فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


جام جهانی 2010 - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: "گل کره جنوبی ما را تقویت کرد."

دیگو مارادونا پس از پیروزی 4 بر یک آرژانتین برابر کره جنوبی و گفت: "دوست دارم به بازیکنانم برای آن که توانستند برنامه های ما را پیاده کنند، تبریک بگویم."

او که در نشست خبری پایان بازی صحبت می کرد، ادامه داد: "ما شایسته چنین بردی بودیم، چرا که پیش از این برابر نیجریه هم چنین عملکردی را از خودمان ارائه دادیم. تا پیش از اشتباه دمیکلیس همه چیز دست ما بود و توپ را همان طور که خواستیم به گردش درآوردیم."

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین گفت: "کره جنوبی برابر ما هرگز راهی پیدا نکرد، هیچ گاه صاحب توپ نبود و به جز یک شوت از راه دور آنها در نیمه دوم هیچ ضربه دیگری را نمی توانم به یاد بیاورم. گل آنها ما را قدرتمند کرد و در نیمه دوم با انگیزه بیشتری راهی میدان شدیم."

مارادونا در پایان گفت: "عنوانی برای امروز؟ آرژانتین سرسخت بود."


[ سه شنبه 89/4/1 ] [ 3:16 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

 

نخستین شگفتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی رقم خورد.

سوییس در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2010 توانست قهرمان یورو 2008 را شکست دهد.

در آخرین دیدار دور نخست رقابت‌های جام جهانی، تیم‌های ملی فوتبال سوییس و اسپانیا در ورزشگاه موزس ماب هیدا شهر دوربان، به دیدار هم رفتند. در این دیدار که قضاوت آن را هاوارد وب از انگلیس بر عهده داشت، گلون فرناندس در دقیقه 52 تک گل سه امتیازی مسابقه را به ثمر رساند تا مردان اوتمار هیتسفلد برابر یکی از مدعیان قهرمانی جام نوزدهم به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرده و نخستین شگفتی جام جهانی 2010 را رقم بزنند.

هیتسفلد با اتخاذ شیوه‌ای مناسب در بازی برابر ماتادورها، نشان داد که از قدرت بالایی در بازی خوانی برخوردار است. لایه‌های دفاعی مناسب و چینش درست بازیکنان به هنگام دفاع و حمله نقش پررنگی در برتری سوییسی‌ها برابر اسپانیا داشت.

از جمله حوادث مهم این مسابقه می‌توان به آسیب دیدگی و تعویض فلیپ سندروس مدافع سوییسی‌ها اشاره کرد که در همان نیمه نخست زمین مسابقه را ترک کرد.

بازیکنان اسپانیا و سوییس هر کدام یک بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند.

در نخستین دیدار این گروه، شیلی توانسته بود با یک گل هندوراس را در نخستین حضورش در جام جهانی، شکست دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 89/4/1 ] [ 2:47 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

نخستین بازی آخرین گروه رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با پیروزی شیلی برابر هندوراس پایان یافت.

در نخستین بازی گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی 2010 تیم‌های شیلی و هندوراس در ورزشگاه ام بوم بلا شهر نلسپرویت به دیدار هم رفتند که در پایان این شیلی بود که توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد.

تک گل سه امتیازی این مسابقه را بوسیور در دقیقه 34 به ثمر رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 89/4/1 ] [ 2:46 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]


[ سه شنبه 89/4/1 ] [ 2:18 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

برزیل با کمک اشتباه دروازه بان کره شمالی نخستین بازی خود در جام جهانی 2010 را با پیروزی پشت سر گذاشت.

سلسائو با برد کره شمالی صدر نشین گروه مرگ رقابت های جام جهانی 2010 شد.

توفان زرد در حالی برابر پرافتخارترین تیم فوتبال جهان در ورزشگاه الیس پارک شهر ژوهانسبورگ 2 بر یک تن به شکست داد که تا 55 دقیقه دروازه اش را برابر مردان کارلوس دونگا بسته نگه داشته بود.

کره شمالی بازنده ای سربلند برابر برزیل بود. مایکون (55) و الانو (72) برای برزیل و جی یون نام (89) برای کره شمالی در مسابقه ای گلزنی کردند که اگر اشتباه دروازه بان کره شمالی در جا گیری نبود، معلوم نبود، چه نتیجه ای در پایان می توانست داشته باشد.

در پایان روز نخست بازی ها در گروه G جام جهانی برزیل با 3 امتیاز صدرنشین است. پرتغال و ساحل عاج با یک امتیاز بالاتر از کره شمالی بدون امتیاز ایستاده اند.

 

 


[ دوشنبه 89/3/31 ] [ 1:59 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

ساحل عاج و پرتغال امتیازهای دیدار میان خود را تقسیم کردند.

‌نخستین بازی گروه مرگ رقابت‌های جام جهانی 2010 برنده‌ای نداشت.

در ورزشگاه نلسون ماندلای شهر پورت الیزابت، تیم‌های ملی پرتغال و ساحل عاج به دیدار هم رفتند. در این دیدار که قضاوتش را جورج لاریوندا از اروگوئه بر عهده داشت،‌ دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و تساوی بدون گل نتیجه پایانی این مسابقه بود.

در حالی که کریستیانو رونالدو از ابتدای بازی برای پرتغال به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود، دیدیه دروگبا از میانه‌های نیمه دوم راهی میدان شد.

دیگر دیدار این گروه تا ساعاتی دیگر میان تیم‌های برزیل و کره شمالی برگزار می‌شود.


[ دوشنبه 89/3/31 ] [ 1:54 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

اسلواکی با تساوی در آخرین دقیقه مسابقه برابر نیوزیلند، صدرنشینی در جدول گروه ششم رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را از دست داد.

عصر سه‌شنبه در دومین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی 2010 تیم‌های نیوزیلند و اسلواکی در ورزشگاه رویال بافو کنگ شهر روستنبرگ به دیدار هم رفتند. اسلواکی در حالی که تا آخرین دقیقه مسابقه با تک گل دقیقه 50 ویتک از نیوزیلند پیش بود، با دریافت گل تساوی، سه امتیاز مسابقه و صدرنشینی در جدول این گروه از رقابت‌ها را از دست داد.

رید در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده پایان مسابقه، گل تساوی نیوزیلند را به ثمر رساند.

ژروم دامون از آفریقای جنوبی داور مسابقه در این بازی سه بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

دوشنبه شب در نخستین دیدار این گروه از رقابت‌ها، ایتالیا و پاراگوئه با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داده بودند.

در جدول این گروه از رقابت‌ها چهار تیم یک امتیازی حضور دارند.

در دور دوم رقابت‌های این گروه، یکشنبه 30 خرداد ایتالیا در نلسپرویت به دیدار نیوزیلند می‌رود و اسلواکی در ورزشگاه مانگوآنگ با پاراگوئه روبه‌رو می‌شود.


[ دوشنبه 89/3/31 ] [ 1:48 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی 2006 رقابت ها در آفریقای جنوبی را با تساوی آغاز کرد.

ایتالیا در نخستین دیدارش در جام جهانی 2010 برابر پاراگوئه متوقف شد. آتزوری که در دوره پیش رقابت ها در آلمان به قهرمانی رسیده بود، در ورزشگاه گرین پوینت شهر کاپشتات به دیدار پاراگوئه رفت و با تساوی یک بر یک برابر این تیم آمریکای جنوبی جام نوزدهم را آغاز کرد.

در این مسابقه که بنیتو آرماندو آرکوندیا تلس از مکزیک قضاوتش را بر عهده داشت، ابتدا پاراگوئه بود که توانست دروازه ایتالیا را باز کند. آلکاراس در دقیقه 39 نیمه نخست با ضربه سر توانست دروازه جان لوئیجی بوفون را باز کند.

لاجوردی ها نیمه نخست را با شکست به رختکن رفتند. مارچلو لیپی سرمربی ایتالیا در بین دو نیمه در حالی مارکتی را به جای بوفون به بازی فرستاد که در نیمه نخست علامتی از آسیب دیدگی دروازه بان یووه دیده نشد.

در این نیمه تعویض لیپی جواب داد. حضور مائورو کامورانزی باعث شد تا جریان تازه ای در بازی ایتالیایی ها به وجود بیاید. در نتیجه همین تعویض ایتالیا توانست گل تساوی را به ثمر رسانده و از شکست در نخستین بازی خود در جام جهانی نجات پیدا کند.

دانیله ده روسی در دقیقه 63 روی پاس پپه موفق به گشودن دروازه پاراگوئه شد. به این ترتیب ایتالیا و پاراگوئه با تساوی و تقسیم امتیازهای بازی به کار خود پایان دادند.

دیگر دیدار این گروه سه شنبه میان نیوزیلند و اسلواکی برگزار خواهد شد.


[ دوشنبه 89/3/31 ] [ 1:30 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

غنا نخستین تیم پیروز قاره آفریقا در جام جهانی 2010 لقب گرفت.

عصر یکشنبه در نخستین دیدار گروه چهارم رقابت‌های جام جهانی 2010 تیم‌های صربستان و غنا در ورزشگاه لوفتوس فرزفلد شهر پرتوریا به دیدار هم رفتند که در پایان این نماینده قاره سیاه بود که توانست پیروز از میدان خارج شود.

تک گل این دیدار را که قضاوتش را هکتور والتر بالداسی از آرژانتین بر عهده داشت، ژیان آساموآدر دقیقه 85 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کوزمانوویچ در دقیقه 83 با خطای "هند" خود علاوه بر دریافت کارت زرد از داور مسابقه، یک ضربه پنالتی را به بازیکنان غنا اهدا کرد. غنا در دقایق پایانی بازی هم می‌توانست برتری خود را دو برابر کند اما ضربه بازیکن این تیم با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

صربستان در حالی این دیدار را واگذار کرد که از دقیقه 74 و با اخراج لوکوویچ 10 نفره بازی می‌کند.

غنا با این پیروزی نخستین تیم آفریقایی است که در جام جهانی 2010 به پیروزی می‌رسد. پیش از این آفریقای جنوبی برابر مکزیک با تساوی یک بر یک متوقف شده بود و نیجریه هم برابر آرژانتین و همچنین الجزایر برابر اسلونی با یک گل تن به شکست داده بودند.

دیگر دیدار گروه چهارم را تیم‌های آلمان و استرالیا تا ساعاتی دیگر برگزار خواهند کرد.


[ دوشنبه 89/3/24 ] [ 5:7 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

اسلونی با پیروزی بر الجزایر به صدر جدول گروه سوم رقابت‌های جام جهانی راه یافت.

عصر یکشنبه در دومین دیدار گروه سوم رقابت‌های جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی تیم‌های الجزایر و اسلونی به دیدار هم رفتند.

در این دیدار که در ورزشگاه پیتر موکابا انجام شد، اسلونی با تک گل دقیقه 79 کورن توانست نماینده آفریقا را شکست داده و با 3 امتیاز در صدر جدول گروه سوم رقابت‌ها بایستد.

این پیروزی در حالی برای اسلونی به دست آمد که الجزایر از دقیقه 73 با اخراج بازیکن خود ده نفره بازی می‌کرد. داور مسابقه قزال، بازیکن الجزایر را به دلیل دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج کرد.

به این ترتیب اسلونی با 3 امتیاز بالاتر از انگلیس و آمریکای یک امتیازی در صدر جدول این گروه ایستاد.

الجزایر هم بدون امتیاز قعرنشین جدول رقابت‌ها در گروه سوم باقی ماند.


[ دوشنبه 89/3/24 ] [ 5:1 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب