور توجهی را ارائه کرده‌اند اکنون می‌توانند رویای قهرمانی را نیز در سر بپروراند.

دیدارهای برگشت این چهار تیم سه‌شنبه هفته‌ی آینده برگزار می‌شود که در آنها بایرن مونیخ و چلسی میزبان بارسلونا و لیورپول خواهند بود.


[ پنج شنبه 88/1/20 ] [ 7:40 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

دیروز در ادامه هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان سه بازی برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با پنج گل میهمان خود آستون ویلا را در هم کوبید. در این بازی پرگل برای تیم لیورپول درک کویت (8)، آلبرت ریه‌را (33) و استیون جرارد (39- پنالتی، 50 و 66- پنالتی) گلزنی کردند.

 

 

 

 

در حال حاضر لیورپول با 64 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد 65 امتیازی در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان ایستاده است و تنها شیاطین سرخ را بالاتر از خود می بیند. نتیجه دیدار عقب افتاده منچستریونایتد مقابل پورتسموث می تواند مجددا اختلاف امتیاز این تیم با لیورپول و دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر را بیشتر کند.

دیروز در همین چارچوب تیم‌های منچسترسیتی و ویگان با نتیجه مشابه یک برصفر به ترتیب بر تیم‌های ساندرلند و هال سیتی فائق آمدند.

جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان:
1- منچستریونایتد 65 امتیاز
2- لیورپول 64 امتیاز
3- چلسی 61 امتیاز
4- آرسنال 55 امتیاز
5- آستون ویلا 52 امتیاز
---------------------------
18- نیوکاسل یونایتد 29 امتیاز
19- میدلزبرو 27 امتیاز
20- وست برومویچ 24 امتیاز


[ دوشنبه 88/1/3 ] [ 4:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

دیروز در ادامه هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه "رینو دی ناوارو" به مصاف اسپانیول رفت و توانست با گل دقیقه 1+90 جواد نکونام از سد میهمان خود عبور کند. با این پیروزی تیم فوتبال اوساسونا 29 امتیازی شد اما کماکان در رده هجدهم جدول رده بندی لالیگا باقی ماند. این تیم در حال حاضر یک امتیاز با تیم‌های شانزدهم و هفدهم جدول رده بندی فاصله دارد تا خود را از منطقه خطر جدا کند.

اوساسونا در حالی به دیدار اسپانیول رفت که جواد نکونام را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت. مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا نیز از دقیقه 56 این بازی به جای خوان فرآن وارد زمین شد و سرخپوشان را همراهی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

در همین چارچوب شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ با 6 گل مالاگا را در هم کوبید و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه داد. برای بارسا در این بازی ژاوی هرناندز (19)، لیونل مسی (25)، تیری هانری (32)، ساموئل اتوئو (43 و 57) و دانیل آلوز (50) گلزنی کردند. در حال حاضر بارسلونا با 69 امتیاز صدرنشین مطلق جدول رده بندی لالیگاست.

 

 

 

رئال مادرید دیگر تیم پیروز دیدارهای شب گذشته لالیگا بود که موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سه گل میهمان خود آلمریا را بدرقه کند. مارسلو (23) و کلاس یان هانتلار (52 و 66) گلزنان رئال مادرید در این بازی بود. رئال مادرید با این پیروزی 63 امتیازی شد تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده بارسلونا در صدر جدول رده بندی لالیگا باشد.

نتایج دیدارهای شب گذشته لالیگا به شرح زیر است:
* رئال مادرید 3 - آلمریا صفر
* ختافه 2 - رکرتیوو اوئلوا یک
* راسینگ سانتاندر صفر - والنسیا یک
* اوساسونا یک - اسپانیول صفر
* نومانسیا 2 - اسپورتینگ گیخون یک
* لاکرونیا یک - رئال بتیس یک
* بارسلونا 6 - مالاگا صفر
* مایورکا 2 - اتلتیکو مادرید صفر

جدول رده بندی لالیگا اسپانیا:
1- بارسلونا 69 امتیاز
2- رئال مادرید 63 امتیاز
3- سویا 54 امتیاز
4- ویارئال 48 امتیاز
-----------------------
18- اوساسونا 29 امتیاز
19- نومانسیا 26 امتیاز
20- اسپانیول 22 امتیاز


[ دوشنبه 88/1/3 ] [ 3:54 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان شب گذشته تیم فوتبال هامبورگ در ورزشگاه AOL میزبان شالکه بود و توانست با نتیجه 2 بریک میهمان خود را از پیش رو بردارد.

ستاره هامبورگ در این بازی خوزه پائولو گوئررو بود که دوبار در دقایق 71 و 75 دروازه تیم میهمان را گشود. تک گل شالکه را نیز جفرسون فارفان در دقیقه 80 وارد دروازه هامبورگ کرد.

 

هامبورگ با این پیروزی 48 امتیازی شد و همچون بایرن مونیخ و وولفسبورگ در فاصله یک امتیازی هرتابرلین صدرنشین باقی ماند. در پایان هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان این چهار تیم رقابتی نزدیک برای قهرمانی دارند.

جدول رده بندی بوندس‌لیگا:
1- هرتابرلین 49 امتیاز
2- بایرن مونیخ 48 امتیاز- تفاضل گل 22+ 
3- ولفسبورگ 48 امتیاز- تفاضل گل 22+
4- هامبورگ 48 امتیاز- تفاضل گل 3+
--------------------------------------
16- بروسیا مونشن گلادباخ 22 امتیاز
17- انرگی کوتبوس 20 امتیاز
18- کارلسروهه 17 امتیاز


[ دوشنبه 88/1/3 ] [ 3:34 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

در ادامه هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا روز گذشته تیم اینتر در ورزشگاه سان سیرو شهر میلان به مصاف رجینا رفت و توانست با 3 گل میهمان خود را از پیش رو بردارد. برای اینتر در این بازی استبان کامبیاسو (6)، زلاتان ابراهیموویچ (10 - پنالتی و 58) گلزنی کردند. در پایان هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا تیم اینتر با 69 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی است.

 

دیشب در آخرین دیدار از هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا تیم فوتبال میلان در خانه ناپولی به میدان رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون گل مقابل این تیم رضایت داد. با این تساوی میلان 55 امتیازی شد و در فاصله 14 امتیازی صدر جدول قرار گرفت.

 

 

 

نتایج دیدارهای شب گذشته مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا به شرح زیر است:
* کیه وو یک - پالرمو صفر
* بولونیا صفر - کالیاری یک
* تورینو یک - سامپدوریا 3
* اینتر3 - رجینا صفر
* لچه 2 - آتلانتا 2
* جنوآ 2 - اودینزه صفر
* فیورنتینا یک - سیه نا صفر
* ناپولی صفر - میلان صفر

جدول رده بندی سری آ باشگاه‌های ایتالیا:
1- اینتر 69 امتیاز
2- یوونتوس 62 امتیاز
3- میلان 55 امتیاز
4- جنوا 51 امتیاز
-----------------------------------
18- تورینو 24 امتیاز- تفاضل گل 19-
19- لچه 24 امتیاز- تفاضل گل 22- 
20- رجینا 20 امتیاز


[ دوشنبه 88/1/3 ] [ 3:29 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 

دیشب در آغاز هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه المپیک شهر رم به دیدار آاس رم رفت و موفق شد با نتیجه 4 بریک میزبان خود را شکست دهد. برای یوونتوس در این بازی وینچنزو یاکوئینتا (34 و 55)، اولاف ملبرگ (68) و پاول ندود (74) گلزنی کردند و تک گل تیم رم نیز توسط سیمونه لوریا در دقیقه 48 به ثمر رسید.

یوونتوس با شکست آاس رم 62 امتیازی شد و جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا استحکام بخشید.

دیشب همچنین تیم کاتانیا در خانه خود با تک گل دقیقه 24 میشله پائولوچی مقابل لاتزیو به برتری رسید و با 37 امتیاز به رده یازدهم جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا صعود کرد.

هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایتالیا امروز و امشب با برگزاری هشت بازی طبق برنامه زیر به اتمام می رسد:
* کیه وو - پالرمو
* بولونیا - کالیاری
* تورینو - سامپدوریا
* اینتر- رجینا
* لچه - آتلانتا
* جنوآ - اودینزه
* فیورنتینا - سیه نا
* ناپولی - میلان

جدول رده بندی سری آ باشگاه‌های ایتالیا:
1- اینتر 66 امتیاز
2- یوونتوس 62 امتیاز
3- میلان 54 امتیاز
4- جنوا 48 امتیاز
-----------------------------------
18- تورینو 24 امتیاز
19- لچه 23 امتیاز
20- رجینا 20 امتیاز


[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 3:57 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

 photo

آئین قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز برگزار شد که بر این اساس 8 تیم حاضر در این مرحله طبق برنامه زیر به مصاف یکدیگر می روند:

* لیورپول انگلستان - چلسی انگلستان
* منچستریونایتد انگلستان - پورتو پرتغال
* بارسلونا اسپانیا - بایرن مونیخ آلمان
* ویارئال اسپانیا - آرسنال انگلستان

دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا طی روزهای هفتم و هشتم آوریل(هجدهم و نوزدهم فرودین ماه) برگزار خواهد شد. دیدارهای دور برگشت این مرحله از مسابقات طی روزهای چهاردهم و پانزدهم آوریل (بیست و پنجم و بیست و ششم فروردین ماه) انجام می شود.


[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 3:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

مهاجم ساحل عاجی می گوید که آبی های لندن می توانند هرسه رقابت لیگ برتر و لیگ قهرمانان و جام حذفی انگلیس را فتح کنند.

دیدیه دروگبا مهاجم چلسی معتقد است که تیم لندنی می تواند هرسه جام لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی انگلیس را در این فصل فتح کند. آبی های لندن هم اکنون چهار امتیاز از منچستریونایتد کمتر دارند و باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با آرسنال روبروشوند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم حضور دارند.

ملی پوش ساحل عاجی که در 54 بازی این تیم 34 گل به ثمر رسانده، اطمینان دارد که زوج او و آنلکا در خط حمله چلسی می تواند این تیم را به موفقیتهای بیشتری برساند. با اینکه او در رقابتهای این فصل تنها 7 گل برای آبی های لندن زده که چهار گل آن در چهار بازی آخر این تیم حاصل شده است.

دروگبا به سان گفت:" من و آنلکا می توانیم خطر زیادی برای رقبای اصلی چلسی محسوب شویم. من الان در بهترین شرایط ممکن در این فصل قراردارم و چلسی در هرسه رقابت مهم فصل حضور دارند و من از هیچ یک از آنها نمی ترسم."


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:11 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

اینتر با اینکه طی هفته های اخیر بازیکنان مصدوم زیادی در ترکیب تیم خود داشته ولی همچنان صدرنشین جدول سریA است. نراتزوری درحال حاضر هفت امتیاز نسبت به یوونتوس برتری دارند و این درحالی است که تنها ده هفته به پایان رقابتهای این فصل باقی مانده و این طور به نظر می رسد که اسکودتو برای چهارمین بار پیاپی نصیب تیم میلانی خواهد شد.

با این حال روزنامه کوریره دلوسپرت گزارش داده که اینتر در هفته های آتی با بحرانی جدی در خط دفاعی روبروست و بیشتر بازیکنان آن با آسیب دیدگی های گوناگون روبروهستند. ایوان کوردوبا و بوردیسو تمرینات سبکی را پشت سرگذاشته اند ولی احتمال حضورشان دربازی این هفته بعید به نظر می رسد.

باشگاه نگران این است که هریک از این بازیکنان یک بار دیگر با مشکل مصدومیت روبروشود. علاوه بر این دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی، مارکو ماتراتزی هم باید یک هفته یا دو هفته دیگر استراحت کند و والتر ساموئل هم بازی این هفته را به دلیل محرومیت از دست می دهد. این باعث می شود تا ریواس شانس حضور در ترکیب تیم را پیدا کند. او بعد از نمایش ضعیف مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان از فهرست مورینیو خط خورده بود. آخرین بازیکن مصدوم اینتر هم کریستین چیوو است و بدین ترتیب ریواس تنها مدافع مرکزی کنونی در تیم مورینیو به شمار می رود و شانس حضورش در بازی برابر رجینا زیاد به نظر می رسد.

مورینیو احتمالا کامبیاسو را کنار او در خط دفاعی به بازی خواهد گرفت ضمن اینکه مورینیو معتقد است که حتی می توان از بالوتلی هم به خاطر قد بلندی که دارد در عقب زمین استفاده کرد.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب