فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


خبر های لیگ های جهان2008-2009 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

photo 

اختلاف نظر مجدد آدریانو با اینتر باعث شده تا رقیب همشهری این تیم درصدد چذب مهاجم برزیلی بیفتند.

مسوولان باشگاه میلان بعد از این که او یک بار دیگر با ژوزه مورینیو مربی این تیم اختلاف نظر پیدا کرده، با علاقه زیادی آدریانو مهاجم برزیلی اینتر را دنبال می کنند.

به گزارش کوریره دلوسپرت مهاجم برزیلی که یک بار دیگر به خاطر شرکت در میهمانیهای شبانه با مایکون هم تیمی اش در تمرینات اینتر دیرحاضر شده، خشم مربی پرتغالی را برانگیخته است.

آقای خاص در دیدار اخیر اینتر مقابل فیورنتینا از آدریانو استفاده نکرد. گزارشهای درج شده در مطبوعات ایتالیایی حاکی از آن است که مورینیو در روزهای بعد از حذف اینتر از لیگ قهرمانان متوجه بیرون رفتن های شبانه آدریانو شده است. آنچه اوضاع او را بدتر کرده این است که آدریانو در هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سرنگذاشته و بعد از بازی روز یکشنبه تیم هم در میهمانی بوده است. ظاهرا او با جت خصوصی اش همراه با مانسینی به منطقه پورتو چروو در جزیره ساردنیا رفته و آنجا روی یک قایق لوکس 2 میلیون یورویی میهمانی گرفته است.

مورینیو در حال حاضر از دست مهاجم برزیلی خود ناراضی است. قرارداد او سال 2010 تمام می شود ولی باشگاه هیچ تضمینی در مورد تمدید آن نمی کند. سران مطبوعات معتقدند که میلان رقیب همشهری اینتر قصد دارد با استفاده از این شرایط با آدریانو وارد مذاکره شود. رینالدی مدیر برنامه های آدری روز سه شنبه در میلان بود تا با این بازیکن در مورد آینده اش گفت و گو کند.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:6 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

در آستانه انتخابات هیات مدیره باشگاه رئال، فلورنتینو پرس، یکی از نامزدها و رئیس اسبق باشگاه قصد دارد سیاستی را که در سال 2000 اتخاذ کرد را در انتخابات بکار ببرد.

پرس در انتخابات سال 2000 با قول جذب لوئیس فیگو ریاست باشگاه را از آن خود کرد.اما این بار او قبل از انتخابش قول جذب کریستیانو رونالدو، کاکا و استیون جرارد را داده است. سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد فصل گذشته با امضای توافق نامه ای رسما اعلام کرد ،اگر رونالدو بخواهد اولدترافورد را در پایان فصل ترک کند مانع او نشود.

گفته می شود آنخل سانچس که بین سالهای 2000 تا 2006 معاون پرس رئیس وقت رئال بود رابطه نزدیکی با ژرژ مندس ، مدیر برنامه های رونالدو دارد و می تواند او را متقاعد کند که رونالدو فصل بعد پیراهن سفیدپوشان مادریدی را بر تن کند.در صورت عقد این قرارداد رونالدو دستمزد سالانه ای بالغ بر 12 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و مندس نیز 8.5 میلیون یورو به عنوان کمیسیون می گیرد.مبلغ این انتقال در حدود 80 میلیون یورو خواهد بود.

این در حالی است که ائوخنیو مارتینس براوو، دیگر نامزد انتخابات رئال نظر کاملا متفاوتی دارد و معتقد است در صورتی که در انتخابات پیروز شود 80 میلیون یورو را جور دیگری هزینه می کند. مارتینس براوو در گفتگو با روزنامه AS می گوید:"من بیشتر به جوانان میدان خواهم داد و این مبلغ را برای چندین بازیکن جوان آینده دار هزینه می کنم و اعتقادی به جمع کردن ستارگان فوتبال دنیا در رئال ندارم."


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:5 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

فرانک ریبری در سمت چپ، لیونل مسی در راست و داوید ویا در مرکز. این رویای بارسلونا برای رقابتهای فصل بعد است. روزنامه ال موندو دپورتیوو در مطلبی با ده دلیل این ماجرا را بررسی کرده است.

بارسلونا به دنبال آن است تا با به خدمت گرفتن فرانک ریبری و داوید ویا در تابستان آتی، خط حمله رویایی نوکمپ را با جذب این دو ستاره و قراردادن آنها در کنار مسی شکل دهد.

روزنامه ال موندودپورتیوو نیز در گزارشی این ماجرا را با ذکر ده دلیل بررسی کرده است. آبی اناری پوشان به دنبال آنند تا در پایان رقابتهای این فصل لالیگا، تجدید قوایی انجام دهند و در این راستا علاقه زیادی دارند تا ستاره فرانسوی بایرن مونیخ و گلزن برتر والنسیا را به خدمت بگیرند.

روزنامه ال موندو دپورتیوو با بررسی شرایط حال حاضر باشگاه کاتالان، دلایل صورت گرفتن این دو انتقال بزرگ را بررسی کرده است و به این نکته اشاره کرده که در صورتی که تیری آنری و ساموئل اتوئو، نوکمپ را ترک کنند، این دو خرید، می بایست صورت پذیرد.

photo 

این گزارش بدین ترتیب آغاز می شود:« ویا یکی از برترین گلزن های دنیاست و این در حالی است که توانایی های بالای ریبری، او را مبدل به یکی از مهره های مورد پسند گواردیولا کرده است. مهاجم توانای والنسیا، بارها و بارها توانایی هایش را در مستایا به نمایش گذاشته و با گلزنی های پی در پی اش در ترکیب تیم ملی اسپانیا، رائول را در خارج از لیست تیم ملی این کشور قرار داده است. ریبری نیز درحال حاضر لیدر تیم ملی فرانسه است و او را می بایست برترین بازیکن بایرن مونیخ دانست. هر دوی آنها سن و سالی ایده آل دارند، ویا در آغاز بیست و هفت سالگی است و ریبری اکنون بیست و شش ساله است.» در صورتی که بخواهیم این دو نقل و انتقال بزرگ را از نظر مالی نیز بررسی کنیم، انتقال این دو بازیکن ، به نفع همه خواهد بود و بایرن و والنسیا نیز از این ماجرا، نفع بزرگی خواهند برد.

روزنامه ال موندو دپورتیوو این طور ادامه می دهد:« والنسیا در حال حاضر با بحران اقتصادی بزرگی دست و پنجه نرم می کند و ممکن است مجبور شود تا تمامی ستاره هایش از جمله ویا را حتی زیر قیمت به فروش برساند تا بتواند از پس مشکلات اقتصادی اش برآید. این در حالی است که سران بایرن نیز کم کم اجازه جدایی ریبری از این تیم را صادر نموده اند و پیشنهاداتی که بالاتر از 30 میلیون یورو باشند را بررسی خواهند کرد.ریبری سالیانه مبلغی معادل 3.75 میلیون یورو از بایرن دریافت می کرد و دستمزد ویا در والنسیا سالیانه رقمی معادل 3 میلیون یورو بود. بنابراین هر دوی این ستاره ها در صورت پیوستن به بارسلونا، رقمی به مراتب بیشتری را دریافت خواهند کرد و این نیز موضوعی است که می بایست به آن توجه کرد.اگر اندکی توجه کنیم، متوجه می شویم که تیمی که عنوان قهرمانی در لالیگا و رقابتهای لیگ قهرمانان2006 را در کارنامه خود می بیند، در طول فصل نقل و انتقالات گذشته، به خوبی تجدید قوا نشده است. سرمایه کلان اکنون در لیگ برتر انگلستان است و این سرمایه را می توان در رختکن منچسترسیتی تازه به دوران رسیده و یا منچستریونایتد با قدمت مشاهده کرد و این در حالی است که یکی از این دوتیم خواهان جذب ویا است و دیگری نیم نگاهی به ریبری دارد.»

به گزارش "گل"، در ادامه این گزارش می خوانیم:«سفیدپوشان مادریدی در آستانه انتخابات ریاست این باشگاه هستند و این امکان وجود دارد که فلورنتینو پرس مجددا به مسند قدرت برنابئو بازگردد. ولی در این بحران، بهترین بازیکنان فوتبال دنیا همواره در دسترس نیستند و پرس می بایست کاملا محتاط باشد و به این نکته توجه زیادی کند.»

خوان لاپورتا نیز که در پایان رقابتهای فصل بعد لالیگا با سمت ریاست این باشگاه خداحافظی خواهد کرد ، به دنبال آن است تا با اقتدار تمام نوکمپ را ترک کند. داستان روزنامه ال موندو این طور ادامه می یابد:« رئیس باشگاه بارسلونا نیز می خواهد آخرین فصل حضورش بر مسند ریاست نوکمپ را با ارائه تیمی قدرتمند به پایان برد و شاید حتی به دنبال آن باشد تا اقتدار تیمش را در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپای دوره بعد که در برنابئو برگزار می شود، به نمایش بگذارد.»

این درحالی است که هم ریبری و هم ویا در صحبتهایشان، همواره بارسا را تحسین می کنند و این موضوع حتی در سایتهای خبری نیز منعکس شده است.

گزارش این روزنامه اسپانیایی به این ترتیب به پایان می رسد:« ریبری در صحبتهایی به وضوح اعلام کرده که علاقه زیادی دارد تا به بارسا بپیوندد و خوسه لوئیس تامارگو، مدیر برنامه های ویا نیز در صحبتهایی گفته که ویا دوست دارد تا گلهای زیادی در نوکمپ به ثمر برساند و زوج مکمل لیونل مسی آرژانتینی لقب گیرد.»


[ شنبه 88/1/1 ] [ 4:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

چهارشنبه شب و در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام یوفا دو دیدار برگزار شد که نمایندگان آلمان و فرانسه موفق شدند حریفانشان را پشت سر گذاشته و به مرحله بعدی صعود کنند.

چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام یوفا و در آمستردام آره نا، آژاکس در حالی میزبان مارسی بود که هفته گذشته و در دیدار رفت در فرانسه دو بر یک مغلوب این تیم شده بود.

در دقایق ابتدایی بازی یکی از هواداران آژاکس با انداختن نور لیزر در چشمان بودوینگ زندن، بازیکن اسبق آژاکس که هم اکنون در مارسی توپ می زند، داور مسابقه را مجبور کرد تا برای مدت کوتاهی بازی را متوقف کند.

آژاکس که برای صعود به دور بعد باید نتیجه بازی رفت را جبران می کرد فشار زیادی روی دروازه میهمان خود وارد کرد تا بالاخره در دقیقه 33 بازی با گل ایونگ انوه،مدافع کامرونی خود یک بر صفر پیش بیفتد.اما این برتری تنها دو دقیقه پا بر جا بود و نیانگ مهاجم 29 ساله مارسی بازی را به تساوی کشید.

در نیمه دوم آژاکس بار دیگر فشار زیادی روی دروازه مارسی ایجاد کرد و این بار میرالم سلیمانی مهاجم جوان و صربستانی آژاکس تیمش را پیش انداخت. بازی در پایان 90 دقیقه دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه دیدار رفت این بار به نفع آژاکس تکرار شود.بدین ترتیب بازی در وقت اضافه دنبال شد.وقت اضافه اول بدون گل به پایان رسید.در دقیقه 110 بازی تیرون میرس مدافع انگلیسی مارسی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند و این نتیجه 10 دقیقه پابر جا ماند تا در پایان 120 دقیقه تلاش ، مارسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4 بر 3 از سد حریف سرسخت خود بگذرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی "گل"، در دیگر دیدار شب گذشته سنت اتین در حالی میزبان وردربرمن بود که در بازی رفت یک بر صفر مغلوب حریف آلمانی خود شده بود.برمن بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 6 بازی بود که سباستین پرودل مدافع 21 ساله اتریشی ، نماینده آلمان را یک بر صفر پیش انداخت.

در دقیقه 27 کلودیو پیزارو، مهاجم چلسی که به صورت قرضی در برمن بازی می کند گل دوم را به ثمر رساند تا امیدهای سنت اتین کمرنگ تر شود.آنها برای صعود به چهار گل نیاز داشتند.نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.در آغاز نیمه دوم سنت اتین تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام داد.یوهان بنالوآنه در دقیه 63 گل اول نماینده فرانسه را به ثمر رساند.در دقایق پایانی بازی سباستین گراکس گل دوم سنت اتین را به ثمر رساند اما این دو گل هم نتوانست کمکی به آنها کند و بدین ترتیب برمن در مجموع دو بازی با نتیجه سه بر دو سنت اتین را پشت سر گذاشت تا به همراه مارسی راهی مرحله بعد رقابت ها شود.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 3:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

بعد از ماه‌ها مذاکره با سران باشگاه لیورپول سرانجا رافا بنیتس مربی این تیم قراردادش را تمدید کرد.

رافائل بنیتس مربی اسپانیایی لیورپول قراردادش را با این تیم تا سال 2014 تمدید کرد. بنیتس از مدتها پیش پیشنهاد جدید باشگاه را دریافت کرده بود ولی امضای آن را منوط به داشتن اختیارات بیشتر در امورنقل وانتقالاتی باشگاه دانسته بود.

چهارشنبه شب سران باشگاه و مربی این تیم هردو اعلام کردند که بنیتس خواهان ادامه حضوری طولانی در آنفیلد است تا بعد از کسب موفقیتهای قابل توجه در لیگ قهرمانان برای این تیم، قهرمانی درلیگ برتر را هم برای آنها به ارمغان بیاورد.

بنیتس در این رابطه به سایت اختصاصی باشگاه گفت:" قلب من با لیورپول است و از اینکه قراداد جدیدی را امضا می کنم خوشحالم. من این باشگاه، هواداران و شهر آن را دوست دارم و با وجود چنین طرفدارانی هرگز نمی توانم این تیم را ترک کنم. من همیشه گفته بودم که می خواستم برای مدتی طولانی اینجا باشم و اگر تا آخر قرارداد جدیدم در این تیم بمانم این نشان می دهد که من بیش از یک دهه را در این تیم گذرانده ام. این باشگاه به لطف تاریخ باورنکردنی اش در همه جهان از احترام قابل توجهی برخوردار است. من به این ارزشها بها می دهم و تلاش می کنم تا تاریخ باشگاه را غنی ترسازیم. می خواهم از مدیران باشگاه که در راه نهایی شدن این قرارداد نهایت تلاش خود را انجام دادند تشکر کنم. همه ما در این باشگاه یک هدف را دنبال می کنیم و آن پیروزی و کسب قهرمانی های بیشتر است"

یکی از مالکان باشگاه تام هیکس هم دراین رابطه گفت:" اینکه رافا چند سال دیگر در جمع ما می ماند فوق العاده است.از زمانیکه او درسال 2004 به باشگاه ما آمده، موفقیتهای زیادی برای باشگاه به همراه آورده و پیشرفتهای زیادی در تیم خود داشته ایم. می دانم که او به راه قبلی خود ادامه می دهد به خصوص اینکه او هنوز عطش زیادی برای پیروزی های بیشتر دارد. موفقیتهایی که هواداران و هرکس که به باشگاه لیورپول مرتبط است لایق دستیابی به آن است."

ژیلت دیگر مالک باشگاه هم گفت: "با حضور رافا ما می توانیم همچنان فوتبال خوبی ارایه دهیم و به پیروزی های بیشتر برسیم. او توانائیهای خارق العاده ای دارد که همه چه اینجا و چه در دیگر نقاط جهان آنها را تحسین می کنند. بعد از پیروزی ما مقابل رئال مادرید و منچستریونایتد، این لحظه خوشحالی حال حاضر ما را تکمیل می کند و ما را با امیدواری به سوی پایان فصل هدایت می کند."


[ شنبه 88/1/1 ] [ 3:51 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

فیلیپو اینزاگی، رکوردها را یکی پس از دیگری می‌شکند.

مهاجم میلان با به ثمر رساندن سیصدمین گل خود نامش را در رقابت‌های سری A جاودانه کرد.

"سوپر پیپو" در هفته 28 رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا زننده یکی از پنج گل روسونری برابر سیه‌نا بود. او برای سیصدمین بار توانست در رقابت‌های سری A گلزنی کند.

اینزاگی 35 ساله پس از پایان بازی گفت:«به این رکورد می‌بالم.»

مهاجم سال‌های پیش تیم ملی ایتالیا شادمانی پس از گلزنی‌اش را با پیراهنی جشن گرفت که نام او و شماره 300 روی آن درج شده بود. او که موفق‌ترین گلزن فعال اروپا شمرده می‌شود، اندکی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه نخست، کرنر فرستاده شده از سوی دیوید بکام را به گل اول خود تبدیل کرد و سپس در دقیقه 71 بازی پاس آندره‌آ پیرلو را به دومین گل خود در این بازی و سیصدمین گل او در رقابت‌های سری A بدل کرد.

پاتوی 19 ساله (78، 55) و پیرلو (7) از روی نقطه پنالتی دیگر گل‌های تیم کارلو آنجلوتی را به ثمر رساندند.

به این ترتیب میلان با 54 امتیاز پس از اینتر 66 و یوونتوس 59 امتیازی در مکان سوم جدول رقابت‌های سری A باقی ماند.


[ شنبه 88/1/1 ] [ 12:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

رئال مادرید برای پنجمین بار پیاپی در مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با این رقابت‌ها وداع کرد.

کهکشانی‌ها با شکست 5 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول وداعی تلخ با این رقابتها در فصل جاری داشتند.

خوانده راموس؛ سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پایان بازی بیش از هر چیز از دریافت دو گل زودهنگام تیمش گله داشت.

این مربی اسپانیایی‌ که تیمش تنها می‌تواند به قهرمانی در رقابت‌های لالیگا امیدوار باشد، گفت:‌ بسیار ناراحت هستیم که این گونه از رقابت‌ها حذف شدیم. دو گل بسیار زودهنگام خوردیم و در ادامه تلاش کردیم بازی را به تساوی بکشانیم. چیزی که به لیورپول اجازه داد در ضد حمله‌ها خطرناک باشد. از این نتیجه خوشحال نیستیم با این حال لیورپول در این بازی تیم بهتر میدان بود و شایسته‌ی راهیابی به دور بعد رقابت‌ها.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: سعی کردیم آنها را زیر فشار قرار دهیم با این حال گل‌هایی که خوردیم این کار را دشوار کرد و روشن است که با عقب بودن دو گل بازی سخت می‌شود.

این مسابقه شروع متعادلی داشت با این حال گل نخست لیورپول برگ برنده را به نفع آنها کرد.

همه‌ی تیم‌ها در این مرحله از این رقابت‌ها هم تراز هستند. تیم برابر بهترین‌های اروپا بازی می‌کند و کوچکترین چیزها تاثیرگذار و تعیین کننده هستند. با این حال لیورپول در این مسابقه شایسته‌ی پیروزی بود.

خوانده راموس در پایان گفت:‌ همه ما مایوس و ناراحتیم اما فردا دوباره تمرین خواهیم داشت. ما از این پس خودمان را برای بازی بعدی و همچنین چالش‌های پیش رو آماده می‌کنیم.


[ جمعه 87/12/23 ] [ 12:25 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

با وجود پیروزی 4 بر صفر لیورپول در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، رافائل بنیتس، سرمربی تیم آنفیلدی بر این باور است که تیمش می‌تواند به مراتب بهتر شود.

لیورپول در بازی برگشت کهکشانی‌ها را با 4 گل از پیش رو برداشت و راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

سرمربی اسپانیایی این تیم در نشست خبری پایان بازی گفت: در این مسابقه از شروع تا پایان بازی خوب بازی کردیم. برای بازیکنان و هواداران بسیار خوشحالم. نمی‌خواهم علمکرد بازیکن خاطر را برجسته کنم چرا که همگی بسیار بسیار خوب بودند و ما شایسته پیروزی بودیم.

بنیتس ادامه داد:‌ فرناندو تورس و آلوارو آربلوآ تقریبا قادر به بازی نبودند، از این رو برای هر دو آنها بسیار خوشحال هستم. توره یک گل زد و آربلوآ هم همانند یک دونده استقامت می‌دوید.

این مربی موفق درباره‌ی رئال مادرید گفت: شاید ماردیدی‌ها انتظار داشتند که ما محتاطانه بازی می‌کنیم و چشم به ضد حمله‌ها خواهیم داشت، با این حال ما از همان شروع آنها را زیر فشار قرار دادیم و برای پیروز شدن بازی کردیم. ما در رقابت‌های اروپایی همواره بسیار بسیار خوشبین هستیم چرا که در 5 سال اخیر بسیار موفق بوده‌ایم.

بنیتس که پیش از این یک بار لیورپول را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرده است، ادامه داد: وقتی تیم با بازی‌های مهمی رو به روست، بازیکنان به خوبی بازی می‌کنند، ما از این پیروزی تا روز شنبه و بازی با منچستر یونایتد در لیگ برتر لذت خواهیم برد. شاید حتی می‌توانستیم بیشتر هم گلزنی کنیم. هنوز هم می‌توان بهتر بود. بازی برابر رئال مادرید هرگز آسان نیست، با این حال ما در بازی خارج از خانه به واقع خوب بودیم و در این بازی هم با شیوه‌ای دیگر این گونه بودیم.

بنیتس در پایان گفت:‌این یک پیروزی هم در رقابتی مهم بود و در دور بعد برابر تیم بزرگتر دیگری بازی می‌کنیم و دوباره باید پیروز بشویم.


[ جمعه 87/12/23 ] [ 12:24 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حذف رئال مادرید و یوونتوس تورین آغاز شد.

سه‌شنبه شب با انجام چهار دیدار دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.

در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول سرخ پوشان میزبان توانستند با نتیجه‌ی چهار بر صفر رئال مادرید پر افتخارترین باشگاه اروپا را شکست داده و در مجموع با حساب پنج بر صفر به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌ها در فصل جاری راه پیدا کنند.

در تورین یووه برابر مهمان انگلیسی خود چلسی با نتیجه‌ی دو بر دو متوقف شد تا توجه به شکست یک بر صفر در استمفورد بریج لندن نتواند به دور بعد راه پیدا کند. به این ترتیب آبی‌های لندن که فصل پیش تا دیدار پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفته بودند حریف ایتالیایی خود را در مجموع سه بر دو شکست داده و به مرحله‌ی یک چهارم نهایی صعود کردند.

بایرن مونیخ همچون بازی رفت برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال جشنواره‌ای از گل را به راه انداخت و مهمانش را با هفت گل شکست داد.

بایرن دیدار رفت را هم با نتیجه‌ی پنج بر صفر به سود خود به پایان برده بود. به این ترتیب شاگردان کلینزمن در دو بازی دوازده گل به ثمر رساند و خود را به عنوان یکی از هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کردند.

سرانجام ویارئال با از پیش رو برداشتن پاناتینایکوس یونان آخرین تیم سه‌شنبه بود که توانست به مرحله‌ی بعد راه پیدا کند.

اسپانیایی‌ها میزبان خود را در بازی سه‌شنبه‌ شب با نتیجه‌ی دو بر یک شکست دادند تا در مجموع با حساب سه بر دو به دور بعد بروند.

این مرحله از رقابت‌ها چهارشنبه شب با انجام چهار دیدار دیگر به پایان می‌رسد. در این رقابت‌ها پورتو میزبان آتلتیکو مادرید است.

دیدار رفت دو تیم در اسپانیا با تساوی دو بر دو پایان یافت.

المپیک لیون باید در نوکمپ به دیدار بارسلونا برود. دو تیم در فرانسه به تساوی یک بر یک بسنده کردند.

رم پس از شکست یک بر صفر در دیدار رفت برابر آرسنال این بار در ورزشگاه المپیک رم میزبان توپچی‌های لندن است.

حساس‌ترین دیدار چهارشنبه را نیز منچستر یونایتد و اینتر برگزار می‌کنند.

دوئل سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو در دیدار رفت گلی درپی نداشت.

نتیجه‌ی کامل دیدارها

* پاناتینایکوس یک

مانتزیوس (55)

ویا رئال دو

ایباگازا (50) لیورنته (71)

 

 

 

* لیورپول چهار

فرناندو تورس(16)، استیون جرارد (28 پنالتی و 47)، دوسه‌نا (88)

رئال مادرید صفر

 

 

 

 

 

 

 

 

* بایرن مونیخ 7

لوکاس پودولسکی (7،34)، پولگا (39 گل به خودی)، شواین اشتایگر (43)، فان بومل (74)، میروسلاو کلوزه (82)، مولر (90)

اسپورتینگ لیسبون یک

موتینیو (42)

 

 

* یوونتوس تورین 2

یاکینتا (19) ، دل پیرو (74 پنالتی)

چلسی دو

اسین (45)، دروگبا (83)

 

 

 

 

 

 


[ جمعه 87/12/23 ] [ 12:13 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo 

گفت و گو بر سر پیوستن قطعی دیوید بکام به میلان به هفته ی آینده موکول شد.

قراربود سرنوشت این بازیکن انگلیسی تا یکشنبه ی هفته ی آینده روشن شود، ولی اکنون روزنامه ی‌ ایتالیایی "گاتزتا دلو اسپورت" از طولانی‌تر شدن زمان گفت و گوها میان روسونری و لس آنجلس گالکسی ‌نوشت.

به نوشته ی این روزنامه‌ قرار بود، سران دو باشگاه در کالیفرنیا با هم دیدار و گفت و گو داشته باشند، ولی این قرار ملاقات به هفته ی آینده موکول شد. گاتزتا نوشت: "گالکسی قرار ملاقات را یک هفته عقب انداخت. بر همین اساس امبرتو گاندینی، مدیر میلان هفته ی آینده راهی لس آنجلس خواهد شد."

با وجود این تعویق، همگان در میلان بر این باور هستند، که این پرونده‌ به زودی به سرانجام می‌رسد.

به نوشته ی روزنامه ی‌ ایتالیایی، پیش‌نویس اولیه ی قرارداد هم تنظیم شده و تنها رقم فسخ قرار داد با لس آنجلس قطعی نشده است.

گفته می‌شود، گالکسی برای واگذاری بازیکن خود 10 میلیون یورو درخواست دارد، ‌این در حالی است که میلان تنها حاضر به پرداخت 5 میلیون یورو است.

بر اساس قرارداد اولیه بازیکن خط میانی تیم ملی انگلیس باید تا 8 ماه مارس به صورت قرضی در میلان توپ می‌زد، ولی بکام 33 ساله قصد دارد، بازهم درایتالیا بماند و قراردادش با گالکسی را که هنوز دو سال دیگر اعتبار دارد، فسخ کند.


[ جمعه 87/12/2 ] [ 2:42 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب