فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


المپیک 2008 پکن - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا در پیامی کسب مدال طلای المپیک توسط هادی ساعی را به وی تبریک گفت.

متن کامل پیام رییس کمیسیون فرهنگی به این شرح است:

نواخته شدن سرود کشورمان به همت قهرمان ملی ایران هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک پکن را به وی تبریک عرض می‌کنم.

وی تنها قهرمان ملی است که سه بار مدال المپیک را تجربه کرده است؛ هادی ساعی تنها قهرمان نیست، بلکه پهلوان نیز است زیرا او دارای خصلت‌های اخلاقی و ویژگی‌های رفتاری یک جوان آزاده‌ی ایرانی است برایش در همه عرصه‌ها آرزوی موفقیت روز‌افزون دارم.


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:39 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی با قهرمانی در المپیک پکن صاحب دو مدال طلا و یک برنز المپیک شد تا پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ایران در این بازی‌ها لقب بگیرد.

ساعی پس از قهرمانی اظهار کرد: این مدال را به تمام ایرانیان به ویژه خانواده و روح پدرم تقدیم می‌کنم. شاید خود مدال ارزش نداشته باشد اما، باید آن را می‌گرفتم. چرا که می‌دانم مدال نگرفتن در المپیک چقدر برای مردم سخت بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم آنها را خوشحال کنم و خدا مرا خیلی دوست دارد.

وی در رابطه با مسابقه‌ی فینال خود گفت: مسابقه سختی را پشت سر می‌گذاشتم. برای نخستین بار بود که به این وزن می‌آمدم و حداقل سه، چهار کیلو از همه سبک‌تر بودم. اما، در فینال یک لحظه هم اشتباه نکردم و تمام تجربه‌ی شانزده ساله‌ام را به کار گرفتم. ده ماه خانه نرفتم و شبانه‌روز در اردو بودم تا طلای المپیک را بگیرم.

ساعی در حالی که بشدت اشک می‌ریخت، ادامه داد: همه‌ی کار امروزم برای مردم بود. چون مردم ما احساس دارند و باید در این رویداد بزرگ المپیک سهمی داشته باشند. آخرین نفری بودم که به میدان می‌رفتم و چون مدال نگرفته بودیم، فشار زیادی روی من بود. در مسابقه‌ی اول هم وضعیت برایم سخت بود. در این دوره از بازی‌ها داوری‌ها مشکلی نداشت و تنها به یک مورد اعتراض داشتیم. از کادر فنی و فدراسیون هم به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم.

ساعی در پایان درپاسخ به این سوال که آیا از ورزش قهرمانی خداحافظی خواهید کرد، گفت: هنوز در این رابطه فکری نکرده‌ام. تا به حال تنها در اندیشه‌ی قهرمانی المپیک بودم.


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:37 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی کسب مدال طلای المپیک توسط هادی ساعی را به وی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از عموم منتخبین مردم در خانه ملت کسب مدال طلای المپیک توسط فرزند رشید وطن "هادی ساعی" را به ملت شریف و بزرگوار ایران و قهرمان جاودانه‌ی تاریخ ورزش کشورمان تبریک می‌گوید.

تهور، شجاعت و ذکاوت این پهلوان عرصه عمل و اخلاق باعث شد تا نور امید را در دل مردم پرافتخار ایران متجلی سازد.

دست خداوندش به همراه‌اش که افتخار و عظمت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد.


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:33 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی با قهرمانی خود در پیکارهای وزن سوم المپیک نخستین و آخرین مدال طلای کاروان 54 نفره‌ی ورزش ایران در المپیک بیست و نهم را کسب کرد.

در مسابقه‌ی فینال پیکارهای وزن سوم ساعی در برابر "مائورو سارمینتو" غول 196 سانتی‌متری ایتالیا قرار گرفت و در پایان راند سوم توانست با حساب 6 بر 4 بر این حریف غلبه کند.

ساعی در راند اول با حساب 4 - 2 از این حریف عقب بود که در راند دوم امتیاز را مساوی کرد و در راند سوم با ارایه‌ی یک بازی مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید و دومین مدال طلای متوالی خود در المپیک را کسب کرد.

به این ترتیب هادی ساعی با کسب دو مدال طلا و یک برنز از سه دوره حضور در المپیک پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک لقب گرفت.

حسین رضازاده با دو مدال طلا، غلامرضا تختی با یک مدال طلا ، دو نقره، محمد نصیری با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و رسول خادم با یک مدال طلا و دو برنز از افتخار آفرینان ورزش ایران در المپیک بودند.

ساعی تا پیش از رسیدن به فینال "بیستا دیپاک" از نپال را با حساب هفت بر صفر شکست داد. در مرحله‌ی یک چهارم نهایی "ژوگو" از چین را سه بر دو مغلوب کرد.

وی در ادامه در مرحله‌ی نیمه نهایی "راشد احمداف" تکواندوکار آذربایجانی را چهار بر یک پشت سر گذاشت و سرانجام در دیدار پایانی برابر "مائورو سارمینیو" از ایتالیا با حساب 6 بر 4 پیروز شد و مدال طلای المپیک را از آن خود کرد.

در مسابقات وزن سوم مردان "ژوگو" و "استیون لوپژ" مشترکا سوم شدند. راشد احمداف و آرون کوک در رده‌ی پنجم قرار گرفتند و بیستا دیپاک به همراه سباستین کونان از ساحل عاج جایگاه هفتم را از آن خود کردند.


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:31 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی مقتدرانه مدال طلای پیکارهای وزن سوم بازی‌های المپیک آتن را از آن خود کرد.

در مسابقه‌ی فینال پیکارهای وزن سوم ساعی در برابر "مائورو سارمینتو" غول 196 سانتی‌متری ایتالیا قرار گرفت و در پایان راند سوم توانست با حساب 6 بر 4 بر این حریف غلبه کند.

ساعی در راند اول با حساب 4 - 2 از این حریف عقب بود که در راند دوم امتیاز را مساوی کرد و در راند سوم با ارایه‌ی یک بازی مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید و دومین مدال طلای متوالی خود در المپیک را کسب کرد.

به این ترتیب هادی ساعی با کسب دو مدال طلا و یک برنز از سه دوره حضور در المپیک پرافتخارترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران لقب گرفت.

حسین رضازاده با دو مدال طلا، غلامرضا تختی با یک مدال طلا ، دو نقره، محمد نصیری با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و رسول خادم با یک مدال طلا و دو برنز از افتخار آفرینان ورزش ایران در المپیک بودند.


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:28 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی سرگروه تیم ملی کشورمان که در بازیهای المپیک 2000 سیدنی مدال برنز و المپیک 2004 آتن به مدال طلا دست پیدا کرده بود سومین مدال خود را از این رویداد بزرگ کسب کرد.

 وی که با برتری مقابل "بیستا دیپاک" از نپال، "پوگو" از چین و "راشد احمدوف" از آذربایجان به بازی نهایی وزن 80- کیلوگرم راه یافته بود در این مرحله مقابل "مائورو سارمینتو" از ایتالیا قرار گرفت و با برتری مقابل وی به مدال طلا دست یافت.

photo 

راند اول این دیدار4 بریک به نفع نماینده ایتالیا خاتمه یافت. در راند دوم هادی ساعی ابتکار عمل را در دست گرفت و با کسب سه امتیاز نتیجه را 4 بر4 مساوی کرد . در این راند "لئون پریسون" سرداورآمریکایی این مبارزه یک اخطار به ساعی داد.

در راند سوم ساعی حرکات هجومی خود را تداوم بخشید و با گرفتن دو امتیاز دیگر جمع امتیازاتش را به عدد 6 رساند تا در نهایت با نتیجه 6 بر4 برنده این دیدار شود.

در این وزن "اسیتون لوپز" از آمریکا 3 بر2 "راشد احمدوف" از آذربایجان  و "زوگو" از چین 4 بر یک "آرون کوک " از انگلستان را شکست داده به مدال برنز دست یافت.

این اولین و تنها مدال طلای کاروان ورزشی ایران در بیست و نهمین دوره بازیهای المپیک بود. کاروان ورزشی ایران قبل از کسب این مدال در مکان 74 قرار داشت که با این کسب این مدال طلا 30 پله در جدول صعود کرد.

قبل از هادی ساعی ، مراد محمدی در رقابتهای کشتی آزاد توانسته بود تنها مدال برنز کاروان ایران را به ارمغان بیاورد.

Photos: Hadi Saei of Iran wins Men

 

 

photo 

 

 

photo

 

photo 

 

Photos: Hadi Saei of Iran wins Men

 

Photos: Hadi Saei of Iran wins Men

 

photo 

 

 

photo 

 

photo

 

 

photo 

 

photo 

 

 

 

 

 

 

 


[ شنبه 87/6/2 ] [ 12:27 صبح ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی سپهرزاد هشت ماده از مسابقات ده‌گانه دوومیدانی المپیک را پشت سر گذاشت.

هادی سپهرزاد یکی از شش نماینده دوومیدانی ایران در المپیک پکن، امروز سه ماده دیگر از رقابت‌های خود را پشت سر گذاشت که در گروه خود در 110 متر با مانع و پرتاب دیسک اول شد اما، در پرش با نیزه در مکان یازدهم قرار گرفت.

وی روز گذشته نیز در پنج ماده شرکت داشت. تا به حال سپهرزاد 6379 امتیاز بدست آورده است و در بین 40 شرکت کننده رتبه 20 را دارد. امروز با انجام مسابقات پرتاب چکش و دو 1500 متر، رقابت‌های دهگانه به پایان می‌رسد و رتبه سپهرزاد مشخص خواهد شد.

عملکرد هادی سپهرزاد در هشت ماده به ترتیب زیر است:

photo

دوی 100 متر: 10 ثانیه و 92 صدم ثانیه - رتبه اول در گروه خود

پرش طول: 6 متر و 80 سانتی‌متر - رتبه سیزدهم در گروه خود

پرتاب وزنه: 16 متر و 2 سانتی‌متر - رتبه دوم در گروه خود

پرش ارتفاع: یک متر و 90 سانتی‌متر - رتبه سیزدهم در گروه خود

400 متر: 50 ثانیه و 75 صدم ثانیه - رتبه سوم در گروه خود

110 متر با مانع: 14 ثانیه و 64 صدم ثانیه - رتبه دوم در گروه خود

پرتاب دیسک: 50 متر و 32 سانتی‌متر - رتبه اول در گروه خود

پرش با نیزه: 4 متر - رتبه یازدهم در گروه خود


[ جمعه 87/6/1 ] [ 11:58 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی نماینده‌ی تکواندوی ایران با برتری برابر "راشد احمداف" حریف آذربایجانی به فینال مسابقات وزن سوم بازی‌های المپیک پکن راه یافت.

ساعی در شرایطی که در راند اول و دوم این مسابقه به تساوی صفر - صفر و یک - یک با حریف خود دست یافته بود، در راند سوم با استفاده از تجارب و ارایه‌ی یک بازی حساب شده و حرفه‌ای در نهایت با نتیجه‌ی 4 بر یک راشد احمداف که در المپیک آتن به مقام چهارم دست یافته بود را شکست داد و فینالیست شد.

ساعی تا پیش از این مرحله حریفانی از نپال و کشور میزبان را مغلوب کرده بود.

مسابقه‌ی نهایی وزن سوم تکواندو مردان بین هادی ساعی و مائورو سارمینتو از ایتالیا برگزار خواهد شد. سارمینتو در مرحله‌ی نیمه نهایی توانست "آرون کوک" از انگلستان را با نتیجه‌ی 5 بر 6 مغلوب کند.

نکته‌ی قابل توجه در اینجاست که حریف ایتالیایی در مسابقات جهانی 2007 چین به مقام هفدهمی جهان دست یافته بود.

photo 


[ جمعه 87/6/1 ] [ 11:47 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

هادی ساعی که از میان کاروان 55 نفره ورزشکاران ایران به عنوان آخرین نفر و تنها امید کسب مدال در مسابقات باقی مانده در دومین مبارزه خود مقابل"زوگو" از چین قرار گرفت.

این چینی که در رقابتهای جهانی 2007 عنوان پنجم و مسابقات قهرمانی آسیا سال 2008 به مدال نقره دست یافته بود نتوانست از حمایت تماشاگران پرشمار چینی بهره ببرد و با نتیجه3 بر2 مقابل تکواندوکار پرافتخار کشورمان بازنده از میدان خارج شد. "داریوس نواکیز"از لهستان قضاوت این دیدار را برعهده  داشت.

ساعی در مبارزه بعدی خود برای راهیابی به بازی پایانی باید با "راشد احمدوف" نفر چهارم المپیک آتن ، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2003 و دومدال نقره و برنز از رقابتهای قهرمانی اروپا مبارزه کند.

در قسمت بالای جدول هم پس از باخت "لوپز" آمریکایی به"سارمینتو" از ایتالیا حالا برنده دیدار انگلیس و ایتالیا به فینال راه خواهد یافت.


[ جمعه 87/6/1 ] [ 11:39 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]

photo

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با تیم "شولوت" فرانسه قرارداد امضا کرد.

نیکخواه بهرامی که مورد توجه چند تیم از لیگ‌های مختلف اروپا و آمریکا قرار گرفته بود، سرانجام با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم شولوت، تیم ششم لیگ برتر فرانسه درآمد.

این تیم که از وجود یک مربی ترک تبار بهره می‌برد، سابقه‌ی طولانی مدتی را در مسابقات لیگ حرفه‌ای فرانسه دارد و هم اکنون در رقابت‌های دوم لیگ اروپا موسوم به ULD حضور دارد.

او دومین بازیکن ایرانی است که پس از حامد حدادی مورد توجه تیم‌های اروپایی، آمریکایی قرار گرفته است.

نیکخواه بهرامی قرارداد دوساله با باشگاه مهرام دارد و فردا نشستی را با مسوولان تیم فصل گذشته‌اش خواهد داشت.


[ جمعه 87/6/1 ] [ 11:36 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب