فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo

هفته‌ی سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با شکست دیگری برای منچستر سیتی و تساوی برای آستون ویلا همراه شد.

یک‌شنبه شب و در ادامه هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که با ناکامی تیم های میزبان در پیروز شدن همراه بود.

در این دیدارها، منچستر سیتی در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب فولام شد. آیرلند در دقیقه 28 تک گل تیم میزبان را به ثمر رساند. دمپسی (50، 83) و اتوهو (59) نیز برای فولام گلزنی کردند.

در دیگر دیدار، آستون ویلا در خانه با تساوی 3-3 برابر اورتون متوقف شد.

با پایان هفته سی و دوم رقابت ها، منچستر یونایتد با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول و با 71 امتیاز هم‌چنان صدرنشین است. لیورپول با 70 امتیاز رده دوم را از آن خود کرده و چلسی با 67 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 5:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته سی‌ام رقابت های لالیگا با درخشش مهاجم ایرانی اوساسونا همراه شد.

یکشنبه شب و در ادامه هفته سی ام رقابت های لالیگا هشت دیدار برگزار شد که در یکی از مهمترین آنها، اوساسونا توانست به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند.

این تیم که در خانه میزبان اتلتیک بیلبائو بود موفق شد با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست دهد. در این دیدار مسعود شجاعی در دقیقه 20 گل نخست اوساسونا را به ثمر رساند و فرناندس در دقیقه 70 گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. تک گل بیلبائو در این دیدار را اوسیو در دقیقه 23 به ثمر رساند.

در این دیدار همچنین جواد نکونام نیز 90 دقیقه برای اوساسونا به میدان رفت و از سوی دیگر مسعود شجاعی با کارت زرد داور روبرو شد.

در دیگر دیدار مهم یک‌شنبه شب، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود وایادولید را از پیش رو بردارد. در این دیدار، رائول در دقیقه 43 و روبن در دقیقه 82 برای رئال گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارهای یکشنبه شب:

* اسپورتینگ گیخون 2 - والنسیا 3

* ریسینگ سانتاندر 2 - رئال بتیس 3

* نومانسیا صفر - اسپانیول صفر

* مایورکا 2 - آلمریا صفر

* سویا صفر - ختافه یک

* دپورتیوو لاکرونیا یک - اتلتیکو مادرید 2

در پایان هفته سی ام رقابت‌ها، بارسلونا با 75 امتیاز صدر نشین است. رئال مادرید با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سویا با 57 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

اوساسونا هم با پیروزی برابر بیلبائو توانست خود را به رده یازدهم رسانده و موقتاً از انتهای جدول فاصله بگیرد.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

پس از آن که اعلام شد بایرن مونیخ در تابستان آینده دروازه‌بانی جدید را به خدمت خواهد گرفت، "روبرت انکه" یکی از گزینه‌های موردنظر این تیم است، باشگاه هانوفر اعلام کرد، مانعی برای رفتن او به مونیخ ایجاد نخواهد کرد.

بایرن مونیخ فصل آینده دروازه‌بانی تازه را به خدمت خواهد گرفت. آیا روبرت انکه درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت و پیراهن شماره یک بایرن از فصل آینده متعلق به او خواهد بود؟ اگرچه هنوز هیچ گفت‌وگویی انجام نشده اما، هانوفر اعلام کرده حاضر است پای میز مذاکره بنشیند.

مارتین کیند، رییس باشگاه هانوفر پس از پیروزی دو بر صفر هانوفر برابر هرتابرلین گفت: «برای گفت‌وگو آماده هستیم و می‌دانیم که روبرت هم می‌تواند در لیست آنها جای داشته باشد. با همه اینها هنوز تماس تلفنی گرفته نشده و تقاضایی هم به دستمان نرسیده است.»

سنگربان "قرمزها" هم در پاسخ به خبرهای اخیر درباره حضور احتمالی او در مونیخ گفت: «تاکنون تماسی در کار نبوده است و چه کسی می‌گوید، بایرن اصلا من را می خواهد.»

این دروازه‌بان 31 ساله تا سال 2010 قرارداد دارد.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:50 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

باشگاه آتلتیکومادرید قصد دارد مدافع برزیلی چلسی را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.

نام آلکس از هم اکنون در فهرست بازیکنان مورد علاقه‌ی تیم دوم شهر مادرید قرار دارد. "ریو بلانکو" حاضر است برای بردن آلکس از لندن به مادرید تا 10 میلیون یورو نیز بپردازد.

روزنامه‌ی انگلیسی "The Sun" نوشت، آتلتیکومادرید برای به خدمت گرفتن آلکس برنامه‌ریزی می‌کند. این برزیلی هم اکنون با چلسی قرارداد دارد.

گفته می‌شود "سیمئونه" در تابستان آینده هدایت آتلتیکومادرید را به عهده خواهد گرفت و این بازیکن 26 ساله نخستین گزینه موردنظرش برای تقویت خط دفاعی تیم اسپانیایی است. پیشنهاد اولیه برای خرید آلکس 10 میلیون یورو است.

لندنی‌ها در حال حاضر برنامه‌ای برای فروش آلکس ندارند. خود این مدافع هم هنوز به تغییر باشگاهش فکر نمی‌کند. او گفت: «فکرم پیش چلسی است.»

آلکس از سال 2004 با آبی‌ها قرارداد دارد ولی در سه سال نخست قراردادش به طور قرضی در آیندهوون بازی می‌کرد او از سال 2007 در ترکیب تیم انگلیسی قرار گرفته است.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

رییس باشگاه اینتر به دنبال حل مشکل آدریانو است.

ماسیمو موراتی در گفت‌وگو با شبکه Sky Sport صحبت‌های آدریانو مبنی بر عدم علاقه این بازیکن برای بازگشت به ایتالیا را پاسخ داد.

موراتی اظهار داشت: «من از صحبت‌های آدریانو حیرت زده شدم. از اینکه او در چنین موقعیتی گرفتار شده است، متاسفم. اما، با این مساله که باید بهترین راه حل را در حال حاضر پیدا کنیم، موافقم. هنوز نتوانستم با او صحبت کنم اما، او نسبت به حرف‌هایی که درمورد خود من و باشگاه اینتر گفته بود، محبت خود را نشان داد.»

رییس باشگاه اینتر خاطرنشان کرد: «مساله مهم این است که آدریانو وضعیت خوبی داشته باشد و به خوبی زندگی کند حالا چه در فوتبال باشد یا نه، گرچه در حال حاضر او از فوتبال خسته شده است.»

آدریانو چندی پیش خبر داد که به این زودی‌ها قصد بازگشت به فوتبال را ندارد و حاضر است مبلغ باقیمانده قراردادش با اینتر را تقدیم مسوولان این باشگاه کند.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

سرمربی اسپانیایی لیورپول همتای خود در منچستریونایتد را عصبی توصیف کرد.

رافائل بنیتس پس از پیروزی روز شنبه تیمش در لیگ برتر که با نتیجه پرگل چهار بر صفر برابر بلکبرن رقم خورد، گفت: «سرالکس باز هم درباره لیورپول لب به سخن گفتن گشوده است. من به این مساله بی‌اعتنایی می‌کنم اما، شاید او به نوعی عصبی بودن خود را نشان می‌دهد.»

بنیتس افزود: «منچستریونایتد زیر فشار خواهد بود. همه چیز به آ‌نها بستگی دارد اما، ما کار خودمان را به درستی انجام می‌دهیم پس از آنچه برابر چلسی اتفاق افتاد این پیروزی بهترین پاسخ بود.»

سرمربی اسپانیایی درمورد پیروزی چهار بر صفر برابر بلکبرن توضیح بیشتری داده و گفت: «برای این بازی به عملکرد خوب و به ثمر رساندن گل نیاز داشتیم. برابر تیمی که روی کارهای هوایی موفق است هیچ گلی دریافت نکردیم و این نکته بسیار مثبتی به شمار می‌رود.»

بنیتس خاطرنشان کرد: «تنها نگرانی من به ثمر رساندن گل‌های زیاد بود چرا که اگر رقابت برای قهرمانی به روز آخر کشیده شود تفاضل گل از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.»


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:25 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

سرمربی میلان شایعه حضورش در چلسی را رد کرد.

به دنبال نوشته‌های جراید انگلیسی مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی سرمربی کنونی میلان برای حضور در تیم چلسی برای فصل آینده با سران این باشگاه به توافق رسیده است، آنچلوتی این احتمال را رد کرد.

سرمربی 49 ساله میلان در گفت‌وگو با خبرگزاری ASNA اظهار داشت: «من هرگونه احتمال حضورم در چلسی و حتی منچستریونایتد را نیز رد می‌کنم.»

آنچلوتی که قراردادش با میلان تا ماه ژوئن سال 2010 به پایان می‌رسد از علاقه خود نسبت به تمدید قرارداد با روسونری خبر داده است.

او که از سال 2001 هدایت میلان را برعهده گرفته است، دو بار در سال‌های 2003 و 2007 همراه با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و تنها یک بار در سال 2004 توانسته مقام نخست رقابت‌های سری A را بدست آورد.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:24 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با فرجام خواهی باشگاه بارسلونا مبنی بر کارت زرد لیونل مسی و کارت قرمز پپ گواردیولا موافقت نکرد.

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا هفته گذشته در دیدار تیمش برابر بایرن مونیخ با نظر "هاوارد وب" داور مسابقه متهم به تمارض در محوطه جریمه تیم حریف شد و از داور انگلیسی کارت زرد دریافت کرد.

در حالی که خطای پنالتی روی این بازیکن کاملا واضح به نظر می‌رسید پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا به شدت نسبت به تصمیم داور معترض شده و پس از تداوم این اعتراض‌ها از نیمکت تیمش اخراج شد.

به دنبال این مساله باشگاه بارسلونا تقاضای فرجام خواهی خود به اتحادیه فوتبال اروپا را ارایه کرد که روز یکشنبه یوفا پاسخ منفی‌اش را نسبت به این فرجام خواهی اعلام کرد.

به این ترتیب گواردیولا در دیدار برگشت تیمش برابر بایرن مونیخ باید کار را از روی سکوها دنبال کند و لیونل مسی هم در صورت حضور در زمین باید مراقب دریافت کارت زرد از داور مسابقه باشد تا بتواند در صورت راهیابی بارسلونا به مرحله بعدی رقابت‌ها تیمش را همراهی کند.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:20 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

هفته سی ام رقابت های لالیگا با پیروزی دیگری برای بارسلونا آغاز شد.

در آغاز هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا شنبه شب دو دیدار برگزار شد که طی آنها تیم های مالاگا و بارسلونا برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

در این دیدارها، مالاگا توانست با دو گل باربوسا دودا (37) و پریرا (85) برابر میزبان خود ویارئال به پیروزی برسد.

بارسلونا هم در نوکمپ موفق شد با نتیجه مشابه، میهمان خود رکرتیوو اوئلوا را از پیش رو بردارد. گل های بارسا در این دیدار را اینیستا در دقیقه نخست و موریس مدافع تیم حریف در دقیقه 66 به ثمر رساندند.

این هفته از رقابت ها یکشنبه شب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

photo 


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:14 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هفته‌ی سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با یک تساوی برای نیوکاسل همراه شد.

در آخرین دیدار از دیدارهای شنبه شب که از مرحله سی و دوم رقابت های لیگ برتر برگزار می شد، تیم های استوک سیتی و نیوکاسل در ورزشگاه بریتانیا به میزبانی استوک سیتی برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

در این دیدار، ابتدا "فایه" برای استوک سیتی در دقیقه 33 گلزنی کرد و در ادامه کارول با گل دقیقه 83 خود توانست نیوکاسل را از یک شکست خارج از خانه نجات دهد.

نیوکاسل که در این دیدار برای دومین بار آلن شیرر را روی نیمکت هدایت خود می دید، با تساوی برابر استوک سیتی اکنون با 32 امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد.

هفته سی و دوم رقابت‌ها یک‌شنبه شب با دیدار تیم های آستون ویلا- اورتون و منچستر سیتی-فولام دنبال می شود.


[ دوشنبه 88/1/24 ] [ 4:9 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب